Mikä ärsyttää tänään?
-
A.J
Uuden yläkerran naapurin kusemistekniikka jonka aiheuttama kämppääni kaikuva lorinaongelma kulminoituu näemmä perjantai-iltaan. Voihan vittu. Juuri kun alituiseen jotain naputtelevasta ja poraavasta naapurista päästiin eroon. Mitäs nyt? Miten uudelle naapurille ilmoitetaan kohteliaasti että olisi syytä muuttaa pissitapoja? Nolottaa.
Taidan vaan lähteä itse baariin.
Enkö siis olekkaan vainoharhainen tai muuten vaan liian kriittinen naapurista tuleville äänillePaulaDrew kirjoitti:Uuden yläkerran naapurin kusemistekniikka jonka aiheuttama kämppääni kaikuva lorinaongelma kulminoituu näemmä perjantai-iltaan. Voihan vittu. Juuri kun alituiseen jotain naputtelevasta ja poraavasta naapurista päästiin eroon. Mitäs nyt? Miten uudelle naapurille ilmoitetaan kohteliaasti että olisi syytä muuttaa pissitapoja? Nolottaa.
Vituttaa ihan hulluna naapurin kuseminen yöllä. Ei se nyt elämänlaatua huononna mut silti kauhee lorous joka puolen tunnin välein varsiteki viikonloppusin.
Ennen yläkerrassa asuva päätti juoksennella pienessä yksiössään keskellä yötä ja äänestä päätellen siellä ravasi joku 100-kilonen tyyppi jopa tunnin putkeen. Joskus sellainen ärsytti kun oli huonouninenkin vielä. Tai teki mitä teki mutta ne vois hoitaa päivällä. Myös palloa pomputteleva yläkertalainen oli erittäin ärsyttävä.
Ei sille vaan mitään voi mutta kuitenkin toivoisi että kotonaan saa olla rauhassa mutta ei sitten millään. No, ehkä se ärsyttää tänään huomenna joku muu.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Asuin itse omasta valinnasta yhteen väliin muutamia kuukausia talossa, jossa asui melkeinpä ainoastaan vanhuksia. Kyllä tuo lorotusongelma sillon ärsytti, kun toinen lopetti niin toinen aloitti. Ja siihen tosiaan ihan heräsi.
Mutta sillä tapaa ihan ok, että valitsin talon itse justiin vanhusten vuoksi, enkä muita ko. alueen taloja koska niitä taas asutti nuoriso ja ikuinen bileongelma.
Aikoinaan kuuntelin illasta toiseen yläkerran pariskunnan puuhasteluja. Ja ne oli kun kaniinit, ainakin frekvenssin suhteen. Epäilin että niillä oli heteka, narinasta päätellen, mutta se talo taisikin vaan olla paperista tehty (kuuntelin myös niitten ilmavaivoja jne).
Kerran sitten se naispuolinen kehtas soittaa poliisit meille kun Kyllillä oli syntymäpäivät. Poliisit oli oikein kivoja ja ne kuuntelivat kohteliaasti kun käytin tilaisuutta hyväkseni ja kuvailin yläkerran häiriökäyttäytymistä juurta jaksain. Ihan vaan hyvää hyvyyttäni en tehnyt ilmoitusta kotirauhan häirinnästä, tämänkin toin virkavallan tietoon.
P.S. Ja tässä sitä taas ollaan, meni ihan OT:ksi. Anteeksi kanssaminfolaiset, ko. tapaus on tietty jo vanha mutta aiheeseen sopiva. Kyllillä tuppaa toisinaan menemään vanhojen muisteloksi...
Kerran sitten se naispuolinen kehtas soittaa poliisit meille kun Kyllillä oli syntymäpäivät. Poliisit oli oikein kivoja ja ne kuuntelivat kohteliaasti kun käytin tilaisuutta hyväkseni ja kuvailin yläkerran häiriökäyttäytymistä juurta jaksain. Ihan vaan hyvää hyvyyttäni en tehnyt ilmoitusta kotirauhan häirinnästä, tämänkin toin virkavallan tietoon.
P.S. Ja tässä sitä taas ollaan, meni ihan OT:ksi. Anteeksi kanssaminfolaiset, ko. tapaus on tietty jo vanha mutta aiheeseen sopiva. Kyllillä tuppaa toisinaan menemään vanhojen muisteloksi...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
A.J kirjoitti:Ärsyttää kun mukavat tyypit joutuvat pois palstalta ja moni päänaukoja (esim karran teksti on törkeää luettavaa taas vaihteeksi) vaan jatkaa pikku varoituksin. Tutkailin hieman tuomioistuimen päätöksiä enkä voi ymmärtää miksi järkevimmät poistetaan.
Jaajaa...törkeetä ja törkeetä.....Eikös se ole paree,että sanoo suoraan mitä on mieltä mistäkin,niin ei jää epäselväksi mikään.
Toki se ns,sivistyneesti vittuilu on nykypäivää.....minä en vaan sitä hallitse
teltta puukko ja viimeinen erhe.
-
villivadelma
- Jane Marple