Niin. Tämä keissi kiinnostaa ja järkyttää minua myös enemmän kuin monet muut "murhajutut". Syy on se, että tekijä on psykiatri. Hänen, jos jonkun, tehtävä olisi ollut suojella, ylläpitää ja vahvistaa muiden mielenterveyttä. Nyt näyttää siltä, että hän toimi juuri päinvastoin ... Se tekee tilanteesta erityisen karmivan.QWERTY kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 12:10 pm
Uskoni on vahva, että myös mereenajo etenee viiden murhayrityksen tutkinnaksi, ja näistäkin pläjähtää tuomio.
Julkisuuteen viime viikkoina tulleet lisätiedot kuulostavat erittäin kompromettoivilta Tikkasta kohtaan.
Ja vahvistavat hirviömäistä kuvaa RT stä.
Minulla ei helposti ”mene tunteisiin” paitsi yksityiselämän piirin asiat, johtuu ammatistani. Jos menisi, en voisi tehdä tätä työtä, olisin surkea psykiatri.
Mutta täytyy tunnustaa, että sekä RT n että VW n lasten ja RT n exän kertomat julkisuuteen tulleet tiedonmuruset muodostavat painajaismaisen kuvan joka suorastaan järkyttää minua.
Henkiin jääneiden ja heidän läheistensä traumat ovat valtaisat. Menetykset korvaamattomat.
Hän tiesi, millaista haittaa saa aikaan ja aiheutti sitä - tarkoituksella.
Väkisinkin nousee epäily, että onkohan hän tehnyt "pahojaan" jo aiemminkin.