Joo mutta jos se häiritsee palstan keskustelua jatkuvasti taikka palstan toimintaa. Entäs sitten? Kyllä se on veemäistä jos yrittää jotakin keskustelua seurata ja jengi vaan heittelee ärräpäitä ja kitkuaa toisilleen. Yrittävät olla aina vähän toisen yläpuolella ja fiksumpia kuitenkin vajoten pohjamutiin vähän enempi joka viestistä. Kyllähän se alkaa ärsyttää kun samat tyypit aina jaksaa.Tiina kirjoitti:Älkääs nyt noin pienestä hermostuko.
Pikkuriitahan vaan piristää.
Ärsyttää Murha.infossa->
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Se että provosoidun tahtomattakin ketskun mielipiteistä ja siitä miten hän esittää kirjoittamansa asiat yleensä aina niin että ainoastaan hän on oikeassa ja varma asiasta ja muiden asiat/kokemukset/mielipiteet eivät ole mitään.
Antakaa pliiiiis joku mulle laput silmille.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Et kai nyt tosissaan halua silmiäs laputetuiksi..älä vaivu synkkyyteen..Chopper kirjoitti:Se että provosoidun tahtomattakin ketskun mielipiteistä ja siitä miten hän esittää kirjoittamansa asiat yleensä aina niin että ainoastaan hän on oikeassa ja varma asiasta ja muiden asiat/kokemukset/mielipiteet eivät ole mitään.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
No sellaiset ketskun peittävät laputotus kirjoitti:Et kai nyt tosissaan halua silmiäs laputetuiksi..älä vaivu synkkyyteen..Chopper kirjoitti:Se että provosoidun tahtomattakin ketskun mielipiteistä ja siitä miten hän esittää kirjoittamansa asiat yleensä aina niin että ainoastaan hän on oikeassa ja varma asiasta ja muiden asiat/kokemukset/mielipiteet eivät ole mitään.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Koko fakin lautamiestouhu, eniten otus-lecteri-uhri-kukkahattutäti-markja-ketsku-ja muut vastaavat-vammailu. Kyllä on niin täyttä suomi24 vammausta että ei mitään tolkkua, ihan kun olisi palkattu apinoita hakkaamaan näppiksiä ja suoltamaan toinen toistaan vammaisempia henkilökohtaisuuksia tai muka-hauskoja-vittuilu-viestejä. Puuh.
Aamen. Ei muuta lisättävää asiaan.Bombay kirjoitti:Koko fakin lautamiestouhu, eniten otus-lecteri-uhri-kukkahattutäti-markja-ketsku-ja muut vastaavat-vammailu. Kyllä on niin täyttä suomi24 vammausta että ei mitään tolkkua, ihan kun olisi palkattu apinoita hakkaamaan näppiksiä ja suoltamaan toinen toistaan vammaisempia henkilökohtaisuuksia tai muka-hauskoja-vittuilu-viestejä. Puuh.
Rakkaus on jotain niin suurta, ettei sitä aina itsekkään ymmärrä.
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
Vittu sä oot säälittävä pikku nilviäinen, kova poika uhkailemaan.. On nuita ennenkin nähty, loppujen lopuksi samanlaisia luusereita kaikki, Mua ha ha..synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.mitäs lähettelet niitä yksäreitä sitten? eikö sussa oo miestä sanoo asiaa avoimesti?.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck