Mitä mitä.. en tajua mistä hän puhuu.
Nyt rauhotut, Sirpa!
heihei
EIT ei pysty muuttamaan minkään kansallisen tuomioistuimen antamia tuomioita. Se voi ainoastaan sanktioida, eli lähinnä sakottaa valtiota "vääristä" tuomioista.sisotalo kirjoitti:3. Ruotsissa ei ole lakia, joka kieltäisi yksityisasioista kirjoittamisen. Suomessa laki on, mutta EIT on toistuvasti muuttanut tämän lain perusteella annetut tuomiot.
Tarpeeseen tulevat täsmennykset.sisotalo kirjoitti: ...
Hieman täsmennystä siihen, että juuri nyt on keskeistä, että Auer voi puolustautua vapaana ollen. Vankilassa hän on täysin riippuvainen asianajastaan. Yleensä seitsemän vuoden tuomio merkitsee, että henkilö on ympäristölleen vaarallinen. Juuri siitä syystä olen eritellyt ja julkaissut korvausten suuruudet, jotka paljastavat, että Anneli voidaan aivan hyvin päästää vapaalle jalalle puolustautumaan hirmuisiin syytöksiin. Käräjäoikeuden puheenjohtaja olisi päästänyt Auerin vapaaksi jo ennen tuomion antamista.
Hovioikeudessa ei vapauttamisanomuksen käsittelystä tullut mitään vaan se siirtyi korkeimpaan oikeuteen. Se tapahtuu ennen kuin KKO aloittaa Ulvilan surman jatkokäsittelyn. Tässä tilanteessa ratkaisevaksi muodostuu juuri vapauttamispäätös. Se julkisuus, jonka kohteeksi Auer joutuu, kun hänet päästetään vapaalle jalalle, estää sen kähminnän, jota syyttäjä nyt harjoittaa.
sisotalo kirjoitti:Onneksi en ole koskaan ollut julkisuutta tavoittelemassa.

Tuplakiitokset maanantai-aamun piristyksesta! Hihittelin pitkaan. Erikoispisteita hienosti totetutetusta muka-tosissaan-olosta!annaanna kirjoitti
Teitittely on minulle luontevaa, mukavaa ettette sitä pane pahaksenne, hauska seurata joidenkin provosoitumista plus se mukavasti korostaa ja luo tiettyä vaikutelmaa sivistyneemmistä ja korkeatasoisimmista keskustelijoista näitten m*lkun huutelijoiden keskellä.

Kuolemannaakka ´Jäljet; verijäljet - hajujäljet (ketju 2)´:ssa kirjoitti:"Kuistinovessa tuulikaapin puolella oli verisen käden jättämä verijälki, 'sellainen lääppäisy' kuvasi yksi ambulanssin henkilöstöstä."
Mutta Annelihan ei käynyt tuulikaapissa??Nyt mä en oikein tajua...