Onneksi ei ollut mitään vakavaa tekeillä, minä kun jo vilkkaan mielikuvitukseni turvin mietin vaikkas mitä. Hyvä, että selvisi, paitsi että mikäs sieltä perheen kulkuneuvosta sitten lopulta roikkuikaan?
Lapsiperhe pakeni ampujaa Mäntsälässä
Re: Lapsiperhe pakeni ampujaa Mäntsälässä
Tämä oli kyllä tosi hauska juttu sitten lopultakin!
Onneksi ei ollut mitään vakavaa tekeillä, minä kun jo vilkkaan mielikuvitukseni turvin mietin vaikkas mitä. Hyvä, että selvisi, paitsi että mikäs sieltä perheen kulkuneuvosta sitten lopulta roikkuikaan?
Jos minun lapsi huutaisi takapenkiltä että äiti meitä ammutaan, niin olisin kyllä skeptinen ja vastaisin vaan höpö höpö. Mutta sitten taas jos perheellä on taustalla jotakin outoa, niin ehkä on oikeasti ollut pelko. Mistä sen esim. tietää jos on ollut kyseessä yh-äiti jolla on vainoava entinen mies. Tai sitten muuten jotakin salattavaa.
Voi hyvää päivää näiden ihmisten kanssa, näin tosiaan käy kun muodostetaan omat näkemykset Salkkareiden ja paskalehtien kautta.
Pitäisiköhän ihmisten hiljalleen "laittaa valot päälle", eikä nähdä aseita ja terroristeja joka paikassa...
Pitäisiköhän ihmisten hiljalleen "laittaa valot päälle", eikä nähdä aseita ja terroristeja joka paikassa...
Samaa mieltä. Jotain holttia asioihin. Mutta kun jo pienert penskat pelotellaan maahanmuuttajilla ja terroristeilla niin näin käy.
Tiedän aikuisia hysteerikkojakin, jotka pelkäävät ihmisiä, joilla on selkäreppu; että pommihan siellä. Sitten kun lasten kuullessa puhutaan, niin tulos on tämä.
Minun lapsuudessani peloteltiin mustalaisilla, vaikka eivät nekään sentään kaikkia rikoksia tehneet eivätkä joka paikkaan ehtineet.
Tiedän aikuisia hysteerikkojakin, jotka pelkäävät ihmisiä, joilla on selkäreppu; että pommihan siellä. Sitten kun lasten kuullessa puhutaan, niin tulos on tämä.
Minun lapsuudessani peloteltiin mustalaisilla, vaikka eivät nekään sentään kaikkia rikoksia tehneet eivätkä joka paikkaan ehtineet.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Maailman meno on kyllä niin muuttunut. Jos ajattelee itseään 11 vuotiaana, niin ei olisi tullut mieleenkään että joku jahtaisi minua aseen kanssa. Tuo kertoo siitä jonkin verran miten paljon lapset kuulevat ikäviä uutisia, saavat katsoa televisiota, pelata pelejä jne. Toisaalta ei ole mikään ihme jos tuollaisen pienen lapsen päässä liikkuu pelottavia asioita.
Ai, että se, että ellillä ei olisi tullut mieleen lapsena, jo kertoo jotakin?
On toi fikkari-dude kanssa vähän tyhmästi toiminu. Jopa minä - kovisten kovis - olisin saattanut säikkyä. En toki tuliaseeksi - tietenkään, kaikkien aseiden detaljinerona - olisi luullut.
Muuten, tiesittekö, että aivomme "paikkaavat" kaiken aikaa vajavaista aistitietoa ympäröivästä maailmasta? Koska vain yksi signaali kerrallaan mahtuu käsittelyyn. Jotenkin noin se menee...
Kaikki ei siis aina ole totta, vaikka luulisi.
On toi fikkari-dude kanssa vähän tyhmästi toiminu. Jopa minä - kovisten kovis - olisin saattanut säikkyä. En toki tuliaseeksi - tietenkään, kaikkien aseiden detaljinerona - olisi luullut.
Muuten, tiesittekö, että aivomme "paikkaavat" kaiken aikaa vajavaista aistitietoa ympäröivästä maailmasta? Koska vain yksi signaali kerrallaan mahtuu käsittelyyn. Jotenkin noin se menee...
Kaikki ei siis aina ole totta, vaikka luulisi.
- devil_doll
- Axel Foley
Jos olisin päättänyt vähän osoittaa mieltäni peripunaniskalaiseen tapaan ammuskelemalla hiekkakuopallani juoksentelijoille, niin minähän tietysti myöntäisin sen heti poliisikuulustelussa, enkä suinkaan keksisi tarinaa siitä, miten olin vain hyvää hyvyyttäni koittanut pysäyttää autoa, jonka oven alta roikkui jotain (mitä muuten on yleensä mahdoton huomata autosta käsin ja poisnoustessa nämä roikkuvat osat yleensä nousevat nousijan mukana).
Enhän minä mitenkään kyyninen ole, onpa vain nuoruudestani ikävähköjä kokemuksia reviiritietoisista landepaukuista juurikin hiekkakuopilta ja juurikin kyseiseltä alueelta...
Enhän minä mitenkään kyyninen ole, onpa vain nuoruudestani ikävähköjä kokemuksia reviiritietoisista landepaukuista juurikin hiekkakuopilta ja juurikin kyseiseltä alueelta...
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.