Miksi täällä saa olla trollit? Saako ne myös palkkaa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Varjokirjoittaja
Nikke Knatterton

Re: Miksi täällä saa olla trollit? Saako ne myös palkkaa

Viesti Kirjoittaja Varjokirjoittaja »

Don MC kirjoitti: Su Huhti 03, 2022 3:12 pm Vielä kerran muistutuksena:
Solttuetsivä kirjoitti: La Maalis 26, 2022 6:10 pm Tästä Minfosta tullut rasittava foorumi.
Asiallisen foorumin pilaa muutama käyttäjä.
Ennen noita saatiin täältä pois mutta nyt on mennyt ihan pelleilyksi tämä foorumi.

Nuo muutamat kun täältä poistettaisiin niin alkaisi taas olla asiallisempa paikka ja täällä voisi joku saada ihan oikeaa tietoakin.

Minua ei yhtään haittaisi jos Minfo poistaisi listoilta:
- sikakoira
- Piikkisika
- ExPussinkäyttäjä
- EricBlair
- On Anoi Kaa

Tuo viisikko suoltaa pelkkää venäjäprogandaa tai venäjän masinoimaa propagandaa.
Jos asia rasittaa liikaa mieltä, on google mapsissa tarjolla raideliikenteen reittejä, joista voi käydä katsomassa kulkeeko pikajuna tai tavaraliikennettä. Pilailutarvikeliikkeestä voi tilata pellenenän. Se helpottaa ylitsekulkevasi junanohjaajan tunnekuohua, jos hänelle edes sellaista tulee. Keskimäärin junanohjaaja ajaa 4-10 henkilön ylitse uransa aikana.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Varjokirjoittaja kirjoitti: Su Huhti 03, 2022 3:22 pm

Jos asia rasittaa liikaa mieltä, on google mapsissa tarjolla raideliikenteen reittejä, joista voi käydä katsomassa kulkeeko pikajuna tai tavaraliikennettä. Pilailutarvikeliikkeestä voi tilata pellenenän. Se helpottaa ylitsekulkevasi junanohjaajan tunnekuohua, jos hänelle edes sellaista tulee. Keskimäärin junanohjaaja ajaa 4-10 henkilön ylitse uransa aikana.
Kaltaisesi Bäckmannin poikahuorat tullaan hirttämään lähimpään lyhtypylvääseen suomalaisten toimesta, kun aika on.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
JammuSetä

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Kato. Putsarilla on vielä joku nimimerkki joka ei ole bannissa?

Otitko muuten tänäänkin Putinilta suihin?
hutkivajournalisti
Adrian Monk

JammuSetä kirjoitti: Su Huhti 03, 2022 10:53 pm Kato. Putsarilla on vielä joku nimimerkki joka ei ole bannissa?

Otitko muuten tänäänkin Putinilta suihin?
Palstan tyhmimmällä vain Putsarit mielessä.

NamuSetä on niin tyhmä, ettei tajua edes tappaa itseään. Sinne samaan lyhtypylvääseen tullaan ripustamaan myös kaltaisesi pedofiilit.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Varjokirjoittaja
Nikke Knatterton

Jammusetä/Rutsarijournalisti aloittaa taas useammalla nimimerkillä su-ma välisen yön yksinpuhumisen.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Varjokirjoittaja kirjoitti: Su Huhti 03, 2022 11:53 pm Jammusetä/Rutsarijournalisti aloittaa taas useammalla nimimerkillä su-ma välisen yön yksinpuhumisen.
Bäckmannin poikahuora kardemummo aloittaa taas vikisemisen su-ma välisenä yönä, kun on tullut Molarin ja Bäckmannin persepanon uhriksi.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Oooh. :shock: Ukrainaketju on pysynyt monta tuntia asiallisena ja siistinä keskusteluna. Syy löytyy monen trollin banneista.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

URSA kirjoitti: Ma Huhti 04, 2022 4:47 pm Oooh. :shock: Ukrainaketju on pysynyt monta tuntia asiallisena ja siistinä keskusteluna. Syy löytyy monen trollin banneista.
Ryssätrollien nimimerkeistä taitaa olla enää jäljellä EricBlair ja PiikkiSika. Kohta nähdään Ukrainaketjussa alokkaiden invaasio.
Paikalla
janis
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja janis »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Huhti 04, 2022 9:32 pm
Ryssätrollien nimimerkeistä taitaa olla enää jäljellä EricBlair ja PiikkiSika. Kohta nähdään Ukrainaketjussa alokkaiden invaasio.
ericblairhan lähti kuukauden bannille trolleista ekana.
allekirjoitus.
Varjokirjoittaja
Nikke Knatterton

Viinitty jatkaa trollaamistaan äiti tappoi lapsensa -ketjussa osoittaakseen tukensa ryssätrolleille.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Huhti 04, 2022 9:32 pm
URSA kirjoitti: Ma Huhti 04, 2022 4:47 pm Oooh. :shock: Ukrainaketju on pysynyt monta tuntia asiallisena ja siistinä keskusteluna. Syy löytyy monen trollin banneista.
Runkkaava Samppalainen unohtui ja tietenkin Bäckmannin rattopoika kardemummo.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Näyttää siltä että Likeavirgin yrittää tuurata.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Joku tuolla Ukrainan sodan ketjussa ihmetteli sitä että trollit olivat hävinneet keskusteluista pääosin eilisen aikana.
Eilen myös Venäjä-mielisistä trolleista aktiivisin eli sikakoira näkyi saaneen viikon bannin sivustolle.
Tähän keskustelija kommentoi että 'olisivatko nämä muut trollit ja eilen viikoksi bannattu jossain hiomassa tulevia'.
En pitäisi siis ollenkaan mahdottomana sitä että täällä pyrittäisiin ihan järjestelmällisesti useamman tyypin ennalta sovitulla ja tietynlaisella 'yhteistoiminnalla' häiritsemään keskusteluja aktiivisesti eli käymään infosotaa.
Saa nähdä millaisiin mittoihin räksyttäminen nousee tuon mainitsemani viikon bannin jälkeen.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Suontakanen
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Suontakanen »

Pääpolitrukki teki paluun...tovereita odotellessa
Taktik sano ryssä kun Hersonista lähti
Serenity
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Serenity »

Suontakanen kirjoitti: Ti Huhti 05, 2022 6:50 pm Pääpolitrukki teki paluun...tovereita odotellessa
Siltä näyttää. Ylläpito hoi! Kirjoittaja kiertää röyhkeästi saamaansa bannia rekisteröimällä uuden nicin. Minfon säännöt:

*12 §* Kahden nimimerkin käyttö ilman ylläpidon erityistä
suostumusta on kielletty.

Vai onko erityinen suostumus saatu? Erityisoperaatiosuostumus?
But silent let me sink to earth,
With no officious mourners near:
I would not mar one hour of mirth,
Nor startle friendship with a tear.
Vastaa Viestiin