Raid kirjoitti:Jaahas... eli taas on menossa vellit ja puurot sekaisin... En nyt lähde tähän juupas eipäs keskusteluun mutta allekirjoitusoikeus poistetiin koska et kehoituksesta huolimatta poistanut tekstiä joka kuuluu lautamiehiin. Et kuitenkaan rangastusta saannut kuten se määritellään tuomioistuimessa.
Hyvää yötä ja kauniita unia 
RAID
Karkuun vaan sukkelasti.
Mitä ihmeen väärää on siteerata allekirjoituksessa palstan sääntöjä tai kertoa, kuinka monta kertaa on ollut bannissa? Saisin varmaan laittaa allekirjoitukseeni muunkin rikoshistoriani, jos haluan, eikö totta? Ja säännöt ovat OMIA sääntöjänne, joten kai se on pelkästään HYVÄ, että niistä muitakin kirjoittajia säännöllisesti muistutetaan? Häpeättekö te omia sääntöjänne tai antamianne rangaistuksia, ja jos, niin miksi ihmeessä??
Täällä esim tämän ketjun aloittaja piti viikkotolkulla allekirjoituksessaan minun kommentiksi väittämäänsä, täysin toisen ihmisen kommenttia, kun hänellä on hieman lukihäiriöitä ilmeisesti. En päässyt asiaa korjaamaan, kun olin taas vaihteeksi bannattuna. Huomautin häntä bannista päästyäni, että kommentti itse asiassa oli hänen aatetoverinsa neronleimaus, jolloin hän lopulta itsekin asian tajusi ja kommentin poisti. Mutta ei olisi tullut mieleenkään alkaa asiasta ylläpidolle ruikuttamaan, saatikka poistamaan allekirjoitusoikeuksia. Ainuttakaan ilmiantoa en ole ylläpidolle tehnyt, enkä tee jatkossakaan.