Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Tiina kirjoitti:Älkääs nyt noin pienestä hermostuko.
Pikkuriitahan vaan piristää. :mrgreen:
Joo mutta jos se häiritsee palstan keskustelua jatkuvasti taikka palstan toimintaa. Entäs sitten? Kyllä se on veemäistä jos yrittää jotakin keskustelua seurata ja jengi vaan heittelee ärräpäitä ja kitkuaa toisilleen. Yrittävät olla aina vähän toisen yläpuolella ja fiksumpia kuitenkin vajoten pohjamutiin vähän enempi joka viestistä. Kyllähän se alkaa ärsyttää kun samat tyypit aina jaksaa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Se että provosoidun tahtomattakin ketskun mielipiteistä ja siitä miten hän esittää kirjoittamansa asiat yleensä aina niin että ainoastaan hän on oikeassa ja varma asiasta ja muiden asiat/kokemukset/mielipiteet eivät ole mitään.
Antakaa pliiiiis joku mulle laput silmille.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Chopper kirjoitti:Se että provosoidun tahtomattakin ketskun mielipiteistä ja siitä miten hän esittää kirjoittamansa asiat yleensä aina niin että ainoastaan hän on oikeassa ja varma asiasta ja muiden asiat/kokemukset/mielipiteet eivät ole mitään.
Et kai nyt tosissaan halua silmiäs laputetuiksi..älä vaivu synkkyyteen..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

otus kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Se että provosoidun tahtomattakin ketskun mielipiteistä ja siitä miten hän esittää kirjoittamansa asiat yleensä aina niin että ainoastaan hän on oikeassa ja varma asiasta ja muiden asiat/kokemukset/mielipiteet eivät ole mitään.
Et kai nyt tosissaan halua silmiäs laputetuiksi..älä vaivu synkkyyteen..
No sellaiset ketskun peittävät laput :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Nyt sapettaa se, että kirjoitin mielipiteeni aiheesta DL siihen äänestykseen Lautamiehiin, jonka piti sulkeutua klo 24:00. Painan lähetä-nappulaa klo 23:54 ja aihe on lukittu. Vittu, mikä Neuvostoliitto tämä on?
A man's got to do what a man's got to do.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Nevostoliitossa todellakin oli kansantuomioistuimia :P
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

wretch kirjoitti:^Nevostoliitossa todellakin oli kansantuomioistuimia :P
Kai siellä kuitenkin vaalihuoneet suljettiin sovittuun aikaan, eikä aikaisemmin, toisin kuin täällä.

edit: menen vaaleissa aina ääneni antamaan varsinaisena vaalipäivänä n. klo 19:55
A man's got to do what a man's got to do.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tuomio muutetaan kahden tunnin asennossa seisomiseksi, täyspakkauksen kera. Toimikaa ! :lol:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

L: "Minä en muuten seiso tuota rangaistusta."
R: "Kyllä se on parempi että seisotte. Se on pienempi paha niin."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Koko fakin lautamiestouhu, eniten otus-lecteri-uhri-kukkahattutäti-markja-ketsku-ja muut vastaavat-vammailu. Kyllä on niin täyttä suomi24 vammausta että ei mitään tolkkua, ihan kun olisi palkattu apinoita hakkaamaan näppiksiä ja suoltamaan toinen toistaan vammaisempia henkilökohtaisuuksia tai muka-hauskoja-vittuilu-viestejä. Puuh.
Satingirl
Alokas

Viesti Kirjoittaja Satingirl »

Bombay kirjoitti:Koko fakin lautamiestouhu, eniten otus-lecteri-uhri-kukkahattutäti-markja-ketsku-ja muut vastaavat-vammailu. Kyllä on niin täyttä suomi24 vammausta että ei mitään tolkkua, ihan kun olisi palkattu apinoita hakkaamaan näppiksiä ja suoltamaan toinen toistaan vammaisempia henkilökohtaisuuksia tai muka-hauskoja-vittuilu-viestejä. Puuh.
Aamen. Ei muuta lisättävää asiaan.
Rakkaus on jotain niin suurta, ettei sitä aina itsekkään ymmärrä.
otus
Axel Foley

Vituttaa yksityisviesteillä uhkailijat, jotka kuitenkin putoo RL siihen ensimmäiseen.., tai lähinnä nyt enemmänkin naurattaa :mrgreen:
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

mitäs lähettelet niitä yksäreitä sitten? eikö sussa oo miestä sanoo asiaa avoimesti?

.
.

kaukana poissa

.
otus
Axel Foley

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.mitäs lähettelet niitä yksäreitä sitten? eikö sussa oo miestä sanoo asiaa avoimesti?.
Vittu sä oot säälittävä pikku nilviäinen, kova poika uhkailemaan.. On nuita ennenkin nähty, loppujen lopuksi samanlaisia luusereita kaikki, Mua ha ha.. :mrgreen:
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

Nyt en oikein ymmärrä. Itse lähetät minulle törkeitä yksityisviestejä ja sitten itket täällä raukkamaisesti kun vastaan niihin. Niin että säälittävyys on kyllä siellä päässä, eunukki.

.
.

kaukana poissa

.
Lukittu