Sivu 9/11

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 9:22 pm
Kirjoittaja Perilla
Syanidi-Simo kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:25 pm
Öyhö kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:02 pm
-Martta- kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:54 pm Yleensä nämä osaavat valita helposti manipuloitavia kumppaneita.

Sitoutetaan ja sit rumba alkaa.
Sosiopaatteja on aika paljon, ikävä kyllä sille on helppo olla sokea aluksi.
Psykopaatteja on noin prosentti väestöstä. Sosiopaatteja 1-4%. Niin, että ei se kyllä selitä suomalaista lähisuhdeväkivaltaa.
Lähde tälle vai levitätkö valeuutista?

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:33 pm
Kirjoittaja Öyhö
sinitarra kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:06 pm
Mutta toisaalta kun suomalaisissa miehissä ei ole sosiopaatteja tai narsisteja vaan vika on muunmaalaisissa tai naisissa niin mitäpä tälle asialle voisi tehdä. :roll:
Nääh, narsisteja on joka puolella. Mut kulttuuri muovaa luonnevammaisten käsitystä mitä ne voi tehdä.

Kunniaväkivalta varmaan liittyy osin narsismiin, kun taas täkäläinen narsisti hakee iloa toisenlaisella väkivallalla.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:39 pm
Kirjoittaja Öyhö
sinitarra kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:12 pm Tämäkin on harhaa, että suhde olisi ulospäin aina ”riitainen”.
Ihan tosi. Moni sanoo jälikäteen peitelleensä puolison väkivaltaisuutta. Eli väkivalta voi jatkua kun kukaan ei edes tiedä.

Sanoisin kyllä, että silloin muutos lähtee ainoastaan siitä toisesta puolisosta

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:45 pm
Kirjoittaja Öyhö
Syanidi-Simo kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:25 pm
Niin, että ei se kyllä selitä suomalaista lähisuhdeväkivaltaa.
Joo ei, sen selittää ainoastaan suomalaisten miesten geneettinen erityisominaisuus. /väsynyt, ei jaksa syyllistyä

Kyl toi narsistisektori kumminkin selittää paljon, siskollakin oli sellainen mies.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:50 pm
Kirjoittaja Syanidi-Simo
Öyhö kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:45 pm
Syanidi-Simo kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:25 pm
Niin, että ei se kyllä selitä suomalaista lähisuhdeväkivaltaa.
Joo ei, sen selittää ainoastaan suomalaisten miesten geneettinen erityisominaisuus. /väsynyt, ei jaksa syyllistyä

Kyl toi narsistisektori kumminkin selittää paljon, siskollakin oli sellainen mies.
No ei sitä ainakaan kovin merkittävästi voi sosiopatialla selittää.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 11:45 pm
Kirjoittaja manearia
Karhere kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 5:58 am Se ei ole faktaa vaan roskapuhetta, katso tilastoja, niin harvana vuonna on perhesurmia 20 naista miesten toimesta. Ja siihen ukuun kuuluvat romani ja matu murhaajat.

Mistä tämä sairaalloinen suomalaismies viha johtunee, ei saa yleistää, kun murhaajana tai raiskaajana on matu, mutta suomalaisten kohdalla yleistetään sumeilematta. Naisten pahoinpitelijöitä halveksitaan suomalaisessa kulttuurissa toisin kuin muslimikulttuurissa.
Lainaus lyhennetty.

Nämä tilastot mitkä nyt esillä ovat vuoden 2026 tammikuusta. Miesvihaan otan kantaa sen verran, että kaikki "yksinäiset, kaltoinkohdellut" Suomalaiset miehet kuuluu useimmiten kategoriaan "luonnevika/incel/epävarmuus".

Itsellä puolisona mieluummin kiltti ja huomaavainen nörtti kuin joku looksmaxxaava epävarma gym bro.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 11:47 pm
Kirjoittaja nihilopriest
lmao jatkossaki huoraa turpaa jos pettää tai saa mut näyttämään urpolta muitten eessä :lol: 8)

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 12:55 am
Kirjoittaja Karhere
nuorisotyöntekijä kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:01 pm On hämmentävää, kuinka sitkeästi osa suomalaisista miehistä pyrkii vähättelemään tai kiistämään naisiin kohdistuvan väkivallan yleisyyden Suomessa. Sen sijaan, että keskusteltaisiin siitä, miten väkivaltaa voitaisiin ehkäistä, huomio siirtyy tutkimusten kyseenalaistamiseen tai väitteisiin siitä, että ongelma johtuisi lähes yksinomaan maahanmuuttajista.
Tutkimusten kriittinen arviointi on normaalia ja kuuluu tieteeseen. Mutta jos tutkimuksia pyritään järjestelmällisesti mitätöimään ilman näyttöä vain siksi, että niiden tulokset ovat epämieluisia, kyse voi olla haluttomuudesta kohdata epämukavia tosiasioita tai puolustusreaktiosta. Se ei kuitenkaan edistä ongelman ratkaisemista.
Naisiin kohdistuva väkivalta on Suomessa todellinen ja vakava yhteiskunnallinen ongelma, jonka ovat osoittaneet useat tutkimukset ja viranomaistilastot. Sen tunnustaminen ei ole hyökkäys suomalaisia miehiä vastaan, vaan edellytys sille, että väkivaltaa voidaan vähentää. Vastuu kuuluu koko yhteiskunnalle – ei syyllistämisen vaan tosiasioiden tunnustamisen kautta.
On hämmästyttävää, kuinka monet suuomalaiset naiset ja miehet liioittelevat naisin kohdistuvaa väkivaltaa. Väkivalta on aina väärin, mutta sen liioitteleminen kääntyy itseään vastaan.

Tutkimukset ja viranomaistilastot eivät osoita sitä mitä väitätt. Kansainvälisten tutkimusten mukaan Suomi on yksi maailman turvallisimista maista naisille ja lapsille. Se yksi EU:n roskatutkimus ei todista mitään. Tilastot ja kunnolliset tutkimukset todistavat, että Suomi on turvallinen maa naisille, vaikka äärifeministit ja heidän "mies" lakeijansa kuinka valehtelevat ja öyhöttävät.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 1:19 am
Kirjoittaja Syanidi-Simo
Karhere kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:55 am
nuorisotyöntekijä kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:01 pm On hämmentävää, kuinka sitkeästi osa suomalaisista miehistä pyrkii vähättelemään tai kiistämään naisiin kohdistuvan väkivallan yleisyyden Suomessa. Sen sijaan, että keskusteltaisiin siitä, miten väkivaltaa voitaisiin ehkäistä, huomio siirtyy tutkimusten kyseenalaistamiseen tai väitteisiin siitä, että ongelma johtuisi lähes yksinomaan maahanmuuttajista.
Tutkimusten kriittinen arviointi on normaalia ja kuuluu tieteeseen. Mutta jos tutkimuksia pyritään järjestelmällisesti mitätöimään ilman näyttöä vain siksi, että niiden tulokset ovat epämieluisia, kyse voi olla haluttomuudesta kohdata epämukavia tosiasioita tai puolustusreaktiosta. Se ei kuitenkaan edistä ongelman ratkaisemista.
Naisiin kohdistuva väkivalta on Suomessa todellinen ja vakava yhteiskunnallinen ongelma, jonka ovat osoittaneet useat tutkimukset ja viranomaistilastot. Sen tunnustaminen ei ole hyökkäys suomalaisia miehiä vastaan, vaan edellytys sille, että väkivaltaa voidaan vähentää. Vastuu kuuluu koko yhteiskunnalle – ei syyllistämisen vaan tosiasioiden tunnustamisen kautta.
On hämmästyttävää, kuinka monet suuomalaiset naiset ja miehet liioittelevat naisin kohdistuvaa väkivaltaa. Väkivalta on aina väärin, mutta sen liioitteleminen kääntyy itseään vastaan.

Tutkimukset ja viranomaistilastot eivät osoita sitä mitä väitätt. Kansainvälisten tutkimusten mukaan Suomi on yksi maailman turvallisimista maista naisille ja lapsille. Se yksi EU:n roskatutkimus ei todista mitään. Tilastot ja kunnolliset tutkimukset todistavat, että Suomi on turvallinen maa naisille, vaikka äärifeministit ja heidän "mies" lakeijansa kuinka valehtelevat ja öyhöttävät.
Lähde mukaan rohkeasti. Totea itsellesi,että nyt riitti. Tilastot kertovat, että tänä vuonna suomalainen mies on surmannut naisen joka toinen viikko. Ihan kysyn vilpittömästi, että mikä on oma kompetenssisi arvioida eri tutkimusten luotettavuutta?
He kutsuvat suomalaiset miehet mukaan käyttämään ääntään naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamiseksi.


– Minun viestini kaikille miehille on: Me emme saa vaieta. Tehdään Suomesta yhdessä turvallinen maa naisille, Stubb sanoo UN Women Suomen videossa.

Kampanjassa on tällä hetkellä mukana myös Elastinen, Leo-Pekka Tähti, Mikael Forssel, Ali Jahangiri, Mustafe Muuse, Ilkka Paananen, Peter Franzén ja Roni Back.

Vuonna 2026 ensimmäisen viiden kuukauden kuukauden aikana Suomessa on surmattu nainen väkivaltaisesti joka toinen viikko, kertoo UN Women Suomi. Kaikissa tapauksissa rikoksesta epäillään miestä.

EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.

UN Women Suomen mukaan Suomi on yksi EU:n vaarallisimmista maista naisille. Naisten Linjan mukaan puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessaan henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 8:19 am
Kirjoittaja Perilla
Vaarallisimmat maat naisille
Intia
Afganistan
Syyria
Somalia
Saudi-Arabia
Pakistan
Kongon demokraattinen tasavalta
Jemen
Nigeria
Yhdysvallat
Lähde: Thomson Reuters Foundation
https://yle.fi/a/3-10274145

Yllättäen suurin osa nuslimimaita. Nuslimi on maailman vaarallisin olento naisille.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 8:47 am
Kirjoittaja Moonshiner
^ ja vaikka tunkee länsimaahan, niin länsimaa ei tunge siirtolaiseen.
Siksi ihmettelen suuresti, miten naisoletetut pitävät kehitysmaalaisten tunkua länsimaihin kulttuurin rikastumisena, vaikka se lisää varsinkin naisiin kohdistuvaa turvattomuutta (vrt. 'taksikuskit').

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 9:16 am
Kirjoittaja Pesukarhu
Psykopaatti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:24 am Tyhmempienkin ihmisten luulisi ymmärtävän, kuinka luotettavat nämä tilastot ovat, jos Bulgaria, Puola, Slovenia, Kroatia, Bosnia ja Hertsegovina, Italia, Serbia, Montenegro, Pohjois-Makedonia, Espanja, Ranska, Kosovo, Saksa, Kreikka...jne...jne....prosentit liikkuvat 10% tuntumassa ja siitä hieman ylöspäin. Turkista nyt puhumattakaan, jossa naisten ampuminen koetaan miesten velvollisuutena.
Näissä maissa ei hirveästi ketään kiinnosta tällaisten asioiden tilastointi ja vielä vähemmän näistä tulee edes ilmoitusta.
Lisäisin vielä väkivallan määritelmän. Suomessa suunnilleen ikävä katse on väkivaltaa, jossain Romaniassa turpaan saaminen arkipäivää. En tiedä miten noi tilastot on saatu, mutta jos esim. kyselyssä on vain "oletko kokenut fyysistä väkivaltaa", niin se on aika helvetin laaja määritelmä.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 9:25 am
Kirjoittaja Salmari
Pesukarhu kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:16 am
Psykopaatti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:24 am Tyhmempienkin ihmisten luulisi ymmärtävän, kuinka luotettavat nämä tilastot ovat, jos Bulgaria, Puola, Slovenia, Kroatia, Bosnia ja Hertsegovina, Italia, Serbia, Montenegro, Pohjois-Makedonia, Espanja, Ranska, Kosovo, Saksa, Kreikka...jne...jne....prosentit liikkuvat 10% tuntumassa ja siitä hieman ylöspäin. Turkista nyt puhumattakaan, jossa naisten ampuminen koetaan miesten velvollisuutena.
Näissä maissa ei hirveästi ketään kiinnosta tällaisten asioiden tilastointi ja vielä vähemmän näistä tulee edes ilmoitusta.
Lisäisin vielä väkivallan määritelmän. Suomessa suunnilleen ikävä katse on väkivaltaa, jossain Romaniassa turpaan saaminen arkipäivää. En tiedä miten noi tilastot on saatu, mutta jos esim. kyselyssä on vain "oletko kokenut fyysistä väkivaltaa", niin se on aika helvetin laaja määritelmä.
Tästä valetutkimuksesta on ihan oma ketju, johon linkattu kymmeniä asiantuntijoiden kommentteja, miksi tuo nettikysely ei ole validi tutkimus

Jopa Yle kritisoi vahvasti nettikyselyä

viewtopic.php?p=1862838

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 9:33 am
Kirjoittaja -Martta-
Koska romaniassa on kuulemma tapana hakata nainen päivittäin, niin pertti voi ihan huoletta piestä pirkon joka toinen päivä.

Nyt ollaan suorastaan asian ytimessä :mrgreen:

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 9:40 am
Kirjoittaja Salmari
-Martta- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:33 am Koska romaniassa on kuulemma tapana hakata nainen päivittäin, niin pertti voi ihan huoletta piestä pirkon joka toinen päivä.

Nyt ollaan suorastaan asian ytimessä :mrgreen:
Liittyy asiaan miten?

Se sen sijaan liittyy, että puolet noista perteistä onkin nimeltään mohammed.

Ja se, että suomessa loisivat muslimimiehet pahoinpitelevät naisiaan päivittäin, mutta niitä ei löydy tilastoista, koska naiset ovat niin alistettuja etteivät edes tee rikosilmoitustam