Madeleinen tapaus ( Ketju 3)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Onhan se erittäin mielenkiintoista, miten vanhemmat käyttäytyivät tuona iltana, kun Madeleine katosi. Mikäli hän nyt katosi.
Toivon todella, että asia joskus ratkeaa, muuten tässä istutaan vielä vuosikymmenet spekuloimassa.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

debbie kirjoitti:Onhan se erittäin mielenkiintoista, miten vanhemmat käyttäytyivät tuona iltana, kun Madeleine katosi. Mikäli hän nyt katosi.
Toivon todella, että asia joskus ratkeaa, muuten tässä istutaan vielä vuosikymmenet spekuloimassa.
Lomilla juodaan paljon varmaan useinkin, ja minä olen sitä mieltä, etteivät vanhemmat liity mitenkään tapaukseen. Jos liittyvät niin ei ainakaan tuona iltana varsinaisesti, mutta ehkä jokin heidän asia on vaikuttanut siihen, että juuri heidän lapsensa kaapattiin. Se asia on vaan vielä pimennossa. Toki toivon minäkin että asia selviäisi, ja lopulta hyvin Madeleinen suhteen.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Matkaaja, onko sinulla lapsia???

Jos ollaan lomalla lasten kanssa, niin silloin myös eletään lasten ehdoilla.
Vai olenko minä äärivanhanaikainen???

Ei kukaan täysijärkinen ihminen jätä ilta toisensa jälkeen pieniä lapsia yksin.
Ei suomalainen, eikä muunkaan maalainen, jos edes hitusen on vastuuntuntoa ja järkeä.

Ja jos niin tekee, ei minusta ansaitse minkään näköistä sääliä, myötätuntoa ja armoa tämän kaltaisessa tilanteessa. 'you got what you ordered..' ja sitä rataa.

Ja kuten jo tuhannesti sanoin; en edes usko, että saivat mitä tilasivat. Kyllä kyse on ihan muusta.
Nuotio & Äreät Tiput
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

^Jahas, MissHolmes, ei kuulune mitenkään tähän Madeleinen

katomisasiaan se että onko ehkä minulla henk.koht. lapsia. Eikä

varmaan myöskään se että onko joku jonkinlainen, ja minkälainen

luonteeltaan on. Toivon että pysyttelet 'asiassa'. :lol:
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minusta on erittäin oleellista se, miten vanhemmat tuolla matkalla käyttäytyivät: vaikka kyseessä olisi sieppaus, he itse mahdollistivat sen omalla välinpitämättömällä käytöksellään.

Jos asunnossa olisi ollut vanhemmat, tai edes hoitaja, paikalla, ei tyttöä olisi viety.

Niin yksinkertaista se on.
Nuotio & Äreät Tiput
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MissHolmes kirjoitti:Minusta on erittäin oleellista se, miten vanhemmat tuolla matkalla käyttäytyivät: vaikka kyseessä olisi sieppaus, he itse mahdollistivat sen omalla välinpitämättömällä käytöksellään.

Jos asunnossa olisi ollut vanhemmat, tai edes hoitaja, paikalla, ei tyttöä olisi viety.

Niin yksinkertaista se on.
Niin, tuossa jo kykenet ajattelemaan tosiaan, että kyseessä on sieppaus. Ovat olleet poissa tytön luota, ja hänet on voitu viedä. He eivät siis ole voineet itse viedä häntä minnekkään.

Yhtä hurjalta tuntuu se selitys, että olisi kadotettu jo edellisenä päivänä. Siis aivan sama tilanne; minne ja koska, sillä ed. päivän tapahtumatkin ovat hyvin selvillä.

On siis vaan todettava, että tuo tapatuma saattoi olla mahdollista, oli niin tai näin, mutta se on tapahtunut, ja nyt pitäisi voida katsoa asiaa aivan objektiivisesti, eli mielipiteiden kirjo vanhempien, ja yleensä vanhempien huonommuudesta lastensa hoidosta, ei auta tippaakaan löytämään Madeleinea.

Ja yksi asia vielä tässä on, eli noita etsijöitä; vanhempia ym. asiaan kuuluvia etsinnöissä mukana olevia, syyllistetään asialla rahastamisesta. Kun minusta näyttää siltä, ja totean, että tuo Amaral se vasta rahastaja onkin. Siis kirjoittaa (poliisimies) kirjan aivan keskeneräisestä asiasta saadessaan potkut, eli jotain hämärää siinäkin on. Varmaan hänellä on myös tietoa asiasta, niitten todenperäisydestä, mutta rahastaa pitää, kun kukaan ei vieä tiedä totuutta, eikä siitä voi kukaan vielä edes kertoa. Eli missä se moraali nyt onkaan, on syytä kysyä.

Eräs tapahtuma oli tässä 'maailmalla' äskettäin, ja jos omat arveluni pitävät katoamisesta paikkansa, on Madeleine kohta kotona. Toivon niin. Paljon kärsivällisyyttä etsijöille, kuin myös näille kaappaajille, sillä ei auta ketään niin kauheasti 'vihata'.
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

matkaaja kirjoitti:
No siksipä juuri, keskustelua.

No mitä tekemistä tuolla yo:lla tekstilläsi ja selostuksellasi tuosta illasta tai yöstä on Madeleinen katoamisen kanssa? Minä en näe mitään merkitystä noilla juomisilla mm. ?

Tuota tapahtumien listaa voisi jatkaa lisää mutta en nyt viitsi ainakaan tällä kertaa. Ei se yksistään ole kiinni juopottelusta vaan monen seikan yhteisestä summasta.

Mitä enempi lukee tutkintopöytäkirjoja niin sitä selvemmäksi tämä juttu kehkeytyy. Olen vakuuttunut että McCanneilla on tekemistä Madeleinen katoamisen kanssa. Madeleine katosi jo 1-2. 5, se alkaa olla yleinen käistys, ei vaan minun.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Tutkiskelija kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:
No siksipä juuri, keskustelua.

No mitä tekemistä tuolla yo:lla tekstilläsi ja selostuksellasi tuosta illasta tai yöstä on Madeleinen katoamisen kanssa? Minä en näe mitään merkitystä noilla juomisilla mm. ?

Tuota tapahtumien listaa voisi jatkaa lisää mutta en nyt viitsi ainakaan tällä kertaa. Ei se yksistään ole kiinni juopottelusta vaan monen seikan yhteisestä summasta.

Mitä enempi lukee tutkintopöytäkirjoja niin sitä selvemmäksi tämä juttu kehkeytyy. Olen vakuuttunut että McCanneilla on tekemistä Madeleinen katoamisen kanssa. Madeleine katosi jo 1-2. 5, se alkaa olla yleinen käistys, ei vaan minun.
Tiedätkö että yleisillä käsityksillä voi tosiaan tehdä paljon väärää. Niin tässäkin asiassa.
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

matkaaja kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Minusta on erittäin oleellista se, miten vanhemmat tuolla matkalla käyttäytyivät: vaikka kyseessä olisi sieppaus, he itse mahdollistivat sen omalla välinpitämättömällä käytöksellään.

Jos asunnossa olisi ollut vanhemmat, tai edes hoitaja, paikalla, ei tyttöä olisi viety.

Niin yksinkertaista se on.
Ne eivät siis ole voineet itse viedä häntä minnekkään.

Yhtä hurjalta tuntuu se selitys, että olisi kadotettu jo edellisenä päivänä. Siis aivan sama tilanne; minne ja koska, sillä ed. päivän tapahtumatkin ovat hyvin selvillä.

Paljon kärsivällisyyttä etsijöille, kuin myös näille kaappaajille, sillä ei auta ketään niin kauheasti 'vihata'.
Saanko kysyä että mitä sinä tiedät edellisen päivän tapahtumista. Kertoisitko meillekkin. Kukaan ei tiedä esim. missä Gerry hiippaili 2.5. Hänen puhelin on ainakin ollut asunnolla, eikä hän ole vastannut kahteen puheluun eikä 14 viestiinkään sinä päivänä. Liekkö ollut samalla reissulla edellisestä illasta, ei ehkä edes käynyt asunnollaan nukkumassa. Sitä ennen ei Gerrylle tullut juuri puheluita eikä viestejä, eikä hän niitä lähetellytkään. Kate samoin.

Kuinka niin he eivät olisi voineet viedä Madeleineä johonkin. Aivan hyvin he ovat sen voineet tehdä. Mikä olisi estänyt. Yksi seikka on varma ettei McCannit eikä kukaan muukaan Tapas ryhmästä etsinyt Madeleineä, se tulee esille tutkintopäiväkirjoista.

Tarkoitako että kaikki jotka ovat etsineet Madeleineä vihaa häntä, vai mitä tarkoitat. Niin on se vaan kamalaa että PJ pani alulle kaikkien aikojen etsinnät...
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

matkaaja kirjoitti:
Tutkiskelija kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:
No siksipä juuri, keskustelua.

No mitä tekemistä tuolla yo:lla tekstilläsi ja selostuksellasi tuosta illasta tai yöstä on Madeleinen katoamisen kanssa? Minä en näe mitään merkitystä noilla juomisilla mm. ?

Tuota tapahtumien listaa voisi jatkaa lisää mutta en nyt viitsi ainakaan tällä kertaa. Ei se yksistään ole kiinni juopottelusta vaan monen seikan yhteisestä summasta.

Mitä enempi lukee tutkintopöytäkirjoja niin sitä selvemmäksi tämä juttu kehkeytyy. Olen vakuuttunut että McCanneilla on tekemistä Madeleinen katoamisen kanssa. Madeleine katosi jo 1-2. 5, se alkaa olla yleinen käistys, ei vaan minun.
Tiedätkö että yleisillä käsityksillä voi tosiaan tehdä paljon väärää. Niin tässäkin asiassa.
Mitä väärää on tehty. Kukaan ei istu vankilassa.

Pitää olla sokea jos ei nää McCannien vääristelyä.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Tutkiskelija kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Minusta on erittäin oleellista se, miten vanhemmat tuolla matkalla käyttäytyivät: vaikka kyseessä olisi sieppaus, he itse mahdollistivat sen omalla välinpitämättömällä käytöksellään.

Jos asunnossa olisi ollut vanhemmat, tai edes hoitaja, paikalla, ei tyttöä olisi viety.

Niin yksinkertaista se on.
Ne eivät siis ole voineet itse viedä häntä minnekkään.

Yhtä hurjalta tuntuu se selitys, että olisi kadotettu jo edellisenä päivänä. Siis aivan sama tilanne; minne ja koska, sillä ed. päivän tapahtumatkin ovat hyvin selvillä.

Paljon kärsivällisyyttä etsijöille, kuin myös näille kaappaajille, sillä ei auta ketään niin kauheasti 'vihata'.
Saanko kysyä että mitä sinä tiedät edellisen päivän tapahtumista. Kertoisitko meillekkin. Kukaan ei tiedä esim. missä Gerry hiippaili 2.5. Hänen puhelin on ainakin ollut asunnolla, eikä hän ole vastannut kahteen puheluun eikä 14 viestiinkään sinä päivänä. Liekkö ollut samalla reissulla edellisestä illasta, ei ehkä edes käynyt asunnollaan nukkumassa. Sitä ennen ei Gerrylle tullut juuri puheluita eikä viestejä, eikä hän niitä lähetellytkään. Kate samoin.

Kuinka niin he eivät olisi voineet viedä Madeleineä johonkin. Aivan hyvin he ovat sen voineet tehdä. Mikä olisi estänyt. Yksi seikka on varma ettei McCannit eikä kukaan muukaan Tapas ryhmästä etsinyt Madeleineä, se tulee esille tutkintopäiväkirjoista.

Tarkoitako että kaikki jotka ovat etsineet Madeleineä vihaa häntä, vai mitä tarkoitat. Niin on se vaan kamalaa että PJ pani alulle kaikkien aikojen etsinnät...
Minä tiedän että Madeleine oli siellä vielä myös katoamispäivänä. Pariskunnan liikkeistä minulla ei ole tietoa.

Etsijät (poliisit Portugalissa) eivät vihaa Madeleinea varmaankaan, mutta he voivat vihata pariskuntaa ja ehkä myös muita, mutta se on sitä yleistä käsitystä vaan, ole huoleti. Muut etsijät eivät vihaa ketään, he vaan etsivät.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ mielenkiintoista.

Mistä sinä tiedät, että Madeleine oli elossa vielä 3.5.?

Tuosta asiasta ei nimittäin tunnu olevan mitään todistetta edes poliisilla.

Kukaan, edes Tapas -ryhmästä, ei väitä nähneensä tyttöä tuolloin 3.5.. Huoneistossa illa käynyt ystävä sanoi kuullusteluissa käyneensä ovella. tarkkoja merkintöjä Ocean Clubin lasten tarhasta ei ole: siellä kirjanpito tulemisista ja menemisistä tuntui olevan vanhempien vastuulla; vihkoon siis saattoi kirjoittaa vaikka Aku Ankka ja tupu, hupu +lupu.

Ns. viimeistä valokuvaa altaalla, ei kukaan voi todistaa otetuksi juuri tuona 3.5. Kuvan aitoutta on muutenkin epäilty mm. sen myöhäisen julkistamisen vuoksi.

Todistettavasti Kate ja Gerry eivät olleet tuolloin 3.5. lounaalla yhdessä muun porukan kanssa. Miksi?

Poliisin ottamissa kuvissa Madeleinen sänky tuolloin yöllä 3.5. näyttää siltä, kuin siinä ei kukaan olisi nukkunutkaan.

Kaksoset nukkuivat koko tuon poliisin ja kaikkien ihmisten etsimis- ja hyörimisrumban. Vanhemmat ovat kieltäneet jyrkästi, että lapsia olisi nukutettu tai muuten huumattu; he olivat väsyneitä.

Kuitenkin tuona päivänä perhe ei edes käynyt hotellialueen ulkopuolella lasten kanssa, tarhan jälkeen ei lähdetty enää mihinkään, vaan mentiin asunnolle. Oliko kaksoset väsyneitä perheen sisäisten traagisten tapahtumien vuoksi? Oliko kaksoset joutuneet ahkä valvomaan vanhempien kiistellessä yötolkulla tapahtuneesta?
Nuotio & Äreät Tiput
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

^ Sinua varmaan myös sotkee tuo 'yleinen käsitys'. Riittää kun minä

tiedän että Madeleine olisiellä 3.5. Ja poliisi mm. tuskin tässä

tapauksessa kertoo mitään todellista.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

???

Tiedätkö, että jutun asiakirjat ovat olleet julkisia jo elokuusta asti?

Tutkintamateriaali on kenen tahansa saatavilla. Ei siinä tarvitse enää poliisin kertoa erikseen mitään.

Jos väität tietäväsi, muuta kuin näkijän kyvyilläsi, että Madeleine oli tuolloin elossa, haluan perustelut. Moni muukin varmasti haluaa, koska sitä ei olla pystytty mitenkään näyttämään toteen.
Nuotio & Äreät Tiput
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MissHolmes kirjoitti:???

Tiedätkö, että jutun asiakirjat ovat olleet julkisia jo elokuusta asti?

Tutkintamateriaali on kenen tahansa saatavilla. Ei siinä tarvitse enää poliisin kertoa erikseen mitään.

Jos väität tietäväsi, muuta kuin näkijän kyvyilläsi, että Madeleine oli tuolloin elossa, haluan perustelut. Moni muukin varmasti haluaa, koska sitä ei olla pystytty mitenkään näyttämään toteen.
Ehkä ne ovat olleet avoinna, MUTTA kun ne eivät kerro totuutta!!

Mutta kuten olen sanonut, en ala täällä riitelemään.

No, minä pidän itselläni jotain, kun ei ole pakko tänne kertoa. Tämä ei ole tuomioistuin, joten katsotaampa eteenpäin sitten kukin tykönänsä. :wink:
Lukittu