Jyväskylän laukkusurma v. 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
inka
Theo Kojak

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja inka »

kenelläkään tietoa kuinka pitkä tuomio tällä aviomiehellä (roy) on?
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Ori Jorhonen
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Ori Jorhonen »

mistral kirjoitti:Missään ei kai ole myöskään sanottu että olisi kuollut yliannostukseen, ainoastaan että on myrkytetty. Itse en ainakaan pidä huumeita myrkkyinä, toisin kuin alkoholia. En muista että koskaan olisi huumeisiin kuolleen kohdalla uutisoitu myrkytyksestä vaan aina on kirjoitettu kuolleen yliannostukseen.
Kyllä se yliannostus johtaa nimenomaan myrkytystilaan, mikä sitten saattaa aiheuttaa kuoleman.
Mantua

Viesti Kirjoittaja Mantua »

TIedän itse parikin henkilöä (Jkl) jotka asiasta tietävät turhankin paljon yksityiskohtia, ja asiasta tietävät niinkin paljon, että on syytä epäillä heidän olleen jo etukäteen asiasta tietoisia tai, että joku paikalla ollut on kertonut tapahtumien kulkua.
Niinuski
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Niinuski »

Juurikin Antin perheen vuoksi toivoin, ettei Antti olisi tuohon sotkeutunut. Voimia heille, sekä kaikille asianomaisten perheille.
Toni1987
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Toni1987 »

Mantua kirjoitti:TIedän itse parikin henkilöä (Jkl) jotka asiasta tietävät turhankin paljon yksityiskohtia, ja asiasta tietävät niinkin paljon, että on syytä epäillä heidän olleen jo etukäteen asiasta tietoisia tai, että joku paikalla ollut on kertonut tapahtumien kulkua.
Uskallan väittää, että jos joku vangittujen + äiti E:n lisäksi väittää paikalla olleensa, niin puhuu paskaa. Sen verran tuota porukkaa tiedän, että tuommoinen ei salassa pysyisi millään vaan puskaradio sen viimeistään kertoisi kaikille. Yksityiskohtia tietää ja "tietää" varmaan monikin ja aika monien tarinat tuntuvat menevän ristiin. Itse olen kuullut kyseisestä tapauksesta ainakin kolme eri versiota ja kaikki sanoivat omansa olevan totta. Eli, en nyt välttämättä uskoisi noita yksityiskohtia totena. Vasta jutun mennessä oikeuteen saamme tietää kuka puhui totta vai puhuiko kukaan.

Itseäni lähinnä kiinnostaa mitä Antti ja Anssi ovat tehneet ensimmäisten vangitsemisten ja oman vangitsemisen välissä. Karkuunhan/piiloutuahan he eivät ole missään vaiheessa yrittäneet. Ovatko tienneet jo silloin, että nakkinapsahti ja karkuun ei kannata yrittää.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Toni1987 kirjoitti:
Mantua kirjoitti:Itseäni lähinnä kiinnostaa mitä Antti ja Anssi ovat tehneet ensimmäisten vangitsemisten ja oman vangitsemisen välissä. Karkuunhan/piiloutuahan he eivät ole missään vaiheessa yrittäneet. Ovatko tienneet jo silloin, että nakkinapsahti ja karkuun ei kannata yrittää.
Voitko vahvistaa, että vangittuna ovat juuri punahuppari Antti L, joka on päätelty lähinnä FB: perusteella olevan toinen ja Anssi K, jota on vihjattu vain Suomi24 keskustelussa olisi se toinen (ja jolla on FB:ssa etunimenä "taiteilijanimi")?
..saapa nähä..
Toni1987
Lauri Hanhivaara

Toripolliisi kirjoitti:Voitko vahvistaa, että vangittuna ovat juuri punahuppari Antti L, joka on päätelty lähinnä FB: perusteella olevan toinen ja Anssi K, jota on vihjattu vain Suomi24 keskustelussa olisi se toinen (ja jolla on FB:ssa etunimenä "taiteilijanimi")?
En fb:stä tiedä mitään, olen sen verta vanhanaikainen, että en tuonne kuulu/ole käynyt. Eli punaisesta hupparista ei ole hajuakaan mutta mutta oletan, että puhumme samasta henkilöstä. Eli, vangittu Antti on Antti Li... Anssin "taiteilijanimestä" ei ole edellä mainitusta syystä mitään hajua mutta toinen vangittu on Anssi Ka... Ja olen hänenkin kohdallaan automaattisesti olettanut, että puhumme samasta henkilöstä.

Antin vangitsemisesta sain tietää n. viikko vangitsemisen jälkeen hänen sukulaiseltaan. Anssin vangitseminen tuli ilmi vasta 2-3 viikkoa vangitsemisen jälkeen. Rehellisesti sanoen en edes tiennyt, että herrat ovat kavereita mutta näin ne aineet yhdistää.
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Olisiko näin, että A:t tuntevat tämän "harrastuksen" eli huvitoiminnan kautta, joka uhrinkin hengen vei? JKL:ssä nämä piirit ovat kuitenkin jossain suhteessa aika pienet.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Toni1987 kirjoitti:Eli, vangittu Antti on Antti Li... Anssin "taiteilijanimestä" ei ole edellä mainitusta syystä mitään hajua mutta toinen vangittu on Anssi Ka... Ja olen hänenkin kohdallaan automaattisesti olettanut, että puhumme samasta henkilöstä.
Näin kai se on nähtävä, tuo Anssi Ka.. on syntynyt 1980, joten ikäkin täsmää..
..saapa nähä..
inka
Theo Kojak

kenen kavereista tämä anssi ka löytyy? oon koittanu etsiä mutta en vaan löydä.... kiittää etukäteen :)
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

inka kirjoitti:kenen kavereista tämä anssi ka löytyy? oon koittanu etsiä mutta en vaan löydä.... kiittää etukäteen :)
Kuten mainittua, ei löydy tuolla etunimellä..
..saapa nähä..
inka
Theo Kojak

löysin sitten kuitenkin... kun viitti vähän järkeensä käyttää... :oops:
Mantua

Viesti Kirjoittaja Mantua »

Toni1987 kirjoitti:
Mantua kirjoitti:TIedän itse parikin henkilöä (Jkl) jotka asiasta tietävät turhankin paljon yksityiskohtia, ja asiasta tietävät niinkin paljon, että on syytä epäillä heidän olleen jo etukäteen asiasta tietoisia tai, että joku paikalla ollut on kertonut tapahtumien kulkua.
Uskallan väittää, että jos joku vangittujen + äiti E:n lisäksi väittää paikalla olleensa, niin puhuu paskaa. Sen verran tuota porukkaa tiedän, että tuommoinen ei salassa pysyisi millään vaan puskaradio sen viimeistään kertoisi kaikille. Yksityiskohtia tietää ja "tietää" varmaan monikin ja aika monien tarinat tuntuvat menevän ristiin. Itse olen kuullut kyseisestä tapauksesta ainakin kolme eri versiota ja kaikki sanoivat omansa olevan totta. Eli, en nyt välttämättä uskoisi noita yksityiskohtia totena. Vasta jutun mennessä oikeuteen saamme tietää kuka puhui totta vai puhuiko kukaan.

Itseäni lähinnä kiinnostaa mitä Antti ja Anssi ovat tehneet ensimmäisten vangitsemisten ja oman vangitsemisen välissä. Karkuunhan/piiloutuahan he eivät ole missään vaiheessa yrittäneet. Ovatko tienneet jo silloin, että nakkinapsahti ja karkuun ei kannata yrittää.
Ymmärrän pointtisi, mutta kun täällä juttelemme nimimerkeillä, ei kukaan voi tietää keitä olemme ja keitä tunnemme. Myöskään muut murha.infolaiset eivät voi tietää, että liittyvätkö nimimerkkerkkejen takana olevat ihmiset tapauksiin joista täällä keskutelemme. Siispä sinä Toni1987, et voi tietää keitä tunnemme. Aimmin sanoin, että ex-avomieheni liittyy tapaukseen.
Olen toki itsekin kuullut vaikka kuinka monta versiota, mutta itse tiedän mitä tiedän ja huhuja en lähde korjaimaan.

Kysyin tuosta "mitä tekivät vangitsemisien välissä", niin vastaus oli toisen kohdalla, että oli yrittänyt jatkaa elämäänsä normaalisti, mutta syyllisyys tai joku olisi painanut ja meno oli mennyt skitsoiluksi ja sekaiseksi, jotta ei tapahtumaa muistaisi/tajuaisi tapahtuneen. Mutta tätä ei kuultu suoraan tekijältä, joten ei voida sanoa tiedoksi. En viitsi vielä sanoa kumpi kyseessä, kun en tiedä onko liian henkliökohtaista tietoa?
mistral
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja mistral »

Ori Jorhonen kirjoitti: Kyllä se yliannostus johtaa nimenomaan myrkytystilaan, mikä sitten saattaa aiheuttaa kuoleman.
Tuo riippuu käytetyistä aineista. Esim. opiaattien/opioidien käytöstä seuraa yliannostuksessa hengityslama, ei myrkytystila.
Toni1987
Lauri Hanhivaara

Mantua kirjoitti:Ymmärrän pointtisi, mutta kun täällä juttelemme nimimerkeillä, ei kukaan voi tietää keitä olemme ja keitä tunnemme. Myöskään muut murha.infolaiset eivät voi tietää, että liittyvätkö nimimerkkerkkejen takana olevat ihmiset tapauksiin joista täällä keskutelemme. Siispä sinä Toni1987, et voi tietää keitä tunnemme. Aimmin sanoin, että ex-avomieheni liittyy tapaukseen.
Olen toki itsekin kuullut vaikka kuinka monta versiota, mutta itse tiedän mitä tiedän ja huhuja en lähde korjaimaan.
Sillä ketä me/sinä/minä olemme, ketä me tunnemme tai liitymmekö tapauksiin ei käytännössä ole mitään merkitystä. Ainoa jolla on merkitystä, on se mitä kirjoitat ruudulle ennen lähetä-napin painallusta. Ja se, että itsesensuuri toimisi edes jotenkuten ja poistaisi absurdeimmat väitteet pois ennen sitä napin painallusta. Annan silti yhden neuvon, ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä sinulle kerrotaan.
Mantua kirjoitti:Kysyin tuosta "mitä tekivät vangitsemisien välissä", niin vastaus oli toisen kohdalla, että oli yrittänyt jatkaa elämäänsä normaalisti, mutta syyllisyys tai joku olisi painanut ja meno oli mennyt skitsoiluksi ja sekaiseksi, jotta ei tapahtumaa muistaisi/tajuaisi tapahtuneen. Mutta tätä ei kuultu suoraan tekijältä, joten ei voida sanoa tiedoksi. En viitsi vielä sanoa kumpi kyseessä, kun en tiedä onko liian henkliökohtaista tietoa?
Nyt olisi mukava tietää kumpaa tässä mahdollisesti tarkoitat tai edes hieman täydennystä tuolle tarinalle. Toisen tarinasta tuli tänään tietoa ja ainakaan siihen tämä ei osu sitten millään ja uskoisin tuon tarinan olevan totta (lähteenä toimivan henkilön sukulaisuus tekijän kanssa). Henkilö myös epäili tätä tarinaa koska sekä Antin että Anssin tuota "vapausaikaa" yhdistää yksi tekijä, joka pois sulkee pitkälti myös tämän vaihtoehdon. Onko tämäkin "tieto" tullut ex-avomiehen tietotoimistosta? Tähän tarinaa olisi tosiaan kiva saada päivitystä ja hieman lisää tietoa...
Vastaa Viestiin