Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

pedoauer

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja pedoauer »

Naurattaa nimimerkki Alida, tuo murha.infon teinipomo, joka kuvittelee päättävänsä mitä täällä saa ja ei saa tehdä.
Päädyin alidan mustalle listalle :D
Naurattaa alida. Tuo nimimerkki muppea ihaileva teini. Teini joka pitää muppea yhtenä palstan parhaimmista 4evö :D
Muppea, tuota kaikille vittuilevaa ja tosiasiat kiistävää automiestä.
Naurattaa alida. Mupen vittuilevasta tyylistä pitävä teinipomo, joka kuitenkaan ei itse kestä vittuilun kohteeksi joutumista. :D
Olin osittain väärässä. Olen pakotettu myöntämään sen. Sanoin, että vastaan alidan viesteihin jos siltä tuntuu, eikä alida siihen voi vaikuttaa. Toki voin vielä vastata, mutta alida ei niitä ilmeisesti näe.
Olin osittain väärässä, myös tämä vähän jopa yllättäen naurattaa :D
Hyvää tulevaa juhannusta kaikille ketkä vielä täysin turhaa liirum laarumiani pystyvät lukemaan.
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Ulrike=Chefile=Radiopuhelin=Alida. Muitakin nikkejä kyseisellä ikiteinillä on. :lol:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Alida lopettii kommentoinnin päivällä jostain syystä....saa nähdä mikä nikki tällä kertaa puhkee kukkaan :wink:
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ärrkele kirjoitti:Ulrike=Chefile=Radiopuhelin=Alida. Muitakin nikkejä kyseisellä ikiteinillä on. :lol:
Sivusta seuranneena uutena nickinä voin yhtyä edelliseen :lol: Annaannaaaaa kuuluu joukkioon :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Ylilääkäri
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Ylilääkäri »

Ei kuulu joukkoon, Vammaanna on pysyvästi ulalla ihan omissa sfääreissään.
Radiopuhelin
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Etkö tiennyt, että "ikibannit" ei auta koska olen "moderaattorien toveri" ja voin postailla bannien takaakin ja itse asiassa jaella muillekin banneja, ainakin nimimerkki "Radiopuhelin" mukaan? :lol:
Naurattaa tämä Ärrkeleen suoltama valehtelu ja vääristely. Katsokaas ihmiset, nyt kun pyydän häntä linkkaamaan tekstiin jossa olen väittänyt Ärrkeleen pystyvän jakamaan muille banneja, ei linkkiä tule koskaan. Vastauksena saamme aivovamman kourissa tapahtuvaa mongerrusta
Ärrkele kirjoitti:Ulrike=Chefile=Radiopuhelin=Alida. Muitakin nikkejä kyseisellä ikiteinillä on.
Naurattaa tämä Ärrkeleen katkeruus siitä kun käyn korjaamassa hänen valheitaan
sikakoira kirjoitti: Sivusta seuranneena uutena nickinä voin yhtyä edelliseen :lol: Annaannaaaaa kuuluu joukkioon :lol:
Sivusta seuranneena uutena nickinä varmaan tiedätkin että Ärrkeleellä on kertomansa mukaan aivovamma jonka vallassa suoltaa valheitaan
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

MInfon pahimmat trollit ovat näköjään edelleen noita multinikkejä tai niitä joiden nikki on joku tupla...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
ktaina
Adrian Monk

NoSureTomorrow..."Enää en sulle kommentoi"..Alidako se kiukuttelee :mrgreen:
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

sikakoira kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti:Ulrike=Chefile=Radiopuhelin=Alida. Muitakin nikkejä kyseisellä ikiteinillä on. :lol:
Sivusta seuranneena uutena nickinä voin yhtyä edelliseen :lol: Annaannaaaaa kuuluu joukkioon :lol:
Päivitetään listaa. Ulrike=Chefile=Radiopuhelin=Alida=Yavanna.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
ktaina
Adrian Monk

Ketjussa "Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa"(itse aiheessa ei nauramista)

Muppe kertoo tällä kertaa että hänellä on 5 lasta 3 eri naisen kanssa.. johon Tiina totee"Jumaliste Moppe=siemenlinko.. .Nyt äkkiä tänne...https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut ... ilisaatio. Noh Muppe ei ymmärrä jostain syystä linkkiä vaan ei kuulemma tiedä missä Tiina asuu :mrgreen: tai yritti kirjoittaa..
Viimeksi muokannut ktaina, Pe Kesä 30, 2017 9:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dark Tetra
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Lisätään vielä listaan, että Muppe oli vuoden verran seurakunnan maksamassa ja ylläpitämässä omakotitalossa tai jonkinlaisessa huvilassa astumassa juuri aikuisiän kynnyksellä olevia teinityttöjä seurakunnan laskuun.

Herralle ei siis mikään riitä. Se että on jo 5 naista 3 eri lapsen kanssa, ei tunnu miehelle riittävän. Vielä pitää täällä kysellä Tiinalta missä asuu, jos kävisi vielä sieläkin nussimassa. Jätä jo nyt hyvä mies meille muillekin edes Tiina.

Minä en usko hetkeäkään Mupen olleen seksuaalisessa kanssakäymisessä yhdenkään naisen kanssa. Sen uskon hyvin, että on lapsiin sekaantunut ja siitä tuomittukin, mutta mitään seksi- tai parisuhdetta hän ei ole voinut aikuisen naisen kanssa rakentaa.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
ktaina
Adrian Monk

Pakko kopioida tänne..on tää Nils niin :lol:

"Poistettu ketjuun liittymätöntä itsekehua. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella Helsingin Vuosaaressa tehdystä henkirikoksesta sekä tekijän mahdolisesta itsemurhasta. Ei tuoda esiin omia fantasioitaan tai kehua omilla seksuaalisilla kyvyillä jne".

Muppe tuomioistuimeen. Katsotaan lähteekö taas liskolle.
-NILS-
Lassie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Kyllä kuuluisi muutaman muun viestin mennä deleteen siellä myös ja ojennusta kehiin. Ehdin nähdä Mupen viestit ja vaikka olivatkin aiheen vierestä ja omista seksijutuistaan kehuskelua, niin ainakaan ei trollaile uhrien kustannuksella täysiä asiattomuuksia.
Reiluuden merkeissä bannia pitäisi kopista noilleKin, haitan sfääri on eri jälkimmäisten suhteen elikkä eritoten noille penalttia ja ojennusta. Palstalla on ilmeisesti muutama trolli, jotka aina välistä intoutuvat paskomaan palstaa. Lujaa kättä tällaisille, jotta oppivat olemaan ja jos ei oppi mene perille, menkööt ylilaudalle hirnumaan.
Halutaanko palstasta kohtuullisesti ei-ihan-paskaa. Silloin lannanluontiin.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Cicero tuossa ^ ketjussa, stalkkerin lisäksi. Päihittävät Muppen mennen tullen tuossa ketjun paskomisessa.

Mistä mä lainkan mahran gotosin ol?

Ulvilasta, Vanha-Ulvilasta Tähtisentien suunnalta?
Kirjoittaja cicero » La Touko 19, 2012 11:57 am

Tähtisentie on minulle todella tuttu ja koko alue joka tapauksessa. Teini-iästä aikuisuuteen olen tavalla tai toisella noilla kulmilla pyörinyt. Ensin muiden teinien kanssa läpikulkumatkalla, myöhemmin monesta eri syytä vieraillut alueella ja joissakin niissä taloissa myös. tiedän myös millainen mentaliteetti Satakunnassa asuvilla on:) Siinä ei poliisisetä ole se kenelle jutut kerrotaan niinkuin ne ovat.
Vai.
Pohjanmaan lakeuksilta?
Kirjoittaja cicero » 30 Kesä 2017, 22:35

Olen myös Pohjanmaalta enkä yhtään tietoinen siitä että nainen ei vois vaihtaa miestä ilman mustasukkaisuusdraamaa mutta lapsia ei ole soveliasta viedä pois isänsä elämästä, tämän sukuun kun kuuluvat ja siihen puuttuvat sitten jo muutkin kuin mies. Varsinkin pojat on tärkeitä, kaikkia kun ei kiinnosta tasa-arvo nykypäivänäkään :roll: Mun eksä on myös Pohjanmaalta ja lapset sekä kotipaikka kaikki kaikessa.
ktaina
Adrian Monk

Kyllä Cicero tietää..varsinainen "Psykologi" :mrgreen: :mrgreen:
Vastaa Viestiin