Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Onko tällä foorumilla ollenkaan edes henkisesti aikuisia ihmisiä??? :shock: :shock:
Ärsyttäääää!!!!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

Tämähän on kuin Suomi24 paremmalla designilla ja lisätyllä lautamiesdraamalla. 8)
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.Nyt en oikein ymmärrä. Itse lähetät minulle törkeitä yksityisviestejä ja sitten itket täällä raukkamaisesti kun vastaan niihin. Niin että säälittävyys on kyllä siellä päässä, eunukki..
Vittu mikä jeesustelija, laitoin YV:Nä että Mua ha ha, kun ei viitsi palstaa täyttää toivomallasi paskalla, oli kyllä juu kyllä tosi törkeä viesti, ihan itkettää, yhy yy..

Siitä sitten Hautajaisvieras uhkailemaan, kyllä on kaikkeest kovin tyyppi :mrgreen:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Sanoin aikoinaan jo, että MINUN MIELESTÄ tämä koko lautamiesosio alkaa tuhoamaan palstaa, vittuilu ja henkilökohtaisuuksiin meno leviää ympäri palstaa ja jos ei leviä niin kiristää ainakin muutenkin kirjoittajien välejä. Koko lautamiesosio pitäisi mielestäni poistaa ja jos silti porukka meinaa jatkaa samaa suomi24:n linjaa niin sääntöjen rikkojille heti vaan bannia. En ole koskaan millään palstalla tälläiseen "vittuile kaverille"-osioon törmänny.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Bombay kirjoitti:Sanoin aikoinaan jo, että MINUN MIELESTÄ tämä koko lautamiesosio alkaa tuhoamaan palstaa, vittuilu ja henkilökohtaisuuksiin meno leviää ympäri palstaa ja jos ei leviä niin kiristää ainakin muutenkin kirjoittajien välejä. Koko lautamiesosio pitäisi mielestäni poistaa ja jos silti porukka meinaa jatkaa samaa suomi24:n linjaa niin sääntöjen rikkojille heti vaan bannia. En ole koskaan millään palstalla tälläiseen "vittuile kaverille"-osioon törmänny.

Bombay kylvää totuuden siementä...
Ja ennekuin aletaan kiistelemään siitä, että mitä haittaa lautamiehistä ja vittuiluista nyt voisi olla, tulisi MINUN MIELESTÄNI kysyä kysymys:

Mitä todellista hyötyä foorumille lautamiesosiosta oikeasti on?

Ja hyödyksi en näkisi sitä, että vapaan vittuilun alue kerää foorumille kirjoittajia, joiden viestit ovat monasti enemmän vittuilua kuin asiaa rikoksista.

Lautamiesosio pois ja kova linja bannauksiin. Ne ketkä foorumilla haluavat olla, voivat käyttäytyä asiallisesti ja netiketin sekä ennen kaikkea foorumin sääntöjen mukaisesti.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

Siis onko noiden taistelijoiden pakko tulla joka hemmetin ketjuun tappelemaan????

Täällä ei voi enään lukea yhtäkään ketjua ilman, että siellä itketään "Kun se haukkuu" "mä vihaan sua" sniifsniif,valivali.Lopettakaa nyt oikeesti jo.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

aamu kirjoitti:Siis onko noiden taistelijoiden pakko tulla joka hemmetin ketjuun tappelemaan????

Täällä ei voi enään lukea yhtäkään ketjua ilman, että siellä itketään "Kun se haukkuu" "mä vihaan sua" sniifsniif,valivali.Lopettakaa nyt oikeesti jo.

Nehän loppuu sillä, että jokaisesta viestistä, joka sisältää tuiki tarpeellisen "lautamiesosion" tekstiä, ylläpito paukauttaa bannia... jokaisesta. Ei varoituksia, eikä selittelyjä, ei kansantuomioistuimia ym. jaaritteluja. Ihan sama kuka tekstin kirjoittaa, jos se ei kuulu keskusteluun bannia jaetaan.

Ei menisi montaa päivää, kun foorumi siistiytyisi kummasti.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

MotiivitOn kirjoitti:Nehän loppuu sillä, että jokaisesta viestistä, joka sisältää tuiki tarpeellisen "lautamiesosion" tekstiä, ylläpito paukauttaa bannia... jokaisesta. Ei varoituksia, eikä selittelyjä, ei kansantuomioistuimia ym. jaaritteluja. Ihan sama kuka tekstin kirjoittaa, jos se ei kuulu keskusteluun bannia jaetaan.
Oh, kuulostaisi niiiiin hyvältä, mutta melkeinpä mahdoton toteuttaa, kun sääntöjä ei nähtävästi tarvitse noudattaa ja kun modeja ei ole kovinkaan montaa. Niin ja kun niitä modeja ei myöskään voi ottaa lisää ainakaan itse palstalaisista, kun säännöt sanoo niin. Pläh.
otus
Axel Foley

Howler kirjoitti:Oh, kuulostaisi niiiiin hyvältä, mutta melkeinpä mahdoton toteuttaa, kun sääntöjä ei nähtävästi tarvitse noudattaa ja kun modeja ei ole kovinkaan montaa. Niin ja kun niitä modeja ei myöskään voi ottaa lisää ainakaan itse palstalaisista, kun säännöt sanoo niin. Pläh.
Ei se nyt siittä ole kiinni mitä säännöt sanoo, ei täällä palstalla kaavoihin kangistuta :mrgreen:
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

Howler kirjoitti:
MotiivitOn kirjoitti:Nehän loppuu sillä, että jokaisesta viestistä, joka sisältää tuiki tarpeellisen "lautamiesosion" tekstiä, ylläpito paukauttaa bannia... jokaisesta. Ei varoituksia, eikä selittelyjä, ei kansantuomioistuimia ym. jaaritteluja. Ihan sama kuka tekstin kirjoittaa, jos se ei kuulu keskusteluun bannia jaetaan.
Oh, kuulostaisi niiiiin hyvältä, mutta melkeinpä mahdoton toteuttaa, kun sääntöjä ei nähtävästi tarvitse noudattaa ja kun modeja ei ole kovinkaan montaa. Niin ja kun niitä modeja ei myöskään voi ottaa lisää ainakaan itse palstalaisista, kun säännöt sanoo niin. Pläh.
Aijaijai. Se olis herkkua.

Mua ei nimittäin kyllä ärsytä läheskään niin paljoa "turhat" aloitukset; sillä mielestäni ne voi jättää lukematta. Jo otsikon perusteella voi päätellä, haluaako itse paneutua ko. aiheeseen.

Ja ihan sama oikeastaan jotkut yhden lauseen viestitkin,tyyliin "niin munkin mielestä", koska ne on nopeasti luettu, ja voi ignoorata ja siirtyä seuraavaan viestiin.

Ylempiin toki auttaisi se, että poistettaisiin KOKONAAN viestimäärät näkyvistä. Mitä sillä on merkitystä, montako viestiä joku on lähettänyt? Asia puhukoon puolestaan!

Mutta tuo tappelu, se on kyllä ikävää silmälle. Kauheaa kielenkäyttöä, ja aivan täysin asian vierestä.
Howler
Axel Foley

otus kirjoitti:Ei se nyt siittä ole kiinni mitä säännöt sanoo, ei täällä palstalla kaavoihin kangistuta :mrgreen:
No ei nähtävästi, sinähän olen mahtava esimerkki! Miksikö? Kun saat vittuilla, trollata, häiritä ja riehua ja viljellä onelinereitasi ihan rauhassa ja vapaasti niin, että vain välistä vähän punakynä heilahtaa eikä muita seurauksia ole.

Edit: Typo
otus
Axel Foley

Howler kirjoitti:
otus kirjoitti:Ei se nyt siittä ole kiinni mitä säännöt sanoo, ei täällä palstalla kaavoihin kangistuta :mrgreen:
No ei nähtävästi, sinähän olen mahtava esimerkki! Miksikö? Kun saat vittuilla, trollata, häiritä ja riehua ja viljellä onlinereitasi ihan rauhassa ja vapaasti niin, että vain välistä vähän punakynä heilahtaa eikä muita seurauksia ole.
No sähän sen sanoit, Hih hi hii! :mrgreen:
Howler
Axel Foley

otus kirjoitti:No sähän sen sanoit, Hih hi hii! :mrgreen:
Et sitten keksinyt mitään parempaakaan todettavaa, kunhan vaan naputtelit, että saat taas yhden turhan postauksen lisää? :mrgreen:
otus
Axel Foley

Howler kirjoitti:
otus kirjoitti:No sähän sen sanoit, Hih hi hii! :mrgreen:
Et sitten keksinyt mitään parempaakaan todettavaa, kunhan vaan naputtelit, että saat taas yhden turhan postauksen lisää? :mrgreen:
No nii säki.. :mrgreen:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Joskus sivuja sitten TT ihmetteli sitä, kuinka tietyt ketjut ovat muuttuneet kummalliseksi chattailyksi.
Nyt koko foorumi on muuttunut kummalliseksi chattailyksi, eikä siinä vielä mitään, mutta kun sävy on mennyt sinne naurettavampaan suuntaan. Tuntuu että kirjoittajat oikein odottavat, koska pääsevät napauttamaan toista. Tästä on aiheutunut myös se, että jos esittää eriävän mielipiteen tai kritisoi toisen mielipidettä, se otetaan suorana vittuiluna vaikkei se sitä missään nimessä olisikaan.
Lukittu