Pub Prison **AVATTU**
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Sulle saanatas mitään autoa, ajat vielä jonkun poliisin kylmäksi ja saat elinkautisen.Kalessin kirjoitti:*laittaa lasinsa pöydälle ja katoaa ovesta pimeään*
...missä se auto oli?
*tilataan taxi*
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Kalessin
- Adrian Monk
*virnuilee* mä olen hirveän hyvä kuski
*napsauttaa sormiaan ja nurkan takaa ilmestyy punainen Pontiac Firebird ilman kuskia*
ei mitään taksia tarvita... jeejee, tällä mennään! *avaa kuskin puolen oven ja istuu ratin taakse*
*napsauttaa sormiaan ja nurkan takaa ilmestyy punainen Pontiac Firebird ilman kuskia*
ei mitään taksia tarvita... jeejee, tällä mennään! *avaa kuskin puolen oven ja istuu ratin taakse*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Kalessin
- Adrian Monk
*kyyristyy ja pälyilee taaksepäin*
vittu...ton takalasin korjaaminen maksaa omaisuuden...*sadattelee niin, että ohi vilahtavat tulppaanit lakaistuu hetkessä*
NYT LOPPUU SE PERKELEEN AMMUSKELU!!! *vetää povitaskusta Glockin ja ampuu sokkona jo rikkimenneen takalasin läpi*
vittu...ton takalasin korjaaminen maksaa omaisuuden...*sadattelee niin, että ohi vilahtavat tulppaanit lakaistuu hetkessä*
NYT LOPPUU SE PERKELEEN AMMUSKELU!!! *vetää povitaskusta Glockin ja ampuu sokkona jo rikkimenneen takalasin läpi*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Kalessin
- Adrian Monk
*kiihdyttää alamäkeen ja kurvaa tiukasti oikealle varastorakennuksen pihaan*
pidä kiinni, eiköhän me tästä selvitä ja saadaan toi sun korvakin paikattua...
*pysäyttää auton jarrut kirskuen ja suunnistaa takakontille*
mulla on täällä ensiapulaukku ja ompeluvehkeet, ota tosta jääpussi siihen korvalle niin lakkaat sotkemasta mun auton verhoilua. *nakkaa jääpussin kylmälaukusta*
sitten meidän kannattaisi varmaankin juosta...*katsoo epämiellyttävästi lähestyvää autoa, jonka konepellissä on useampi luodinreikä ja lasikin rikki*
pidä kiinni, eiköhän me tästä selvitä ja saadaan toi sun korvakin paikattua...
*pysäyttää auton jarrut kirskuen ja suunnistaa takakontille*
mulla on täällä ensiapulaukku ja ompeluvehkeet, ota tosta jääpussi siihen korvalle niin lakkaat sotkemasta mun auton verhoilua. *nakkaa jääpussin kylmälaukusta*
sitten meidän kannattaisi varmaankin juosta...*katsoo epämiellyttävästi lähestyvää autoa, jonka konepellissä on useampi luodinreikä ja lasikin rikki*