Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Lähisukulaisten haudoilla käyminen.

Kuinkamonta joulukorttiä lähetät yleensä?
"Yöperho on koteloitunut"
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

En koskaan yhtään. Tosin nyt minuun on pesiytynyt jokin kummallinen emännöinti-äitivietti itselleni täysin epätyypillisesti, joten joulunakin sitten varmaan lähetellään kortteja ja itsetehtyjä ruokakoreja pitkin sukulaisia :roll:

Miksi vihaat joulua?
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

joey kirjoitti: Miksi vihaat joulua?
En suuremmin sitö ollenkaan vihaa. Saan kyllä hieman itseinhoa päälle kun en löydä tarpeeksi hauskoja lahjoja, tai tee tarpeeksi hienoja leivonnaisia. Ehkä siitä voisin joulua hiukan inhota, että se tuo omat puutteeni esiin.

Kenellä on hienoin ava tällä hetkellä ja miksi?
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Ei niistä mikään oikein sytytä, mutta Mariellan avatarissa on ainakin hyvin tiivistetty rappioelämän ainekset. Huoria, päihteitä ja uhkapeliä...

Tappaisitko inhoamasi ihmisen

A) kuristamalla paljain käsin?

B) potkimalla maihareilla pään murskaksi?

C) lekalla?

Ja miksi?
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

raippa kirjoitti:Ei niistä mikään oikein sytytä, mutta Mariellan avatarissa on ainakin hyvin tiivistetty rappioelämän ainekset. Huoria, päihteitä ja uhkapeliä...

Tappaisitko inhoamasi ihmisen

A) kuristamalla paljain käsin?

B) potkimalla maihareilla pään murskaksi?

C) lekalla?

Ja miksi?
Maiharitouhu jotenkin vetää puoleensa, mutta en tiedä miksi. Kai siksi, ettei siinä tarvitse liata käsiään.

Mikä vittu noita porilaisia oikein vaivaa? Tai lahtelaisia, ei sen puoleen?
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

En tappaisi 8)

Oletko koskaan voittanut lotossa?siis jotain muutakin kuin kympin 4:llä oikein :wink:

Joskun kakarana vanhempani pyysivät minua tarkastamaan loton sunnuntain lehdestä. Noh minä reippaana etsin lehden ja tarkastin kupongin ja kuinka ollakaan 7 oikein!!!no lehti ja kuponki revittiin aika sukkelaan käsistäni ja parin kiljahduksen jälkeen oli pettymys aika pienoinen :wink: ;olin tarkastanut vahingossa edellisen viikon lehdestä lottonumerot :lol: :lol:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

Neiti Etsivä kirjoitti:
Oletko koskaan voittanut lotossa?siis jotain muutakin kuin kympin 4:llä oikein :wink:

Joskun kakarana vanhempani pyysivät minua tarkastamaan loton sunnuntain lehdestä. Noh minä reippaana etsin lehden ja tarkastin kupongin ja kuinka ollakaan 7 oikein!!!no lehti ja kuponki revittiin aika sukkelaan käsistäni ja parin kiljahduksen jälkeen oli pettymys aika pienoinen :wink: ;olin tarkastanut vahingossa edellisen viikon lehdestä lottonumerot :lol: :lol:
Täytyy sanoa, että tuollainen sattuma vituttaisi. :shock:

Joskus ole lotossa viisi oikein saanut, mutta eihän siitä vielä rikastumaan päässyt.

Onko ehdokkaan sukupuolella merkitystä, kun teet vaaleissa äänestyspäätöstä?
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

Nykyisessä, avoimen fasistisessa kilpailuyhteiskunnassa, jossa vallitsee käytännössä yksipuolue-järjestelmä, ei ehdokkaan sukupuolella tai muillakaan ominaisuuksilla ole mitään merkitystä. Äänestit tai et, mikään ei muutu, sama rosvosakki vallassa vuodesta toisen.

Ratkeaako Kirkkonummen kolmoissurma?

.
.

kaukana poissa

.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Samoilla linjolla "Synkemmän" kanssa äänestämisestä. Ääneni on myytävänä, äänestän ihan ketä vaan kunhan hinnasta sovitaan. Myös ns. pakettiratkaisut joissa mukana pressanvaalit, eduskuntavaalit, kirkollisvaalit jne. Hinnoista voidaan aina sopia ja naisten kanssa "luonnon luottokorttikin käy"...

8)

Ok, asiaan. Kirkkonummen kolmoissurma ei tule koskaan virallisesti ratkeamaan.

Minkälaisella intensiteetillä luulet sitä tutkittavan tällä hetkellä?
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Asiapaperit ovat mappi-Öössä joka nostetaan esiin jos tulee uusia yleisövihjeitä. Ajoittain poliisien saunaillassa asia otetaan esiin ja konsensus vallitsee narkomaanipojan syyllisyydestä. Näyttö ei vain riitä ja kyttien on täten pakko ottaa raakaa kossua.

Paljonko olisit valmis maksamaan jos Gustu-Nisse kertoisi sinulle rehellisen näkemyksensä totuudesta helluntain tapahtumista Anno Domini 1960? Tämähän voisi tapahtua rantasaunan lauteilla, Bodomjärvellä tottakai.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Nisse joutuisi maksamaan mulle, että jaksaisin kuunnella. :roll:

Mikä ongelma kaipaisi nyt pikaista ratkaisua?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mielenterveysongelmat.

Oletko nähnyt joskus sellaista minkä haluaisit pyyhkiä muististasi jos se olisi mahdollista?
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Clyde kirjoitti:Oletko nähnyt joskus sellaista minkä haluaisit pyyhkiä muististasi jos se olisi mahdollista?
Vaikka kuinka paljon.

Itse asiassa tuo kysymys oli erityisen hyvä, niin laitetaan seuraavalla sama.
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

Clyde kirjoitti: Oletko nähnyt joskus sellaista minkä haluaisit pyyhkiä muististasi jos se olisi mahdollista?
Olen nähnyt. Mutta ei siitä sen enempää.

Tuosta EuroJR:n äänten myymisestä. Toivottavasti kirjoitus oli sarkasmia. Onko oikeasti Suomessa olemassa niin hyvä uskoisia hölmöjä, joilta voi kyseisellä taktiikalla huijata rahaa? (Toivottavasti ei!)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

En oikein ole varma, mikä tässä nyt on kysymyksenä, joten vastaan sekä antwerpenin epäsuoraan että edelliseen :D

Kyllä uskon, että Suomessa on juuri niin hyväuskoisia hölmöjä. Itseasiassa, Suomen hyväuskoisille hölmöille ei tarvitse edes maksaa, kunhan vähän painostaa. Veikkaisin esimerkiksi, että aika monessa kodissa vaimo äänestää sen kummemmin asiaa pohtimatta samaa henkilöä kuin miehensäkin. Toki tämä on fiksua silloin, jos taktiikka on neuvoteltu ja harkittu; siis äänten keskittäminen samalle henkilölle.

En oikeastaan ole nähnyt mitään, minkä haluaisin pyyhkiä mielestäni. Olen jostain syystä säästynyt ruumiidenkin näkemiseltä, joten... niin.

Mitä sellaista olet nähnyt, minkä haluaisit pyyhkiä mielestäsi?
Lukittu