Lintupojat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Re: Lintupojat

Viesti Kirjoittaja konsta »

No eihän Kivilahti nähnytkään juuri mitään. (Huokaus) tätä saa aivan kyllästymiseen asti hokea, mutta ne tarkat tutomerkit, jotka laitettiin Kivilahden todistukseen, tulivat oikeasti Nilsin hypnoosinäystä, jonka poliisi halusi salata. Kuinka te ette tajua tätä, vaikka 60-luvun lehdistö oivalsi sen heti?

Kivilahti pelasti bongarit, vasta hänen todistuksensa jälkeen alettiin etsimään kylämurhan "tuntematonta".
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

konsta kirjoitti:No eihän Kivilahti nähnytkään juuri mitään. (Huokaus) tätä saa aivan kyllästymiseen asti hokea, mutta ne tarkat tutomerkit, jotka laitettiin Kivilahden todistukseen, tulivat oikeasti Nilsin hypnoosinäystä, jonka poliisi halusi salata. Kuinka te ette tajua tätä, vaikka 60-luvun lehdistö oivalsi sen heti?

Kivilahti pelasti bongarit, vasta hänen todistuksensa jälkeen alettiin etsimään kylämurhan "tuntematonta".
Vainoharhaista tekstiä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tuli muuten mieleen, että olisiko lintupoikien näkemä hahmo ollutkin niemessä ilman paitaa ja menossa todellakin "aamupesulle" alas rantaan, kun pojat ovat pölähtäneet teltalle?

Vaalea nahka ja valkoinen paita, saattaisivat kirkkaana aamuna auringonkilossa mennä sekaisin.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

konsta kirjoitti:No eihän Kivilahti nähnytkään juuri mitään. (Huokaus) tätä saa aivan kyllästymiseen asti hokea, mutta ne tarkat tutomerkit, jotka laitettiin Kivilahden todistukseen, tulivat oikeasti Nilsin hypnoosinäystä, jonka poliisi halusi salata. Kuinka te ette tajua tätä, vaikka 60-luvun lehdistö oivalsi sen heti?

Voisitko osoittaa ne julkiset 60-luvun kirjalliset lähteet, joiden mukaan Kivilahden todistus revittiin kappaleiksi jo silloin? Jos et pysty tähän, niin kirjoituksesi on vainoharhaista tekstiä.
Hessu52
Watson itse

Tämä konstako sitten asettaa kyseenalaiseksi mm. Marjatan kertomukset.

Jätkä, ehkä kait, uskoo kaiken, minkä Gusse on sanonut ja toitottaa sitä täällä sivustoilla, mutta mihinkään todennäköiseen tuo ei usko, no on uskomaton ukko, kait.

Puukot silmän vierestä sisään menot ja tasapainoleimen vammautumiset, menevät läpi, mutta sitten Saloset ja Marjatta ovat käyneet jotain Helvetian propagandasotaa Gustafssonia vastaan?

Millä tavalla Heikki ja Kilu muka aloittivat propagandansa?

Kävivät saman aamuna ilmoittautuamassa poliisille, kun surmatyöt paljastuivat, onko siinä jotain propagandaa, häh?

Miten Kivilahti muka pelasti lintupojat, kun ilmoittautui yli viikko tapahtumien jälkeen poliisille, äitinsä määräyksestä.

Meinaatko, että takana olisi ollut joku koko kylän salaliitto ja jos tekijä olisi ollut kaikkien pelkäämä ja vihaama "kiskaukko", niin miksi sitten tuollainen salaliitto.

Tuolloin olisi luullut, että äijää olisi haluttu lusimaan mitä pikimmin, vai mitä konsta?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Pharaoh kirjoitti: Voisitko osoittaa ne julkiset 60-luvun kirjalliset lähteet, joiden mukaan Kivilahden todistus revittiin kappaleiksi jo silloin? Jos et pysty tähän, niin kirjoituksesi on vainoharhaista tekstiä.
Joo, Seura vuodelta 66, Kivilahden hypnoosi. Siellä artikkelin lopussa käsitellään Kivilahden antamia tuntomerkkejä ja todetaan, että jo 60-lehdistö arvasi, etteivät ne tarkat tuntomerkit ole Kivilahdelta, vaan Nilsin hypnoosista.

Se mitä Kivilahti näki, oli mies, joka tuli keskinimestä. Hän kertoi varsin yleiset tuntomerkit, kuten normaalit kasvonpiirteet jne. Finnit ja korvien muoto ynms oli Nisseltä.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti:Tämä konstako sitten asettaa kyseenalaiseksi mm. Marjatan kertomukset.
Ei, vaan se bullshit, mitä Marjatta itse esittää.
Hessu52
Watson itse

Voisitko tarkentaa, missä Marjatta puhuu "bullshittiä" ja kerro missä Gusse ei puhu "häränpaskaa"?

Jotenkin minä uskon ennemmin Marjattaa, kuin valikoivan muistiaukon omaavaa Gustafssonia.
Merivuokko
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

H.Salosta tämä palsta ei kiinnosta.
Kilu on tietenkin voinut käydä tuolta puolen tervehtimässä, tiedä häntä.
Merivuokko
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

H.Salonen ei ole ikinä edes avannut tietokonetta puhumattakaan sitten
kirjottamisesta. Kottarainen hankki äskettäin koneen, voi käydä lukemassa
jos on löytänytpalstan. Sen ystävätär osaa käydä palstalla.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Lintupojat näkivät tod.näk. murhaajan, mutta eivät nähneet Gustafssonia teltalla päälimmäisenä.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
strangelove
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja strangelove »

awa kirjoitti:Lintupojat näkivät tod.näk. murhaajan, mutta eivät nähneet Gustafssonia teltalla päälimmäisenä.

- hymm -
Salonenhan näki jalat, jotka eivät olleet Sepon? Ja jaloissa oli kengät, eiks se näin männy?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Mistä tieto - "että ei ollut Sepon"" ?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^Ei taida olla selvillä siitä itsekään, tuo meidän Heikki. Eikös sitä peruutellut sitä havaintoa?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
strangelove
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja strangelove »

awa kirjoitti:Mistä tieto - "että ei ollut Sepon"" ?
"Salosen näkemät miehen jalat eivät ole voineet olla Seppo Boismanin jalat, koska ne olivat Salosen katselukulmasta katsoen puun takana."

Tuo lainaus MTV3:n jutusta silminnäkijöiden käsittelypäivältä.
Vastaa Viestiin