Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Westi84
Nikke Knakkertton
Viestit: 171
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 4:01 am
Paikkakunta: Oopperakaupunki

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Westi84 »

Onpas tykkäämiset Lilon pojulla taas.
Elina Lepomäki Eduskuntaan 2011 ja Joel Lilo vankilaan välittömästi
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
Kimi: Thank You
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Jahas, ei kauaa mennyt tässäkään... http://dolan.naurunappula.com/screen/0a ... 144051.jpg
Kunhan tässä otan hiukan kaljaa, aloitan hikipedia-artikkelin kirjoittamisen. Vois ottaa henkkoht tavoitteeksi et toi miehen irvikuva tappaa itsensä ennen kesää, syynä nettikiusaaminen. Plussaa tietty jos joku muu ehtii sen listimään mutta en usko.
Everything in the world is either a potato or not a potato
noppakattila
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Touko 10, 2013 5:10 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja noppakattila »

Näitä kakaroita alkaa olemaan siihen malliin sitten jatkossakin, että syystä on kukkahattutäti poliisien ylipäällikkönä ja sivari puolustusministerinä. Ite annan vähintään avaria kun jotain puhelinkopinpotkijoita tulee aina vastaan puhuttelemaan, mutta onhan se ymmärrettävää ettei Pohjoismaiden suurimmassa sisämaakaupungissa lähipubin pappoja asiat nappaa esimerkkiä antamaan kun joidenkinhan ne pirit täytyy ulkomailta veivata koska neukut ei oo katsonut aiheelliseksi antaa reseptejä omien amfetamiinitehtaiden pystyyn laittamiseksi cos business.
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013112 ... 0_uu.shtml
IS: Lepomäen isä pelkää tyttärensä haudan puolesta

Jenna Lepomäen isä tiedusteli poliisilta lähestymiskieltoa tyttärensä haudalle, kirjoittaa Ilta-Sanomat.

Lepomäen surmassa avustanut Joel Lilo päästettiin kolmen päivän kiinnioton jälkeen vapaaksi eilen torstaina. Juuri ennen selliin lukitsemistaan Lilo uhkasi häpäistä Lepomäen haudan.

Lepomäen isä Kim Pellinen otti yhteyttä poliisiin tiedustellakseen, onko haudalle mahdollista saada lähestymiskieltoa.

- Se olisi kuulemma ennen kuulumatonta, ainutkertainen homma. Sain sen käsityksen, että se olisi erittäin hankalaa, Pellinen sanoo Ilta-Sanomien haastattelussa.

Lepomäen perhe on myös onnistunut poistamaan kesäkuussa 2011 surmatun nuoren naisen profiilin Facebookista kuolintodistuksen avulla.
No eihän tuossa juuri ollut perusteita pitää kopissa, mutta... Vituttaahan tommosen maallinen vaellus vapaana. Ehkä joku nyt ehtii sitä hiukan tirvasemaan. Katsotaan jos toi tulee sopivasti vastaan, mut en usko et uskaltautuu isompiin kaupunkeihin ainakaan.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Bias »

Pakkohoito voisi olla paikallaan.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
peiteseppo
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Elo 21, 2013 8:32 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

Tulee varmasti monelle yllätyksenä kun Lilo paljastaa liivit. Silloin loppuu se suun soitto. 8)
Ei ole voittajaa valuutalle.
Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Ei oikein sanat riitä kuvailemaan tätä Jölli-Setää. Eiköhän se taas kohta päädy takaisin poliisin hoiviin.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Timppa
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 11:43 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Timppa »

peiteseppo kirjoitti:Tulee varmasti monelle yllätyksenä kun Lilo paljastaa liivit. Silloin loppuu se suun soitto. 8)
Että onkin Jolli-täti?
* Älä ruoki trollia! *
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

peiteseppo kirjoitti:Tulee varmasti monelle yllätyksenä kun Lilo paljastaa liivit. Silloin loppuu se suun soitto. 8)

Sil on varmaan isommat tissiliivit kuin sulla, ootko nyt kade? Ajelette sitten porukalla Mopoterrorisoimaan mummoja IsoKyrön laitamille tissiliivit hulmuten. :lol:

Mutta sitten tähän paskasäkkiin. Täähän on ihan täysin Hasselpähkinän talutusnuorassa kuin lammas. Sillä on varmaan ikävä rakasta Hasselpähkinäänsä ja sen lämmintä........
Nyt kun on aika pitkälti julkista tietoa missä paskasäkki majailee niin voihan sille tulla kiire ryömiä syvemmälle äitinsä hameen alle.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

peiteseppo kirjoitti:Tulee varmasti monelle yllätyksenä kun Lilo paljastaa liivit. Silloin loppuu se suun soitto. 8)
oot sen verran uusi täällä ettet taida muista kuinka kävi eräälle pennaselle... Sitähän riepoteltiin ihan huolella, ja lopulta se tais tajuta antaa periksi enen kuin kävi vielä kehnommin.
Toisaalta, mikähä pulju tolle liivit antais... Patricia ehkä :D
Everything in the world is either a potato or not a potato
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2887
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

peiteseppo kirjoitti:Tulee varmasti monelle yllätyksenä kun Lilo paljastaa liivit. Silloin loppuu se suun soitto. 8)
Mikään porukka tuskin on vielä niin sekaisin, että antaa tuolle typerykselle liivinsä, siinähän menee jopa aiemmin vähemminkin arvostetulta porukalta se vähäisinkin rispekti samoin tein pakkaslukemille kaikkien silmissä. Tietysti sitä voidaan odottaa, haluaako todellakin joku ryhmä tehdä itsestään totaalisesti pellekerhon sekä tavallisten kansalaisten, kuin myös "alan miesten" silmissä.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Älkää nyt menkö mukaan peitesepon hatusta vedettyihin provoihin. Vilkaiskaa viestihistoria ja miettikää onko siellä yhtään totuuteen perustuvaa viestiä.
URSA
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11516
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja URSA »

Suomessa on kostettu vähemmästäkin;
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... tu#p477057
Tämä on ihan vaan toteamus... Uhrin häpäiseminen ja omaisten loukkaaminen ylittää tietyn rajan.
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

URSA kirjoitti:Suomessa on kostettu vähemmästäkin;
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... tu#p477057
Tämä on ihan vaan toteamus... Uhrin häpäiseminen ja omaisten loukkaaminen ylittää tietyn rajan.
Niin... Eläimen takia voisin EHKÄ tappaa. Vahva ehkä. Tuskin kuitenkaan. Mutta otetaan nyt aiheeksi Jenna Lepomäki. Tai oikeastaan sen faija. Musta tuli juuri isä. Jos kukaan ikinä milloinkaan tekee mitään vastaava mun tyttärelle, mä reagoin. En tapa, ainakaan tarkoituksella. Mutta pitäisin huolta että syyllinen ei enää milloinkaan kävele, näe tai kuule. Saati koe yhtään hetkeä ilman kipua. Mä olen valmis hirvittävyyksiin joita normaali ihminen ei voi kuvitella saati käsittää. Joo tiedän, saisin tuomion. Mut miksi mä vankilaa pelkäisin? Se ei estäis mitään. Sen aikaa ku itse olisin kiinni, mun ystävät jatkais. Mä olen normaalisti leppoisa heppu enkä satuta ketään tai mitään, mutta mun tytär on raja. Sillä tyttäreni elämä on ainoa joka mua hillitsee. Eikä siinä olis mitään merkitystä vaikka kohteella olis mitkä tahansa liivit. Mä olen valmis. Hakatkaa, vasikoikaa, tappakaa mut, en valita. Mutta yhden elämän olen tähän maailmaan tuonut, voin siis yhden ottaa ilman tunnontuskia

Miksi siis Jennan isä ei tee mitään? En ymmärrä. Jos toi pullanaama olis mun tyttäreen kajonnut, sen raajoja etsittäis yli valtiorajojen. Mä olen isä. Enkä salli minkään satuttaa mun tyttöä.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 757
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Minä myös itse äitinä tekisin jotain, jos mun lapsi tapettaisi ja tappaja käyttäytyisi noin. Ja vaikkei käyttäytyisikään. Lapseni on mulle kaikki, ja jos joku hänet tappaisi niin kostaisin ihan varmasti. Mulle olis ihan sama vaikka saisin elinkautisen.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
Vastaa Viestiin