Ketjun lukitsemisessa on se huono puoli, että jos uutta tietoa tai näkökulmaa tulee, ei voi kirjoittaa sitä tänne.pahvijumala kirjoitti: To Loka 08, 2026 1:06 am Olen nyt lukenut ketjun perusteellisesti alusta loppuun ennen kuin rekisteröidyin, ja voi todeta, että keskustelu junnaa paikallaan koska tietoa ei ole tullut julkisuuteen riittävästi. Mielikuvitukselle enemmän tilaa! Täällähän spekuloidaan, kuten kuuluukin tehdä.
MUTTA kun osa toistavat sitä samaa fiilistelyä yhä uudelleen jopa tuplapostauksin, toiset mauttomuuksineen ja OT:ineen provosoivat asiallisia kirjoittajia banneille, tai sitten puhutaan vaihteluksi ufoista tai jopa Pedersöressä kadonneesta miehestä, niin... anteeksi, mutta mitähän vittua? Jos kerran on näin vaikea keksiä keskusteltavaa, niin ketju lukkoon.
Itse asiaan. Ymmärrän, että ihmiset suhtautuvat epäilevästi Timon FB-kirjoituksiin. Niitäkin olen lukenut läpi ihan äsken. Voin tosin sanoa melko varmasti, että poliisi ei ole kertonut Timolle kaikista saamistaan vihjeistä, eli heillä on/oli myös sellaisia tutkintalinjoja, jotka eivät ole julkisia edes kadonneen puolisolle.
Toivottavasti ymmärrätte, miksi en lähde tätä tarkemmin avaamaan - tarkoitus ei ole laittaa arvausleikkiä pystyyn. En itsekään tiedä, oliko vihje avuksi vai ei.
Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen viestini kunnes poliisilta tulee enemmän varmaa tietoa, tai kunnes Inga on löytynyt - toivottavasti kunnossa!
Siinä olen kyllä samaa mieltä, että puolisolle ei välttämättä kerrota kaikkia tutkintalinjoja, mitä on avoinna.