Ville Nieminen, Satakunta
Re: Ville Nieminen
Mä en ihmettele muuta kuin sitä, miten voi olla että niin moni palstalla tuntee/tietää tämän Villen? 
There are no crimes behind enemy lines
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
^sanoppa muuta.
Vähintäänkin ajatuksia herättävää.
Vähintäänkin ajatuksia herättävää.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
-
EastLondon
- Remington Steele
Olisiko niin, että kaupunkimaisessa asumismuodossa useammalla ihmisellä on naapureita, ystäviä ja sukulaisia? että kukaan ei ihan täysin tynnyrissä kasva! Toisaalta tietynlaiset naapurit esim. jäävät paremmin mieleen kuin toiset. Usein tämäntyyppisillä naapureilla ja heidän elämänmenollaan on vaikutusta mieleen jäämiseen... jokaisen sopii miettiä omassa päässään sitä, miksi jotkut jäävät mieleen paremmin kuin toiset...Rezah kirjoitti:Mä en ihmettele muuta kuin sitä, miten voi olla että niin moni palstalla tuntee/tietää tämän Villen?
Niemisen pojat ovat olleet melko tunnettuja Porissa, etenkin Pohjois-Porin puolessa, että enpä ihmettele jos muutama palstalainen on heidät tuntenut.
OT olen huomannut, että tietyt uudet henkilöt näkyvät vain ja ainostaan kommentoivan rubyn sanomisia ja kulkevat, "joka ketjussa" arvostelemassa rubyn sanomisia...
"Elämä on..."
Johtunee varmaan siitä että he luulevat tuntevansa henkilön mutta luulenpa että kyseessä on henkilö joka taitavasti käyttää omaisilta ja ystäviltä saatua informaatiota hyväkseen.
Itsekin olen tuolta alueelta kotoisin ja mikään täällä kerrottu asia ei tullut uutena tietona. Luulen että sukulaiset itse eivät itse asiassa juurikaan tiedä paljon toistensa asioista. Poikien ikäluokkaa olevat taas sitten saattavat hyvinkin tulla kysymykseen. Pori on pieni paikka ja lapset puhuvat usein ohi suunsa brassaillessaan eikä aina tule huomioitua että paikalla saattaa olla vanhempiakin...Jos asuu tuolla tai joku tuttu asuu ja osaa kysyä niin saa tietoa. Näin minäkin olen saanut omat tietoni, soitin kaverille joka kyseli vanhemmiltaan ja näin pois päin (auttaa tietenkin jos vaikka kaverin vanhemmat itse asiassa ovat tunteneet tarinan henkilöt oikein hyvin vaikka nuoruudesta asti...). Tämä juttu on kuuma peruna ja ihmiset arvailevat ja jutut kulkevat tosina tai epätosina.
Huomasin että keskustelu on ollut melko neutraalia ennen noiden kahden: Tytin ja Vivin nimimerkin paikalle tuloa. Jos alkaa kertoilemaan asioita niin monella tulee erityinen tarve tarkistaa niitä. Tällä foorumillahan ihmiset etsivät nimenomaan totuutta. Silloin ihmist alkavat kaivelemaan asioita ja joitakin saattaa tuohduttaa piilottelu ja asioiden vääristely.
Jotain hämärää tässä tämän Villen jutussa on...Villen sukulaiset ja tutut eivät ole tulleet tänne katkomaan huhuilta siipiä vaan vain riitelemään siitä että mitä kukakin on...
Omasta puolestani jos olen loukannut kovasti jotakuta niin loukkaavat viestini voidaan poistaa ja pitääkin. Lähden siitä kirjoittaessani että kenenkään ei pitäisi loukkaantua totuudesta mutta jos tämä siis loukkaa asianosaisia niin viestini saa omasta puolestani poistaa.
Itsekin olen tuolta alueelta kotoisin ja mikään täällä kerrottu asia ei tullut uutena tietona. Luulen että sukulaiset itse eivät itse asiassa juurikaan tiedä paljon toistensa asioista. Poikien ikäluokkaa olevat taas sitten saattavat hyvinkin tulla kysymykseen. Pori on pieni paikka ja lapset puhuvat usein ohi suunsa brassaillessaan eikä aina tule huomioitua että paikalla saattaa olla vanhempiakin...Jos asuu tuolla tai joku tuttu asuu ja osaa kysyä niin saa tietoa. Näin minäkin olen saanut omat tietoni, soitin kaverille joka kyseli vanhemmiltaan ja näin pois päin (auttaa tietenkin jos vaikka kaverin vanhemmat itse asiassa ovat tunteneet tarinan henkilöt oikein hyvin vaikka nuoruudesta asti...). Tämä juttu on kuuma peruna ja ihmiset arvailevat ja jutut kulkevat tosina tai epätosina.
Huomasin että keskustelu on ollut melko neutraalia ennen noiden kahden: Tytin ja Vivin nimimerkin paikalle tuloa. Jos alkaa kertoilemaan asioita niin monella tulee erityinen tarve tarkistaa niitä. Tällä foorumillahan ihmiset etsivät nimenomaan totuutta. Silloin ihmist alkavat kaivelemaan asioita ja joitakin saattaa tuohduttaa piilottelu ja asioiden vääristely.
Jotain hämärää tässä tämän Villen jutussa on...Villen sukulaiset ja tutut eivät ole tulleet tänne katkomaan huhuilta siipiä vaan vain riitelemään siitä että mitä kukakin on...
Omasta puolestani jos olen loukannut kovasti jotakuta niin loukkaavat viestini voidaan poistaa ja pitääkin. Lähden siitä kirjoittaessani että kenenkään ei pitäisi loukkaantua totuudesta mutta jos tämä siis loukkaa asianosaisia niin viestini saa omasta puolestani poistaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Oli pakko kirjoittaa kun näki noita aivan KÄSITTÄMÄTTÖMIÄ JUTTUJA!!
Te jotka kirjoititte, että vanhemmat "vältelleet" töitä, sori mutta äiti on töissä tälläkin hetkellä ja on neljä eri ammattia, isäpuoli ollut linnassa = ei sitten ole ollut koskaan! Perhesuhteet olleet huonot = parempia tuskin on kenelläkään. Isä on tietokone insinööri ja koko ikänsä ollut töissä!! Sitäpaitsi Ville ei ollut mikään "hihhuli" vaan tosi fiksu poika!! Minä jos joku sen tiedän olen sentään Villen naapuri ja VELJENÄ TIEDÄN VARMASTI PAREMMIN ASIAT KUIN MUUT!!! Ja "serkku" näit meidät viimeksi helmikuussa mutta sitä ennen taitaa olla joku yli 10 vuotta.. Naurattaa myös tuo rullaluistelu juttu, ei mua olla koskaan pakotettu mihinkään, että sori vaan "ex-naapuri"!
(En ymmärrä miksi tarvitsee koko perhe sekoittaa mukaan juttuun??)
Voisitteko ystävällisesti jättää ihmisille sururauhan ja lopetta tuon p*n jauhamisen, mikä ei mitenkään liity koko asiaan ja poikkeaa koko aiheesta!!!
*KIITOS*
Te jotka kirjoititte, että vanhemmat "vältelleet" töitä, sori mutta äiti on töissä tälläkin hetkellä ja on neljä eri ammattia, isäpuoli ollut linnassa = ei sitten ole ollut koskaan! Perhesuhteet olleet huonot = parempia tuskin on kenelläkään. Isä on tietokone insinööri ja koko ikänsä ollut töissä!! Sitäpaitsi Ville ei ollut mikään "hihhuli" vaan tosi fiksu poika!! Minä jos joku sen tiedän olen sentään Villen naapuri ja VELJENÄ TIEDÄN VARMASTI PAREMMIN ASIAT KUIN MUUT!!! Ja "serkku" näit meidät viimeksi helmikuussa mutta sitä ennen taitaa olla joku yli 10 vuotta.. Naurattaa myös tuo rullaluistelu juttu, ei mua olla koskaan pakotettu mihinkään, että sori vaan "ex-naapuri"!
(En ymmärrä miksi tarvitsee koko perhe sekoittaa mukaan juttuun??)
Voisitteko ystävällisesti jättää ihmisille sururauhan ja lopetta tuon p*n jauhamisen, mikä ei mitenkään liity koko asiaan ja poikkeaa koko aiheesta!!!
*KIITOS*
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Siis oletko naapuri vai veli? Vai molempia?vastaus kirjoitti:Minä jos joku sen tiedän olen sentään Villen naapuri ja VELJENÄ TIEDÄN VARMASTI PAREMMIN ASIAT KUIN MUUT!
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
vastaus, varmasti p*kan jauhaminen vähenee ja keskustelu siirtyy olennaisiin asioihin, jos pystyt niitä meille valaisemaan.
Miksi poliisille kerrottiin, että Ville oli mennyt Noormarkun ja Kankaanpään seudulle vaeltamaan, vaikka näin ei ollut?
Miksi Ville lähti Taipalsaarelle?
Mitä Ville teki saaressa, jos hän siellä oli ollut?
Ja miksi Ville hukkui?
Jos edes osaankin noista saa vastauksen, niin sekin vie keskustelua oikeille raiteille, pois epäolennaisuuksista (no riippuu tietysti vastauksistakin, mutta kuitenkin).
Miksi poliisille kerrottiin, että Ville oli mennyt Noormarkun ja Kankaanpään seudulle vaeltamaan, vaikka näin ei ollut?
Miksi Ville lähti Taipalsaarelle?
Mitä Ville teki saaressa, jos hän siellä oli ollut?
Ja miksi Ville hukkui?
Jos edes osaankin noista saa vastauksen, niin sekin vie keskustelua oikeille raiteille, pois epäolennaisuuksista (no riippuu tietysti vastauksistakin, mutta kuitenkin).
-
EastLondon
- Remington Steele
Niinpä, niin Vastaus... mistä näitä trolleja oikein tulee? Kenellä on huonot housussa ja miksi?HerloCCi Solmunen kirjoitti:Siis oletko naapuri vai veli? Vai molempia?vastaus kirjoitti:Minä jos joku sen tiedän olen sentään Villen naapuri ja VELJENÄ TIEDÄN VARMASTI PAREMMIN ASIAT KUIN MUUT!
Skywalkerin listaan lisäisin vielä, miksi tuhansien eurojen etsinnät jos perhe kerran tiesi kuten tytti ja/tai vivi väittivät matkasta via Karelia reitille? Eikö se ole yhteiskunnan varojen hassaamista hukkaan? Ei kai niin kukaan veronsa maksava kansalainen tee? ja harhauta virkavaltaa. Eikös näistä turhien etsintöjen järjestämisestäkin ollut lakialoite tekeillä niiden rangaistavaksi saattamisesta (OT vrt. kolari kasitiellä, jota ei ollutkaan ja palokunta haravoi aluetta 4h.)
Miksi perhe ei haasta iltalehtiä oikeuteen, kun äiti ei kerran ollutkaan antanut mitään haastatteluja kuten tietolähteenne kertoo....
Tiedettiinkö myös, että fiksuksi mainostettu Ville-poika meni tekemään mökkimurtoja alueelle? Onhan se rikollista murtautua toisten mökkeihin saunomaankin, ja viedä sitten vaikka vain uimapuku! Rötöstelykö kertoo Villen fiksuudesta? Korvasiko muuten Vastaus perheenne työssäkäyvät vanhemmat mökinomistajalle aiheutuneet taloudelliset menetykset kuten ikkunalasit, uimapuvun ja vesivyön? Näin varmaan reilut ihmiset tekevät, kun edesmennyt lapsi on syyllistynyt toisen omaisuuden luvattomaan käyttöönottoon.
Ikävää, että keskustelu menee näille linjoille, kun tärkeämpää olisi tietää vastauksia, miksi Ville löytyi Taipalsaaresta ja mitkä syyt johtivat Villen ennenaikaiseen poismenoon.
"Elämä on..."
-
EastLondon
- Remington Steele
OT: Olisikohan modejen aika tarkistaa mistä IP:stä tytti, vivi ja vastaus (joka kertoo olevansa Ville Niemisen veli sekä naapuri... ota sitten selvää onko muuta kuin trolli) kirjoittelevat...
"Elämä on..."
eastlondon ja ruby ettäs kehtaatte kirjotella edesmeenneestä ihmisestä ja perhetuttavista moista!! se ei tarkoita muuta kun sitä että teiltä puuttuu täysin oma elämä..ootte lapsellisia ja ilmeisesti katteellisia jostain! olen ollut poikien syntymästä asti tekemisissä tähän päivään ja voin sanoa että poikien äiti on ollut mulle kuin oma myös joten lakakkaa jumalauta syyttelemästä ketään se oli villen oma juttu lähteä patikoimaan ja siinä ei ole ollut muusta kyse kuin täydestä erehdyksestä!! jos tekee mieli keskustella aiheesta ni mun numero 046-6375807 sovitaan oikee tapaaminen. lopettakaa lisäämästä äidin ja perhetuttujen tuskaa koska asiata on turha ketään syyttää ja mitä lapsuuteen tulee nii pojilla on aina ollut harrastukset,tyylikkäät vaatteet,rahaa käytössä eikä nälkäkään ole ollut t:petu
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Jos asia on noin selvä ^niin miksi poliisi ylipäätään on kiinnostunut tapauksesta.
Kai olette kertoneet, että kyseessä on erehdys ja kaikki on ok.
Ihan rehellisesti sanoen minua ei kyllä vakuuta nämä "meuhkaamis-kommentoijat" ainakaan yhtään.
Värvääkö nämä tytit sun muut tänne lisää möykkääjiä? Vai vaihtavatko vain itse nicciä?
Mitä enempi näitä tulee sen ihmeellisemmältä tapaus alkaa vaikuttaa..
Kai olette kertoneet, että kyseessä on erehdys ja kaikki on ok.
Ihan rehellisesti sanoen minua ei kyllä vakuuta nämä "meuhkaamis-kommentoijat" ainakaan yhtään.
Värvääkö nämä tytit sun muut tänne lisää möykkääjiä? Vai vaihtavatko vain itse nicciä?
Mitä enempi näitä tulee sen ihmeellisemmältä tapaus alkaa vaikuttaa..
-
rosamarine
- Adrian Monk
Luin koko ketjun läpi ja heräsi yksi ajatus. Onko kukaan tutkinut mökinomistajan alibia? Aika useasti tällaiset maanomistajat/tiluksien pitäjät ovat aika tarkkoja omaisuudestaan.
18.6 oli aika upea kesäpäivä Itä - Suomessa ja en yhtään ihmettele, että Jussin aikoihin mennään omaan pikku mökkisaareen. Mitä jos omistaja olisi yllättänyt Villen ja esimerkiksi jonkun Villen kaverin mailtaan? Ja mitä jos Ville olisi jäänyt kiinni ja kyyti on ollut sitten kylmää?
Onko ihan mahdoton ajatus tämä ?
18.6 oli aika upea kesäpäivä Itä - Suomessa ja en yhtään ihmettele, että Jussin aikoihin mennään omaan pikku mökkisaareen. Mitä jos omistaja olisi yllättänyt Villen ja esimerkiksi jonkun Villen kaverin mailtaan? Ja mitä jos Ville olisi jäänyt kiinni ja kyyti on ollut sitten kylmää?
Onko ihan mahdoton ajatus tämä ?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
joo jos teistä tuntisi joku vähänkään villeä niin tietäisitte että olen sekä VELI ETTÄ NAAPURI!!! mutta ei mun pidä kertoa kaikkea mitä tiedän kun se ei vaan yksinkertaisesti kuulu kenellekkään muulle kun perheelle.. mun mielestä tämä on painunut jo aivan liian suureksi jutuksi!
ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.. tai on se varmaan helppoa kun oikeasti ei tiedä mitään mistä puhuu ja puhuu täällä vain lämpimikseen!!
tarvii sanoa että olet kyllä täysin.. ketä perhettä kiinnostaa soitella jostakin 10e uimapuvusta jos toiselta kuolee veli tai poika..!!! Sä ainakin oot joku utelias, jonka elämässä ei tapahdu muuta kun juorusivujen kirjottelu.. ja huutelet vaan nimimerkkis takaa etkä edes tiedä mistään mitään....EastLondon kirjoitti:OT: Olisikohan modejen aika tarkistaa mistä IP:stä tytti, vivi ja vastaus (joka kertoo olevansa Ville Niemisen veli sekä naapuri... ota sitten selvää onko muuta kuin trolli) kirjoittelevat...