härkä kirjoitti:
Hieman Valdovas kummastuttaa, kun hyväksyt Vendetan perustelut , jotka ovat varsin lähellä omiani ( Lukuunottamatta sairaskohtausteoriaa , koska en tiedä lääketieteesstä mitään ), joita olen esittänyt pitkin matkaa.
Parahin Härkä, ikävä kyllä minulla ei ole kirjekuoressani oikeaa vastausta tai tietoa vainajamme henkilöllisyydestä, joten en oikein voi antaa pisteitä sen mukaan, miten lähelle itse kukin arvauksissaan on päässyt. Olen lähinnä kommentoinut eräitä esitettyjä näkemyksiä omasta näkökulmastani paitsi sisällöllisesti myös sen suhteen, miten niitä on perusteltu ja miten johdonmukaiselta esitetty näkemys on tuntunut. Siinä suhteessa esitetyissä kommenteissa on nähdäkseni ollut aika lailla eroa.
Muutenkin hiukan vierastan ajatusta, että tämä foorumi olisi ensi sijassa joku pätemisen, nokittelun ja pisteiden keruun paikka, vaan paremminkin tapa jakaa ajatuksia ja pohtia näkökulmia yhteisesti kiinnostavasta kysymyksestä.
Tosin olen pomppinut osin tarkoituksellakin asiasta toiseen , jotta saadaan lisää vaihtoehtoja. Esim Dragon Maining oli lähinnä huuli, mutta eihän koskaan voi olla aivan varma.
Toisaalta kaunis, hyvin kirjoittava nainen
Minä sekopää keksin kanssa huitova tukkijätkä. Heh, Heh älä suutu.
En ja samaa suosittelen muillekin. Olen useilla keskustelupalstoilla huomannut, että monet ottavat tällaiset keskustelut kovin vakavasti ja kirjoituksiinsa kohdistuvat kommentit ja kritiikit usein lähes henkilökohtaisina hyökkäyksinä. Tästä on tämänkin foorumin monissa ketjuissa kosolti esimerkkejä. Suosittelisin yleensäkin hiukan rennompaa otetta näihin ajanvietekirjoitteluihin...