No ei se oikeesti mua lahjonu ole =)Kylli kirjoitti:^Mitä teit???
Hyviä kirjoittajiahan te kaikki olette, tai melkein kaikki.. Palstalla on kuitenkin pari henkilöä josta en pahemmin perusta.
Mutta ei siitä sitten enempää.
Kyllä sää pääset tuohon listalle tuohon "En_Muista_nickiä" kohdalle ainakin, harmi tosiaan, en muista erään tyypin nickiä joka olisi pitänyt laittaa, sillä oli joku sarjakuvahahmo siinä avassa joskus. :/Kylli kirjoitti:Nyt kaikki miettii kuumeisesti kuulunko juuri minä siihen Hessun mainitsemaan joukkoon ei-niin-kivoista-kirjoittajista...
Mun listalleni pääset heti ekaksi, jos heität mulle numerot 58 ja 70.... siis Growlithe ja Weepinbell.... mutta ne pitää sitten olla niitä ihan ekoja pahvisia korttejaTiina kirjoitti:Samma här...Pakko se kai on tunnustaa...Lahjoin Hessun Pokemon-keräilykorteilla.Mother_North kirjoitti: Lahjonnallahan mä tonne sun listalle pääsin![]()
Mulla oli yksi harvinainen Articuno mitä sillä ei vielä ollut.
Mille sijallehan tähtiPicatculla ois päässy????*pohtii*
maija turjukka kirjoitti:
Mun listalleni pääset heti ekaksi, jos heität mulle numerot 58 ja 70.... siis Growlithe ja Weepinbell.... mutta ne pitää sitten olla niitä ihan ekoja pahvisia kortteja![]()
Meillä on uusintakierros menossa, kun 15-vee aikoinaan niitä keräsi ja nyt nuorempi on niistä ihan intona....