seppoilmari kirjoitti:mitzy kirjoitti: mullakin on tummia kavereita jotka ovat paljon korkeammalle kouluttautuneita kun teikäläiset.
"Syrjäsen mielestä se on vain huhu, että somalit rakentavat elämänsä sosiaaliavustusten varaan. Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjänen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."
Blah, en puhu somaleista. Ja en todellakaan ole missään vaiheessa väittänyt ettei ongelmatapauksia olisi, onhan niitä ja ihmekkös tuo kun katsoo noita taustoja. Mutta on ärsyttävää kun niputetaan kaikki samaan ongelmakastiin.
Suomesta löytyy jos jonkinlaista oikeasti osaajaa myös afrikkalaista maahanmuuttajista jotka työskentelevät alansa hyvin palkatuissa töissä tai ovat tulleet tänne opiskelemaan.
Tottakai meiltä löytyy oma se oma ongelmamamuporukka joille ei tarttis antaa niitä oleskelulupia tai heivata pihalle rikosten jälkeen. Lisäksi en mä voi kauheasti moittia noita siivoojiakaan jotka painavat paskapalkalla tuolla siivoamassa oksennuksia ja paskaa vessoista.
En mä ole sitä mieltä,että kaikkia pitäs hyysätä, mutta vituttaa se kaikkien samaan nippuun laittaminen. Mä olen ehdottomasti sitä mieltä,että eka rikos niin pihalle. Ja kotoutuminen tarkoittaa sitä,että opetellaan se kieli jne.. Helvetti jos mä menen naimisiin vaikka Namibian suurlähetystön työntekijän kanssa niin vähemmästäkin vituttaa kun nää vatipäät laittaa itse rahansa tienaavan ongelmattoman samaan nippuun ja ovat sitä mieltä,että raiskaaja se varmasti on.
Sori avautuminen