Nooruska kirjoitti:Anyway. Mitäs porukka luulee, tuleekos häitä?

Hääpäivähän on vajaan 2 kk päässä!

(ellei ne taas siirry tms.)
Luulen että häät tulevat, mutta niin todennäköisesti tulee avioerokin sitten aika nopeasti kun Tukiainen pääsee jälleen näyttämään todellisen luontonsa pillereiden ja alkoholin vaikutuksen alaisena ja ehkäpä käy siinä välissä istumassa linnassakin vanhat väkivaltarikokset pois.
Tuntuu, että nämä häät ovat vain rahastuskeino, myydään mm. lippuja häihin jne jne.. eli ts. saadaan vähintään tupalana sitten se summa mikä näihin satuhäihin tulee rahana menemään.
Puhumattakaan mahdollisen avioeron tultua niitä haastattelupalkkioita mitä Arto ja Johanna tulevat saamaan kun tilittävät kuinka "Arto sitä, tuota ja sitten se vielä kehtasi tätäkin" ja "Arto kiistää Johannan väitteet: Johanna pahoinpiteli itse minua -rikosilmoitus jätetty". Voin jo nähdä tämän tapaiset otsikot tulevaisuudessa, jos nyt tosiaan naimisiin asti pääsevät.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)