Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (ketju 1)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Valhalla
Watson itse

Re: Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Maikkari:
Anneli Auer ja epäilty rikoskumppani tiettävästi seurustelivat lyhyen ajan vuosien 2006 ja 2007 tienoilla. Anneli Auer vangittiin viime perjantaina seksuaali- ja väkivaltarikoksista epäiltynä. Epäilty rikoskumppani vangittiin viikko aikaisemmin osittain Auerin kanssa samoista rikoksista epäiltynä.
MollyMalone
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Niin siis poliisi ei ole vahvistanut ettei heillä olisi kuvamateriaalia mutta ihmettelee mistä sellainen tieto on ihmisten korviin kantautunut että sellaista olisi olemassa...ja nämä viimeiset rikosepäilyt ovat lähteneet muualta kuin veljen jutuista jotka siis koskevat surmajuttua. Hyvin mielenkiintoista. Jos veljen kautta ei tullut juttua lasten hyväksikäytöstä niin mistä Annumamma tiesi sellaista jo ennakoida omissa jutuissaan...vielä mielenkiintoisempaa!
Astalo Aija
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Astalo Aija »

"... vätys vätys klenkka, tee lapsi minulle - et halua minua - joku muu haluaa minua... teen lapsen etkä sinä taaskaan ole isä... " ethaluaminuakukasinullaon - joku homo vai ...

Pardon
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pardon »

Valhalla kirjoitti:Maikkari:
Anneli Auer ja epäilty rikoskumppani tiettävästi seurustelivat lyhyen ajan vuosien 2006 ja 2007 tienoilla. Anneli Auer vangittiin viime perjantaina seksuaali- ja väkivaltarikoksista epäiltynä. Epäilty rikoskumppani vangittiin viikko aikaisemmin osittain Auerin kanssa samoista rikoksista epäiltynä.
Puhutaanko tässä nyt oikeista vuosiluvuista?

Ilta-Sanomilla oli maanantaina, siis eilen, pätkiä tilakuuntelusta, jossa AA kertoo tyttärelleen, miten taksimiestä on juuri kuulusteltu. Katkelmat viittaavat myös Jukan sukulaisiin ja moottoripyörään.

Taksimiehen oman elokuussa 2009 toimitetun kuulustelun mukaan he taas ovat seurustelleet 10-11/2007-8/2008 eli vajaan vuoden.

Jos seurustelusta on niinkin selvät havainnot kuin moottoripyöräily yhdessä, niin miten ihmeessä seurustelu olisi voinut alkaa jo 2006? Ja olla kuitenkin lyhytaikaista?

Jotenkin tuntuisi, että poliisin mielenkiinnon kohteena olisi, ainakin siitä lähtien kun AA:ta on epäilty, ollut hänen kaikki seurustelusuhteensa: uudet ja vanhat. Miten tästä ei tiedettäisi oikeaa ajankohtaa? Täytyyhän yhteydenpidon perustua johonkin viestintään. Eli kun mies on itse kertonut nuo ajankohdat, niin eikö sitä muka ole tarkistettu?

Jos seurustelu olisi alkanut 2006, niin tuota vuottahan on JL:n kuoleman jälkeen jäljellä enää vajaa kuukausi. Miten tuollaista voi edes uutisoida ilman sitä huomiota, että kyseessä olisi voinut olla rinnakkaissuhde? Vähän ihmeellinen juttu.
Morgana
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Morgana »

Astalo Aija kirjoitti:"... vätys vätys klenkka, tee lapsi minulle - et halua minua - joku muu haluaa minua... teen lapsen etkä sinä taaskaan ole isä... " ethaluaminuakukasinullaon - joku homo vai ...

Mikä juttu tämä on?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Pardon kirjoitti:Puhutaanko tässä nyt oikeista vuosiluvuista?
En usko. Taitaa olla niitä alkuvaiheen sekavia uutisia, joilla on sitten täydennetty muuten köykäiseksi jäävää juttua. Eivätköhän vuodet ole kuitenkin 2007-2008.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Aikasmoiseksi sotkuksi menee.

Jukka ja Annelikin asui aikanaan Raisiossa.
Oliko tuo Suharin naisystävä joku tuttu? Jukan tuttu?
Nainenhan on hakenut häätöä Suharille 2006.

Tässä menee ihan oikeasti nyt vuodet niin sopivan mukavasti ristiin keskenään, etten ihmettelisi, vaikka kävisikin lopulta ilmi, että Suharin naisystävä oli Jukan hyvä tuttu ja Suhari loppujen lopuksi onkin se huppumies, jota Anneli on suojellut näiden nyt ilmitulleiden asioiden vuoksi. Suojellut siksi, että on uskonut koko ajan selviävänsä. Koska tavallaan on syytön itse surmaan.

En jaksa miettiä enää mitään. :(
Nuotio & Äreät Tiput
nippelitieto
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja nippelitieto »

Missä vaiheessa AA ja taksisuhari ovat tavanneet, olivatko tunteneet aiemmin jne ei varsinaista tietoa ole ja tuntuu että iltapäivälehdiltäkin tää ajankohta on vähän "pimennossa"
Seurustelu alkoi suharin mukaan 2007 se ei välttämättä kerro sitä onko ne tavanneet aiemmin.

Tosta IS paperilehdestä pomittua:
Perheidylli mureni (otsikko)
Poliisi epäilee viime viikolla vangitun Anneli Auerin eläneen miehensä kuolemaa seuranneet vuodet täydellistä kaksoiselämää

mietin vain rajoittuiko tää kaksoiselämä vain Jukan kuolemaa seuranneisiin vuosiin...
Valhalla
Watson itse

Mariacka kirjoitti:
En usko. Taitaa olla niitä alkuvaiheen sekavia uutisia, joilla on sitten täydennetty muuten köykäiseksi jäävää juttua. Eivätköhän vuodet ole kuitenkin 2007-2008.
Sekoiluista en tiedä, mutta juttu ei ole mikään alun kiiruulla tehty vaan toimittajalla on ollut aikaa tarkistella. Tältä päivältä:

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... lyomisesta
Morgana
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Morgana »

Eikös pitkin matkaa ole siellä täällä pompahdellut, että AA ja nyrkkisuhari olisivat tutustuneet netin välityksellä?
Onko kenelläkään tästä mitään kättä pidempää, ilmausta käyttääkseni?
Pardon
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pardon »

Valhalla kirjoitti:
Mariacka kirjoitti:
Sekoiluista en tiedä, mutta juttu ei ole mikään alun kiiruulla tehty vaan toimittajalla on ollut aikaa tarkistella. Tältä päivältä:

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... lyomisesta
Mutta miten tämä seurustelu, johon liittyy elokuussa 2009 suoritetun kuulustelun mukaan paljon yhteistä (motskari, lapsiin tutustuminen), ei ajoittuisi myös teletietojen yms. kautta poliisille? Joka kuitenkin on juuri vangitsemassa AA:n.

Vaikka poliisi ei etsisi huppumiestä, niin kai he ovat motiivia etsineet? Eikö silloin oltaisi erityisen kiinnostuneita AA:n suhteista, joko rinnakkaissuhteista tai heti surmaa seuranneista?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Valhalla kirjoitti:Sekoiluista en tiedä, mutta juttu ei ole mikään alun kiiruulla tehty vaan toimittajalla on ollut aikaa tarkistella. Tältä päivältä:
Juu, olen joskus ammoin oikein opiskellut uutisten tekoa. Tärkein alkuun ja loppuun sitten vähäpätöisimmät. Mielestäni tuo viimeinen kappale vaikuttaa vain vanhan toistolta, eli on tavallaan vain täytteenä ja selitteenä uudelle tiedolle.

Vrt. Aamulehden juttu 16.9. http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194697 ... helle.html
STT:n tietojen mukaan Auer enemmän tai vähemmän seurusteli rikoskumppanikseen epäillyn miehen kanssa ainakin vuosien 2006 ja 2007 tienoilla.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Pardon kirjoitti:Vaikka poliisi ei etsisi huppumiestä, niin kai he ovat motiivia etsineet? Eikö silloin oltaisi erityisen kiinnostuneita AA:n suhteista, joko rinnakkaissuhteista tai heti surmaa seuranneista?
Oltiinhan niistä alkuun ainakin. Tarkkaan perattiin molempien puolisoiden mahdolliset rinnakkaissuhteet, muttei mitään löytynyt. Auerin kohdalta ex-miesystäväkin, joka oli ensimmäisten epäiltyjen joukossa.

Tosin nettiliikennettä ei taidettu alkuun tutkia. Enkä tiedä, tutkittiinko heti surmaa mahdollisesti seuranneita suhteita ennen vuosia 2008-09.
Sherlock Holmes Jr
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Sherlock Holmes Jr »

Veikkaisin, että homma on mennyt näin:

1. lapset ovat puhuneet murhayön tapahtumista sijaisvanhemmilleen eli Auerin veljelle

2. Auerin veli ajatellut, että AA saa joka tapauksessa langettavan tuomion ja hänen ei tarvitse puuttua asiaan

3. vapauttava tuomio on yllätys Auerin veljelle, ja hetken mietittyään veli ottaa yhteyttä poliisiin/syyttäjään

4. poliisi/syyttäjä kuulustelee lapset uudestaan, ja murhayön tapahtumien lisäksi paljastuu muu väkivalta ja seksuaalinen hyväksikäyttö, ml. taksikuskin osuus

5. taksikuski pidätetään ja sitten perään AA
Valhalla
Watson itse

Mariacka kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:Sekoiluista en tiedä, mutta juttu ei ole mikään alun kiiruulla tehty vaan toimittajalla on ollut aikaa tarkistella. Tältä päivältä:
Juu, olen joskus ammoin oikein opiskellut uutisten tekoa. Tärkein alkuun ja loppuun sitten vähäpätöisimmät. Mielestäni tuo viimeinen kappale vaikuttaa vain vanhan toistolta, eli on tavallaan vain täytteenä ja selitteenä uudelle tiedolle.

Vrt. Aamulehden juttu 16.9. http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194697 ... helle.html
STT:n tietojen mukaan Auer enemmän tai vähemmän seurusteli rikoskumppanikseen epäillyn miehen kanssa ainakin vuosien 2006 ja 2007 tienoilla.
No nykyään, varsinkin maikkarilla, uutisia tehdään toimituksessa nettiä ja kunnianhimoisemmat myös puhelinta käyttäen. Muitten uutisista kokoamalla joten kyllä minä tuon laatutakuun tiedän. Alittaa jopa iltapäivälehdet. STT on kyllä huolellisempi.
Lukittu