Tää on kyllä nyt niin pulumerkin paikka Turrelle, ettei ole tosikaan.
Otetaas vielä uusiksi toi edellinen lainaus kun Turre ei enää muista mitä on aiemmin vääntänyt
turumurre kirjoitti
Nyt on tavattoman helppo koneella laskea pikselisuhteella tuo korkeus oven alareunasta ikkunan alakarmiin (siis lasin ja karmin yhtymäkohtaan).
Jos joku saa enemmän kuin 880mm(oikeastaan 870mm) niin suosittelen jättämään mittailut...
(Olen itse aikaisempaan periaatepiirrokseen merkinnyt jopa 885mm).
No niin, nyt kun tiedetään korkeus alalaidasta, niin voidaan pohtia miltä sisäpuolella tilanne on näyttänyt. Kuvasta selvästi käy ilmi että oven alalaita on korkeintaan hivenen lattiapinnan yläpuolella:
Kuva
Olen edellä olevassa postissa, periaatepiirroksessa, arvioinut tämän sisäkorkeuden yläkanttiin max890mm (oven alalaita korkeintaan 10mm lattiapinnan yläpuolella + se 870mm, tästä tulisi 880mm).
Eikö kannattaisi jo luovuttaa us: Se että lattiapinnasta siihen karmin ja lasin yhtymäkohtaan olisi 935mm, on täyttä huuhaata !!!
Korkeus on siis max. 890mm ja lasipalajäämät siihen päälle. 'Ylitettävä' (ei koko matkalla) on 980+45mm, eli max 935mm.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... us#p578747
Tummennukset minun. Eli sulla oli pikseleistä laskettuna tuo oven mitta (alareunasta alemman lasikarmin yläreunaan) neljä viisi senttiä senttiä pielessä. Lisäksi aiemmin LISÄSIT sisämittaan sentin kun katsoit että oven alareunareuna oli vähän lattiatason yläpuolella.
Nyt yrität hädissäsi väittää, että sisämitta onkin pienempi kuin ulkomitta...
Ja tämä on kyllä sinulta hölmöäkin hölmömpi laudansotkekemisyritys:
Sillä ei ole mitään merkitystä mikä oven alalaidan korkeus on ulkoapäin. Eikä noissa kuvissa ole mitään ihmeellistä koska tuo on ollut tiedossani jo monta vuotta, ja piti olla sinullakin, mikäli tutkit tarkkaavaisesti et-ptk-materiaalia...
No heh --luetaas sitten tarkkaavaisesti molemmat:
Vanhan etp:n mukaan "kolminkertainen lämpölasi kooltaan 58 x119 cm oli kauttaltaan rikottu. Rikotun lasin alareuna on 104 cm korkeudella terassipinnasta
ja 93.5 cm korkeudella makuuhuoneen lattiapinnasta."
Toistan:
makuuhuoneen lattiapinnasta. Ja poliisilla oli ilmiselvästi tarkat mittakuvat kun tämän kirjoittivat.
Ja vielä vihon viimeinen pointti : mietis nyt ihan hetki, olisiko sillä oven ulkopuolen mitallakin loppujen lopuksi jotain väliä kun sun hupun pitää kuitenkin saada se toinen, veretön, jalkansa sille ulkona olevalle tuolille ilman että sille roikkuvalle verholle tulee verta.
Eikö kannattaisi jo luovuttaa, Turre?