SKINIT
Re: SKINIT (ketju 2)
Kylläpäs siellä on nyt kovin järkyttyneitä muutamasta tatskasta. Nyt vaan on kova huoli jäikö traumoja vai onko järkyttyneet katsojat jaksaneet jatkaa elämäänsä?
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Auta armias jos olis ollu vaikka vitunkuva tatsattuna ni johan olis nelonen pyytelemässä anteeksi... Noi poliittiset tatsat on enemmänkin myötähäpeää aiheuttavia. Ihan sama kuinka kovana sällinä pidetään jossain piireissä, mutta kun ne loput piirit pitää pellenä. Sitten vielä se et niitä sit kantaa lopun elämäänsä, jos tatsat ottaa vakavasti. Niitä ei peitetä, niitä ei poisteta. Kysykää Lemmyltä. Valitettavasti periaatteellisuus johtaa usein oheisen linkin mukaiseen nolouden uuteen ulottuvuuteen
http://naurunappula.com/631611/isam-maan-pulustaja.jpg (sori, ei voi linkata suoraan kuvaa koska hotlinking is gay)
http://naurunappula.com/631611/isam-maan-pulustaja.jpg (sori, ei voi linkata suoraan kuvaa koska hotlinking is gay)
Everything in the world is either a potato or not a potato
-
Victoria's Secret
- Sabrina Duncan
Nyttemmin hakaristi on poistunut.
http://spiritoftens.canalblog.com/archi ... 44613.html
Hki/Jns Skins -jengilogo sentään on jäänyt. Myös Eurooppalaisella tasolla kovan luokan ottelija Puhakan tatuoinnit ovat muuttaneet muotoaan (ovat muuten seurakavereita). Tiedä sitten liittykö asiaan kilpailukielto tatuointien vuoksi eräässä organisaatiossa vai ampumistapaus Roihupellon kerholla.
Ja kun nyt spekuloidaan niin tuosta Hki/Jns Skins poppoosta on aika lyhyt matka Bats-jengiin... Ja tuossa Roihupellon ampumisessa muistaakseni oli jokin jengi sidoksissa... Pienet ovat piirit, varsinkin vapaaottelussa
Turusta eräs entinen SM-tason ottelija istui näistä rahakuljetusryöstöistä. Samoin toisen ryöstäjän veli on entinen ammattilaisottelija ja toinen veli ottelee edelleen. Immu ei enää ottele ja siirtyi piireistäkin muutamaksi vuodeksi sivuun. Toivottavasti salilla on kunnoon vetäjä. Ja voisihan Immu tehdä uuden tosi-TV -sarjan, "Salin" sijaan "Selli".
Hki/Jns Skins -jengilogo sentään on jäänyt. Myös Eurooppalaisella tasolla kovan luokan ottelija Puhakan tatuoinnit ovat muuttaneet muotoaan (ovat muuten seurakavereita). Tiedä sitten liittykö asiaan kilpailukielto tatuointien vuoksi eräässä organisaatiossa vai ampumistapaus Roihupellon kerholla.
Ja kun nyt spekuloidaan niin tuosta Hki/Jns Skins poppoosta on aika lyhyt matka Bats-jengiin... Ja tuossa Roihupellon ampumisessa muistaakseni oli jokin jengi sidoksissa... Pienet ovat piirit, varsinkin vapaaottelussa
Luulisin et puhakan tatskojen muokkaukset on vaan sen takii et pääsee jatkossa kisaamaan...Ja UB:n tyyppihän niitä siel niit ampuVictoria's Secret kirjoitti:Nyttemmin hakaristi on poistunut.
Ja kun nyt spekuloidaan niin tuosta Hki/Jns Skins poppoosta on aika lyhyt matka Bats-jengiin... Ja tuossa Roihupellon ampumisessa muistaakseni oli jokin jengi sidoksissa... Pienet ovat piirit, varsinkin vapaaottelussaTurusta eräs entinen SM-tason ottelija istui näistä rahakuljetusryöstöistä. Samoin toisen ryöstäjän veli on entinen ammattilaisottelija ja toinen veli ottelee edelleen. Immu ei enää ottele ja siirtyi piireistäkin muutamaksi vuodeksi sivuun. Toivottavasti salilla on kunnoon vetäjä. Ja voisihan Immu tehdä uuden tosi-TV -sarjan, "Salin" sijaan "Selli".
Mites Helsingissä on noita skinejä? meinasin että yleensä voima synnyttää vastavoiman ja nyt kun etnisen vähemmistön edustajista muodostunut jengi hakkaa porukkaa stadissa. Liekö joensuussa tämmöstä syntyisikään? en ole rasisti enkä missään nimessä yllytä ketään vetämään näitä jengiläisii nokkaan kunhan mietin...
-
Spurgumies
- Neuvoja-Jack
3:n viimeviikonaikana on ajettu Itäkeskuksessa solkenaan partureissa kovia kundeja claniksi. Samantien he ovat marssineet vaatekauppoihin ostamaan pilottitakkeja ja maihareita. Skiniaate Hkissä kokee pian uuden nousun!
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
[quote]Musta Barbaari
Tankkasin autoa ABC:llä jossakin päin Espoota. Tankkauksen jälkeen lähdin hakemaan kuittia kassalta, koska automaatista oli paperi loppu. Astuin sisään tiskille asioimaan ja kuulen taustalta jonkun huutavan: HEI SINÄ!
Noin keski-ikäinen uusnatsi nousee seisomaan pöydältä ja kävelee mua kohti.
Mieleeni tuli flashbäkkejä siitä, miten teini-ikäisenä olen juossut näitä herroja karkuun.
Hän kysyy kovalla äänellä, että olenko mä Musta Barbaari?
Vastasin, että kyllä mä olen, ja samalla ajattelin, että joudunko mä nyt painimaan vai pääseekö tästä tilanteesta puhumalla pois.
Hän kysyi vielä kertaalleen, että olenko oikeasti Musta Barbaari, ja vastaus oli sama.
"Kyllä mä olen Musta Barbaari"
Hän esittäytyi leveästi hymyillen ja lähes ilosta itkien ja sanoi olevansa Espoon skinien pressa Eski Veijalainen.
Me halattiin ja höpöteltiin hetken, hän kysyi että onko mulla hetki aikaa ja vastasin, että aina se 5 minuuttia löytyy. Mä en voinu uskoa, että sain just äijähalin skinheadiltä!
Hän otti puhelimen taskustaan ja soitti tyttärelleen ja käski ”polkea tänne ABC:lle, koska sun idolis Musta Barbaari on täällä!” ”Sulla on 5 min aikaa!”
Tilasin kahvin ja istahdin Eskin seurueen pariin ja juteltiin…
Eski kerto mulle, että hänen työkaverinsa oli puhunu musta Eskille ja sanonu mm. että älkää satuttako Barbaaria, hän on hyvä tyyppi.
Mä olin ihmeissäni koko tilanteesta koko ajan. Jotenkin käsittämätöntä istua ja veljeillä skinheadin kanssa, ja että hänen tyttärensä polkee paraikaa pyöräänsä, jotta voisi tavata mut.
Mä ja Eski oltiin kuin kalakavereita. Juteltiin Eskin ja hänen ystävän kanssa bluesista ja kitaran soitosta ja Eski nyt laukoi vaikka mitä päähänpistoksia esim. "Tuu meille soittaa skebbaa", "voidaanko vaihtaa yhteystietoja", "mä pyydän sut kaveriks Facessa!"
Eskin tytär saapui paikalle ja otettiin kuvia sitten Eskin ja 11-v. Wilma-tyttären kanssa.
5 minuuttia mun ajasta venyi lopuksi paljon pidemmäksi, mutta sillä ei ole väliä!
Tässä hetkessä oli jotakin erityistä, en osaa sanoikskaan pukea.
Mä ajattelin, että kuinka ihmiset muuttuu ja kuinka rasismi menettää voimansa.
Mä ajattelin menneisyyden anteeksantamista ja millanen merkitys sillä on paremman tulevaisuuden rakentamisessa.
Mä ajattelin, että millaiset ennakkoluulot mulla oli Eskiä kohtaan ja kirosin jälkikäteen itteäni siitä.
Uskomatonta, kuinka paljon itse Eski Veijalainen opetti mulle ennakkoluuloista, erilaisuudesta ja kaikkein tärkeimmästä eli suvaitsevaisuudesta.
Joku näkee tässä kuvassa skinin ja mustan. ”Miten toi on mahdollista?” joku saattaa kysyä. ”Miks ne ei tappele?”
Näin ei voisi ikinä käydä luonnossa. Jos nälkäinen gepardi näkee antiloopin, ne ei varmaan ota selfietä, vaan gepardi juoksee perään ja antilooppi määrää suunnan.
Mutta me ihmiset ollaan niin paljon parempia. Tai ainakin meidän pitäisi olla. Me ei olla eläimiä, mutta silti me joskus käyttäydytään niinku oltais.
Mä en näe tässä kuvassa skiniä ja mustaa, vaan täysin erilaiset veljekset naureskelemassa yhdessä!
Eskin viesti mulle ja sulle, meille kaikille oli: "Pyrkikää olemaan hyviä tyyppejä olosuhteista huolimatta, vain hyvällä voi voittaa pahan, ei millään muulla!"
Mä haluan, että tämä viesti tavoittaa ne eksyneet itä-helsingin nuoret ja myös useammat eri vastarintaliikkeet, jotka väkivallan keinoin näitä nuoria tai muita syyttömiä maahanmuuttajia etsivät.
Rauhaa ja rakkautta
Tuommoinen tuli vastaan facessa. Hiukan kyl... yllätyin. Jos toi Eski on se kuka sanoo olevansa, saattaa kavereilla olla hiukan kysymistä
https://www.facebook.com/mustabarbaario ... =1&theater
Tankkasin autoa ABC:llä jossakin päin Espoota. Tankkauksen jälkeen lähdin hakemaan kuittia kassalta, koska automaatista oli paperi loppu. Astuin sisään tiskille asioimaan ja kuulen taustalta jonkun huutavan: HEI SINÄ!
Noin keski-ikäinen uusnatsi nousee seisomaan pöydältä ja kävelee mua kohti.
Mieleeni tuli flashbäkkejä siitä, miten teini-ikäisenä olen juossut näitä herroja karkuun.
Hän kysyy kovalla äänellä, että olenko mä Musta Barbaari?
Vastasin, että kyllä mä olen, ja samalla ajattelin, että joudunko mä nyt painimaan vai pääseekö tästä tilanteesta puhumalla pois.
Hän kysyi vielä kertaalleen, että olenko oikeasti Musta Barbaari, ja vastaus oli sama.
"Kyllä mä olen Musta Barbaari"
Hän esittäytyi leveästi hymyillen ja lähes ilosta itkien ja sanoi olevansa Espoon skinien pressa Eski Veijalainen.
Me halattiin ja höpöteltiin hetken, hän kysyi että onko mulla hetki aikaa ja vastasin, että aina se 5 minuuttia löytyy. Mä en voinu uskoa, että sain just äijähalin skinheadiltä!
Hän otti puhelimen taskustaan ja soitti tyttärelleen ja käski ”polkea tänne ABC:lle, koska sun idolis Musta Barbaari on täällä!” ”Sulla on 5 min aikaa!”
Tilasin kahvin ja istahdin Eskin seurueen pariin ja juteltiin…
Eski kerto mulle, että hänen työkaverinsa oli puhunu musta Eskille ja sanonu mm. että älkää satuttako Barbaaria, hän on hyvä tyyppi.
Mä olin ihmeissäni koko tilanteesta koko ajan. Jotenkin käsittämätöntä istua ja veljeillä skinheadin kanssa, ja että hänen tyttärensä polkee paraikaa pyöräänsä, jotta voisi tavata mut.
Mä ja Eski oltiin kuin kalakavereita. Juteltiin Eskin ja hänen ystävän kanssa bluesista ja kitaran soitosta ja Eski nyt laukoi vaikka mitä päähänpistoksia esim. "Tuu meille soittaa skebbaa", "voidaanko vaihtaa yhteystietoja", "mä pyydän sut kaveriks Facessa!"
Eskin tytär saapui paikalle ja otettiin kuvia sitten Eskin ja 11-v. Wilma-tyttären kanssa.
5 minuuttia mun ajasta venyi lopuksi paljon pidemmäksi, mutta sillä ei ole väliä!
Tässä hetkessä oli jotakin erityistä, en osaa sanoikskaan pukea.
Mä ajattelin, että kuinka ihmiset muuttuu ja kuinka rasismi menettää voimansa.
Mä ajattelin menneisyyden anteeksantamista ja millanen merkitys sillä on paremman tulevaisuuden rakentamisessa.
Mä ajattelin, että millaiset ennakkoluulot mulla oli Eskiä kohtaan ja kirosin jälkikäteen itteäni siitä.
Uskomatonta, kuinka paljon itse Eski Veijalainen opetti mulle ennakkoluuloista, erilaisuudesta ja kaikkein tärkeimmästä eli suvaitsevaisuudesta.
Joku näkee tässä kuvassa skinin ja mustan. ”Miten toi on mahdollista?” joku saattaa kysyä. ”Miks ne ei tappele?”
Näin ei voisi ikinä käydä luonnossa. Jos nälkäinen gepardi näkee antiloopin, ne ei varmaan ota selfietä, vaan gepardi juoksee perään ja antilooppi määrää suunnan.
Mutta me ihmiset ollaan niin paljon parempia. Tai ainakin meidän pitäisi olla. Me ei olla eläimiä, mutta silti me joskus käyttäydytään niinku oltais.
Mä en näe tässä kuvassa skiniä ja mustaa, vaan täysin erilaiset veljekset naureskelemassa yhdessä!
Eskin viesti mulle ja sulle, meille kaikille oli: "Pyrkikää olemaan hyviä tyyppejä olosuhteista huolimatta, vain hyvällä voi voittaa pahan, ei millään muulla!"
Mä haluan, että tämä viesti tavoittaa ne eksyneet itä-helsingin nuoret ja myös useammat eri vastarintaliikkeet, jotka väkivallan keinoin näitä nuoria tai muita syyttömiä maahanmuuttajia etsivät.
Rauhaa ja rakkautta
Tuommoinen tuli vastaan facessa. Hiukan kyl... yllätyin. Jos toi Eski on se kuka sanoo olevansa, saattaa kavereilla olla hiukan kysymistä
https://www.facebook.com/mustabarbaario ... =1&theater
No siis eiköhän skinit vihaa julkisesti toisia ihmisrotuja...niinkuin minäkin toisinaan. Mutta toisaalta jotkut ihmiset saattaa olla ihan hyviä tyyppejä. Jos jannu duunaa hommansa hyvin ja on mieliksi muille nii miksi häntä vihata. Koitahan Kikki Hiiri hieroa silmiä...ei kaikkea mikä on tummaa pidä potkia...toki autonrenkaat on erikseen. Ota iisisti.
-
seivästäjä
- Nikke Knatterton
Jaa vain niin nämä rasistisia pahoinpitelyjä suorittaneet ovat hänen mielestään "eksyneitä" nuoria, joita pitää ymmärtää ja syyttömiäkin " tai muita syyttömiä maahanmuuttajia"Kikki Hiiri kirjoitti:
Toisaalta en nyt tiedä miksi tervepäisen ihmisen täytyisi ihonvärin takia Mustaa barbaaria hyljeksiä, ei hän ole tehnyt mitään jonka takia häneen tulisi vihamielisesti suhtautua, suomalainen kundi, joka nyt sattuu olemaan mulatti ja jolla on suomalainen isä.
Joo, en minä laskisi Mustaa Barbaaria maahanmuuttajataustaiseksi, siksi, että suomalaiselle isälle on maistunut suklaapipari. En laske maahanmuuttajataustaiseksi sellaistakaan ihmistä, jossa suomalaiselle äidille on maistunut suklaapatukka.
Välillä on hyvä muistuttaa että edes Suomessa kaikki skinheadit eivät ole rasisteja =)taukki kirjoitti:No siis eiköhän skinit vihaa julkisesti toisia ihmisrotuja...
http://en.wikipedia.org/wiki/White_power_skinhead
The skinhead revival in Britain included a sizable white nationalist faction, involving organizations such as the National Front, British Movement, Rock Against Communism and later Blood and Honour. Because of this, the mainstream media began to label the whole skinhead identity as neo-Nazi.
Joskin kun näin jr'n alla ollaan niin yleistys on ihan ok - ja toisaalta perus jamppa tuskin edes tunnistaa kadulla tradskinia skinheadiksi =)
Jos joku nyt ei tajunnut niin toi musta barbaari juttu on vitsi
Ei ole mitään espoon skinipressaa, urpot
. Kuvan heppu on oikeesti eräs suomalainen bodari mika nyyssölä.
Ei ole mitään espoon skinipressaa, urpot
Onpa Nyyssölä sitten muuttunut, en mä tosta kuvasta kyllä löydä Nyyssölän näköä, mutta kaikkihan me vanhetaan, missä Nyyssölältä tekorusketus?
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Mutta Eski kuitenki omassa facessaan kertoopi jotta:fgh78 kirjoitti:Jos joku nyt ei tajunnut niin toi musta barbaari juttu on vitsi![]()
Ei ole mitään espoon skinipressaa, urpot. Kuvan heppu on oikeesti eräs suomalainen bodari mika nyyssölä.
Eli kyseessä ei ole Nyyssölä.Eski Veijalainen
19. lokakuuta kello 21:07 · Espoo ·
Ei hitto olis kyl tällee äkkii uskonu et, ku tapaan iltakahvireissulla mustan barbaarin ja kaverit laitto kuvat jakoon...
Siis: 30 000 tykkäystä ja 2000 jakoa, siis täh ???
Kuvan heppu on kaiken lisäksi pidempikin ku Nyyssölä.
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Ja mitä muutakaan skinit osaavat ku vinkua, tällä kertaa tämmöistä:
Vai että ihan verorahoilla James elää. Paskempi juttu vaan et sälli tienaa rehellistä, verotettua pätäkkää enemmän ku Eski ja kumppanit tienaa yhteensä.
Siis hei... Mitäs tässä siis tapahtunut, jos erotellaan yhtenevät lausunnut. Artisti nimeltä Musta barbaari oli koukkaamassa ABC:llä, jossa keski-ikäinen nahkatukka oli maleksinut. Kyseinen skini oli soittanut tyttärelleen asiasta että ilmestyy paikalle, jutellu tovin jne. Ei siis mitään ihmeellistä, ihan perussettiä mitä isä tekis tyttärensä hyväksi. Sitten joku postas asiasta tyttären tai jonkun ottaman kuvan. Sitten noin viikkoa myöhemmin alkaa itkupotkuraivari ku (oumaigaad) neekeri oli sanonu pari hyvää sanaa skinistä. Onhan se nyt kauheaa, eikös juu. Ja sitten aletaan ihan vaan valehtelemaan. Hienoa. Kaiken lisäksi vielä noin läpinäkyvästi jauhetaan paskaa.
Mä olen aikanaan keesi päässä pulttirotsi niskassa jakanut viinapulloa skinin kanssa samalla ku ihmeteltiin nuoren polven rähinää. Mitä me oltiin, vittu kaks kolmekymppistä jätkää joilla on yhteisiä vihollisia, poliisit. Meillä oli parempaaki juteltavaa ku parkuminen tyhjästä.
Sekin skini sittemmin tappoi itsensä subureflojen takia. Sääli, muuten ihan fiksu sälli jos ei rotupolitiikasta puhuttu. Se sentään uskalsi moikata mua myöhemminkin vaikka oli kummallaki kavereita paikalla.
Vai että ihan verorahoilla James elää. Paskempi juttu vaan et sälli tienaa rehellistä, verotettua pätäkkää enemmän ku Eski ja kumppanit tienaa yhteensä.
Siis hei... Mitäs tässä siis tapahtunut, jos erotellaan yhtenevät lausunnut. Artisti nimeltä Musta barbaari oli koukkaamassa ABC:llä, jossa keski-ikäinen nahkatukka oli maleksinut. Kyseinen skini oli soittanut tyttärelleen asiasta että ilmestyy paikalle, jutellu tovin jne. Ei siis mitään ihmeellistä, ihan perussettiä mitä isä tekis tyttärensä hyväksi. Sitten joku postas asiasta tyttären tai jonkun ottaman kuvan. Sitten noin viikkoa myöhemmin alkaa itkupotkuraivari ku (oumaigaad) neekeri oli sanonu pari hyvää sanaa skinistä. Onhan se nyt kauheaa, eikös juu. Ja sitten aletaan ihan vaan valehtelemaan. Hienoa. Kaiken lisäksi vielä noin läpinäkyvästi jauhetaan paskaa.
Mä olen aikanaan keesi päässä pulttirotsi niskassa jakanut viinapulloa skinin kanssa samalla ku ihmeteltiin nuoren polven rähinää. Mitä me oltiin, vittu kaks kolmekymppistä jätkää joilla on yhteisiä vihollisia, poliisit. Meillä oli parempaaki juteltavaa ku parkuminen tyhjästä.
Sekin skini sittemmin tappoi itsensä subureflojen takia. Sääli, muuten ihan fiksu sälli jos ei rotupolitiikasta puhuttu. Se sentään uskalsi moikata mua myöhemminkin vaikka oli kummallaki kavereita paikalla.