ulkosuomalainen kirjoitti:Sivupersooonia on kuitenkin aika vaikea luoda ilman etta huomaavainen tarkkailija hoksaa. Jollei kirjoitustyyli paljasta niin logiikka. Tai lipsahdukset. Sivupersoonan hoksaaminen puolestaan saastaa monasti opponentilta aikaa ja hermoja. Siksi taalla jenkeissa on monilla palstoilla IP osoitteet nakyvissa. Senkin voi tietenkin kiertaa mutta vahan jarruttelee innokkaimpia.
Enempia en nyt viitsi paljastella. Tarkkaavainen lukija tekee faktoista omat johtopaatoksensa. Itse en ole koskaan viela sivupersoonaa tarvinnut.
Voi apua, repesin ääneen tälle ulkosuomalaisen monotuplatriplanikkiepäilylle

Kiitos, pelastit päiväni, se onkin ollut tähän asti tyypillinen maanantai eli ns. paska päivä.
Vai että oikein logiikka paljastaa. Ja "faktat". Voisin näin ihka aitona ja ehtana nyyppänä, noviisina ja aloittelijana ottaa tuon jo melkeinpä kohteliaisuutena. Kerrotko us meille, mitä sellaista sinä minusta tiedät, mitä en itse tiedä? Voit tarvittaessa kysyä asiaa ylläpidolta ja tiedustella vaikka sähköpostiosoitettani, siinä esiintyy nimeni. Sen jälkeen saat leikkiä salapoliisia ihan rauhassa, kunhan et nimeäni julkisesti paljasta.
Muuten, minä aivan luulin, että Minfo on pääasiassa aikuisten ihmisten keskustelupalsta, eikä mikään ala-asteikäisten hiekkalaatikko.
"Kun mää en tykkää tosta, niin mää en enää kuuntele sitä! En kuuntele, en kuuntele!"
Minua ainakin kiinnostaa kaikkien mielipiteet riippumatta siitä, kuuluuko kirjoittaja henkilökohtaiseen suosikkilistaani vai ei (ja tämä on sitten vitsi, ei minulla mitään suosikkeja ole, tietenkään).
Oikeasti, en voi lopettaa nauramista. "Tarkkaavainen lukija". Tarkoititko vainoharhainen?