Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
hipsulainen
Adrian Monk

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Nooruska kirjoitti:Toi poika on kyl Arton näkönen! Isän kasvot ja äidin kilot näköjään.
(en itse koskaan kehtais mihinkää Tuksuun tai Artoon liittyvään tulla julkisuuteen)

Hymyn paperiversiossa oli että tuo ex-vaimo odottaa uudelle miehelleen kaksosia
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

hipsulainen kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Toi poika on kyl Arton näkönen! Isän kasvot ja äidin kilot näköjään.
(en itse koskaan kehtais mihinkää Tuksuun tai Artoon liittyvään tulla julkisuuteen)

Hymyn paperiversiossa oli että tuo ex-vaimo odottaa uudelle miehelleen kaksosia
No voi. :oops: Huonompi juttu pojan kannalta, ku tohon mun kommenttiin olikin sitten joku looginen syy...

Anyway. Mitäs porukka luulee, tuleekos häitä? :D Hääpäivähän on vajaan 2 kk päässä! :shock: (ellei ne taas siirry tms.)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nooruska kirjoitti:Anyway. Mitäs porukka luulee, tuleekos häitä? :D Hääpäivähän on vajaan 2 kk päässä! :shock: (ellei ne taas siirry tms.)
Luulen että häät tulevat, mutta niin todennäköisesti tulee avioerokin sitten aika nopeasti kun Tukiainen pääsee jälleen näyttämään todellisen luontonsa pillereiden ja alkoholin vaikutuksen alaisena ja ehkäpä käy siinä välissä istumassa linnassakin vanhat väkivaltarikokset pois.
Tuntuu, että nämä häät ovat vain rahastuskeino, myydään mm. lippuja häihin jne jne.. eli ts. saadaan vähintään tupalana sitten se summa mikä näihin satuhäihin tulee rahana menemään.
Puhumattakaan mahdollisen avioeron tultua niitä haastattelupalkkioita mitä Arto ja Johanna tulevat saamaan kun tilittävät kuinka "Arto sitä, tuota ja sitten se vielä kehtasi tätäkin" ja "Arto kiistää Johannan väitteet: Johanna pahoinpiteli itse minua -rikosilmoitus jätetty". Voin jo nähdä tämän tapaiset otsikot tulevaisuudessa, jos nyt tosiaan naimisiin asti pääsevät.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Niin eli ihan normaalia,mitä tapahtuu sadoissa muissakin perheissä satojen suomalaisten läskien joukossa jne.

Itse toivon täydestä sydämestä että suhde toimii ja Johanna saavuttaa sen ansiosta tasapainon elämäänsä,kaikkea hyvää heille.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Nooruska
Michael Knight

Chopper kirjoitti:
Itse toivon täydestä sydämestä että suhde toimii ja Johanna saavuttaa sen ansiosta tasapainon elämäänsä,kaikkea hyvää heille.
Jos avioliitto on ratkaisu siihen, että päässä vähän heittää niin kaikki Suomen ammattiauttajat olis työttömiä.
Bell
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Bell »

Mikä ihme siinä on, että aika pitää niitä läskejä ja ulkonäköä kommentoida?
Chopper
Perry Mason

Nooruska kirjoitti:
Chopper kirjoitti:
Jos avioliitto on ratkaisu siihen, että päässä vähän heittää niin kaikki Suomen ammattiauttajat olis työttömiä.
Ja sinähän se varmasti tiedät hiton hyvin mistä Johannan sekoilut johtuu,niinkö? Ja olet valmis tekemään sen perusteella johtopäätöksiä siitä mikä auttaa ja mikä ei. Mene tyttö kasvamaan vielä että opit tästä maailmasta muutakin kuin sen pinnallisen puolen jota jaksat joka ketjussa tuoda ulos.
Nooruska
Michael Knight

Chopper kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:
Chopper kirjoitti:
Ja sinähän se varmasti tiedät hiton hyvin mistä Johannan sekoilut johtuu,niinkö? Ja olet valmis tekemään sen perusteella johtopäätöksiä siitä mikä auttaa ja mikä ei. Mene tyttö kasvamaan vielä että opit tästä maailmasta muutakin kuin sen pinnallisen puolen jota jaksat joka ketjussa tuoda ulos.
Parempi tuoda sitä pinnallista puolta esiin, ku tota vihaa, joka sulla on aina kaikessa mukana.
Chopper
Perry Mason

Bell kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että aika pitää niitä läskejä ja ulkonäköä kommentoida?
Samaa mietin minäkin mutta jos ei arvostele vaan huomauttaa siitä arvostelijaa niin se muuttuukin pienessä päässä vihaksi,pinnallisuus siis pop eikä sitä saa arvostella,ainostaan saa haukkua toisten ulkonäköä.
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

Chopper kirjoitti:Ja sinähän se varmasti tiedät hiton hyvin mistä Johannan sekoilut johtuu,niinkö? Ja olet valmis tekemään sen perusteella johtopäätöksiä siitä mikä auttaa ja mikä ei. Mene tyttö kasvamaan vielä että opit tästä maailmasta muutakin kuin sen pinnallisen puolen jota jaksat joka ketjussa tuoda ulos.
Tiedätkö sinä? 8) En minä ainakaan voisi kuvitella meneväni sen henkilön kanssa naimisiin, kenet olen haukkunut köyhäksi, pataluhaksi, petturiksi ja ties miksi yleisessä mediassa. Enkä oikein jaksa kuvitella, että se tuo tätä kuuluisaa tasapainoa Johannan elämään. Eiköhän ne ongelmat ole siellä neidin pään sisällä ja psyykkeessä, kun pitää humalassa riehua ja rellestää.
Chopper
Perry Mason

Repsu kirjoitti: Tiedätkö sinä? 8)
En,enkä niin ole missään väittänytkään. Myös miljoonalla muulla suomalaisella on humalassa samoja ongelmia kuin Tuksulla,humalassa pitää riehua ja rellestää...Uskoisin että paras lääke sellaiselle käyttäytymiselle olisi korkin kiinni laittaminen kuin kallonkutistaja,saattas muukin elämä saada ihan uuden valon sen myötä.
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

Chopper kirjoitti:
Repsu kirjoitti: Tiedätkö sinä? 8)
En,enkä niin ole missään väittänytkään. Myös miljoonalla muulla suomalaisella on humalassa samoja ongelmia kuin Tuksulla,humalassa pitää riehua ja rellestää...Uskoisin että paras lääke sellaiselle käyttäytymiselle olisi korkin kiinni laittaminen kuin kallonkutistaja,saattas muukin elämä saada ihan uuden valon sen myötä.
Siitä korkin kiinni laittamisesta vain saattaa tulla hitusen vaikeampaa, jos rinnalta löytyy sellainen kaveri, kuka ei pulloa pelkää. Onhan Tuksun julkiset esiintymiset selvinpäinkin olleet niin sekaisia (tosin ehkä nykyisin jo vähän selvempiä!), että ammattiauttajan apua minä suosittelisin. Samoin patologinen valehtelu asioista on huono merkki..
Chopper
Perry Mason

Sen näkee sitten tulevaisuudessa,mielummin kuitenkin toivon heille onnea kuin epäonnea tai maalailen täällä piruja seinille. Todellisella rakkaudella voi olla uskomattoman parantava voima,se jää nähtäväksi onko tässä tapauksessa kyse siitä.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Chopper kirjoitti:Sen näkee sitten tulevaisuudessa,mielummin kuitenkin toivon heille onnea kuin epäonnea tai maalailen täällä piruja seinille. Todellisella rakkaudella voi olla uskomattoman parantava voima,se jää nähtäväksi onko tässä tapauksessa kyse siitä.
No ei Tuksun ongelma ole pelkästään alkoholi, rinnalla on myös kaiken maailman pillerit, jos et arvon Chopper (ja muut) ole sattunut huomaamaan?

Tuskin Tuksun päihderiippuvuutta rakkaus parantaa, hoito on ainoa mahdollisuus.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Chopper
Perry Mason

Kyllähän arvon Chopperi on lukenut että Tuksu on myöntänyt syövänsä lääkärin määräämiä masennuslääkkeitä mutta muista kaikenmaailman pillereistä mitä ne on tai siitä miten usein niitä napsii menemään,en tiedä.

edit. Mutta sinähän voit arvon matlockb,kun tunnut tietävän asiasta enemmänkin,kertoa mitä nämä muut kaiken maailman pillerit on ja tapahtuuko tätä sekakäyttöä kovinkin usein,kerran päivässä,kerran viikossa,kerran kuukaudessa jne.
Vastaa Viestiin