Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Hei mulle ja shampanjaa! Ootan edelleen murmuskaa 
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
^ Toivottavasti tulee ennen illan viimeisiä hitaita. Jos ei, mä pidän sulle seuraa, kun muut tanssii, mun sivupersoonalla kun on porttikielto päällä.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Jep, on rankka tauti, aivan kuolema kolkuttelee ovella, kun ei pysty lopettamaan nauramista. Enpä ole tiennytkään, että mullakin on sivupersoonia, no nyt oli oikein konitohtorilta saatu diagnoosi, joten yhdet silleDestiny kirjoitti:Tervetuloa Slives, kai otit Silvesinkin mukaan, ettei sille tule paha mieli?
Mua harmittaa, että joudun edustamaan ilman sivupersoonaani. Kenen kanssa nyt sitten tanssin?!
Dr Bergmeister ei ehkä kykene paikalle. Seivästäjä-syndrooma kuulostaa tosi pahalta diagnoosilta, mahtaa olla kovat tuskat. Tiedä sitten, missä kunnossa Fargo on.
Gods made heavy metal.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Ja samalla lätkähti prisonin ovella lappu silmiin, että olen miljoonas vierailija ja olen voittanut Nokian Lumian. Jahas, mihin minä nyt sitten tämän vanhan laitan? Parempi että joku muu ottaa tuon miljoonannen kävijän palkinnon ittelleen, vai? Mulle tässä vaiheessa koulutusta iso kuppi kahvia ja maito siihen reilusti kera joulutortun ja karjalanpiirakan 
Gods made heavy metal.
Ei minulle, kiitos. Pidän Android-käyttöjärjestelmästä.
Teemaan kuuluvaa musiikkia, olkaa hyvä.
Neljä Ruusua - Juppihippipunkkari
https://www.youtube.com/watch?v=5ZZxw9Hclfo
Teemaan kuuluvaa musiikkia, olkaa hyvä.
Neljä Ruusua - Juppihippipunkkari
https://www.youtube.com/watch?v=5ZZxw9Hclfo
"Dr Bergermeisterin tuplanikki on Fargo, kenties myös Kyllikki"
Kuka on Kyllikki? Kyllin tiedän kyllä ja Kyllikki S:n.
Mutta jos Kyllikki löytyy, niin tervetuloa. Bileet koskevat nyt myös sinua.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Voi voi, näin se voi "maine" mennä hetkessä, kun joku vai sen päättää. Oletko käynyt jo lukemassa Kuopion ketjussa olevaa hänen viestiään?Destiny kirjoitti:"Dr Bergermeisterin tuplanikki on Fargo, kenties myös Kyllikki"
Gods made heavy metal.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Ai niin, mutta perskules. Tuossahan lukee, että Dr Bergermeister. Joten eihän tuo viesti sitten koskekaan minua. Huh huh, ehdin pelästyä... 
Gods made heavy metal.
No, kukas piru on Dr Bergermeister? Huhuu! Tänne päin, nämä juhlat ovat myös sinulle!
(hän käytti varmaan copy-pastea ensimmäisellä kerralla saadakseen nimen oikein).
Hän/he on siirtynyt jutuissaan ihan uusiin sfääreihin. Palsta alkaa saamaan verrattain mielenkiintoisia ulottuvuuksia.
Well, aika ottaa pari tuoppia vettä, ettei otsa ole aamulla kipeä.
Btw, auttaako krusifiksi voodoota vastaan?
(hän käytti varmaan copy-pastea ensimmäisellä kerralla saadakseen nimen oikein).
Hän/he on siirtynyt jutuissaan ihan uusiin sfääreihin. Palsta alkaa saamaan verrattain mielenkiintoisia ulottuvuuksia.
Well, aika ottaa pari tuoppia vettä, ettei otsa ole aamulla kipeä.
Btw, auttaako krusifiksi voodoota vastaan?
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Joo, muuttui jutut aivan kummaksi hänellä. Hyvä mielikuvitus, että oikein voodoota kehiin.. huh huh. Jotakin juotavaa, vaikka sittisuutaa jos löytyy että saa kurkkua kostuttaa. Ne olis sitten illalla oikein linnan juhlat, meinaakos kukaan katsella?
Gods made heavy metal.
Taitaa jäädä väliin ninulta, tokkopa ehdin, on vähän menoa. Tuntematon sotilas tulee klo 14, katsooko sitä kukaan? Itse osaan vanhan Tuntiksen ulkoa joka suuntaan, joten riittää, että pyörii taustalla. Tuntis nyt on, kuin Samu Sirkan joulutervehdys jouluaattona, se vaan kuuluu asiaan. Tuleekohan Lumiukko aattoaamuna?
Lämmin kaakao, kiitos.
Lämmin kaakao, kiitos.
Huomenta, olipa hauska ilta Prisonissa. Meitä oli täällä niin monta paikalla 
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Oli niin kovat kekkerit ehtoosta, että missasin täysin murmuskan saapumisen. Vai saapuko se edes?
No, odottelen tästä tuntematonta, siis sotilasta, omahan on palautunut lomille eilen ehtoosta joten sitä ei tartte ootella. Tottakai se pitää katsoa vaikka ulkoa osaakin, etenkin nyt kun tulee ihmismoiseen aikaan!
No, odottelen tästä tuntematonta, siis sotilasta, omahan on palautunut lomille eilen ehtoosta joten sitä ei tartte ootella. Tottakai se pitää katsoa vaikka ulkoa osaakin, etenkin nyt kun tulee ihmismoiseen aikaan!
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Mitä, mitä? Olenko minä jäänyt täysin sivupersoonitta? Johan on markkinat.
Onks kukaan nähny minua? Tai siis häntä... Onpas kummallista.
Onks kukaan nähny minua? Tai siis häntä... Onpas kummallista.
Ihan yhtä onnettomassa asemassa ollaan. Täähän on ihan epäreilua. Taidan ottaa päiväoluen tuntemattoman kyytipojaks.