Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kaskisaari kirjoitti: Bodom-ketjuja on kaiken kaikkiaan aivan liikaa. Arska ja kopla-ketju sopii minusta silti sekaan, koska jotenkin minusta tuntuu, etta sen lietsojilla on sellaista tietoa, jota ei muilla ole, vaikka ajoittain tuleekin ihan kummia juttuja.
Wagnerilla on tietoa sekä Bodomista paikkana että epäilemästään Arskasta.

Nämä kopla-9 haahuilijat kannattaa jättää tyystin omaan arvoonsa, koska kopla9 on pelkkä satu. Maza ja hännystelijänsä eivät myöskään tiedä hölkkäsen pöläystä Arskasta, vaikka välillä muuta väittävätkin. Ja tämä keskustelu on käyty ja asiattomana lopetettu jo aikoja sitten Muuralan forumilla.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Urho kirjoitti:
Wagnerilla on tietoa sekä Bodomista paikkana että epäilemästään Arskasta.

Nämä kopla-9 haahuilijat kannattaa jättää tyystin omaan arvoonsa, koska kopla9 on pelkkä satu.
Ja miten perustelet tämän väitteesi?
Samson
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Samson »

Vai oliko tekijä sittenkin Ake, Make, Pera vai mä ??? Vai Häh ? Miksei kenestäkään karhukoplan jäsenestä ole minkäänlaista havaintoa koskaan, ikinä, missään, vaikka porukkaa on lapannut Bodomilla enemmän kriittisinä aikoina kuin KooVeen maalilla ? Vai oliko Arska tehtaalta päästyään vetänyt ykköset ylleen ja lähtenyt puukkohippasille Bodomille ? Joutuiko Arska koskaan Terapiaan ? Miten kävi Arskalle tullissa, entä joutuiko koskaan teholle ? Kyllä on karhukoplan liikkeissä paljon selvittelemistä, meniväthän mokomat Roope-Sedän rahasäiliöönkin ties mitä kautta milloinkin sisään...
Pharaoh
Martin Beck

Samson kirjoitti:Vai oliko tekijä sittenkin Ake, Make, Pera vai mä ???
Keitä ovat Ake ja Make?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pharaoh kirjoitti:
Samson kirjoitti:Vai oliko tekijä sittenkin Ake, Make, Pera vai mä ???
Keitä ovat Ake ja Make?
http://www.youtube.com/watch?v=Lv3kCmLy_IY
Happotesti
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Happotesti »

Pharaoh kirjoitti:Ja miten perustelet tämän väitteesi?
Urho perustelee sen silla, etta ei ole ainoatakaan todistetta ko. porukan Bodomilla olosta murhayona.
Pharaoh
Martin Beck

Happotesti kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Ja miten perustelet tämän väitteesi?
Urho perustelee sen silla, etta ei ole ainoatakaan todistetta ko. porukan Bodomilla olosta murhayona.
1.Palstan säännöt kieltävät kirjoittajien henkilöllisyyden paljastamisen. Tiedämme kuitenkin, että palstalla on useita henkilöitä, jotka itse, tai joiden vanhemmat, isovanhemmat, sisarukset tai ystävät ovat olleet tavalla tai toisella sidoksissa Bodomin tapahtumiin. Motiivina näyttää usein olevan ko. henkilöiden syyttömyyden todistaminen, tai pelko syyllisyydestä. Tietoa voidaan pantata, tai johtaa muita tietoisesti harhaan.
2.Palstan sääntöjen mukaan olen useita kertoja vakuuttanut, että kaikki täällä kertomani asiat ovat tietooni tulleita huhuja.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kopla-9 on satu
Pharaoh
Martin Beck

Happotesti kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:2.Palstan sääntöjen mukaan olen useita kertoja vakuuttanut, että kaikki täällä kertomani asiat ovat tietooni tulleita huhuja.
Roskapuhetta. Totuutena olet asioita esittanyt.
Ehkä olet vain hyväuskoinen?
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:Kopla-9 on satu
Kopla on satu, Espoon Arska on satu, Sahakangas on satu, Nissen murhasyytös on Satu, Hans Assmannin alibi on satu...
Pharaoh
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Urho kirjoitti:Kopla-9 on satu
Kopla on satu, Espoon Arska on satu, Sahakangas on satu, Nissen murhasyytös on Satu, Hans Assmannin alibi on satu...
Tiedät hyvin, että koplasi jäsenet ovat todellisia henkilöitä. 8)
nightowl
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja nightowl »

Pharaoh kirjoitti:
Urho kirjoitti:
Olisikohan koko Mazan uudelleen esiin marssin kantava ajatus ollut nimenomaan jälleen kerran provosoida Wagner keskustelemaan asiasta. Nostan Waakulle hattua siitä, ettei ole lähtenyt tähän typerään leikkiin mukaan.
Nostan Urholle hattua siitä, että hän on lähtenyt tutkimaan tätä poikajoukon linjaa. Kuten Urho tietää, Arskan ja Riston lisäksi porukkaan kuuluivat myös muun muassa Pera ja Timo. Sekä pikkupojat Olli ja Raineri. Olen koko ajan toivonut, että palstan päätutkija avaa arkistonsa :!: Kerro mitä olet saanut heistä selville :?:

Onko Raineri Arnold?
:?:
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kun en ole moisesta jengistä kuin Kopla9:tä mitään kuullut ja mihin se viittaa, mistä se on kuuluisa ym., niin kerrankin kallistuisin Urhon kannalle ja pitäisin Kopla9:ä himpula pimpulana, ellei jotain faktatietoa joukkiosta pian löydy.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Hessu52 kirjoitti:Kun en ole moisesta jengistä kuin Kopla9:tä mitään kuullut ja mihin se viittaa, mistä se on kuuluisa ym., niin kerrankin kallistuisin Urhon kannalle ja pitäisin Kopla9:ä himpula pimpulana, ellei jotain faktatietoa joukkiosta pian löydy.
Aitoko jatkossa kysenalaistaa kaiken täällä kirjoitetun yhtä voimakkaasti?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No kun olen niin tietämätön, että en ole kuullut tai lukenut tästä
kopla-9:tä mitää muuta kuin, että se on kirjoitellut jotain Muurala sivustoilla.

En tiedä missä tämä jengi on vaikuttanut ja milloin?

Ikäni Espoossa asuneena olisin luullut kuulleeni tuollaisesta jengistä, ellei se ihan jotain teiniporukkaa ole.

Missäpäin, tämä porukka on vaikuttanut, ym.

Kun ei mistään mitään tiedä, on vaikea hahmottaa asioista edes mielikuvituksellista juttua, joten sen takia kallistun ensimmäistä kertaa Urhon kannalle.

Urhon juttuja kuitenkin jonkin verran kunnioitan, sillä kyllä hän on arvostettavan kiitetettävästi tietoja etsinyt asian tiimoilta, eivätkä kaikki hänen tarinansa ihan "legendaa" ole ja vaikka olemmekin Urhon kanssa tekijästä eri mieltä, ei se sitä merkitse, ettenkö voisi kunnioitta Urhoa ja olla tässä asiassa jopa samaa mieltä.

Sama koskee kaikkia asiallisia kirjoittajia, myöskin Sinua.

Vaikka saattaakin joskus omat juttuni tuntua hölmöläisen löpinöiltä, niin kyllä minä aivan samalla lailla olen kiinnostunut mysteeristä ja siitä, että tekijä mahdollisesti joskus saataisiin selville, mutta tuskin tuomiolle.

Poliisikin aina toitottaa, että pienikin vinkki saattaa ratkaista suurenkin jutun, joten jatketaan kaikki spekulaatioitamme tavallamme ja antakaamme toisillemme myös hälle kuuluva arvonsa.
Lukittu