Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
En suuremmin sitö ollenkaan vihaa. Saan kyllä hieman itseinhoa päälle kun en löydä tarpeeksi hauskoja lahjoja, tai tee tarpeeksi hienoja leivonnaisia. Ehkä siitä voisin joulua hiukan inhota, että se tuo omat puutteeni esiin.joey kirjoitti: Miksi vihaat joulua?
Kenellä on hienoin ava tällä hetkellä ja miksi?
-
John Smith
- Nikke Knatterton
Maiharitouhu jotenkin vetää puoleensa, mutta en tiedä miksi. Kai siksi, ettei siinä tarvitse liata käsiään.raippa kirjoitti:Ei niistä mikään oikein sytytä, mutta Mariellan avatarissa on ainakin hyvin tiivistetty rappioelämän ainekset. Huoria, päihteitä ja uhkapeliä...
Tappaisitko inhoamasi ihmisen
A) kuristamalla paljain käsin?
B) potkimalla maihareilla pään murskaksi?
C) lekalla?
Ja miksi?
Mikä vittu noita porilaisia oikein vaivaa? Tai lahtelaisia, ei sen puoleen?
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
- Vanha viidakon sanonta
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
En tappaisi
Oletko koskaan voittanut lotossa?siis jotain muutakin kuin kympin 4:llä oikein
Joskun kakarana vanhempani pyysivät minua tarkastamaan loton sunnuntain lehdestä. Noh minä reippaana etsin lehden ja tarkastin kupongin ja kuinka ollakaan 7 oikein!!!no lehti ja kuponki revittiin aika sukkelaan käsistäni ja parin kiljahduksen jälkeen oli pettymys aika pienoinen
;olin tarkastanut vahingossa edellisen viikon lehdestä lottonumerot

Oletko koskaan voittanut lotossa?siis jotain muutakin kuin kympin 4:llä oikein
Joskun kakarana vanhempani pyysivät minua tarkastamaan loton sunnuntain lehdestä. Noh minä reippaana etsin lehden ja tarkastin kupongin ja kuinka ollakaan 7 oikein!!!no lehti ja kuponki revittiin aika sukkelaan käsistäni ja parin kiljahduksen jälkeen oli pettymys aika pienoinen
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Täytyy sanoa, että tuollainen sattuma vituttaisi.Neiti Etsivä kirjoitti:
Oletko koskaan voittanut lotossa?siis jotain muutakin kuin kympin 4:llä oikein![]()
Joskun kakarana vanhempani pyysivät minua tarkastamaan loton sunnuntain lehdestä. Noh minä reippaana etsin lehden ja tarkastin kupongin ja kuinka ollakaan 7 oikein!!!no lehti ja kuponki revittiin aika sukkelaan käsistäni ja parin kiljahduksen jälkeen oli pettymys aika pienoinen;olin tarkastanut vahingossa edellisen viikon lehdestä lottonumerot
![]()
Joskus ole lotossa viisi oikein saanut, mutta eihän siitä vielä rikastumaan päässyt.
Onko ehdokkaan sukupuolella merkitystä, kun teet vaaleissa äänestyspäätöstä?
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
.
Nykyisessä, avoimen fasistisessa kilpailuyhteiskunnassa, jossa vallitsee käytännössä yksipuolue-järjestelmä, ei ehdokkaan sukupuolella tai muillakaan ominaisuuksilla ole mitään merkitystä. Äänestit tai et, mikään ei muutu, sama rosvosakki vallassa vuodesta toisen.
Ratkeaako Kirkkonummen kolmoissurma?
.
Nykyisessä, avoimen fasistisessa kilpailuyhteiskunnassa, jossa vallitsee käytännössä yksipuolue-järjestelmä, ei ehdokkaan sukupuolella tai muillakaan ominaisuuksilla ole mitään merkitystä. Äänestit tai et, mikään ei muutu, sama rosvosakki vallassa vuodesta toisen.
Ratkeaako Kirkkonummen kolmoissurma?
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Samoilla linjolla "Synkemmän" kanssa äänestämisestä. Ääneni on myytävänä, äänestän ihan ketä vaan kunhan hinnasta sovitaan. Myös ns. pakettiratkaisut joissa mukana pressanvaalit, eduskuntavaalit, kirkollisvaalit jne. Hinnoista voidaan aina sopia ja naisten kanssa "luonnon luottokorttikin käy"...
Ok, asiaan. Kirkkonummen kolmoissurma ei tule koskaan virallisesti ratkeamaan.
Minkälaisella intensiteetillä luulet sitä tutkittavan tällä hetkellä?
Ok, asiaan. Kirkkonummen kolmoissurma ei tule koskaan virallisesti ratkeamaan.
Minkälaisella intensiteetillä luulet sitä tutkittavan tällä hetkellä?
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Asiapaperit ovat mappi-Öössä joka nostetaan esiin jos tulee uusia yleisövihjeitä. Ajoittain poliisien saunaillassa asia otetaan esiin ja konsensus vallitsee narkomaanipojan syyllisyydestä. Näyttö ei vain riitä ja kyttien on täten pakko ottaa raakaa kossua.
Paljonko olisit valmis maksamaan jos Gustu-Nisse kertoisi sinulle rehellisen näkemyksensä totuudesta helluntain tapahtumista Anno Domini 1960? Tämähän voisi tapahtua rantasaunan lauteilla, Bodomjärvellä tottakai.
Paljonko olisit valmis maksamaan jos Gustu-Nisse kertoisi sinulle rehellisen näkemyksensä totuudesta helluntain tapahtumista Anno Domini 1960? Tämähän voisi tapahtua rantasaunan lauteilla, Bodomjärvellä tottakai.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Olen nähnyt. Mutta ei siitä sen enempää.Clyde kirjoitti: Oletko nähnyt joskus sellaista minkä haluaisit pyyhkiä muististasi jos se olisi mahdollista?
Tuosta EuroJR:n äänten myymisestä. Toivottavasti kirjoitus oli sarkasmia. Onko oikeasti Suomessa olemassa niin hyvä uskoisia hölmöjä, joilta voi kyseisellä taktiikalla huijata rahaa? (Toivottavasti ei!)
En oikein ole varma, mikä tässä nyt on kysymyksenä, joten vastaan sekä antwerpenin epäsuoraan että edelliseen 
Kyllä uskon, että Suomessa on juuri niin hyväuskoisia hölmöjä. Itseasiassa, Suomen hyväuskoisille hölmöille ei tarvitse edes maksaa, kunhan vähän painostaa. Veikkaisin esimerkiksi, että aika monessa kodissa vaimo äänestää sen kummemmin asiaa pohtimatta samaa henkilöä kuin miehensäkin. Toki tämä on fiksua silloin, jos taktiikka on neuvoteltu ja harkittu; siis äänten keskittäminen samalle henkilölle.
En oikeastaan ole nähnyt mitään, minkä haluaisin pyyhkiä mielestäni. Olen jostain syystä säästynyt ruumiidenkin näkemiseltä, joten... niin.
Mitä sellaista olet nähnyt, minkä haluaisit pyyhkiä mielestäsi?
Kyllä uskon, että Suomessa on juuri niin hyväuskoisia hölmöjä. Itseasiassa, Suomen hyväuskoisille hölmöille ei tarvitse edes maksaa, kunhan vähän painostaa. Veikkaisin esimerkiksi, että aika monessa kodissa vaimo äänestää sen kummemmin asiaa pohtimatta samaa henkilöä kuin miehensäkin. Toki tämä on fiksua silloin, jos taktiikka on neuvoteltu ja harkittu; siis äänten keskittäminen samalle henkilölle.
En oikeastaan ole nähnyt mitään, minkä haluaisin pyyhkiä mielestäni. Olen jostain syystä säästynyt ruumiidenkin näkemiseltä, joten... niin.
Mitä sellaista olet nähnyt, minkä haluaisit pyyhkiä mielestäsi?