Jyväskylän laukkusurma v. 2011
Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
kenelläkään tietoa kuinka pitkä tuomio tällä aviomiehellä (roy) on?
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
-
Ori Jorhonen
- Lauri Hanhivaara
Kyllä se yliannostus johtaa nimenomaan myrkytystilaan, mikä sitten saattaa aiheuttaa kuoleman.mistral kirjoitti:Missään ei kai ole myöskään sanottu että olisi kuollut yliannostukseen, ainoastaan että on myrkytetty. Itse en ainakaan pidä huumeita myrkkyinä, toisin kuin alkoholia. En muista että koskaan olisi huumeisiin kuolleen kohdalla uutisoitu myrkytyksestä vaan aina on kirjoitettu kuolleen yliannostukseen.
-
Mantua
TIedän itse parikin henkilöä (Jkl) jotka asiasta tietävät turhankin paljon yksityiskohtia, ja asiasta tietävät niinkin paljon, että on syytä epäillä heidän olleen jo etukäteen asiasta tietoisia tai, että joku paikalla ollut on kertonut tapahtumien kulkua.
Juurikin Antin perheen vuoksi toivoin, ettei Antti olisi tuohon sotkeutunut. Voimia heille, sekä kaikille asianomaisten perheille.
Uskallan väittää, että jos joku vangittujen + äiti E:n lisäksi väittää paikalla olleensa, niin puhuu paskaa. Sen verran tuota porukkaa tiedän, että tuommoinen ei salassa pysyisi millään vaan puskaradio sen viimeistään kertoisi kaikille. Yksityiskohtia tietää ja "tietää" varmaan monikin ja aika monien tarinat tuntuvat menevän ristiin. Itse olen kuullut kyseisestä tapauksesta ainakin kolme eri versiota ja kaikki sanoivat omansa olevan totta. Eli, en nyt välttämättä uskoisi noita yksityiskohtia totena. Vasta jutun mennessä oikeuteen saamme tietää kuka puhui totta vai puhuiko kukaan.Mantua kirjoitti:TIedän itse parikin henkilöä (Jkl) jotka asiasta tietävät turhankin paljon yksityiskohtia, ja asiasta tietävät niinkin paljon, että on syytä epäillä heidän olleen jo etukäteen asiasta tietoisia tai, että joku paikalla ollut on kertonut tapahtumien kulkua.
Itseäni lähinnä kiinnostaa mitä Antti ja Anssi ovat tehneet ensimmäisten vangitsemisten ja oman vangitsemisen välissä. Karkuunhan/piiloutuahan he eivät ole missään vaiheessa yrittäneet. Ovatko tienneet jo silloin, että nakkinapsahti ja karkuun ei kannata yrittää.
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
Voitko vahvistaa, että vangittuna ovat juuri punahuppari Antti L, joka on päätelty lähinnä FB: perusteella olevan toinen ja Anssi K, jota on vihjattu vain Suomi24 keskustelussa olisi se toinen (ja jolla on FB:ssa etunimenä "taiteilijanimi")?Toni1987 kirjoitti:Mantua kirjoitti:Itseäni lähinnä kiinnostaa mitä Antti ja Anssi ovat tehneet ensimmäisten vangitsemisten ja oman vangitsemisen välissä. Karkuunhan/piiloutuahan he eivät ole missään vaiheessa yrittäneet. Ovatko tienneet jo silloin, että nakkinapsahti ja karkuun ei kannata yrittää.
..saapa nähä..
En fb:stä tiedä mitään, olen sen verta vanhanaikainen, että en tuonne kuulu/ole käynyt. Eli punaisesta hupparista ei ole hajuakaan mutta mutta oletan, että puhumme samasta henkilöstä. Eli, vangittu Antti on Antti Li... Anssin "taiteilijanimestä" ei ole edellä mainitusta syystä mitään hajua mutta toinen vangittu on Anssi Ka... Ja olen hänenkin kohdallaan automaattisesti olettanut, että puhumme samasta henkilöstä.Toripolliisi kirjoitti:Voitko vahvistaa, että vangittuna ovat juuri punahuppari Antti L, joka on päätelty lähinnä FB: perusteella olevan toinen ja Anssi K, jota on vihjattu vain Suomi24 keskustelussa olisi se toinen (ja jolla on FB:ssa etunimenä "taiteilijanimi")?
Antin vangitsemisesta sain tietää n. viikko vangitsemisen jälkeen hänen sukulaiseltaan. Anssin vangitseminen tuli ilmi vasta 2-3 viikkoa vangitsemisen jälkeen. Rehellisesti sanoen en edes tiennyt, että herrat ovat kavereita mutta näin ne aineet yhdistää.
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Olisiko näin, että A:t tuntevat tämän "harrastuksen" eli huvitoiminnan kautta, joka uhrinkin hengen vei? JKL:ssä nämä piirit ovat kuitenkin jossain suhteessa aika pienet.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
Näin kai se on nähtävä, tuo Anssi Ka.. on syntynyt 1980, joten ikäkin täsmää..Toni1987 kirjoitti:Eli, vangittu Antti on Antti Li... Anssin "taiteilijanimestä" ei ole edellä mainitusta syystä mitään hajua mutta toinen vangittu on Anssi Ka... Ja olen hänenkin kohdallaan automaattisesti olettanut, että puhumme samasta henkilöstä.
..saapa nähä..
kenen kavereista tämä anssi ka löytyy? oon koittanu etsiä mutta en vaan löydä.... kiittää etukäteen 
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
Kuten mainittua, ei löydy tuolla etunimellä..inka kirjoitti:kenen kavereista tämä anssi ka löytyy? oon koittanu etsiä mutta en vaan löydä.... kiittää etukäteen
..saapa nähä..
löysin sitten kuitenkin... kun viitti vähän järkeensä käyttää... 
-
Mantua
Ymmärrän pointtisi, mutta kun täällä juttelemme nimimerkeillä, ei kukaan voi tietää keitä olemme ja keitä tunnemme. Myöskään muut murha.infolaiset eivät voi tietää, että liittyvätkö nimimerkkerkkejen takana olevat ihmiset tapauksiin joista täällä keskutelemme. Siispä sinä Toni1987, et voi tietää keitä tunnemme. Aimmin sanoin, että ex-avomieheni liittyy tapaukseen.Toni1987 kirjoitti:Uskallan väittää, että jos joku vangittujen + äiti E:n lisäksi väittää paikalla olleensa, niin puhuu paskaa. Sen verran tuota porukkaa tiedän, että tuommoinen ei salassa pysyisi millään vaan puskaradio sen viimeistään kertoisi kaikille. Yksityiskohtia tietää ja "tietää" varmaan monikin ja aika monien tarinat tuntuvat menevän ristiin. Itse olen kuullut kyseisestä tapauksesta ainakin kolme eri versiota ja kaikki sanoivat omansa olevan totta. Eli, en nyt välttämättä uskoisi noita yksityiskohtia totena. Vasta jutun mennessä oikeuteen saamme tietää kuka puhui totta vai puhuiko kukaan.Mantua kirjoitti:TIedän itse parikin henkilöä (Jkl) jotka asiasta tietävät turhankin paljon yksityiskohtia, ja asiasta tietävät niinkin paljon, että on syytä epäillä heidän olleen jo etukäteen asiasta tietoisia tai, että joku paikalla ollut on kertonut tapahtumien kulkua.
Itseäni lähinnä kiinnostaa mitä Antti ja Anssi ovat tehneet ensimmäisten vangitsemisten ja oman vangitsemisen välissä. Karkuunhan/piiloutuahan he eivät ole missään vaiheessa yrittäneet. Ovatko tienneet jo silloin, että nakkinapsahti ja karkuun ei kannata yrittää.
Olen toki itsekin kuullut vaikka kuinka monta versiota, mutta itse tiedän mitä tiedän ja huhuja en lähde korjaimaan.
Kysyin tuosta "mitä tekivät vangitsemisien välissä", niin vastaus oli toisen kohdalla, että oli yrittänyt jatkaa elämäänsä normaalisti, mutta syyllisyys tai joku olisi painanut ja meno oli mennyt skitsoiluksi ja sekaiseksi, jotta ei tapahtumaa muistaisi/tajuaisi tapahtuneen. Mutta tätä ei kuultu suoraan tekijältä, joten ei voida sanoa tiedoksi. En viitsi vielä sanoa kumpi kyseessä, kun en tiedä onko liian henkliökohtaista tietoa?
Tuo riippuu käytetyistä aineista. Esim. opiaattien/opioidien käytöstä seuraa yliannostuksessa hengityslama, ei myrkytystila.Ori Jorhonen kirjoitti: Kyllä se yliannostus johtaa nimenomaan myrkytystilaan, mikä sitten saattaa aiheuttaa kuoleman.
Sillä ketä me/sinä/minä olemme, ketä me tunnemme tai liitymmekö tapauksiin ei käytännössä ole mitään merkitystä. Ainoa jolla on merkitystä, on se mitä kirjoitat ruudulle ennen lähetä-napin painallusta. Ja se, että itsesensuuri toimisi edes jotenkuten ja poistaisi absurdeimmat väitteet pois ennen sitä napin painallusta. Annan silti yhden neuvon, ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä sinulle kerrotaan.Mantua kirjoitti:Ymmärrän pointtisi, mutta kun täällä juttelemme nimimerkeillä, ei kukaan voi tietää keitä olemme ja keitä tunnemme. Myöskään muut murha.infolaiset eivät voi tietää, että liittyvätkö nimimerkkerkkejen takana olevat ihmiset tapauksiin joista täällä keskutelemme. Siispä sinä Toni1987, et voi tietää keitä tunnemme. Aimmin sanoin, että ex-avomieheni liittyy tapaukseen.
Olen toki itsekin kuullut vaikka kuinka monta versiota, mutta itse tiedän mitä tiedän ja huhuja en lähde korjaimaan.
Nyt olisi mukava tietää kumpaa tässä mahdollisesti tarkoitat tai edes hieman täydennystä tuolle tarinalle. Toisen tarinasta tuli tänään tietoa ja ainakaan siihen tämä ei osu sitten millään ja uskoisin tuon tarinan olevan totta (lähteenä toimivan henkilön sukulaisuus tekijän kanssa). Henkilö myös epäili tätä tarinaa koska sekä Antin että Anssin tuota "vapausaikaa" yhdistää yksi tekijä, joka pois sulkee pitkälti myös tämän vaihtoehdon. Onko tämäkin "tieto" tullut ex-avomiehen tietotoimistosta? Tähän tarinaa olisi tosiaan kiva saada päivitystä ja hieman lisää tietoa...Mantua kirjoitti:Kysyin tuosta "mitä tekivät vangitsemisien välissä", niin vastaus oli toisen kohdalla, että oli yrittänyt jatkaa elämäänsä normaalisti, mutta syyllisyys tai joku olisi painanut ja meno oli mennyt skitsoiluksi ja sekaiseksi, jotta ei tapahtumaa muistaisi/tajuaisi tapahtuneen. Mutta tätä ei kuultu suoraan tekijältä, joten ei voida sanoa tiedoksi. En viitsi vielä sanoa kumpi kyseessä, kun en tiedä onko liian henkliökohtaista tietoa?