Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Tutkiskelija
Jane Marple

Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Marsalkka kirjoitti:
Tutkiskelija kirjoitti:
Mielenkiintoista Marski. Sinulla näyttää rahkeet kestävän. Tässäkin "hommaassa" sinulla on pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä.
Kyllä! Jaksan leppymättömästi puhdistaa tätäkin ketjua kackelsbergista, vaikka sitä suolletaan tänne jatkuvasti lisää.
Puhdistaa? Tänne nuo viestit vaan näkyvät jäävät ikuisiksi ajoiksi.
Osta vahvenpaa pesuainetta. Vimiä!

Tai no ei, ei nämä viestit täältä lähde kai dynamiitilläkään ;). Tuo Bootikin tuossa jo naureskelee näitä juttuja saatikka vieraat. Se panee vastaan niin pirukseen ettei meinaa onnistua lähettää viestejä, ja sitten yksi viesti meni läpi kaksi kertaa enkä onnistunut sitä poistamaan.

Välillä ihan hävettää pikkusen verran kirjoitella tällä palstalla, sen verran hurjia juttuja tänne kirjoitellaan, itse kukin.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Niin.
Toiset täällä päiviensä iloksi yrittää kaivaa esiin ''mitä tapahtui hokkasen timolle?'' ja toiset siihen tosissaan perään laittamaan, ''Hokkanen on erisnimi ja kirjoitetaan isolla alkukirjaimella''.

Seuraava väittää itse olevansa ko. Hokkasen Timo ja kolmas näkevänsä ettei toinen ole.

Sitten ilmestyykin nimikerkki Marski ja kysyy onko kellään esittää faktaa siitä, että Timo Hokkaselle on koskaan tapahtunut edes yhtään mitään.
Jos siihen viides sitten vastaa, että kuuli radiosta, alkaa Marski välittömästi väittää, ettei Hokkanen itse sanonut sitä.
Ja auta armias, kun tulen ja kerron, että näin Vaasan hautuu maalla Hokkasen Timon haudan. Silloin paikalle ryntää Matkaaja ja sanoo näkevänsä, että Timo on ihan kunnossa. Ei auta, vaikka Tutkiskelija linkkaisi tänne VasaBladetin, jossa tuo ilmoitus on. KOSKA Marski sanoo edelleen, ettei Hokkanen itse kirjoittanut sitä ilmoitusta.
Sen jälkeen alkaakin sitten hillitön kiista siitä puhutaanko edes samasta Hokkasesta vai ei. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nuotio & Äreät Tiput
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

:lol: :D :lol:

Alettaskos etsimään tuota Madeleinea? :wink:
MissHolmes
Ben Matlock

Hyvä Idea! :)
Nuotio & Äreät Tiput
Tutkiskelija
Jane Marple

matkaaja kirjoitti::lol: :D :lol:

Alettaskos etsimään tuota Madeleinea? :wink:
Noh aletaan vaan mutta kysytän ensin Marskilta jos hänellä on faktaa :mrgreen.
Onneksi tuo Bootti läksi kälppimään jotta päästään taas vimmaan.
Tutkiskelija
Jane Marple

MissHolmes kirjoitti:Niin.
Toiset täällä päiviensä iloksi yrittää kaivaa esiin ''mitä tapahtui hokkasen timolle?'' ja toiset siihen tosissaan perään laittamaan, ''Hokkanen on erisnimi ja kirjoitetaan isolla alkukirjaimella''.

Seuraava väittää itse olevansa ko. Hokkasen Timo ja kolmas näkevänsä ettei toinen ole.

Sitten ilmestyykin nimikerkki Marski ja kysyy onko kellään esittää faktaa siitä, että Timo Hokkaselle on koskaan tapahtunut edes yhtään mitään.
Jos siihen viides sitten vastaa, että kuuli radiosta, alkaa Marski välittömästi väittää, ettei Hokkanen itse sanonut sitä.
Ja auta armias, kun tulen ja kerron, että näin Vaasan hautuu maalla Hokkasen Timon haudan. Silloin paikalle ryntää Matkaaja ja sanoo näkevänsä, että Timo on ihan kunnossa. Ei auta, vaikka Tutkiskelija linkkaisi tänne VasaBladetin, jossa tuo ilmoitus on. KOSKA Marski sanoo edelleen, ettei Hokkanen itse kirjoittanut sitä ilmoitusta.
Sen jälkeen alkaakin sitten hillitön kiista siitä puhutaanko edes samasta Hokkasesta vai ei. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Justin niin, justiinsa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tutkiskelija kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Tutkiskelija kirjoitti:
Mielenkiintoista Marski. Sinulla näyttää rahkeet kestävän. Tässäkin "hommaassa" sinulla on pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä.
Kyllä! Jaksan leppymättömästi puhdistaa tätäkin ketjua kackelsbergista, vaikka sitä suolletaan tänne jatkuvasti lisää.
Puhdistaa? Tänne nuo viestit vaan näkyvät jäävät ikuisiksi ajoiksi.
Osta vahvenpaa pesuainetta. Vimiä!
Minulle riittää, että väitteet muutaman yksinkertaisen kysymyksen avulla osoittautuvat kackelsbergiksi ja kaikki voivat huomata niiden olevan kackelsbergia.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Useimmiten nämä tämän ketjun kackelsbergit ovat näinkin yksinkertaista mustamaalausta kuin seuraava esimerkki:

"vanhemmat kieltäytyivät kaksosten verikokeista"
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
lukutoukka
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Marsalkka kirjoitti:

Useimmiten nämä tämän ketjun kackelsbergit ovat näinkin yksinkertaista mustamaalausta kuin seuraava esimerkki:

Onneksi meillä on muutama vanhempien valkomaalaajakin palstalla, muutenhan keskustelu saattaisi tyrehtyä. Jos vaikkka Mitchell luopuu jossain vaiheessa kokonaan vanhempien puhemiehen tehtävästä, ehkä Marskilla olisi mahdollisuuksia hakea hänen tilalleen. Ei se palkkakaan ole yhtään hassumpi siinä hommassa.
MissHolmes
Ben Matlock

Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. :?
Minusta brittipoliisi on nyt toiminut mallikkaasti ja nopeasti. Heillä on syytä epäillä, että tuo vuosia (jos ei vuosikymmeniä) euroopassa retkeillyt (lue: pakoillut) pedofili on syyllistynyt selvittämättömiin rikoksiin.
DNA on nyt mahdollisesti heidän hallussa ja sitä on toivonmukaan niin paljon, ettei tulokset jää vajaiksi ja sellaisiksi, ettei niistä ole oikeuteen asti.

Oleellista tässä on se, ettei PJ ole toiminut mitenkään. Heille tyttö on kaiketi kuollut ja heille Raymond Hewlett tutkittu tapaus.

Ja kuitenkin taas on saatu tehtyä otsikkoa niin, että ihan huimaa.

Ja sitten muuta. Lueskelin englantilaisen sattumoisin paikalla olleen lastesuojeluvirkailijan kuulemispöytäkirjoja. Hän tähdentää siellä samaa, jota minäkin olen paljon hokenut:
Associating all of this with her professional experience, which tells her that in 99.99 % of missing children cases, the parents or other family members are involved, she felt it was her duty to inform the police of this.
Eli ihan jättimäinen osa lasten katoamisista on vanhempien tai muiden perheen jäsenten aikaansaannosta.

Yritän etsiä PJn lopullisen raportin loppuyhteenvedon. Siis lähinnä vielä sanatarkasti sen pitävätkö he tyttöä elävänä vai kuolleena.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

lukutoukka kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:

Onneksi meillä on muutama vanhempien valkomaalaajakin palstalla,
Haluaisiko joku muuten vastata ihan rehellisesti, miksi haluaa valehdella näissä kirjoituksissaan koskien McCanneja? Tarkoitan tämäntyyppisiä valheita kuin tuossa ylempänä mainitsemassani esimerkissä. Saako tuollaisesta valehtelusta jotain sairasta tyydytystä vai mistä on kyse?
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MissHolmes kirjoitti:Hyvä Idea! :)

Ehkä on sittenkin parempi että jokainen pysyy 'entisillään'.
Komisario Palmu
Alokas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Komisario Palmu »

Jos nyt palataan ihan ketjunmukaiseen aiheeseen, tämän päivän the Sunissa on juttua, että saksalaisessa sairaalassa oleva epäilty Raymond Hewlwtt on antanut DNA-näytteen, joka tulee löytymään kansainvälisestä DNa-arkistosta, josta myös Maddie-tapauksen tutkijat voivat sen ottaa käyttöönsä.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... -test.html
lukutoukka
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Marsalkka kirjoitti:

"Useimmiten nämä tämän ketjun kackelsbergit ovat näinkin yksinkertaista mustamaalausta kuin seuraava esimerkki:

Lukutoukka kirjoitti:"Onneksi meillä on muutama vanhempien valkomaalaajakin palstalla,"

Marsalkka:"Haluaisiko joku muuten vastata ihan rehellisesti, miksi haluaa valehdella näissä kirjoituksissaan koskien McCanneja? Tarkoitan tämäntyyppisiä valheita kuin tuossa ylempänä mainitsemassani esimerkissä. Saako tuollaisesta valehtelusta jotain sairasta tyydytystä vai mistä on kyse?"

En tiedä haluaako joku valehdella kirjoituksissaan koskien McCanneja. Itse olen enemmän kuin innokas kertomaan totuuden sellaisena kuin sen näen.
Marsalkka
Horatio Caine

lukutoukka kirjoitti:
En tiedä haluaako joku valehdella kirjoituksissaan koskien McCanneja.
Ilmeisesti, koska tänne valheita kirjoitetaan. Tai sitten on kyse tyhmyydestä, medialukutaidottomuudesta tai muusta vastaavasta asiasta. Pidetään esimerkiksi jollain nettiforumilla kirjoitettua asiaa automaattisesti faktana, uutisesta ei erota toimittajan keksimiä juttuja suorista lainauksista jne.
Vastaa Viestiin