Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 9:38 am
Suomi muuttuu samanlaiseksi pellevaltioksi mitä Britannia. Laskun maksaa nuoret tytöt.
Suomen johtava rikosaiheinen portaali
https://murha.info/rikosfoorumi/
Sen yhden sairaalan ensiavusta pusikkoon raiskattavaksi raahanneen ukrainalaismiesryhmän tiedän ja sitten oli se yksi pimahtanut ukrainalasinainen joka puukotti sekopäissään jonkun toisen ulkkiksen, mutta noin muutoin näyttäisi siltä että raiskaus- ja rötöstelytilastoissa ukrainalaiset eivät kunnostaudu sillä tavalla kuin Lähi-idän ihmeet ja Afrikan sankarit.Moonshiner kirjoitti: La Kesä 20, 2026 5:40 amKun tulee noita medioiden kepposteluuutisia aina vastaan, niin onko ukeille miten tavallisia nimet Abdul, Mohammed, Abdulrahim ..?Nile Jarvis kirjoitti: Pe Kesä 19, 2026 6:50 pm Otappa siitä selvää. Suomessa suurin ulkomaalaisryhmä on ukrainalaiset.
Olisko rasississsmiulina heikko vaimennusyritys vaimentaa keppostelujen aiheuttamaa ärtymystä?
Pieleen menee, taas.
Niin silloin kun maksu pitää suorittaa luonnossa. Sen rahallisen maksun suorittaa suurelta osin keski-ikäiset miehet. Molemmat laskut pitäisi jättää tekemättä.Taikaseinä kirjoitti: La Kesä 20, 2026 9:38 am Suomi muuttuu samanlaiseksi pellevaltioksi mitä Britannia. Laskun maksaa nuoret tytöt.
Ei hemmetti, olisiko se tosiaan niin että ukrainalaisia vihaavat pelkäävät että heidän kultamussukkansa jäävät tukia ja taskurahoja vaille...Moonshiner kirjoitti: La Kesä 20, 2026 9:20 am Uket on samalta mmantereelta ja Ukraina torpannut jo vuosien ajan naapuriroistovaltiomme sikailua.
Jos ukrainalaisten oikeiden pakolaisten ylläpitoon ei riitä varoja, niin lopettakoon monien turvallisten maiden läpi tunkeneiden keppostelevien musulmaanien tuet ja käännytys.
Ukrainan sodan alussahan vihervasemmisto ulisi ihan urakalla siitä, että nyt isistertoristeiile ja nuslimeille ei riitäkään rahat kun tulee oikeita pakolaisia eli naisia ja lapsia.Ifigeneia kirjoitti: La Kesä 20, 2026 9:43 amEi hemmetti, olisiko se tosiaan niin että ukrainalaisia vihaavat pelkäävät että heidän kultamussukkansa jäävät tukia ja taskurahoja vaille...Moonshiner kirjoitti: La Kesä 20, 2026 9:20 am Uket on samalta mmantereelta ja Ukraina torpannut jo vuosien ajan naapuriroistovaltiomme sikailua.
Jos ukrainalaisten oikeiden pakolaisten ylläpitoon ei riitä varoja, niin lopettakoon monien turvallisten maiden läpi tunkeneiden keppostelevien musulmaanien tuet ja käännytys.
Et sitten hyvänä ( edit. täydellisenä) ja akateemisena ihmisenä osannut etsiä?Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:13 pm Mulla on vielä ketjun lukeminen kesken, mutta koska osa kirjoittaa tavalla, mikä edellyttää koulutuksen sisällön tuntemista väitteidensä ymmärtämiseksi, kysyn jo tässä vaiheessa, onko sitä linkkiä, minkä kautta koulutuksen sisällön voi nähdä? Sen jälkeen nimittäin olisi hedelmällistä keskustellakin aiheesta.
Kiitti jo etukäteen!![]()
Kuinka ihminen voi olla noin naiivi?Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:47 pm
Eli kai teille aikuisille ihmisille oikeasti on selvää, että ei lasten antirasismi -koulutus tarkoita sitä, etteikö maahanmuuttoon liittyviä kysymyksiä — ml. maahanmuutosta aiheutuvat ongelmat rikollisuuskysymyksineen, edelleen käsiteltäisi ja etsittäisi niihin ratkaisuja?
Laitatko sitten tänne esimerkin siitä, vai myönnätkö levittäväsi valheita?
Niitä muslimeita ja isisterroristeja tuli Suomeen 2015-2016. Kiitokset tai haukut siitä oikeaan osoitteeseen. Ja sitten vielä laitat linkin uutiseen jossa noin on vihervasemmisto sanonut. Olisi mielenkiintoista tietää kummat on tulleet kalliimmaksi Suomelle, vuonna 2015-2016 tulleet vaiko 2023-2025 tulleet? Molemmat on tulleet samojen puolueiden kutsumina ja molemmat ryhmät ovat lähtöisin kehitysmaista.SariTup kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:03 amUkrainan sodan alussahan vihervasemmisto ulisi ihan urakalla siitä, että nyt isistertoristeiile ja nuslimeille ei riitäkään rahat kun tulee oikeita pakolaisia eli naisia ja lapsia.Ifigeneia kirjoitti: La Kesä 20, 2026 9:43 amEi hemmetti, olisiko se tosiaan niin että ukrainalaisia vihaavat pelkäävät että heidän kultamussukkansa jäävät tukia ja taskurahoja vaille...Moonshiner kirjoitti: La Kesä 20, 2026 9:20 am Uket on samalta mmantereelta ja Ukraina torpannut jo vuosien ajan naapuriroistovaltiomme sikailua.
Jos ukrainalaisten oikeiden pakolaisten ylläpitoon ei riitä varoja, niin lopettakoon monien turvallisten maiden läpi tunkeneiden keppostelevien musulmaanien tuet ja käännytys.
Jollei samanlaisia tapauksia ole useampia, muistuttaisin että eivät raahanneet kun käveli itse, eikä ollut raiskaus hovinkaan mielestä.Ifigeneia kirjoitti: La Kesä 20, 2026 9:42 amSen yhden sairaalan ensiavusta pusikkoon raiskattavaksi raahanneen ukrainalaismiesryhmän tiedän ja sitten oli se yksi pimahtanut ukrainalasinainen joka puukotti sekopäissään jonkun toisen ulkkiksen, mutta noin muutoin näyttäisi siltä että raiskaus- ja rötöstelytilastoissa ukrainalaiset eivät kunnostaudu sillä tavalla kuin Lähi-idän ihmeet ja Afrikan sankarit.Moonshiner kirjoitti: La Kesä 20, 2026 5:40 amKun tulee noita medioiden kepposteluuutisia aina vastaan, niin onko ukeille miten tavallisia nimet Abdul, Mohammed, Abdulrahim ..?Nile Jarvis kirjoitti: Pe Kesä 19, 2026 6:50 pm Otappa siitä selvää. Suomessa suurin ulkomaalaisryhmä on ukrainalaiset.
Olisko rasississsmiulina heikko vaimennusyritys vaimentaa keppostelujen aiheuttamaa ärtymystä?
Pieleen menee, taas.
Joten tämän takia ihmetyttää erityisesti, että miksi se on niin että jos on lääpällään muslimeihin, niin sitten on ikäänkuin pakko vihata ukrainalaisia? Tätä on tullut netissä vastaan useammalta taholta. Jopa eräs tuttavani suiviinnuttuaan persuihin alkoi pikkuhiljaa olemaan sitä mieltä että mussukat ja lähi-itäiläiset on ihan jees. Ja kas kummaa sama ihminen vihaa ukrainalaisia ja Zelenskyitä.
Onko tämä joku pakettitarjous, että kun nyt alat vasuriksi, niin sun on pakko alkaa inhoamaan kristittyjä ja/tai ukrainalaisia...
Jaa minä vai? Minä olen kylläkin realisti.Gurney kirjoitti: La Kesä 20, 2026 7:01 pmKuinka ihminen voi olla noin naiivi?Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:47 pm
Eli kai teille aikuisille ihmisille oikeasti on selvää, että ei lasten antirasismi -koulutus tarkoita sitä, etteikö maahanmuuttoon liittyviä kysymyksiä — ml. maahanmuutosta aiheutuvat ongelmat rikollisuuskysymyksineen, edelleen käsiteltäisi ja etsittäisi niihin ratkaisuja?
Mahtavaa, hyvä sinä.sepponenhe kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:57 pmEt sitten hyvänä ( edit. täydellisenä) ja akateemisena ihmisenä osannut etsiä?Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:13 pm Mulla on vielä ketjun lukeminen kesken, mutta koska osa kirjoittaa tavalla, mikä edellyttää koulutuksen sisällön tuntemista väitteidensä ymmärtämiseksi, kysyn jo tässä vaiheessa, onko sitä linkkiä, minkä kautta koulutuksen sisällön voi nähdä? Sen jälkeen nimittäin olisi hedelmällistä keskustellakin aiheesta.
Kiitti jo etukäteen!![]()
Itse löysin muutamassa minuutissa ja ei hyvältä näytä, woke-ideologian tuputusta ja rasismia suomalaisia kohtaan. Hyi hitto