Juna-asemien ja junien järjestyshäiriöt

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Nemesia
Neuvoja-Jack

Re: Juna-asemien ja junien järjestyshäiriöt

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Michelangela: Tämä kaverini ryöstäjä jäi kyllä valvontakameroiden kuviin, mutta sitä miestä ei ole tunnistettu eikä löydetty vielä. Ryöstäjä oli ulkomaalaistaustainen (kaverini mukaan thaimaalainen tai kiinalainen mies)
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Okei, no voi jmlt sentään. :( Kyllä tuollainen kokemus järkyttää sitä perusturvallisuuden tunnetta.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
PaxCow
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Mä olen suhteellisen vähän törmännyt todellisiin järjestyshäiriöihin junissa tai asemilla, vaikka on pääkaupunkiseudun lähiliikenteessä jonkin verran tullut liikuttua, öiseenkin aikaan (nykyään tosin vähemmän). Lähijunissa on viikonloppuöisin vartijoita, joten ei siellä oikein osaa pelätä, vaikka kaikenlaista kännistä porukkaa junissa toki liikkuu. Känniseen sössötykseen en kiinnitä huomiota tai siitä provosoidu ja hyvin on mennyt.

Helsingin päärautatieasema ei ole mikään paras paikka yöaikaan yksin ollessa, mutta enpä ole vielä tähän päivään mennessä sielläkään mitään todellista häiriötä kokenut, vaikka olen erilaisissa humalatiloissa siellä yöjunaa odotellut.

Luin juuri viikonloppuna lehdestä lipuntarkastajista kertovan jutun ja siinä tarkastaja kertoi, että suomalaiset junat ovat myös yöaikaan melko rauhallisia ja niihin uskaltaa päästää vaikka teininkin. Olen kokemuksieni pohjalta samaa mieltä.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Vastaa Viestiin