Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kalessin kirjoitti:musta taas on kiva lähteä miehen kanssa ikkunaostoksille, ja varsinkin kun se melko usein sitä ehdottaa. joskus tehdään sellaisia useamman tunnin "päämäärättömiä päiväkävelyjä", jolloin tietty voi ostaa jotain jos haluaa.
Loka kirjoitti:
Perustytön musta kuitenkin tekee se, että meillä oli eilen täällä kolmas maailmansota ja hulabaloo päällä kun löysin metsälenkiltä tultuani hirvikärpäsiä :oksentelio: päästäni. Jummi sitä huudon määrää mikä munkin kurkustä lähtee. Ukko sitten suihkussa nyppi niitä pois ja minä väänsin melkein itkua.
Tämä kohtaus on myös meillä nähty, ja nykyisin ei ole niin usein sieniä ruokana syksyllä...
Joku näppärä voisi tehdä samanlaisen ketjun meille miehille, "unelmanainen"-ketjun. Tosin, vastaukset olisi varmasti "On välillä sängyssä alasti ja tuo kaljaa"-linjaa No eii.
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Huh,onpas tytöillä vaatimukset,eihän tollaista olekkaan..
Toisten ihmisten huomioonottamisella,huumorintajulla ja erityisesti tarpeeksi leikkaavalla kaalilla pääsee jo pitkälle
eli pitää olla sitä yleissivistystä(ei tarkoita kirjanoppineisuutta) ja tunneälyä.
Aika hyvin tiivistetty, noihin ei ole vastaansanomista
Kalessin kirjoitti:musta taas on kiva lähteä miehen kanssa ikkunaostoksille, ja varsinkin kun se melko usein sitä ehdottaa. joskus tehdään sellaisia useamman tunnin "päämäärättömiä päiväkävelyjä", jolloin tietty voi ostaa jotain jos haluaa.
Sun miehessa on kummia piirteita
Itse vihaan shoppailua yli kaiken.....
musta tuntuu siltä, että se tekee tämän kaiken vain siksi, että mä olisin tyytyväinen ja kun mä olen tyytyväinen niin elämä meidän perheessä on huomattavasti helpompaa. tosin mies on sen verran ovela, että esittää asian niin kuin se oikeasti itsekin diggaisi siitä ja luultavasti tykkääkin jonkin verran, joten, no...mäkin olen tyytyväinen.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
- Fiksu. Sekä älykäs että ihan noin maalaisjärkeäkin pitää olla. (katsokaapa esimerkiksi matikan opiskelijoita, niin tiedätte, mitä tarkoitan...)
- Huumorintajun pitää osua edes jotenkuten yksiin.
- Tunneäly!!! (omaltani joskus vähän puuttuu...)
- Ei saa olla turhan mustasukkainen. Hieman mustasukkaisuutta on aina ihan ok, mutta ylipäänsä kaikenlainen kahlitseminen on No-no. Tämä taas ei tarkoita sitä, että minun pitäisi päästä joka ilta baariin iskemään itselleni uusia panokavereita kun mies odottaa lasten kanssa kotona, ei. Minulla vain sattuu olemaan laaja ystäväpiiri, josta hyvin suuri osa on miehiä. Monet läheisimmistä ystävistäni on miehiä. Tämmöinen taas tuntuu käyvän suuresti joidenkin miesten itsetunnolle.
- Edes osittain samat kiinnostuksenkohteet (tämä nyt taitaa olla aika välttämätön noin muutenkin...)
Jaa-a, siinäpä tärkeimmät. Lisäyksiä ehkä myöhemmin. Kuten voi huomata, ei minullakaan mitään kauhean tarkkoja ja laveita vaatimuksia ole.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Hmm.. Joskus kirjoitin ystävälleni millainen olisi unelmieni mies, mutta en nyt tähän hätään muista mitä kaikkea silloin kirjoitin.. No kuitenkin, täältä pesee:
Toivoisin, että unelmieni mies olisi vahva (ettei minun aina tarvitse olla), joka suojelisi minua, olisi hellä ja kiltti... Toivoisin niin, että joskus löytäisin jonkun, joka kykenee ymmärtämään ja kuuntelemaan niitä vaikeita asioita joiden kanssa pienen ikäni olen elänyt. Toivoisin, että hän olisi sielunkumppanini, pitäisi samoista asioista (tai ainakin joistain). Tärkeää olisi myös että hän pitäisi lapsista sekä eläimistä. (Jos joskus joku tyyppi osuu kohdalle, niin voi raukkaa, hän saa samalla kasan eläimiä :'D) Toivoisin myös ettei hän olisi mieltynyt alkoholiin tai tupakkaan, koska itse en niitä käytä ja pelkään alkoholia nauttineita ihmisiä. Hmm... mitäs vielä. Niin, ulkonäköhän ei ole tärkein, mutta hyvä ulkonäkö tietysti plussaa. Ai niin, ja en voi sietää epärehellisyyttä tai pettämistä, joten auervaaramaisuus pois.
- käyttää alkoholia usein, mutta vain annos tai kaksi kerrallaan
- ei ole rattijuoppo eikä muutenkaan uhoa ja/tai törttöile liikenteessä
- ei hämäriä bisneksiä tai jatkuvaa käräjöintiä
- rakastaa minua enemmän kuin autoaan tai muita pöriseviä menopelejä
- ei haise (ei tupakkaa, pesemättömiä hampaita tai ylettömästi parfyymia)
- pitää eläimistä
- tulee toimeen ilman että koko ajan on jokin mölytoosa taustalla soimassa
- ei minkään sortin fanaatikko tai guruihin hurahtelija
- syö mitä vain
- säästäväinen melkein pihiyteen asti (toki meillä on yhteiset rahavarat)
- muuttaa joskus mieltään (muttei yhtenään)
- jonkinmoinen yleinen älykkyys ja kyky kiinnostua mitä moninaisimmista asioista on plussaa
- ymmärtää pieruhuumoria
- bi , kannattaa avointa suhdetta, ja ehdottomasti turvaseksin kannalla
- henkisesti androgyyni
Loka kirjoitti:Joo, mun listaan uusi vaade, kalastaminen on iso miinus, prkle.
Lisätään: Ajattelemattomuus, omissa maailmoissaan oleminen. Oman ruokansa laittamisen taitamattomuus, laiskuus ns. miesten töissä. Vonkaaminen, ei on ei.
Ei ole vaikeaa tehdä naista onnelliseksi... Tarvitsee vain olla:
1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. hydraulikko
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti
Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:
1. miellyttävä
2. urheilullinen, mutta
3. älykäs
4. voimakas
5. hyvätapainen
6. luja
7. lempeä
8. herkkä
9. päättäväinen
10. romanttinen
11. miehekäs
12. vitsikäs
13. iloinen
14. vakavasti otettava
15. arvokas
16. rohkea
17. nallekarhu
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava, mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti, mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin, mutta
28. viileä, mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen, mutta
31. periaatteellinen, mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo, mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen, mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön), eli
38. epätoivoinen (rakkaudesta), mutta
39. hillitty
40. charmikas, mutta
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas, mutta
44. haaveileva mutta
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin
49. maksukykyinen.
Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:
a) ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut.
b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle.
c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt.
d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan
naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.
On tärkeää olla unohtamatta hänen:
1. syntymäpäiviään
2. nimipäiviään
3. hääpäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kuukautisiaan
6. hammaslääkäriaikaansa
7. vuosipäiviään
8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.
Valitettavasti täydellisinkään edellä mainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.
Ja mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä ja
2. ruokaa
Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy ylivoimaisen vaikeaksi, naiselle kuin naiselle !
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Miehen pitää olla miehekäs mies, puhua vähän mutta asiaa möreällä ja vakuuttavalla äänellä.
Karvainen.
Vaaleatukkainen.
Keskimääräistä älykkäämpi, tai muuten nero jollain tietyllä alalla.
Kielellisesti lahjaton.
Fyysisesti sekä henkisesti minua vahvempi. (Sekä ehdottomasti huomattavasti minua pidempi, mikä ei mielestäni ole liikaa pyydetty, terv. 157cm)
Hyväntuoksuinen.
Minua vanhempi.
Musiikillisesti lahjakas.
Ja perinteisesti eläinrakas, mielellään siinä määrin että arvostaa eläimiä enemmän kuin ihmisiä.
Ei käytä tippaakaan alkoholia (satunnaisia viinilasillisia lukuunottamatta) eikä polta tupakkaa. Sikarit sallitaan.
Ymmärtää, että minä olen aina oikeassa, eikä käytä tuhottomasti aikaa kyseistä luonnonlakia vastaan tappelemiseen.
Ei kukkoile. Vihaan kukkoilua. Inhoan miehiä, joiden on pakko päästä snägärijonossa aukomaan päätään muille. Tai miehiä jotka jatkuvasti yrittävät todistaa muille omaa alfaurouttaan. Tosimiehen ei tarvitse tehdä sellaista. Tosimies ei uhkaile, eikä lyö. Eikä varsinkaan uhkaile tai lyö minua tai naisia ylipäätään.
Ja miehen täytyy tietysti ehdottomasti olla ruoanlaittotaitoinen (muuten kuolemme molemmat nälkään). Arvostan myös sitä, jos mies harrastaa jotakin kestävyysurheilua (ts. lihastenpumppaaminen ei vakuuta).
Ainiin! Ja lisäksi pitäisi vielä olla hyvä käsistään, siis hallita kaikki pienimmät remonttihommat ja niin edelleen.