Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Hyi olkoon - ihan kamalan hirveitä salaliittoterioita täällä! Nauhastakin oli suodatettu pois kaikki muut äänet paitsi Jukan, Annelin ja lapsen, ja ihan oikeesti käräjäoikeudessa todettiin, että kun ei oo olkopuolista, niin ei oo!

US kirjoittaa:
FBI puolestaan suodatti omassa versiossaan (omasta kopiostaan -- ei siis alkuperaisesta) pois kaikki muut aanet kuin lapsen, Jukan ja Annelin tuottamat. Tasta paateltiin etta huoneistossa ei ollut huppua. Tata FBI:n suodatettua versiota hovi ei tuntunut ottavan huomioon ollenkaan.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 42#p433142

Ks. lausuntoketju, syyttäjän tärkein todiste oli siis tämä FBI-nauha, jota käytettiin käräjäoikeudessa.
Alethes doksa meta logu
Mileva
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Mileva »

ulkosuomalainen kirjoitti:Sivupersooonia on kuitenkin aika vaikea luoda ilman etta huomaavainen tarkkailija hoksaa. Jollei kirjoitustyyli paljasta niin logiikka. Tai lipsahdukset. Sivupersoonan hoksaaminen puolestaan saastaa monasti opponentilta aikaa ja hermoja. Siksi taalla jenkeissa on monilla palstoilla IP osoitteet nakyvissa. Senkin voi tietenkin kiertaa mutta vahan jarruttelee innokkaimpia.

Enempia en nyt viitsi paljastella. Tarkkaavainen lukija tekee faktoista omat johtopaatoksensa. Itse en ole koskaan viela sivupersoonaa tarvinnut.
Voi apua, repesin ääneen tälle ulkosuomalaisen monotuplatriplanikkiepäilylle :lol: Kiitos, pelastit päiväni, se onkin ollut tähän asti tyypillinen maanantai eli ns. paska päivä.

Vai että oikein logiikka paljastaa. Ja "faktat". Voisin näin ihka aitona ja ehtana nyyppänä, noviisina ja aloittelijana ottaa tuon jo melkeinpä kohteliaisuutena. Kerrotko us meille, mitä sellaista sinä minusta tiedät, mitä en itse tiedä? Voit tarvittaessa kysyä asiaa ylläpidolta ja tiedustella vaikka sähköpostiosoitettani, siinä esiintyy nimeni. Sen jälkeen saat leikkiä salapoliisia ihan rauhassa, kunhan et nimeäni julkisesti paljasta.

Muuten, minä aivan luulin, että Minfo on pääasiassa aikuisten ihmisten keskustelupalsta, eikä mikään ala-asteikäisten hiekkalaatikko.
"Kun mää en tykkää tosta, niin mää en enää kuuntele sitä! En kuuntele, en kuuntele!"
Minua ainakin kiinnostaa kaikkien mielipiteet riippumatta siitä, kuuluuko kirjoittaja henkilökohtaiseen suosikkilistaani vai ei (ja tämä on sitten vitsi, ei minulla mitään suosikkeja ole, tietenkään). :wink:

Oikeasti, en voi lopettaa nauramista. "Tarkkaavainen lukija". Tarkoititko vainoharhainen? :lol:
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

^Jahas "se koira älähtää..". Nimimerkkiä ei oltu mainittu. Varmaan tähän kilpailuun ilmottautuu kohta muitakin. Jopa sukupuolenvaihto-operaatiokin voi olla nähty..
..saapa nähä..
Mileva
Frank Drebin

Sinäkin, Brutukseni? :D

Ulkosuomalainen on minulle selväsanaisesti ilmoittanut lisänneensä minut vihamies-listaansa, joten eipä tarvi olla kummoinenkaan älykkö päätelläkseen, että minusta hän tuossa ainakin puhui.
ulkosuomalainen kirjoitti:Mileva -- eipa tassa voi todeta muuta kuin etta olet saanut minut sanattomaksi. Mielestani noissa yllaolevissa ei ole kysymys mistaan tulkinnavaraisesta vaan ilmiselvista faktoista. Jos et niita voi faktoiksi hyvaksya, mita sitten?

Ehdotan etta kaytat vihamies-funktiota. Kenenkaan ei todellakaan ole pakko lukea kenenkaan muun tekstia. Ja nyt otan omasta neuvostani vaarin myos sinun suhteesi.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=1050

p.s. Toripolliisi, lue myös tämän ketjun edellinen sivu niin tiedät, mistä nyt puhutaan :wink:
ulkosuomalainen kirjoitti:Ah-hah. Vahan niinkuin arvelinkin. Minulla on kolme nikkia mutta kaksi ihmista vihollisissa. Saattaapa viime peleissa selvita, etta ihmisia on vain yksi.
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Mä en ole tuommoista vihamies-funktiota täältä vielä huomannutkaan, missä se on? Ei sillä, että käyttäisin. Mitä järkeä toisten viestejä on torjua ja suodatella, voihan niistä hypätä yli jos ahistaa.

Ootko sä Mileva minä vai Turre vai kuka? :)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Mileva
Frank Drebin

Jaa-a, enpä tiedä! Olen kyllä joskus leikkimielisesti kiusoitellut itseäni sivupersoonistani, mutta huh... Olenko todella vain jonkun sivupersoona? :shock: Vai olenko minä pääpersoona, ja ne muut ovat sivupersooniani? Kerro minulle us, kuka oikein olen? Haluaisin tutustua sivupersooniini, jos niitä on! En ole ollut niistä ennen tietoinen.

Sivupersoonista puheenollen: Onko kukaan teistä katsonut sarjaa nimeltä Taran monta elämää (United States of Tara)? Siinä on päähenkilönä Tara-niminen nainen, joka kärsii DID:stä :wink:
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Turre kyl välil haluis olla KN tai Mileva.
Järkevät ja tasapainoiset kommentit tasais tm:n hyvän hajuaistin mukana kulkevaa haukutusta.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

turumurre kirjoitti:Turre kyl välil haluis olla KN tai Mileva.
Järkevät ja tasapainoiset kommentit tasais tm:n hyvän hajuaistin mukana kulkevaa haukutusta.
"haukotusta". - Sulle tuli lyöntivirhe tuohon viimeiseen sanaan.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:
Tämmösten perään kyl välil niinki juu
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

turumurre kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:
Tämmösten perään kyl välil niinki juu
No en kyllä näitten periä lähtisi kommentoimaan.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Noinko se turre viestinsa tarkoitti? Sori. Ymmarsin taas vaarin. Luin sen niin, etta toivoi olevansa joku muu koska hyva hajuaisti ja haukutus kulkevat yhtena pakettina, ettenko sanoisi koirana -- eli han toivoo osaavansa sanoa sanottavansa ihmisiksi (=jarkevasti ja tasapainoisesti)...

Eli oletin maanantaiaamun katumukseksi viikonlopun overeista.

Tahan niita miekkailuhymioita...

Tieto on muuten valtaa. Omiani en ilmaiseksi paljastele. Kaikista tietamistani tuplanikeista olen valmis syvakurkkuilemaan sopivaa korvausta vastaan. Tyhma kun en ole, haluan rahat ensin (pienina merkitsemattomina seteleina), joten kauppa on jatettava mun seuraavaan Euroopan matkaan. Siihen saakka kaikki kayttanevat niita hoksottimia, joita omasta takaa loytyy. Muutenkin hyvaa harjoitusta kun kerran ollaan rikoksia muka ratkaisemassa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Aha. Mielenkiintoista!

(Kuiskaten korvaan lausuttu: löytyiskö suhteita myös salaiseen palveluun pientä maksua vastaan? Tarttis saada tietää, että mitä se FBI puuhaa, kun se poisti ne ulkopuoliset äänetkin.)
Alethes doksa meta logu
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Mileva, olit erilainen kuin silloin, kun porhalsit tänne Minfoon 'olen uusi-olen uusi'-viisua veisaten. Vaan sitten. Pian sitä oltiin taas kärryillä. Ja karavaani kulkee, turret räksyttää..
Et sitten ollukkaan..

Ei mitään uutta auringon alla, terv Sinuhe

En ole eläissäni katsonut yhtään Tara-sarjan ohjelmaa. Katsoin ohjelman tietoja, ja löysin artikkelin, jonka on kirjoittanut vanhan ystäväni poika, siis hyvänen aika, kundihan ei olekaan enää mikään poikanen! Helevetin fiksuja ihmisiä, siis se mun ystävä ja sen poika. Pitäisköhän katsoa joku pätkä joskus. En vaan tajua mitä kukaan saa noista pikkuhauskoista seksi/väkivalta-mässäilyistä.
Vampyyreita, muodonmuuttajia ja ihmissusia. Voe ku jännää..

jestas: ".. Eräs arvostamani draaman ammattilainen totesi muutaman jakson jälkeen, että perusteeman eli rasismin käsittely jää True Bloodissa aivan pintapuoliseksi ja pääasiana tuntuu olevan pelkkä seksillä ja väkivallalla mässäily.

tähän joku sellanen hoopon näköinen irvihammas
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Mileva
Frank Drebin

ulkosuomalainen kirjoitti: Tieto on muuten valtaa. Omiani en ilmaiseksi paljastele. Kaikista tietamistani tuplanikeista olen valmis syvakurkkuilemaan sopivaa korvausta vastaan. Tyhma kun en ole, haluan rahat ensin (pienina merkitsemattomina seteleina), joten kauppa on jatettava mun seuraavaan Euroopan matkaan. Siihen saakka kaikki kayttanevat niita hoksottimia, joita omasta takaa loytyy. Muutenkin hyvaa harjoitusta kun kerran ollaan rikoksia muka ratkaisemassa.
Täytyy us sanoa, ihan näin rehellisenä kehuna, että yllätit minut positiivisesti tällä viimeisimmällä vedolla. Minä olen tähän asti ollut siinä luulossa, että viimeinen argumenttisi keskustelun tyrehdyttämiseksi on käyttää ilmiötä, jota kutsun nimellä "Keisarin uudet vaatteet". Siis tähän tyyliin: "tyhmäkin sen ymmärtää, sokeakin näkee ja kuurokin kuulee".

Täytyy nyt pyytää anteeksi, koska näytät olevan paljon luovempi kuin luulinkaan! Löytyihän sieltä vielä yksi ässä, oikea yllätyskortti, etten sanoisi. Salaperäisesti vielä vihjailet tiedosta, joka on vain älykkäiden saavutettavissa :wink: Oikea salaliittoteoreetikkojen äiti olet, ja minä kun luulin, ettet ole kovin taipuvainen tuollaisiin teorioihin uskomaan :wink:

Ja Taralle ihan sydämiä ja haleja. En yrittänyt vihjailla mitään, olen vain nauranut joka kerta sen sarjan nimelle :D Tuli vain taas mieleen, kun minua täällä sivupersoonahäiriöiseksi epäillään. Mainitsin siitä sarjasta sinulle kyllä jo aiemminkin yv:llä, mutta ilmeisesti se on jäänyt sinulta huomaamatta.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti:Noinko se turre viestinsa tarkoitti? Sori. Ymmarsin taas vaarin. Luin sen niin, etta toivoi olevansa joku muu koska hyva hajuaisti ja haukutus kulkevat yhtena pakettina, ettenko sanoisi koirana -- eli han toivoo osaavansa sanoa sanottavansa ihmisiksi (=jarkevasti ja tasapainoisesti)...

Eli oletin maanantaiaamun katumukseksi viikonlopun overeista.

Tahan niita miekkailuhymioita...

Tieto on muuten valtaa. Omiani en ilmaiseksi paljastele. Kaikista tietamistani tuplanikeista olen valmis syvakurkkuilemaan sopivaa korvausta vastaan. Tyhma kun en ole, haluan rahat ensin (pienina merkitsemattomina seteleina), joten kauppa on jatettava mun seuraavaan Euroopan matkaan. Siihen saakka kaikki kayttanevat niita hoksottimia, joita omasta takaa loytyy. Muutenkin hyvaa harjoitusta kun kerran ollaan rikoksia muka ratkaisemassa.

Minä nyt olin koko viikonlopun kiltisti kopissani...

Tässähän nää epäilijä ulkosuomalaisen kolme nikki-marjaa nyt kärysi;
Yhdenmukaisuus ajoituksineen on silmiin pistävän samanaikaista, parketillakin.

Kuva
Viimeksi muokannut turumurre, Ma Loka 10, 2011 5:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin