Johanna Tukiainen
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
Ajattelin kyllä soittaa kitaraa... En ole koskaan soittanut sitä, vaikka minulla sellainen joskus olikin koristeena, mutta kai sen nyt oppii! Ja jos ei opi niin mitä väliä sillä on, edelleen vedoten siihen että kyllähän Tuksukin laulaa. Ja voin myös ottaa ne marakassit aina välillä. Ja kyllä, pinkki hattarapuku kuulostaa kerrassaan ihastuttavalta, saan sitten minäkin olla oikeen makea prinsessa! 
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
No nyt alkaa selvitä millä kriteereillä siippa on valikoitu.Siis oikeasti, onhan se ihan helvetinhipsulainen kirjoitti:Arvostan kovasti hänen yritteliäisyyttään, ei hän kuitenkaan tunne Helsinkiä kovinkaan hyvin mutta selvitti tarkalleen työhaastattelujen osoitteet ja juoksi ympäri kaupunkia.
hyvä työhaastatteluun mennessään tietää minne pitää saapua.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Hinta ja hääkuume nousee!
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a14 ... rkeuksiin/
Vuosisadan seurapiiritapahtuma tulossa?
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a14 ... rkeuksiin/
Vuosisadan seurapiiritapahtuma tulossa?
-
Hunajavohveli
- Scooby-Doo
"My heart will go on" pinkin Titanicin puksuttaessa jäävuoreen?hipsulainen kirjoitti:Jääkirkossa alttarille kävelykappaleena ei tulla kuulemaan mitään klassisia vanhoja valsseja, vaan eräs amerikkalainen kuuluisa rakkauslaulu.
"Inside me I'm screaming, nobody pays any attention. If I had arms, I could kill myself. If I had legs, I could run away. If I had a voice, I could talk and be some kind of company for myself. I could yell for help, but nobody would help me."
MerryLealla ja Nurichilla on hyvä ehdotus! Haluaisin kaupata itseäni show'hun. Nokkahuilun soitto tosiaan taipuu. Ala-asteella opeteltu ja silloin viimeksi kokeiltu taito, mut kyllä sen mäki ehdin ehkä kerrata täs. Ja vois sitte soittaa Elviksen Love me tenderin, meni se niin komeesti nuotin vier...siis nuotilleen 6:n luokan kevätjuhlassa!
Ja loogisesti ton kermakakun saa mistä tahansa 80-luvun hääpuvusta, jonka itse pesukonevärjää pinkiks. Pieni linkous ja sen tuomat yllätykset kuivumispisteessä lisää kokonaisuuden viehätystä.
Ja loogisesti ton kermakakun saa mistä tahansa 80-luvun hääpuvusta, jonka itse pesukonevärjää pinkiks. Pieni linkous ja sen tuomat yllätykset kuivumispisteessä lisää kokonaisuuden viehätystä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... elsingista
Johanna Tukiaisen Arto-rakas sai töitä Helsingistä
Johanna Tukiaisen miesystävä Arto aikoo vakavissaan asettua Helsinkiin asumaan.
– Olen saanut töitä Helsingistä. Minulla on tarjolla kaksi työpaikkaa, joista toinen on paikka ravintolanvetäjänä ja toinen on työpaikka sähköasentajana. En ole vielä päättänyt kumman otan, Arto kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Samalla mies tarkentaa, että ravintola-alan töissä hänellä olisi tehtäviä kahdessa eri ravintolassa.
– Toinen näistä ravintoloista on vähän yli sadan neliön paikka ja toinen on pienempi.
Johanna Tukiainen ja Arto kertoivat viettävänsä yhteistä aikaa tällä hetkellä Helsingissä. He myös suunnittelevat häitä ensi talveksi.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Johanna Tukiaisen Arto-rakas sai töitä Helsingistä
Johanna Tukiaisen miesystävä Arto aikoo vakavissaan asettua Helsinkiin asumaan.
– Olen saanut töitä Helsingistä. Minulla on tarjolla kaksi työpaikkaa, joista toinen on paikka ravintolanvetäjänä ja toinen on työpaikka sähköasentajana. En ole vielä päättänyt kumman otan, Arto kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Samalla mies tarkentaa, että ravintola-alan töissä hänellä olisi tehtäviä kahdessa eri ravintolassa.
– Toinen näistä ravintoloista on vähän yli sadan neliön paikka ja toinen on pienempi.
Johanna Tukiainen ja Arto kertoivat viettävänsä yhteistä aikaa tällä hetkellä Helsingissä. He myös suunnittelevat häitä ensi talveksi.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ja seuraavasta Seiskasta voi lukea uudet lööpit: Johanna Tukiainen ja Arto aloittavathipsulainen kirjoitti:joista toinen on paikka ravintolanvetäjänä
uuden bisneksen - avaavat Koti-Pizzan pintaliitäjille Jollakseen!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
-
Merenkulkija
- Hercule Poirotin viikset
No jos flikka tolla julkisuushakuisuudellaan elantonsa hankkii, niin miks ei. Toiset tekee lapiohommia ja toiset ei???
Ei kai ny Kotipizzaa, ku ravintoloita on sentään kaks. Paljoko vetoa, ett Artsille on tarjolla vuoropäällikön paikka parissa Hesessä tai MäkkärissäDamien kirjoitti:Ja seuraavasta Seiskasta voi lukea uudet lööpit: Johanna Tukiainen ja Arto aloittavathipsulainen kirjoitti:joista toinen on paikka ravintolanvetäjänä
uuden bisneksen - avaavat Koti-Pizzan pintaliitäjille Jollakseen!
Muutenkin mielenkiintonen toi skaala, ravintoloitsija ja sähkäri. Työnkuvat toisaalta toisiaan lähellä, savun hälvettyä tarkastetaan tilanne joko keittiössä tai keskuksessa
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ravintolanvetäjä = vetonaula = karaokeisäntä.
Kiva että yritteliäisyyttä ja työnhakuintoa löytyy, inhaa että kaikesta uutisoidaan. Jos olisin tuollainen viihdetoimittaja inhoaisin itseäni. Mieluummin tekisin vaikka puhelinmyyntityötä tai myisin itseäni.
Häämarssin sijaan veikkaan soivan Bon Jovin Always.
Kiva että yritteliäisyyttä ja työnhakuintoa löytyy, inhaa että kaikesta uutisoidaan. Jos olisin tuollainen viihdetoimittaja inhoaisin itseäni. Mieluummin tekisin vaikka puhelinmyyntityötä tai myisin itseäni.
Häämarssin sijaan veikkaan soivan Bon Jovin Always.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... laneetalla
Johanna Tukiaisen sekava viesti: Olen väärällä planeetalla
Johanna Tukiaisen tuorein kirjoitus herättää hämmennystä hänen tanssiryhmä Dollsin sivuilla pitämässään blogissa.
– Uskon että minulle on olemassa paljon parempi elämä, mitä tällä hetkellä elän. Elän erittäin onnellista elämää täynnä rakastavia ihmisiä, mutta en usko että tämä on se elämä, johon minut on tarkoitettu. Minulle on luvassa jotain paljon suurempaa ja mahtavampaa, hän kirjoittaa.
Johanna uskookin elävänsä kokonaan väärässä paikassa.
– Olen tällä hetkellä väärällä planeetalla, mutta pääsen vielä oikeaan osoitteeseen. Elämäni prinssi ei ole tullut vielä vastaan. Tai ehkä tuli jo eletyssä elämässäni, olin vain typerä etten ymmärtänyt sitä, hän pohtii.
(MTV3)
Johanna Tukiaisen sekava viesti: Olen väärällä planeetalla
Johanna Tukiaisen tuorein kirjoitus herättää hämmennystä hänen tanssiryhmä Dollsin sivuilla pitämässään blogissa.
– Uskon että minulle on olemassa paljon parempi elämä, mitä tällä hetkellä elän. Elän erittäin onnellista elämää täynnä rakastavia ihmisiä, mutta en usko että tämä on se elämä, johon minut on tarkoitettu. Minulle on luvassa jotain paljon suurempaa ja mahtavampaa, hän kirjoittaa.
Johanna uskookin elävänsä kokonaan väärässä paikassa.
– Olen tällä hetkellä väärällä planeetalla, mutta pääsen vielä oikeaan osoitteeseen. Elämäni prinssi ei ole tullut vielä vastaan. Tai ehkä tuli jo eletyssä elämässäni, olin vain typerä etten ymmärtänyt sitä, hän pohtii.
(MTV3)
-
surfergirl
- Jane Marple
Onko Arton kanssa taas poikki kun JT haikailee prinssiä?
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php
Tuksun päiväkirjan mukaan ei ole, vaikka edellinen päivitys onkin se hieman outo.. Kuka tuosta naisesta ottaa selkoa.
Tuksun päiväkirjan mukaan ei ole, vaikka edellinen päivitys onkin se hieman outo.. Kuka tuosta naisesta ottaa selkoa.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Viime öisestä päivityksestä:
Vieläkin ehtii pikkujoulukeikkoja minulta tilaamaan, olen valmis tekemään niitä ihan 23.12 asti!
Tilaukset siis: [email protected]
Ensi vuoden pikkutuhma morsian keikat myös myynnissä! Niillä esitän biisieni lisäksi eroottisen shown lopuksi,tietysti hyvien makujen rajoissa. Minulta voi myös tilata polttari-ja synttärikeikkoja, sekä erilaisia firmojen tilaisuuksia, kuten esimerkiksi saunailtoja. Julia palaa huomenna Thaimaasta ja eiköhän hänkin ole valmis välillä esiintymään keikoillani mukana. Lisäksi mm. kaunis vaalea Katarina on listoillani esiintyjänä. Eli meitä on kolme kaunista blondia!
Turha vaatimattomuus ei ainakaan tunnu painavan..
Vieläkin ehtii pikkujoulukeikkoja minulta tilaamaan, olen valmis tekemään niitä ihan 23.12 asti!
Tilaukset siis: [email protected]
Ensi vuoden pikkutuhma morsian keikat myös myynnissä! Niillä esitän biisieni lisäksi eroottisen shown lopuksi,tietysti hyvien makujen rajoissa. Minulta voi myös tilata polttari-ja synttärikeikkoja, sekä erilaisia firmojen tilaisuuksia, kuten esimerkiksi saunailtoja. Julia palaa huomenna Thaimaasta ja eiköhän hänkin ole valmis välillä esiintymään keikoillani mukana. Lisäksi mm. kaunis vaalea Katarina on listoillani esiintyjänä. Eli meitä on kolme kaunista blondia!
Turha vaatimattomuus ei ainakaan tunnu painavan..
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... -keikoilla
Arto on pukkina Johanna Tukiaisen keikoilla
Johanna Tukiaisen rakas Arto Länsman esiintyy joulupukkina Dolls Dancersien keikoilla.
– Kaikki ovat ottaneet hyvin vastaan. Olen juontanut keikkojen alun sekä ollut joulupukkina. Kuvia on otettu paljon siten, että naiset istuvat sylissäni, Arto Länsman kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Arto Länsman kertoo häiden järjestelyjen sujuneen hyvin. Hän vie Johanna Tukiaisen vihille 26. helmikuuta.
– Kaikki menee hyvin häiden järjestelyissä. Puvun teetän Tukholmassa.
Johanna Tukiainen puolestaan oli hankkimassa maanantaina uusia vaatteita joulun ja uudenvuoden juhliin.
– Olen 50-luvun vaatteisiin erikoistuneessa liikkeessä hankkimassa vaatteita. Lähdemme jouluksi Tukholmaan vanhempieni luokse. Uutena vuotena menemme joko Pariisiin tai Cancuniin Meksioon.
Hänen mukaansa seurustelu sujuu erittäin hyvin Arton kanssa.
– Vaikka olisin 10 vuotta parisuhteessa, niin virtaa riittää. Olemme viettäneet Jollaksessa romanttisia iltoja takkatulen ääressä.
Hääasun valmistelu on jo pitkällä.
– Suomalainen muotisuunnittelija Pariisissa tekee morsiuspukuni veloituksetta. Hän valmistaa myös morsiusneitojen puvut.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Arto on pukkina Johanna Tukiaisen keikoilla
Johanna Tukiaisen rakas Arto Länsman esiintyy joulupukkina Dolls Dancersien keikoilla.
– Kaikki ovat ottaneet hyvin vastaan. Olen juontanut keikkojen alun sekä ollut joulupukkina. Kuvia on otettu paljon siten, että naiset istuvat sylissäni, Arto Länsman kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Arto Länsman kertoo häiden järjestelyjen sujuneen hyvin. Hän vie Johanna Tukiaisen vihille 26. helmikuuta.
– Kaikki menee hyvin häiden järjestelyissä. Puvun teetän Tukholmassa.
Johanna Tukiainen puolestaan oli hankkimassa maanantaina uusia vaatteita joulun ja uudenvuoden juhliin.
– Olen 50-luvun vaatteisiin erikoistuneessa liikkeessä hankkimassa vaatteita. Lähdemme jouluksi Tukholmaan vanhempieni luokse. Uutena vuotena menemme joko Pariisiin tai Cancuniin Meksioon.
Hänen mukaansa seurustelu sujuu erittäin hyvin Arton kanssa.
– Vaikka olisin 10 vuotta parisuhteessa, niin virtaa riittää. Olemme viettäneet Jollaksessa romanttisia iltoja takkatulen ääressä.
Hääasun valmistelu on jo pitkällä.
– Suomalainen muotisuunnittelija Pariisissa tekee morsiuspukuni veloituksetta. Hän valmistaa myös morsiusneitojen puvut.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)