Älä perkele, alettiinko puhumaan musta?Mike Manner kirjoitti:En tiedä siitä piripäästä, mutta tässä taas alettiin puhua sinusta...Meike R. kirjoitti:Olenko minä sinun mielestäsi narsistinen piripää, joka kääntää keskustelun aina itseensä?
Vituttaako, kun vihut tulee kahtapuolta koko ajan ohi osuen 2-4 outtisiin...? (ei oo tänään minun päivä)
Ja mitä tulee tohon sun kyssään, niin kyllä se vituttaa. En oikein luota noihin nettipokerifirmoihin ihan täysillä. Tuntuu että altavastaaja voittaa aina. Jos on vaikka 4-outtinen suoran veto turnilla, sulla hanskassa vaikka kahdet parit niin eiköhän kaveri sen suoran nappaa. Livenä ei moista käy.
Paras itselläni oli pre-flop all-in heads-upissa: kaverilla 5 3 os, mulla 22. Floppi 662, turn 6, river 6. Alkoi syömään miestä urakalla.
Sitten alkuperäseen kyssään:
Muistan, että joskus skidinä meille koulussa tuota taitoa opetettiin mutta en muistaakseni osannut silloinkaan. Tosin en oo vuosiin kokeillutkaan. Voishan sitä joskus kokeilla..maija turjukka kirjoitti: Osaatko neuloa villasukan/lapaset? Jos et osaa, niin haluaisitko osata?
Seuraavalle:
Pahin uhkapelitappiosi?
EDIT: Vastaan vielä tähänkin
Sohva.Mariacka kirjoitti:Huonekalu, josta et missään olosuhteissa luopuisi?