Jyväskylän laukkusurma v. 2011
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
Mun on TODELLA VAIKEA uskoa että joku jäisi hoodeille hengailemaan samojen heebojen kanssa jos on mennyt vasikoimaan. Vaikka olisi kuinka aineissa koukussa ja kiinni ja olisihan hänet pystytty hiljentämään jo aiemminkin ja vähemmällä volyymillä.
Mä en usko että se näyttävä ja avoin tapa jolla tämä on tehty on ollut tyhmyydestä tai vahingosta saati varomattomuudesta johtuva vaan jostain syystä piti tälläinen saippuaooppera naimisiinmenoineen ja kassikuljetuksineen järjestää.
Mä en usko että se näyttävä ja avoin tapa jolla tämä on tehty on ollut tyhmyydestä tai vahingosta saati varomattomuudesta johtuva vaan jostain syystä piti tälläinen saippuaooppera naimisiinmenoineen ja kassikuljetuksineen järjestää.
Miksei ne vaan syöttäny sille niitä huumeita ja kuoleman jälkeen soittanu poliisille että täällä on yks överit vetäny, minkä takia Aija piti sinne laukkuun sulloa ja kuljettaa jonnekkin?! Joku tais haluta ihan ehdoin tahdoin linnaan
Älypäät 
Nyt tää menee niin naurettavaks et jätän tän tähän... Mä olen nyt ne tiedot jakanut jotka aioinkin julkisesti jakaa (niillä tosin päästiin keskustelussa vain taaksepäin). Niin ja mun luuloilla jp:n syyttömyydestä ei ole mitään väliä, koska lain mukaan hän on vielä syytön.
...Enkä siis tarkota että TOIVON että noin tehdään, puhun vaan näiden tekijöiden kannalta, miten olis vältytty murhasyytteiltä.. Ehkä vältytty, ehkä ei, mutta tuo kassiin sullominen oli sellainen veto että siitä paistaa läpi se tieto että kiinni jäädään ja varmasti 
Älä ny ota ittees jos joku ei tajunnu pointtia, 90% tajushäh tä kirjoitti:Nyt tää menee niin naurettavaks et jätän tän tähän... Mä olen nyt ne tiedot jakanut jotka aioinkin julkisesti jakaa (niillä tosin päästiin keskustelussa vain taaksepäin). Niin ja mun luuloilla jp:n syyttömyydestä ei ole mitään väliä, koska lain mukaan hän on vielä syytön.
Sä olet "häh tä" kuule kauan toivottu mauste tähän keskusteluun, älä lannistu
Joo tätä olen myös miettinyt? Mut oisko iskenyt paniikki/mömmöt pistäny päätä hieman sekaisin ja tullut tollainen idiootti ratkaisuPetrus kirjoitti:Miksei ne vaan syöttäny sille niitä huumeita ja kuoleman jälkeen soittanu poliisille että täällä on yks överit vetäny, minkä takia Aija piti sinne laukkuun sulloa ja kuljettaa jonnekkin?! Joku tais haluta ihan ehdoin tahdoin linnaanÄlypäät
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Kiitos kuitenkin tiedoista hähtäh. On varmasti parempikin olla kertoilematta liikaa, jos tuo porukka on kovinkin läheistä. Niistä ei näemmä tiedä mikä koetaan vasikoinniksi ja mikä ei.
Todennäköisesti meidän kaikkien heitot on jollain tasolla joillekin heistä vasikointeja ja hyviä syitä kaivaa moraa esiin.
Yksi positiivinen puoli on kuitenkin tässäkin; apouttirallaa seitsemän kriminaalia on siirtynyt pois Jyskyn kaduilta hetkeksi. Ja voipi olla, että osa loppu jengiä hiljenee muuten vaan hetkeksi.
Ja kyllä mä ainakin sun jutut ymmärsin. Tuli vaan hutikoitua tässä sivussa samalla muuta.
Todennäköisesti meidän kaikkien heitot on jollain tasolla joillekin heistä vasikointeja ja hyviä syitä kaivaa moraa esiin.
Yksi positiivinen puoli on kuitenkin tässäkin; apouttirallaa seitsemän kriminaalia on siirtynyt pois Jyskyn kaduilta hetkeksi. Ja voipi olla, että osa loppu jengiä hiljenee muuten vaan hetkeksi.
Ja kyllä mä ainakin sun jutut ymmärsin. Tuli vaan hutikoitua tässä sivussa samalla muuta.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Vielä sen verran, että mä en oikein jaksa uskoa panikointiin. Apuna oli kuitenkin mies, joka on ennenkin tappanut. Eikä nuo loputkaan mitää kuoropoikia oo.
Ellei sitten kuljetushommaa annettu jollekin keltanokalle yksinään ja poliisiauton näkeminen ajoi paniikkiin ja jättämään kassin 'ei sovittuun' paikkaan.
Ellei sitten kuljetushommaa annettu jollekin keltanokalle yksinään ja poliisiauton näkeminen ajoi paniikkiin ja jättämään kassin 'ei sovittuun' paikkaan.
Nuotio & Äreät Tiput
Sitäkin mä vaan mietin, että jos todella oli tarkoitus ottaa henki pois, ja sitä oli kauan suunniteltu, kai oli mietitty myös että mitä ruumiille tehdään? Kuka kuljettaa jos kuljettaa, ja minne ja miten? Miksi se suunnitelma ei toiminut jos sellainen oli? Eikai ne nyt etukäteen suunnitellu että sullotaan se laukkuun ja viedään Taka-Keljoon?!
Oliko ehkä sittenkin tarkoitus antaa kunnon opetus, sellainen trippi että siinä käy jotenkin muuten hullusti kuin että henki pois..? Ja kun ennalta suunnittelemattomasti se henki lähti, mentiin paniikkiin ja loppu onkin tiedossa..
Oliko ehkä sittenkin tarkoitus antaa kunnon opetus, sellainen trippi että siinä käy jotenkin muuten hullusti kuin että henki pois..? Ja kun ennalta suunnittelemattomasti se henki lähti, mentiin paniikkiin ja loppu onkin tiedossa..
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Siellä oli kuitenkin ainakin kuusi henkeä. Mä en jaksa uskoa, että tollaiset tatskatut äijät rupeis tutisemaan, vaikka lattialla olis kaksi ruumista.
Ja Aijaa ei edes kuljetettu pois heti tuolloin, vaan ymmärtääkseni vasta seuraavana päivänä.
Ja Aijaa ei edes kuljetettu pois heti tuolloin, vaan ymmärtääkseni vasta seuraavana päivänä.
Nuotio & Äreät Tiput
tässä poliisin tiedotteesta vielä tästä..MissHolmes kirjoitti:Ja Aijaa ei edes kuljetettu pois heti tuolloin, vaan ymmärtääkseni vasta seuraavana päivänä.
Naisen ruumis oli pakattu pian kuoleman jälkeen ja siirretty todennäköisesti 7.1.2011 löytöpaikkaansa Jyväskylän Taka-Keljontielle, mistä se löytyi seuraavana päivänä ohikulkijan toimesta.
Sillon Suomi24:ssa tää oletettu IE tais jotain mainita että kun äiti E tuli kotiin, siellä oli näitä puhdistusaineita, mutta että äiti ei muuta tietäisi. Jos ruumis on kuljetettu vasta päivän päästä, niin se on varmasti ollut tuolla kämpässä? Ellei sitä ole sitten kierretty näyttämässä jossain. hyi
Vielä Roy:n ja näiden vangittujen fb-kaveruudesta: oli tosiaan tuoreita, mutta se juuri pistääkin ihmettelemään.. Tuntuisi kuin tämä porukka olisi lisäillyt toisiansa aika tuoreeltaan kavereiksi ja ei mene kuin hetki ja yksi kuolee..
Ja poliisin kertomasta motiivista.. Me emme tiedä kuin sen mitä herrat meille kertovat, sehän voi olla vain hämäystä, ties vaikka poliisilla olisi vaikka mitä epäilyjä asiaan.. Koska jos tosiaan vangitut olisivat vain mukailleet poliisin juttuja, tuskin MN osallisuus olisi tullut ilmi..
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Ehkä tästä oli tarkoitus tehdä näyttävä juttu. Mä en oikein nyt enää tiedä onko uhrilla itseasiassa itsellään niin keskeistä asemaa tässä muuta kuin joutua uhriksi. Tuntuu että paikalla on ollut sä ja mä ja kolmas ryhmittymä jotta kaikki asianosaiset saa yhtäläisen kunnian ja nyt kaikki on kavereita facebookissahäh tä kirjoitti:Joo tätä olen myös miettinyt? Mut oisko iskenyt paniikki/mömmöt pistäny päätä hieman sekaisin ja tullut tollainen idiootti ratkaisuPetrus kirjoitti:Miksei ne vaan syöttäny sille niitä huumeita ja kuoleman jälkeen soittanu poliisille että täällä on yks överit vetäny, minkä takia Aija piti sinne laukkuun sulloa ja kuljettaa jonnekkin?! Joku tais haluta ihan ehdoin tahdoin linnaanÄlypäät
Koska Aijan historiaa ennen viimeisiä kuukausia en tunne niin hyvin niin mieleeni tuli että onko hän kenties "kuulunut" johonkin toiseen porukkaan jota tässä nyt sitten tuli näpäytettyä.
-
hörhö vai venkula
Taitaa olla vain aikakysymys ennen kun joku valopää minutkin tänne nimeää,inka kirjoitti:^ sinulla kun tuntuu olevan kovasti "tietoa", niin kerrotko meille muillekin että kuka/ketkä tässä nyt on tehneet, ja mitä, ja missä, ja millon, ja miksi??? en kyllä muista löytäneeni tästä ketjusta ainuttakaan koko nimeä yms.
ja lain silmissä täällä puhutaan kyllä täysin suoraan oikeista ihmisitä heinä itsenään..
minä en valitettavasti pysty asiasta syytettä nostamaan, mutta toivottavasti joku sen tekee
että tämä tolkuton paskanjauhanta loppuisi...
en myöskään katso asiakseni kertoa asiasta julkisesti yhtään mitään,
mutta sen verran voin kertoa että mitään valtavaa salaliittoteoriaa ei ole,
eikä jutussa ole mitään suunniteltua..
Syytteen nostaminen yksityiselämää koskevasta tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta
Virallinen syyttäjä ei saa nostaa syytettä yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä, kunnianloukkauksesta eikä törkeästä kunnianloukkauksesta, ellei asianomistaja ilmoita rikosta syytteeseen pantavaksi. Valtakunnansyyttäjä voi kuitenkin antaa määräyksen syytteen nostamisesta, jos rikos on tapahtunut joukkotiedotusvälinettä käyttäen ja erittäin tärkeä yleinen etu vaatii syytteen nostamista.
Kuollutta henkilöä koskevan kunnianloukkauksen voi ilmoittaa syytteeseen pantavaksi kuolleen henkilön leski, sisarus, sukulainen suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa taikka vainajan kanssa yhteisessä taloudessa elänyt tai muu henkilö, jolle vainaja oli erityisen läheinen.
http://www.laki24.fi/riri-rikokset-yksi ... sesta.html
-
hörhö vai venkula
Ei ole!!!MissHolmes kirjoitti:^
^
Tarkoitan lapsen isää. Siitä övereihin kuolleesta en oikein ole päässyt jyvälle.
Jossain joku kirjoitti, että hänen kuollessaan Aija olisi ollut paikalla, mutta niin sekaisin ettei tajunnut P:n tilaa. Tuosta on kai kuitenkin aikaa vuosia. Eikä kosto siitä oikein tunnu järkeen käyvältä.
Facen perusteella ME ei olisi samaa porukkaa. Mutta face nyt ei olekaan mikään tietosanakirja.
Voisiko joku viisas valottaa.
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
No jopas nyt jotakin hei hörhö vai venkula
Taidat sitten olla ihan asianomaisia kun tiedät noin hyvin. Tupa on ollut täynnä uhriin "ärsyyntyneitä" eikä uhrikaan sinne olisi mennyt jos olisi tiennyt kuka siellä oli ja kyse ei ole ollut suunnitelmallisuudesta
vaikka jo saatiin tiedotettakin että surman syynä on aiemmin tapahtuneet asiat. 
Taidat sitten olla ihan asianomaisia kun tiedät noin hyvin. Tupa on ollut täynnä uhriin "ärsyyntyneitä" eikä uhrikaan sinne olisi mennyt jos olisi tiennyt kuka siellä oli ja kyse ei ole ollut suunnitelmallisuudesta