Hyvä video!
Huomioitko uutisesta/videopätkästä tällaisen kohdan, että poliisi saa pitää pidätettynä vain 4 vrk, ja Tanner oli vangittuna 7 vuorokautta, eli tuon vangitsemisen suoritti oikeuslaitos.
Edelleen tuosta ei tullut selville tuo edellä esittämäni kysymys.
Miksi ja miten Tanner sitten vapautettiin? Eikö ole outoa, että sitä ei ko. videopätkässä ollenkaan käsitellä? Eikö sen pitäisi olla jutun pointti?
Niin, sisotalo, tämä on jälleen vähän tällainen peltirumpujuttu - kyllähän ne tajuaa, jotka tajuaa, että ei tämäkään tarina Tannerista ihan balanssissa pysy, ja niinpä se ydin on monilla edelleen hukassa.
Mutta hys, hys, ei saa tajutakaan...
Juu, ja tämä ei tarkoita sitä, että minä tajuaisin yhtään sen enempää mistään mitään, mutta voinko olla varma, että tajuaa sisotalokaan?!
Kirjoitan edellä näin, ja olemme jälleen tässä kohdassa: kaikki niin salaista, siitä olemme sisotalon kanssa samaa mieltä.
Muualla julkisuus ja julkinen putsaus koetaan auktoriteettia lisäävänä, Suomessa auktoriteettiä vähentävänä, koska Suomi lepää niin kummallisen uskon varassa. Uskotaan vain kun ei ole tietoa - muualla Euroopassa ei ole tällaisia kummallisia uskoja.
Itse olen ollut kahden vaiheilla, että mikä olisi parasta, mutta todennäköisesti he ovat oikeassa, kun kyse on Suomesta, mutta se tuntuu vain niin suunnattoman lapselliselta verrattuna toimintaan muualla Euroopassa, ja ihan pikkuisen hävettääkin tämä toimintatapa.
Ihan hirveetä, tosi kamalaa, joku lähetti jollekin jonkun huppupäisen kuvan. Oliks sillä oikein kommandopipo päässään?
Oletatko, kuolema, että Anneli Auer pyörittää puolta maailmaa saatananpalvonnallaan? Ja Anneli Aueria varten tarvitaan tuollaiset massiiviset kolmen kuukauden salaiset oikeudenkäynnit, ja poliisirikosten tutkinnanjohtaja syyttäjänä, tai montako niitä syyttäjiä lopulta oli? Jossain vaiheessa puhuttiin neljästä, mutta olisiko se ollut tuomareiden lukumäärä - joka tapauksessa niitäkin niin monta Anneli Auer tarvitsi.
Joko se selvisi, että missä Anneli Auer oli, kun Palme murhattiin?
Mä en leiki näitä kansan kusetus leikkejä. Piste.