Siis AJ:n pojan punainen auto on mediassa ja poliisin voimin taiottu liettualaisen autoksi joka on hopeavärinen todellisuudessa?! Puhumattakaan siitä kabbalanilkistä joka murhan jälkeen suuntasi Espanjaan muiden kaltaistensa pariin. Oksennus.Hellapoliisi kirjoitti:Kartanonherralla oli murhan sattuessa muistaakseni 9 autoa. Nyt en ole tilannetta tarkastanut. Kartanonherran pojalla on puolestaan punainen auto. Mielenkiintoiseksi menee tämä touhu.
Lähtisin siitä liikkeelle, että KETKÄ tiesivät Lisa Holmin ja Madeleine Svedungin olevan tuona päivänä töissä skootterilla. TUON porukan kannattaisi muistella tarkkaan kenelle asiasta on kerrottu.
Yllättävät vakuutusten vahingonkorvausten määrien nostamiset ja muut muutokset vakuutuksissa kannattaisi tarkastaa.
Lisa Holmin, 17, katoaminen ja surma Ruotsissa 2015
Re: Lisa Holmin, 17, katoaminen ja surma Ruotsissa 2015
-
Hellapoliisi
- Olivia Benson
Tähän juttuun antaa pikantin lisämausteen se, että AJ:n tiedoista ei löydy enää autoja ainakaan merinfon avulla.
Hys hys!
Olisiko vaan pelkästään jo oman yksityisyytensä takia noi salannut? Alkaa varmasti oleen hänenki elämässä liikaa utelijoita? Tuskin kukaan tykkää, että asioita jotka ei muille kuulu kaivellaan.Hellapoliisi kirjoitti:Tähän juttuun antaa pikantin lisämausteen se, että AJ:n tiedoista ei löydy enää autoja ainakaan merinfon avulla.
-
sine qua non
Öö.. ootko käynyt tarkistamassa? Jo vain löytyy. Nils Gustav Arne Jönsson merinfossa, ja sieltä löytyvät myös ajoneuvotiedot:Hellapoliisi kirjoitti:Tähän juttuun antaa pikantin lisämausteen se, että AJ:n tiedoista ei löydy enää autoja ainakaan merinfon avulla.
Ajoneuvorekisterin linkkiä klikkamalla sitten saa näkyviin kaikkien yhdeksän ajoneuvon tiedot (ja yhden peräkärryn).Fordonsinformation
Arne äger 9 fordon, varav det senaste inköpta är en blå BMW 523I. Fordonet köptes 2014-06-27.
Alla uppgifter i fordonsregistret
Itse tutkinnasta arvelisin, että menee kyllä aikaa, ennen kuin käräjiä käydään. Puolustusasianajajan toimenkuvaan kuuluu valittaa tutkinnan hitaudesta, mutta sehän on itse asiassa kestänyt vasta kohtuullisen vähän aikaa, n. kaksi ja puoli kuukautta. Eiköhän esitutkinta jatku vielä hyvän tovin, ja syytteen nosto tapahtuu varmaan vasta myöhään syksyllä. Esim. Uddevallan kolmoismurhan syytteiden nosto on vasta tämän viikon perjantaina, joten tapauksen esitutkinta kesti yli viisi kuukautta (murhat tehtiin 7.3.15).
Jaaha, että AJn yhdeksästä autosta 4 olikin tavallisia traktoreita ja yksi kauhakuormaaja.
No toisaalta ei yhden kalmon kuljetukseen tarvita kuin yksi auto.
Oliko näiden joukossa se auto, jota kuulemma oli kaupiteltu Tukholmassa.
Korostan että kyseinen kaupittelu on esiintynyt pelkkänä huhuna keskusteluissa, eikä ainakaan minun silmiin ole osunut kunnollista huhujen varmistusta tähän mennessä.
Noista neljästä autosta voi varmaan jättää ton seitkytluvun jaguaarin pois spekulaatioista,
ei kukaan käytä klassikkoautoa rikollisiin puuhiin.
Oikeastaan noi honda ja pösö paku on ainoat pontentiaaliset ehdokkaat.
Kumpikin hukkuu sopivasti "seinän" väriin.
Oikeastaan kukaan ei enää nykyään noteeraa millään tavoin jotain katumaasturia tai pakettiautoa, jollei ole jonkinlainen autoharrastaja, jolle merkki ja malli tulee suoraan ydinjatkeessta.
Mahtoiko se "myynnissä" ollut auto, olla jompikumpi näistä?
Tietääkö kukaan minfolaisista?
No toisaalta ei yhden kalmon kuljetukseen tarvita kuin yksi auto.
Oliko näiden joukossa se auto, jota kuulemma oli kaupiteltu Tukholmassa.
Korostan että kyseinen kaupittelu on esiintynyt pelkkänä huhuna keskusteluissa, eikä ainakaan minun silmiin ole osunut kunnollista huhujen varmistusta tähän mennessä.
Noista neljästä autosta voi varmaan jättää ton seitkytluvun jaguaarin pois spekulaatioista,
ei kukaan käytä klassikkoautoa rikollisiin puuhiin.
Oikeastaan noi honda ja pösö paku on ainoat pontentiaaliset ehdokkaat.
Kumpikin hukkuu sopivasti "seinän" väriin.
Oikeastaan kukaan ei enää nykyään noteeraa millään tavoin jotain katumaasturia tai pakettiautoa, jollei ole jonkinlainen autoharrastaja, jolle merkki ja malli tulee suoraan ydinjatkeessta.
Mahtoiko se "myynnissä" ollut auto, olla jompikumpi näistä?
-
Hellapoliisi
- Olivia Benson
Löysin nuo autot kun katsoin eilen myöhemmin vielä kerran AJ:a yksityishenkilönä ja koko nimellä. Niin, tuosta sinisestä bemarista on huhuttu sitäkin että J olisi halunnut vaihtaa sen vaikka sen takapenkki oli märkä kloriitilla pesemisestä. Jos huhut pitävät paikkaansa niin luulisi ihmisten ottavan yhteyttä poliisiin?
Hys hys!
-
ktaina
- Adrian Monk
Sen verran aftonbladet kertoo tänään että tutkinta on päättymässä/loppuvaiheessa ja kaikki viittaa yhä enemmän ja enemmän Liettualaiseen.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Kuten itsekin laitoit lainausmerkkeihin AJ:n auton "myynnin", niin kannataisiko lopettaa syyllisen metsästys muualta, kuin pidätettynä olevalta?The Fox kirjoitti: Mahtoiko se "myynnissä" ollut auto, olla jompikumpi näistä?
Minä olen täysin varma, että oikea syyllinen on kiinni ja nämä muiden syyllistämiset ovat todella syvältä. AJ:n syyllistämiset täyttävät kunnianloukkausen merkit 100 prosenttisesti.
Kerrot olevasi täysin varma liettualaisen syyllisyydestä, mihin perustat tämän varmuutesi.WalkingDisaster kirjoitti:Kuten itsekin laitoit lainausmerkkeihin AJ:n auton "myynnin", niin kannataisiko lopettaa syyllisen metsästys muualta, kuin pidätettynä olevalta?The Fox kirjoitti: Mahtoiko se "myynnissä" ollut auto, olla jompikumpi näistä?
Minä olen täysin varma, että oikea syyllinen on kiinni ja nämä muiden syyllistämiset ovat todella syvältä. AJ:n syyllistämiset täyttävät kunnianloukkausen merkit 100 prosenttisesti.
Kaiketi tiedät, että myös ruotsissa syyllisiä rikokseen ollaan vasta sitten, kun epäilty on todistettu syylliseksi.
Minä en ole tähän mennessä nähnyt tai lukenut ainoastakaan todisteesta, joka varmasti todistaa liettualaisen syylliseksi.
Jos sinulla on parempaa tietoa niin kerro toki.
Niin kauan kuin syyllistä ei ole todistettu syylliseksi, on jokainen jolla on ollut pienikin mahdollisuus suorittaa rikos, epäilyksen alla.
Minä en tietääkseni ole kertaakaan ilmoittanut tässä keskustelussa ketään varmasti syylliseksi, vaan joka kerta kun olen teorioinut erilaisilla skenaarioilla, olen tuonut selvästi ilmi, että kyseessä on minun henkilökohtaista pohdintaa, lehtitietoihin ja muihin keskusteluihin perustuen.
Jos nyt kävisi kuitenkin niin, että poliisi olisi jälleen kerran ottanut väärän henkilön kiinni, ja liettualainen vapautetaan, niin miten aioit toimia varman syyllistämisesi kanssa silloin.
Onko rikas ja vaikutusvaltainen henkilö aina mielestäsi epäilyksen ulkopuolella, ja rikolliset täytyy löytää tavisten ja huono-osaisten joukosta.
Lopuksi vielä.
Kukaan ei varmaankaan tietäisi AJstä mitään, jollei tämä itse olisi asettanut itseään framille useilla lehtihaastatteluilla, joissa kovin mielellään pohdiskelee muiden mahdollista syyllisyyttä.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
^ DNA todisteena on mielestäni erittäin hyvä. Lisäksi se, että epäilty on ollut pidätettynä näin kauan. Muita epäiltyjä ei tutkijoilla tiedetä olevan.
AJ:tä ei ole syytetty tietääkseni missään vaiheessa. Hän ei ole myöskään haastatteluissa (itse olen nähnyt vain yhden) puhunut liettualaisia vastaan, vaan heidän puolestaan. Keitä hän on lukemasi mukaan syyllistänyt?
AJ:n rikkaudesta, tai vaikutusvallasta minulla ei ole mitään tietoa. Tuollaisessa korvessa saattaa elää ihan vaikka kädestä suuhun. Vaikka nyt muutama auto onkin kertynyt vuosien varrella omistukseen, ei se mitään rikkautta sentään takaa. Mielestäni varallisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kuka on missäkin rikoksessa todennäköinen syyllinen. Kotimaastakin löytyy rikkaita, jotka ovat murhanneet koko perheensä, eli eivät ole olleet mielipiteissäni epäilysten ulkopuolella.
AJ:tä ei ole syytetty tietääkseni missään vaiheessa. Hän ei ole myöskään haastatteluissa (itse olen nähnyt vain yhden) puhunut liettualaisia vastaan, vaan heidän puolestaan. Keitä hän on lukemasi mukaan syyllistänyt?
AJ:n rikkaudesta, tai vaikutusvallasta minulla ei ole mitään tietoa. Tuollaisessa korvessa saattaa elää ihan vaikka kädestä suuhun. Vaikka nyt muutama auto onkin kertynyt vuosien varrella omistukseen, ei se mitään rikkautta sentään takaa. Mielestäni varallisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kuka on missäkin rikoksessa todennäköinen syyllinen. Kotimaastakin löytyy rikkaita, jotka ovat murhanneet koko perheensä, eli eivät ole olleet mielipiteissäni epäilysten ulkopuolella.
Dna ei todista yhtään mitään, jollei se ole oikeassa paikassa.WalkingDisaster kirjoitti:^ DNA todisteena on mielestäni erittäin hyvä. Lisäksi se, että epäilty on ollut pidätettynä näin kauan. Muita epäiltyjä ei tutkijoilla tiedetä olevan.
Tutkimustuloksien viipyminen kielii siitä etteivät ne ole.
Pidätysajan pituus ei kerro välttämättä mistään muusta, kuin tutkinnanjohtajan kovapäisyydestä.
Muita epäiltyjä ei tiedetä (siis me ei tiedetä) olevan, ei muuten tiedetä myöskään sitä etteikö olisi.
On niitä haastatteluja enemmänkin, joudut kuitenkin itse etsimään, kun ei ole nyt linkkejä antaa.
Mutta mietitäänpä tuota lukemaasi.
Eikö henkilö, joka haluaa vierittää syyn toisen niskoille, puhuisi juuri noilla sanoilla.
Kuinka olivat ahkeria...yhtään en osannut epäillä.....olisin kovasti pettynyt jos....
(nämä eivät ole sanatarkkoja lainauksia, vaan muistikuva joka minulle jäi ko. haastattelusta)
Se "puolustelu" haisi kuolonsuudelmalta, kilometrien päähän.
Mielestäni paikkakunnan kartanonomistaja maaomistuksineen, joihin kaivataan neljän traktorin ja kauhakuormaajan työpanosta, juoruaa jonkinlaisesta vauraudesta.
Ja tokihan sillä on sen verran hilkkuja ollut taskun pohjalla, että on voinut pari liettualaista työllistää.
Mutta totta kyllä, tiliotteita en ole nähnyt.
AJ sosiaalista asemaa paikkakunnalla voi edes kiistää, tai tietysti "voi", mutta eikö se sinustakin olisi aika lapsellista.
No jollei sosiaekonominen asema vaikuta sinuun, niin hyvä.
Tutkinnanjohtajaanpa se voi vaikutaa, otetaan nyt vaikka Kytäjän kartanon tapaus esimerkiksi, jossa kuukausien ajan koko paikkakunta tiesi kuka on syyllinen, mutta poliisi piti lähestulkoon korvasta taluttaa syyttämään kartanon herraa. (tapaus "leppiä oli katkottu")
Mitäs jos Lisan tapauksessa tutkinnanjohtajana onkin kaltaisesi henkilö, joka ei missään tapauksessa suostu ottamaan mitään muita epäiltyjä huomioon, koska on "täysin" varma syyllisestä.
Niin, eikä unohdeta niitä kabbalistisia videoita, joilla selvästi viitattiin Lisa Holmiin ja murhaan, yksi tili oli avattu jopa Lisa Holmin nimellä. Veikkaan yhä edelleen, että AJ:n juutalaisen vaimon pojalla tai jopa vaimolla on jotain tekemistä asian kanssa ja AJ on ollut vähintäänkin tietoinen asiasta, kuulihan hän Lisan katoamispäivänä tämän olevan skootterilla yksin liikenteessä. Svedungilla samoin jokin rooli.
Mikä on Holmien itsensä tausta? Joku viittasi henkivakuutuksiin. Oliko Lisalle maksettu henkivakuutus ennen murhaa, tai nostettu korvaussummaa?
Palmen murhan tapauksessa Christer Petterson oli jopa vankilassa, mutta vapautettiin todisteiden puuttumisen vuoksi. Näissä CIA:n/ kabbaloiden murhissa ja "onnettomuuksissa" yritetään osoittaa jokin syntipukki yleisen mielipiteen rauhoittamisesksi ja lynkkausmielialan välttämiseksi. Nyt sitten jauhetaan liettualaista.
Mikä on Holmien itsensä tausta? Joku viittasi henkivakuutuksiin. Oliko Lisalle maksettu henkivakuutus ennen murhaa, tai nostettu korvaussummaa?
Palmen murhan tapauksessa Christer Petterson oli jopa vankilassa, mutta vapautettiin todisteiden puuttumisen vuoksi. Näissä CIA:n/ kabbaloiden murhissa ja "onnettomuuksissa" yritetään osoittaa jokin syntipukki yleisen mielipiteen rauhoittamisesksi ja lynkkausmielialan välttämiseksi. Nyt sitten jauhetaan liettualaista.
Hohhoijaa. Mitä vähemmän tiedät, mitä vähemmän ajattelet niin sitä viisaampana esiinnyt. AJ on kabbalisti, ruumiinpaloittelija ja pääepäilty - täällä. Ruotsin tyhmä poliisi ja huonosti vielä informoitu, se vain pitää sinnikkäästi pidätettynä syytöntä liettulaisrukkaa.
Olen suhteellisen kyllästynyt näihin tölväisyihin, joissa ei ole mitään suurten sanojen tueksi kuin oma lapsen-usko poliisin ylivoipaiseen älykkyyteen (varsinkin ruotsin poliisin)Sniper kirjoitti:Hohhoijaa. Mitä vähemmän tiedät, mitä vähemmän ajattelet niin sitä viisaampana esiinnyt. AJ on kabbalisti, ruumiinpaloittelija ja pääepäilty - täällä. Ruotsin tyhmä poliisi ja huonosti vielä informoitu, se vain pitää sinnikkäästi pidätettynä syytöntä liettulaisrukkaa.
Jos nyt kerran sitten tiedät enemmän, ajattelet enemmän.
Niin annapas nyt sitten tulla oikein syväanalyysi, tapauksesta Lisa holm.
Kuka teki mitä ja miksi ja millä keinoin.
Ja näihin luonnollisesti pitävät todisteet.
Minä tyhmä odotan oikein innolla täydellistä faktoihin perustuvaa raporttiasi.
Ole hyvä
"Kabbalism is a system of JEWISH mysticism and magic and is the foundational element in modern witchcraft. Virtually all of the great WITCHES and SORCERERS of this century were/are JEWS." ~ William Schnoebelen, "The Dark Side of Freemasonry"
Kuin sattumalta AJ:n vaimo on espanjanjuutalainen ja poikansa kuin sattumalta murhan aikaan tiluksilla. Kuin sattumalta judevaimon nimi on erään murhaan viittaavan kabbalistisen videon latauspäivän nimi saatananpalvojien kalenterin mukaan. Liikaa sattumia on liikaa sattumia, sanoi joku vanha konstaapeli aikoinaan.
Kabbaloista on runsaasti tietoa ja juutalainen pankkimaailma on tunnetusti kabbalistinen, kuten US/Naton johtokin. Joillakin voi olla omat intressinsä pyrkiä mitätöimään ilmiselvät tosiasiat. Liettualaisesta leivotaan toista Pettersonia, mutta ruotsalaisen poliisin ja syyttäjän erehtymättömyyshän on kaiken kyseenalaistamisen ulkopuolella kabbaloiden mielestä. Asiassahan ei ole mitään miettimistä....taitaa polttaa...
.
Kuin sattumalta AJ:n vaimo on espanjanjuutalainen ja poikansa kuin sattumalta murhan aikaan tiluksilla. Kuin sattumalta judevaimon nimi on erään murhaan viittaavan kabbalistisen videon latauspäivän nimi saatananpalvojien kalenterin mukaan. Liikaa sattumia on liikaa sattumia, sanoi joku vanha konstaapeli aikoinaan.
Kabbaloista on runsaasti tietoa ja juutalainen pankkimaailma on tunnetusti kabbalistinen, kuten US/Naton johtokin. Joillakin voi olla omat intressinsä pyrkiä mitätöimään ilmiselvät tosiasiat. Liettualaisesta leivotaan toista Pettersonia, mutta ruotsalaisen poliisin ja syyttäjän erehtymättömyyshän on kaiken kyseenalaistamisen ulkopuolella kabbaloiden mielestä. Asiassahan ei ole mitään miettimistä....taitaa polttaa...