Eric Harris & Dylan Klebold

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Eric Harris & Dylan Klebold

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Antoine kirjoitti:Jaa'a. Minusta taas ajatus on jotenkin Dylania kohtaan halventava. Että hän olisi ollut se ns. heikompi puolikas. Herkkä ehdottomasti, mutta ei silti sovi lähteä siitä ajatuksesta, että Eric ampui molemmat, varsinkin kun siihen ei päteviä todisteita löydy.

Mutta helvetinmoista luottamusta ja kiintymystä se osoittaisi, että toinen ampuisi toisen. Ajatuksen kauneuden takia siihen niin tykästyin.
Sinäkin tunnut olevan niin herkkä ja tunteikas, että mene hoitoon, niin vältytään taas joltain tyhmyyksiltä.
MikeMannerin mainitsemasta nauhasta en ollut kuullutkaan. Mahtoiko olla alkuperäinen kappale tuo kuulemasi? Ei siinä tapauksessa ihmekään, ettei sitä enää löydy.
Tässä se taas nähdään... Ollaan niin fania ja ei olla nähty edes mitään ihan perus materiaalia mitä netissä kiersi.
Ja tää klippi oli kuvamateriaalia eri valvontakameroista ja siihen oli liitetty hätäkeskuksen äänitaltiot taustalle.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Antoine

Viesti Kirjoittaja Antoine »

Mike Manner kirjoitti:Sinäkin tunnut olevan niin herkkä ja tunteikas, että mene hoitoon, niin vältytään taas joltain tyhmyyksiltä.

Tässä se taas nähdään... Ollaan niin fania ja ei olla nähty edes mitään ihan perus materiaalia mitä netissä kiersi.
Ja tää klippi oli kuvamateriaalia eri valvontakameroista ja siihen oli liitetty hätäkeskuksen äänitaltiot taustalle.
Tuo mainostamasi nauha ei ole oikeaa kuvamateriaalia paikan päältä. Elokuvan ja todellisuuden raja kannattaa pistää merkille, jätkät eivät edes näytä esikuviltaan mikäli tarkkaan ruutua tihrustat. Ja häken puhelussa puhuva naisääni puhuu Andresta, joka on toisen leffan henkilöhahmon nimi.

Tuohon ylempään kommenttiisi sitten. Onko jollain mennyt vähän liian varhaisessa vaiheessa hermo?
Antoine

Kuulostaa jo oikealta versiolta. Pahoittelen, mutta minusta tuntuu, että olet sekoittanut kaksikin eri nauhaa toisiinsa. Tässä, mikä pyörii esimerkiksi dokumenttielokuva Bowling for Columbinenkin lopussa, tosiaan on sitä aitoa kuvaa ja ääntä, esimerkiksi Harrisin isän soitto hätäkeskukseen.

Se toinen puolestaan, jossa meinaat miesten sopivan laskentatavasta aulan lattialla. Se ei ole aito. Harris ja Klebold kuolivat kirjastossa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Antoine kirjoitti:
Kuulostaa jo oikealta versiolta. Pahoittelen, mutta minusta tuntuu, että olet sekoittanut kaksikin eri nauhaa toisiinsa. Tässä, mikä pyörii esimerkiksi dokumenttielokuva Bowling for Columbinenkin lopussa, tosiaan on sitä aitoa kuvaa ja ääntä, esimerkiksi Harrisin isän soitto hätäkeskukseen.

Se toinen puolestaan, jossa meinaat miesten sopivan laskentatavasta aulan lattialla. Se ei ole aito. Harris ja Klebold kuolivat kirjastossa.
Ei tarvitse pahoitella, en pahoittanut tyrimisestä mieltäni.
Ja ko. pätkä on se, mikä on tällä haulla :arrow:
http://www.liveleak.com/browse?q=columb ... rch=Search
otsikolla "Columbine: Wavelengths on the Overshadowed Planet" ja se on deletetty.
Ja juu, jätkät ampui itsensä siellä kirjaton aulassa tms. tilassa.
Se on sulle ihan hyvää runkkaus matskua, eli kannattaa kaivaa netistä (kyllä se varmaan vbielä jostain löytyy).

Ps.Luoja ei ole suonut minulle hermoja, eli ne ei siinä tapauksessa voi myöskään olla pinnassa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Antoine

Ei tarvitse hikeentyä.

Tässä nyt joka tapauksessa se valvontakameramateriaali Zero Day -elokuvasta.
http://www.youtube.com/watch?v=iq0yz0jB ... re=related
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Mike Manner kirjoitti:Ei tarvitse pahoitella, en pahoittanut tyrimisestä mieltäni.
Ja ko. pätkä on se, mikä on tällä haulla :arrow:
http://www.liveleak.com/browse?q=columb ... rch=Search
otsikolla "Columbine: Wavelengths on the Overshadowed Planet" ja se on deletetty.
Ja juu, jätkät ampui itsensä siellä kirjaton aulassa tms. tilassa.
Se on sulle ihan hyvää runkkaus matskua, eli kannattaa kaivaa netistä (kyllä se varmaan vbielä jostain löytyy).

Ps.Luoja ei ole suonut minulle hermoja, eli ne ei siinä tapauksessa voi myöskään olla pinnassa.
Hehe. Hyvä yritys, mutta tosiaan kyseessä ei voi olla Columbinen materiaalia, koska turvakameroita ei ollut sijoitettu paikkaan, missä Dylan ja Eric lopulta ampuivat itsensä. Joten kyseessä tosiaan oli se pätkä Zero daysta. Muuten mukava trollausyritys kyllä, mutta jonkinlaisia faktoja kannattaa tarkistella aina sitä ennen, niillä saa iskettyä huomattavasti pahemmin aina.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Hetkinen, hetkinen, hetkinen...!
Mike on eksynyt väärään ketjuun, eli tässä oikea osoite;
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=10&t=806
Mike Manner
Jessica Fletcher

VoDKa kirjoitti:Hehe. Hyvä yritys, mutta tosiaan kyseessä ei voi olla Columbinen materiaalia, koska turvakameroita ei ollut sijoitettu paikkaan, missä Dylan ja Eric lopulta ampuivat itsensä. Joten kyseessä tosiaan oli se pätkä Zero daysta.
ok.
Muuten mukava trollausyritys kyllä,
Ei, vaan ihan silkkaa "tyhmyyttä", en sentään trollaa tarkoituksella.
Olin aidosti siinä uskossa, että ko. pätkä on aito (en ole nähnyt ko. leffaa).
mutta jonkinlaisia faktoja kannattaa tarkistella aina sitä ennen, niillä saa iskettyä huomattavasti pahemmin aina.
No, aihe kiinostaa kuin kilo paskaa ja heilun tässä nyt vaan sen vuoksi, että hieman närkästyttää nää elämän kaltoin kohtelemat Antoinet, jotka on oikeasti ehkä keskustelun (lue: terapian) tms. tarpeessa noiden idolliensa kanssa.
mallory1
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja mallory1 »

Antoine kirjoitti:
mallory1 kirjoitti:Itse ajattelen näin.. Voi olla mahdollista, että Dylanilla ei olisi ollut pokkaa ampua itseensä ja näinollen pyysi Ericiä ampumaan..
Mutta se, että Dylan olisi epäröinyt koko juttua kaiken sen ammuskelun jälkeen ja että Eric olisi mennyt Dylanin ampumaan sen takia, kuulostaa suorastaan naurettavalta!
Jaa'a. Minusta taas ajatus on jotenkin Dylania kohtaan halventava. Että hän olisi ollut se ns. heikompi puo
likas. Herkkä ehdottomasti, mutta ei silti sovi lähteä siitä ajatuksesta, että Eric ampui molemmat, varsinkin kun siihen ei päteviä todisteita löydy.

Mutta helvetinmoista luottamusta ja kiintymystä se osoittaisi, että toinen ampuisi toisen. Ajatuksen kauneuden takia siihen niin tykästyin.
Samoilla linjoilla olen kanssasi..
Tarkoitin, että näistä kahdesta uskottavampi vaihtoehto olisi se että Eric olisi Dylanin ampunut.. Ja juurikin sen takia pidin myös ajatuksesta, koska se olisi helvetin kaunis. Nimenomaan syvää ystävyyttä ja kiintymystä se osoittaisi.

Mutta en oikeen usko että Dylan ei olisi uskaltanut ampua itseänsä.. :?
Toistan nyt sanomaasi, mutta se on tosiaan halventavaa Dylania kohtaa että siitä on mediassa tehty se heikko... Ihan niinkuin sillä ei omaa tahtoa olisi ollut ollenkaan!
TOO MUCH TV!
Murder me Mickey! Murder me Mallory!
Mike Manner
Jessica Fletcher

mallory1 kirjoitti:Toistan nyt sanomaasi, mutta se on tosiaan halventavaa Dylania kohtaa että siitä on mediassa tehty se heikko... Ihan niinkuin sillä ei omaa tahtoa olisi ollut ollenkaan!
Eikös nämä kumppanukset olleet heikkoja kumpikin?

Ja itsemurha tuossa tilanteessa taitaa olla se helpompi tie ja parempi vaihtoehto, eli siitä on aika turha mitään luonteen lujuutta etsiä, kun on tuossa jamassa. Harvemmin kukaan pistää itselleen luotia päähän juuri lotosta voitettuaan.

"-Hei! Voitin 2.4 miljoonaa € lotosta, taidampa juhlistaa tätä murhaamalla parikymmentä teini-ikäistä opiskelijaa ja ampumalla kaiken päätteeksi itseni!"
Viimeksi muokannut Mike Manner, La Maalis 14, 2009 3:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antoine

mallory1 kirjoitti:Mutta en oikeen usko että Dylan ei olisi uskaltanut ampua itseänsä.. :?
Toistan nyt sanomaasi, mutta se on tosiaan halventavaa Dylania kohtaa että siitä on mediassa tehty se heikko... Ihan niinkuin sillä ei omaa tahtoa olisi ollut ollenkaan!
Liipasimen painallus ei vaadi ajattelukykyäkään juurikaan, ja siksi se päätös ja nimenomaan uskallus on täytynyt kerätä aiemmin. Suunnitellussa itsemurhassa on karmean paljon pelättävää juuri sen tähden, että on aikaa ajatella, pohtia ja todella tehdä päätös ennen itse tekoa, hyvissä ajoin ennen.

En veikkaa mitään puoleen enkä toiseen, mutta sopii sitäkin miettiä, olisiko Dylan koskaan päätynyt edes itsemurhaan jos Eric ei olisi ollut hänen rinnallaan ajatuksen kehittelemisessä. Ja sama pätee toisinpäin. Sillä en tosiaankaan jaksa sitä aivopesu-shittiä, mitä kuulee joka puolelta. Brooks Brownin kirjassakin asiaa sivuttiin ja eräässä haastattelussahan Brooksin vanhemmat suoraan tuputtavat omaa käsitystään siitä, että Eric olisi ollut kaksikon 'johtaja'.
Antoine

Mike Manner kirjoitti:Eikös nämä kumppanukset olleet heikkoja kumpikin?

Ja itsemurha tuossa tilanteessa taitaa olla se helpompi tie ja parempi vaihtoehto, eli siitä on aika turha mitään luonteen lujuutta etsiä, kun on tuossa jamassa. Harvemmin kukaan pistää itselleen luotia päähän juuri lotosta voitettuaan.
Mennäänkö taas siihen heikko-vahva -vastakkainasetteluun? Kuten edellä sanoin, ei vaadi paljonkaan liikauttaa hieman sormeaan aseen liipasimella, mutta sitä ennen eletään ne vaikeat hetket ja päätöksenteko.

Harvemmin niin, mutta eihän näitä Ericejä ja Dylaneitakaan ihan joka nurkalla asusta. Ja tämä ns. lottovoittohan nimenomaan oli huhtikuun 20. päivä kokonaisuudessaan.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Antoine kirjoitti:mutta sopii sitäkin miettiä, olisiko Dylan koskaan päätynyt edes itsemurhaan jos Eric ei olisi ollut hänen rinnallaan ajatuksen kehittelemisessä. Ja sama pätee toisinpäin.
No tässä on nyt se osoitus siitä tunaroinista ja luonteen heikkoudesta. Pitää saada joku siihen rinnalle tukemaan ajatusta ja potkimaan eteenpäin, että päättää tehdä jotain noin kipeää.

Antoinea ei ole elämä tainut vielä lyödä isostikkaan. Ihmettelin kaikista eniten sitä sun hehkutusta siitä, että et olis edes isosti pahoillaan, jos sinun läheiset joutuisi esim. kouluammuskelun uhriksi ja että se olisi toisaaltaan hieno kokemus kaikessa rankkuudessaan.
Asia vaan tahtoo olla niin, että tuokin mieleipide muuttuisi sillä sekunnilla kun joku tulisi ja ampuisi sinulta itseltäsi polvilumpiot. Siinä kerkee oudosti ihmisen mielipide muuttua muutamassa sekunnissa siitä, että mitä ihminen voi kestää ja mikä on hienoa kun se onnettomuus sattuu itsensä kohdalle, eikä sille toiselle ihmiselle.
Raatotanssi
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Raatotanssi »

mallory1 kirjoitti:Samoilla linjoilla olen kanssasi..
Tarkoitin, että näistä kahdesta uskottavampi vaihtoehto olisi se että Eric olisi Dylanin ampunut.. Ja juurikin sen takia pidin myös ajatuksesta, koska se olisi helvetin kaunis. Nimenomaan syvää ystävyyttä ja kiintymystä se osoittaisi.
Jos Dylan olisi alkanut katua, eikä olisi itse kyennyt painamaan liipaisinta, niin Eric olisi saattanut ärsyyntyä tähän ja ampua siksi. Tällöin kyseinen tapahtuma tuskin ilmentäisi sen kummemmin ystävyyttä kuin kiintymystä, pikemminkin maksimaalista vitutusta. En siis usko itse siihen teoriaan, ettei Dylan olisi ampunut itse itseään, mutta jos uskoisin, niin tuo edellä mainitsemani vaihtoehto tuntuu paljon todennäköisemmältä kuin mikään ystävänpalveluslöpinä.

Tuskin kumpikaan pojista olisi tätä yksin tehnyt, sillä varmasti kaverin tuki oli molemmille tärkeää. Jos itse suunnittelisin koulusurmaa, niin en varmasti pystyisi pitämään kaikkia asioita vain omassa mielessäni, mikä johtaisi ennen pitkää kiinnijäämiseen. Dylanille ja Ericille ei tullut mieleen mainostaa halujaan toteuttaa koulusurma, koska he pystyivät puhumaan asiasta keskenään.
Mike Manner kirjoitti:Asia vaan tahtoo olla niin, että tuokin mieleipide muuttuisi sillä sekunnilla kun joku tulisi ja ampuisi sinulta itseltäsi polvilumpiot. Siinä kerkee oudosti ihmisen mielipide muuttua muutamassa sekunnissa siitä, että mitä ihminen voi kestää ja mikä on hienoa kun se onnettomuus sattuu itsensä kohdalle, eikä sille toiselle ihmiselle.
Jossittelu on aika helvetin turhaa, koska mahdollisuus siihen, että tällaista tapahtuu itselle, on kuitenkin minimaalinen. Voisimme samantien lopettaa mielipiteiden ilmaisemisen kokonaan, sillä kaikenhan voi kumota toteamalla, että " jos sä olisit samassa tilanteessa, niin olisit toista mieltä". Kyllä, mielipide voisi muuttua, mutta mitä väliä sillä on nykyhetken kannalta?
Gunslinger, black duster, delusions of a western
He wears his hat on backwards; sets fire to his locker
Antoine

Mike Manner kirjoitti:Antoinea ei ole elämä tainut vielä lyödä isostikkaan. Ihmettelin kaikista eniten sitä sun hehkutusta siitä, että et olis edes isosti pahoillaan, jos sinun läheiset joutuisi esim. kouluammuskelun uhriksi ja että se olisi toisaaltaan hieno kokemus kaikessa rankkuudessaan.
Asia vaan tahtoo olla niin, että tuokin mieleipide muuttuisi sillä sekunnilla kun joku tulisi ja ampuisi sinulta itseltäsi polvilumpiot. Siinä kerkee oudosti ihmisen mielipide muuttua muutamassa sekunnissa siitä, että mitä ihminen voi kestää ja mikä on hienoa kun se onnettomuus sattuu itsensä kohdalle, eikä sille toiselle ihmiselle.
Se oli puhdasta spekulointia ja myönsin kyllä, että voi olla, etten kehtaa moista edes etukäteen tuumiakaan. Ehkä se on itsensä yliarvioimista.
Enkä kiistä sitä, ettei juuri sillä hetkellä (kun nyt esimerkiksi polvet ammuttaisiin paskaksi) osaisi muuta ajatella. Tosin, siinä tilanteessa ajattelee ehkä enemmänkin kipua, ei osaa vihata sen aiheuttajaa. Myöhemmin voi alkaa ymmärtää ja jopa kaikessa sairaalloisuudessaan ajatella saaneensa jotain arvokasta.
Lukittu