Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Alueella kuljettiin todellakin voimakkaasti ristiin ja rastiin. Erityisesti päihdepiirit ovat likipitäen yhteiset välillä Kerava Riihimäki. (Mennään niistä muuallekin, mutta todella tiivit yhteydet on tällä alueella.) Ajattelee tätä miten päin hyvänsä, pitää tekijällä olla joku hyvä yhteyskohta hiekkakuoppien alueeseen, koska radan varreta voisi mennä piilottelemaan vainajaa moniin muihinkin suuntiin ihan yhtä menestyksekkäästi. Jostain syystä tekijä tunsi tämän alueen ja piti sitä hyvänä paikkana teolleen.
Päihdepiireistä vielä sen verran, että juuri Hellun tapaus todentaa erittäin hyvin tätä yhteyttä. Riihimäkeläinen nainen kavereilla dokailemassa Järvenpäässä. Ja ilmeisesti aika säännömukaisella reisulla. Mitähän kautta Hellu päätyi kuopille, siitä ei ole koskaan mainittu mitään. Tai havaitsiko mitään matkasta? Lukkarisellakin oli päihdekavereita radan varressa ilmeisen taajassa.
Päihdepiireistä vielä sen verran, että juuri Hellun tapaus todentaa erittäin hyvin tätä yhteyttä. Riihimäkeläinen nainen kavereilla dokailemassa Järvenpäässä. Ja ilmeisesti aika säännömukaisella reisulla. Mitähän kautta Hellu päätyi kuopille, siitä ei ole koskaan mainittu mitään. Tai havaitsiko mitään matkasta? Lukkarisellakin oli päihdekavereita radan varressa ilmeisen taajassa.
-
Ciccarelli
- Sofia Karppi
Olinkin unohtanut tuon jäniksenlinnasta kadonneen naisen. Siitä vissiin oli erittäin vähän tietoa. Jäniksenlinnasta Lukkarisen viimeiseen? asuinpaikkaan on vajaa kymmenen kilometriä. Voisiko olla mahdollista että tekijä asuisi Jäniksenlinnan ja Purolan välissä?dazu kirjoitti:
Mua kiinnostaa tämän tapauksen yhteydessä edelleen myös Seija Kyllikki Näivän ja Susan Carita Lindströmin katoamiset, sekä Tuusulan Jäniksenlinnasta 1992 kesäkuussa kadonnut nimetön 35-vuotias nainen. Jos nuo voivat edes teoriassa olla tämän miehen uhreja, niin siinä tapauksessa voin uskoa, että mies on tappanut enemmän, kuin kaksi ihmistä.
Lukkarinen murhattiin 1991, ja jäniksenlinnasta katosi nainen 1992. Voi kuulostaa typerältä että ensimmäiset uhrit olisi näin läheltä tekijän asuinpaikkaa. Tai jos ajattelee Hellua, hänhän asui riihimäellä, eikä tämä teoria silloin pätisi. Mutta hellun tapauksessa tekijä epäonnistui. Niin epäonnistui myös tuossa nimettömän, edesmenneen naisen tapauksessa vuonna 1989. Ei kai ole tiedossa missä hän asui?
Ehkä tekijä epäonnistumisten myötä siirtyi lähemmäksi kotiaan, koska naiset eivät herkästi epäilisi suuntaa minne oltiin menossa. Tekijä ajoikin kotiinsa joka oli samalla suunnalla, tappoi ja vei Lukkarisen vasta sitten hikiälle teurastettavaksi. Lukkarisen löydön herättämä kohu sai tekijän kätkemään jäniksenlinnasta kadonneen naisen sekä Maarit Haantien, ehkä jopa omalle tontilleen..
En tiedä oliko tämä nyt turhan hankalasti spekuloitu. Voi olla että joku on tämän jo esittänyt täällä, ei vaan voi millään muistaa kaikkea pitkästä ketjusta.
Mutta ottakaapa kantaa tähän vaihtoehtoon, helpompi itsekin sitten nähdä mahdolliset aukot ja ristiriitaisuudet.
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!
Muistini varasta: Hellu oli niin pyörryksissä, ettei muistanut reittiä?tj_eme kirjoitti: Mitähän kautta Hellu päätyi kuopille, siitä ei ole koskaan mainittu mitään. Tai havaitsiko mitään matkasta?
Edit. Oli myös nukahtanut kesken matkan ja herännyt kesken matkan havaitakseen, ettei auto ole ajamassa Riihimäelle, vaan ajoi syrjäistä metsätietä(Wikipedia).
No, millä tiellä Hellu sitten heräsi?
How do you hold a moonbeam in your hand?
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
Ruumista hävitettäessä ja muutenkin on voitu kulkea muutakin reittiä, kuin tietä 1421, mutta tämä ei poissulje tien 1421 merkitystä, joka siis perustuu siihen, että se on keskeinen väylä liikuttaessa tiettyjen tekosarjassa olennaisten kohteiden välillä. Huom: tekosarjaan ei liity paikkakuntia, jotka eivät olisi tien 1421 läheisyydessä.tj_eme kirjoitti:Jos murha on tehty jossain Järvenpäässä ja sitten on lähdetty viemään vainajaa hiekkakuopille, olisi tie 1421 ollut riskialtis, koska siellä oli tuolloin poliisin liikennevalvontaa aika paljon ja olisi joutunut ajamaan Jokelan ja Hyvinkään läpi. Sen sijaan reitillä tie 1453 - 1403 - 2894 olisi päässyt suojaisemmin hiekkakuopille. Siellä ei myöskään ollut 1990 valvontaa samassa määrin kuin vilkkaammalla tiellä 1421.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
tuosta HELLUN tapauksesta ensimmäisenä mieleeni tuli se että HELLUA koulutettiin jostain vanhoista tempuista joita oli tehnyt, sen tähden ei suostunut hypnoosiin. Mutta mieleeni nousi kuitenkin yhdistäväksi asiaksi HELLUN ja LUKKARISEN tapauksissa teko väline josta HELLU haavan päähänsä sai?.. Jos HELLUA nyt kuitenkin koulutettiin tekosistaan ??.niin mikä on LUKKARISEN surman motiivi? kumma juttu se vatsan avaaminen? mieleen nousee kysymys vietiinkö ruumiista jotain ja miksi, ja miksi sitä ei tehty surmapaikalla, tajusiko surmaaja jotain vasta viedessään lukkarista dumppaus paikalle, tehden vielä lisä hoidon ruumiille ?.
tuosta ihmisen anatomian tuntemuksesta sen verran että riittäisikö siihen ensiapu koulutus?
Tuon 89 tapauksen tapahtuma paikka olisi kyllä hyvä tietää, toisi hiukan lisää perspektiiviä tapaukseen. Niin ja jospa tekijä ei palannutkaan takaisin hiekkakuopalta vaan jatkoi eteenpäin HIKIÄN tietä jatkaen tielle 54 kääntyen vasemmalle RIIHIMÄKI tai oikealle HAUSJÄRVI, OITTI suuntiin.
Hiukan surmapaikalta eteenpäin tien 54 suuntaan eriää HIKIÄN tiestä myös pikkutiet RIIHIMÄKEEN sekä HAUSJÄRVELLE nämäkin voisivat olla vaihtoehdot. aika paljon on oletusta tekijän asuin paikaksi etelän suuntaa katsottuna LUKKARISEN löytöpaikasta. No nämä oletuksethan perustuvat oletettuun tiedossa olevaan henkilöön sekä hänen asuin paikkaansa näissä kaikissa tapauksissa ,minun mukaan lukien. Erään henkilön kohdalla se on nyt minun kohdaltani ohi, hän on siirtynyt rajan taa RIP.
tuosta ihmisen anatomian tuntemuksesta sen verran että riittäisikö siihen ensiapu koulutus?
Tuon 89 tapauksen tapahtuma paikka olisi kyllä hyvä tietää, toisi hiukan lisää perspektiiviä tapaukseen. Niin ja jospa tekijä ei palannutkaan takaisin hiekkakuopalta vaan jatkoi eteenpäin HIKIÄN tietä jatkaen tielle 54 kääntyen vasemmalle RIIHIMÄKI tai oikealle HAUSJÄRVI, OITTI suuntiin.
Hiukan surmapaikalta eteenpäin tien 54 suuntaan eriää HIKIÄN tiestä myös pikkutiet RIIHIMÄKEEN sekä HAUSJÄRVELLE nämäkin voisivat olla vaihtoehdot. aika paljon on oletusta tekijän asuin paikaksi etelän suuntaa katsottuna LUKKARISEN löytöpaikasta. No nämä oletuksethan perustuvat oletettuun tiedossa olevaan henkilöön sekä hänen asuin paikkaansa näissä kaikissa tapauksissa ,minun mukaan lukien. Erään henkilön kohdalla se on nyt minun kohdaltani ohi, hän on siirtynyt rajan taa RIP.
Avaan hiukan tuota henkilöä joka on poistunut keskuudestamme(hiljattain saamieni tietojen perusteella). hän oli syntynyt 50 luvun alku vuosina. avioitunut 70 luvun puolissa välin. Myöhemmin eronnut ja avioitunut uudelleen. Käytti ammatissaan skalpellia. Oi saanut ensiapukoulutuksen. Hänellä oli vakinaisen työnsä ohella sivutoimi 70 luvun puolesta välistä alkaen. Sukunimen perusteella mies on varmaankin käynyt sukulaisissa Helsingissä ja nähtävästi itärajan suuntaan. Oliko sitten reissuillaan tehnyt muuta kuin vain tarjoillut mahdollisesti kyytejä ???. Näitä matkoja on tehty jo 70 luvun puolestavälistä lähtien. Mies on menehtynyt hiukan alle 60 vuotiaana.
Itse tapasin kyseisen henkilön 70 luvun puolissa välin, olin hänen kyydissään ja nautin hiukan myös kirkasta alkoholia jota autossa oli. Pyysi minua mukaansa hiukan pitemmälle, paikkaan lähelle Riihimäkeä. muuta, mutta, palauttikin minut paikkaan josta oli minut kyytiin ottanutkin, tosin halusi jotain huomaamatonta reittiä ajella. Matkaan lähdettiin likemmä Tamperetta. Olen nyt muistanut auton merkinkin, se on hiukan harvinaisempi. Olin itse tuolloin 15v jommin kummin puolin.
Tämä mies asui/vaikutti/alueella, Loppi, Riihimäki, Hausjärvi Oitti. Tien 54 varrella.
Nimeä ja tarkempaa tietoa en tänne laita, KRP on niistä tietoinen.
Tämähän ei tarkoita sitä että tämä henkilö olisi tehnyt henkirikoksia, eli sen suhteen kaikki linjat mistä täällä on keskusteltu ovat avoimia. Lisäilen jos en ole huomannut jotain olennaista laittaa tähän viestiin.
Itse tapasin kyseisen henkilön 70 luvun puolissa välin, olin hänen kyydissään ja nautin hiukan myös kirkasta alkoholia jota autossa oli. Pyysi minua mukaansa hiukan pitemmälle, paikkaan lähelle Riihimäkeä. muuta, mutta, palauttikin minut paikkaan josta oli minut kyytiin ottanutkin, tosin halusi jotain huomaamatonta reittiä ajella. Matkaan lähdettiin likemmä Tamperetta. Olen nyt muistanut auton merkinkin, se on hiukan harvinaisempi. Olin itse tuolloin 15v jommin kummin puolin.
Tämä mies asui/vaikutti/alueella, Loppi, Riihimäki, Hausjärvi Oitti. Tien 54 varrella.
Tämähän ei tarkoita sitä että tämä henkilö olisi tehnyt henkirikoksia, eli sen suhteen kaikki linjat mistä täällä on keskusteltu ovat avoimia. Lisäilen jos en ole huomannut jotain olennaista laittaa tähän viestiin.
Lukkariselta oli vatsa viilletty? Oisko vatsalaukusta otettu pois jotain?
Vatsalaukun avaaminen ilman sotkua, kertoisi ihmisen tai suuren eläimen anatomian tuntemuksesta...
Mutta mitä ihmettä sieltä olis haettu?
Vatsalaukun avaaminen ilman sotkua, kertoisi ihmisen tai suuren eläimen anatomian tuntemuksesta...
Mutta mitä ihmettä sieltä olis haettu?
-
Ciccarelli
- Sofia Karppi
Voisiko joku avata missä muussa kuin kirurgin ammatissa käytetään skalpelliaisoäiti kirjoitti:Avaan hiukan tuota henkilöä joka on poistunut keskuudestamme(hiljattain saamieni tietojen perusteella). hän oli syntynyt 50 luvun alku vuosina. avioitunut 70 luvun puolissa välin. Myöhemmin eronnut ja avioitunut uudelleen. Käytti ammatissaan skalpellia. Oi saanut ensiapukoulutuksen. Hänellä oli vakinaisen työnsä ohella sivutoimi 70 luvun puolesta välistä alkaen. Sukunimen perusteella mies on varmaankin käynyt sukulaisissa Helsingissä ja nähtävästi itärajan suuntaan. Oliko sitten reissuillaan tehnyt muuta kuin vain tarjoillut mahdollisesti kyytejä ???. Näitä matkoja on tehty jo 70 luvun puolestavälistä lähtien. Mies on menehtynyt hiukan alle 60 vuotiaana.
Patologiassa varmaan juu, mutta muita ammatteja? Kuvanveistäjä? Viittaatko isoäiti parivuotta sitten menehtyneeseen kuvanveistäjään
no joo, katsos kun ja jos minä kovin tuota asiaa avaan niin mahdollisuudet tunnistaa henkilö kasvaa, ja kun on näitä lähisukulaisiakin olemassa, niin en aivan kaikkea voi paljastaa.
Mutta tämä henkilö josta olen viesteissäni kertonut on käyttänyt skalpellia päivittäin työssään leikatessaan muovi kalvoa (kutsutaan filmikalvoksikin). Kyllähän siinäkin jo vuosien mittaan kehittyy tuntuma tuohon skalpellin käsittelyyn NIIN tätä nykyä tuota työvaihetta ei enää ole,(itselläni muistikuva että olisi käytetty vielä 90 luvun lopussa) nykyään se työ vaihe tehdään tietokoneella. Ja ihan kouluakin tuohon hommaan on pitänyt käydä.
Olen jossakin viestissäni kysynyt mitä ammattioppilaitoksia on sijainnut surmattujen neitokaisten lähellä.???
Aiemmin olen avannut hiukan tietoja tuosta henkilöstä ja tarkoituksella olen laittanut tuollaiset likimain tiedot Toivottavasti tästä oli jotain apua sinulle Ciccarelli.
EN viittaa kuvanveistäjään. Minun tuntemani mies on menehtynyt noin 2010.
Mutta tämä henkilö josta olen viesteissäni kertonut on käyttänyt skalpellia päivittäin työssään leikatessaan muovi kalvoa (kutsutaan filmikalvoksikin). Kyllähän siinäkin jo vuosien mittaan kehittyy tuntuma tuohon skalpellin käsittelyyn NIIN tätä nykyä tuota työvaihetta ei enää ole,(itselläni muistikuva että olisi käytetty vielä 90 luvun lopussa) nykyään se työ vaihe tehdään tietokoneella. Ja ihan kouluakin tuohon hommaan on pitänyt käydä.
Olen jossakin viestissäni kysynyt mitä ammattioppilaitoksia on sijainnut surmattujen neitokaisten lähellä.???
Aiemmin olen avannut hiukan tietoja tuosta henkilöstä ja tarkoituksella olen laittanut tuollaiset likimain tiedot Toivottavasti tästä oli jotain apua sinulle Ciccarelli.
EN viittaa kuvanveistäjään. Minun tuntemani mies on menehtynyt noin 2010.
-
Ciccarelli
- Sofia Karppi
Muistaako kukaan löysikö poliisi tuon "Hakunilan miehen" johon ilmeisesti viitataan linkissä:
https://m.iltalehti.fi/uutiset/20110602 ... 7_uu.shtml
Artikkelissahan kerrotaan että poliisi kuulusteli kaksi vuotta aikaisemmin tekoihin epäiltyä mutta mies pääsi vapaaksi. Siis n. kaksi vuotta ennen kuin tämä "Hakunilan mies"-vihje tuli.
Onkohan jompikumpi edellämainituista tämä
Isoäiti, ei tuosta ollut oikeastaan yhtään apua, ei auennut ammatti siltikään
Edit. Kuva lisätty.
https://m.iltalehti.fi/uutiset/20110602 ... 7_uu.shtml
Artikkelissahan kerrotaan että poliisi kuulusteli kaksi vuotta aikaisemmin tekoihin epäiltyä mutta mies pääsi vapaaksi. Siis n. kaksi vuotta ennen kuin tämä "Hakunilan mies"-vihje tuli.
Onkohan jompikumpi edellämainituista tämä
Rotten Ralph kirjoitti:Poliisilla kyllä on tietääkseni ollut tekijä tiedossa jo vuosikaudet. Kopissakin ollut monta kertaa- ei vaan ole näyttöä ja aina kiistänyt. Harmi että juuri kun hommaan oli tulossa käännettä, tutkija kuoli.
Isoäiti, ei tuosta ollut oikeastaan yhtään apua, ei auennut ammatti siltikään
Edit. Kuva lisätty.
- Liitteet
-
- 20180430_183037.png (243.05 KiB) Katsottu 4310 kertaa
no voi harmi. nyt pitää tyytyä siihen tietoon että mies on ammatissaan käyttänyt skalpellia,
tiedän sen aivan varmasti. Miten se sinua hyödyttäisi jos saisit tiedon ammatista?....
Sen verran pitkä aika siitä kun olen tämän miehen viimeksi nähnyt etten tiedä onko häntä edes kuulusteltu? taisi olla enempi kiltin ja nuhteettoman miehen maineessa. Vähän sellainen sivusta seuraaja joka seurasi keskusteluja mutta ei kovin aktiivisesti osallistunut keskusteluun, hiljainen sivusta seurailija ja tunteensa hillitsevä josta saisi sulkeutuneen ihmisen vaikutelman, mutta se on yhtä hyvin varovaisuuttakin. Rohkeuttakin tarvittaessa löytyi koska uskalsi lähestyä uhrejaan ja ottaa kontaktia. Tuo Hakunilan mies hän ei ollut, aiemmasta henkilöstä en tiedä oliko hän se mies. Jos se aiempi mies on ollut pidätettynä useita kertoja, epäilisin silloin ettei minun tuntemani mies ole hänkään.
Yksi tapaus jossa poliisi on kieltänyt enää kirjoittelemasta on sellainen jossa kaksi naista sai kyydin Helsingistä jonnekin. Mies oli esitellyt itsensä poliisiksi ja eronneeksi, mutta paljastui lihan leikkaajaksi joka oli naimisissa, taisi olla vielä lestadiolainen...tämä ulkomuistista joten saattaa hiukan poiketa alkuperäisestä.
Missä ammatissa hyvänsä jossa tarvitaan terävää veistä voisi löytää tekijän, esimerkiksi suutari YM käsityöläiset ja askartelijat.
Olen ajatellut samaa näiden Tuusulan ja nuppulinnan suunnassa asuvien oletettujen tekijöiden olemassa oloakin koska ei mitään erityisempää ole tullut ilmi näiden epäiltyjen kohdalla.
Samaa mieltä myös siitä että tiedot kannattaisi ilmoittaa poliisille, vanhatkin kokemukset ihan 70 luvulta lähtien.
tiedän sen aivan varmasti. Miten se sinua hyödyttäisi jos saisit tiedon ammatista?....
Sen verran pitkä aika siitä kun olen tämän miehen viimeksi nähnyt etten tiedä onko häntä edes kuulusteltu? taisi olla enempi kiltin ja nuhteettoman miehen maineessa. Vähän sellainen sivusta seuraaja joka seurasi keskusteluja mutta ei kovin aktiivisesti osallistunut keskusteluun, hiljainen sivusta seurailija ja tunteensa hillitsevä josta saisi sulkeutuneen ihmisen vaikutelman, mutta se on yhtä hyvin varovaisuuttakin. Rohkeuttakin tarvittaessa löytyi koska uskalsi lähestyä uhrejaan ja ottaa kontaktia. Tuo Hakunilan mies hän ei ollut, aiemmasta henkilöstä en tiedä oliko hän se mies. Jos se aiempi mies on ollut pidätettynä useita kertoja, epäilisin silloin ettei minun tuntemani mies ole hänkään.
Yksi tapaus jossa poliisi on kieltänyt enää kirjoittelemasta on sellainen jossa kaksi naista sai kyydin Helsingistä jonnekin. Mies oli esitellyt itsensä poliisiksi ja eronneeksi, mutta paljastui lihan leikkaajaksi joka oli naimisissa, taisi olla vielä lestadiolainen...tämä ulkomuistista joten saattaa hiukan poiketa alkuperäisestä.
Missä ammatissa hyvänsä jossa tarvitaan terävää veistä voisi löytää tekijän, esimerkiksi suutari YM käsityöläiset ja askartelijat.
Olen ajatellut samaa näiden Tuusulan ja nuppulinnan suunnassa asuvien oletettujen tekijöiden olemassa oloakin koska ei mitään erityisempää ole tullut ilmi näiden epäiltyjen kohdalla.
Samaa mieltä myös siitä että tiedot kannattaisi ilmoittaa poliisille, vanhatkin kokemukset ihan 70 luvulta lähtien.
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
Hakunilan mies on sama henkilö, kuin tämä lestadiolainen lihanleikkaaja. Täällä on yleensä puhuttu "Hakunilan lestadiolaismiehestä".isoäiti kirjoitti:Tuo Hakunilan mies hän ei ollut, aiemmasta henkilöstä en tiedä oliko hän se mies. Jos se aiempi mies on ollut pidätettynä useita kertoja, epäilisin silloin ettei minun tuntemani mies ole hänkään.
Hän on yksi kärkiepäillyistä tässä tapauksessa.
Ei voisi. Kaikki muovinleikkaajat ja sen sellaiset voi unohtaa. Veitsen käyttö, tai veitsen kädessä pitäminen ei sinällään ole olennaista tässä tapauksessa. Tässä etsitään sellaista henkilöä, jonka kohdalla ihmisen, tai suuren eläimen anatomian tuntemus ja veitsen käyttö kuuluvat samaan pakettiin. Todennäköisesti tässä etsitään ihan metsästysharrastajaa.isoäiti kirjoitti:Missä ammatissa hyvänsä jossa tarvitaan terävää veistä voisi löytää tekijän, esimerkiksi suutari YM käsityöläiset ja askartelijat.
Tekijä on ollut mukavuusalueellaan Hikiän metsissä ja hiekkakuopilla. Metsästystä harrastaneet sarjamurhaajat Robert Hansen ja Alex Scesny surmasivat uhrinsa metsäalueilla ja vieläpä samoilla metsäalueilla, joilla he itse metsästivät.
Joku logiikka tässä hommassa jokatapauksessa on. Liian monimutkainen tämä homma ei ole. Original Night Stalker murtautui asuntoihin keskiluokkaisilla asuntoalueilla ja ikään, kuin pidätti uhrinsa asunnoissa sisällä. Sitten selvisi, että tekijä oli keskiluokkaisella asuntoalueella asunut murtovarkauksia tutkiva poliisi.
Ei tämä Järvenpään sarjamurhaajahomma ole varmaan juuri monimutkaisempi... Selkeetä on, että tekijä on asunut siinä samoilla alueilla, jossa hän toimi. Selkeetä on, että tekijällä on yhteys Hikiän metsäalueisiin, tai hiekkakuoppiin. Ja selkeetä on, että tekijä on tuntenut ihmisen, tai suuren eläimen anatomiaa vähintään sillä tasolla, että on ollut metsästäjä.
Lisäksi miehellä on ollut yhteys päihdeongelmaisiin naisiin.
Koko paska voisi ihan hyvin ratketa sitäkautta, että tässä on ollut alueella asunut metsästysharrastaja, jolla on ollut jotain tekemistä päihdeongelmaisten naisten kanssa.
Moni ajattelee, että sulkeutunut ja normaaleihin parisuhteisiin kykenemätön henkilö tarkoittaa jotain peräkammarin poikaa. Todellisuudessa tämä tyyppi on kuitenkin ollut taitava manipuloija, joka on näyttänyt päällepäin hyvältä tyypiltä ja todellisuudessa aika moni parisuhde on tavalla, tai toisella epänormaali ja jokaikinen psykopaatti on elämänsä aikana vähintään yhdessä pitkässä parisuhteessa.
Monet päihdeongelmaiset naiset voivat muistaa tämän miehen hyvänä tyyppinä... Prostituoidutkin ovat yleensä muistaneet prostituoituja tappaneet sarjamurhaajat vaarattomina ja mukavina miehinä.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
kiitos palautteesta dazu. Tottahan tuo etteivät kaikki leikkelijät tiedä anatomiasta mitään.
Mutta tällä minun tuntemallani miehellä on ensiapu koulutus, mitä kaikkea siihen nyt sisältyykin?. Mutta tämä hänen sivu ammattinsa tai toimensa on pelastus alaan liittyvä ja hän on ollut siinä mukana 70 luvun puolesta välistä asti, että olisiko toimensa myötä saanut enempi koulutusta tuosta anatomiasta. Hän on asunut Hausjärvellä. Onko Hakunilan miehen etunimen eka kirjain T ? .
Mutta tällä minun tuntemallani miehellä on ensiapu koulutus, mitä kaikkea siihen nyt sisältyykin?. Mutta tämä hänen sivu ammattinsa tai toimensa on pelastus alaan liittyvä ja hän on ollut siinä mukana 70 luvun puolesta välistä asti, että olisiko toimensa myötä saanut enempi koulutusta tuosta anatomiasta. Hän on asunut Hausjärvellä. Onko Hakunilan miehen etunimen eka kirjain T ? .
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
^En tiedä Hakunilan miehen nimeä. Tietoni perustuvat pelkästään siihen, mitä se yksi nainen täällä palstalla hänestä kertoi.
Minä luulen, että tämä Järvenpään sarjamurhaaja oli ehkä taksikuski, joka harrasti metsästystä. Näillä selittyisi oikeastaan kaikki tieto, mikä tästä profiloinnin perusteella on saatavissa.
Minä luulen, että tämä Järvenpään sarjamurhaaja oli ehkä taksikuski, joka harrasti metsästystä. Näillä selittyisi oikeastaan kaikki tieto, mikä tästä profiloinnin perusteella on saatavissa.
Hyvä oletus tuo taxi kuski. Siinä työssä olisi aikalailla vapaa tekemään ja menemään.dazu kirjoitti:^En tiedä Hakunilan miehen nimeä. Tietoni perustuvat pelkästään siihen, mitä se yksi nainen täällä palstalla hänestä kertoi.
Metsästyksen harrastaja on myös hyvä oletus, liittyen anatomian tuntemukseen.
Lisäksi löytyisi kylmäverinen karski luonne, ei vain henki pois ja kroppa pöpelikköön.
Pitäisiköhän muidenkin alkaa miettiä mitä isolle ruholle tehdään kun se on kaadettu? jotain saman kaltaista on tehty kropalle. Mutta siitäpä nousee taas kysymys?Miksi vatsa piti avata surmatyön jälkeen.
Tämä minun ukkelini on ollut 2 vuorotöissä joissa mahdollisia ylitöitä välillä sekä hälyjä sivutoimeen. Pitikö niitä edes tarkemmin selitellä mitä ne olivat, ja luova keksii ne.
Hellu ei tainnut mainita taxista mitään, hellu muutenkin hiukan kysymysmerkki?.