22-vuotias nainen surmattu Vantaan Ilolassa 17.7.2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Katjaliini
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Helmi 05, 2014 2:33 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Katjaliini »

Tietääkseni Martinan siskon tapaus ei liity tähän ollenkaan. Ymmärsin, että hänellä on ollut joku sairaus yms jonka seurauksena poistui liian aikaisin. Ja semmoisen käsityksen saa myös Martinan kirjotuksista.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Katjaliini kirjoitti:Tietääkseni Martinan siskon tapaus ei liity tähän ollenkaan. Ymmärsin, että hänellä on ollut joku sairaus yms jonka seurauksena poistui liian aikaisin. Ja semmoisen käsityksen saa myös Martinan kirjotuksista.
Mistä olet saanut käsityksen,että oli sairas?
Mikä Martiinan kommentti viittaa siihen?
Iltalehdessä ollut uutinen Martinan blogikirjoituksesta ei ainakaan minulle anna käsitystä sairaudesta.

"Martina Aitolehti avautui lisää siskonsa kuolemasta

Julkaistu: 19.7.2014 21:35

Ilta-Sanomat kertoi eilen malli-yrittäjä Martina Aitolehden pikkusiskon traagisesta kuolemasta. Tänään Aitolehti avautui kipeästä asiasta lisää henkilökohtaisessa blogissaan.
-Ikävä on kauhea eikä varmaan hellitä koskaan. Enkelit pitää sinusta nyt huolta ja saat valoa elämääsi tuon puoleisessa, Aitolehti kirjoittaa koskettavasti blogissaan.

Siskon kuolema jätti suuren surun ja kaipuun koko perheelle.

-Vaikka minä siskonasi tiedän, että nyt sulla on hyvä olla, vihdoin. Olet turvassa kaikelta pahalta, kirjoitus kuuluu.

-Ihania muistoja, ihania hetkiä kanssasi sain viettää, nähdä sinun kasvavan ja aikuistuvan. Koskaan en unohda katsettasi, kaunista hymyäsi ja tapaasi olla läsnä, silloin kun vielä olit…olit villivarsa jota mikään ei kyennyt kesyttään, Aitolehti jatkaa.

Tieto Martina Aitolehden sisaren kuolemasta tuli julkisuuteen eilen. Asiasta kertoi ensin Seiska verkkosivuillaan. Aitolehti kertoi suru-uutisen myös Ilta-Sanomille.

– Pitää paikkansa, mutta en halua kommentoida asiaa enemmän, Martina sanoi.
Pihla Hakala"
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 ... pos=ok-nln
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
stacy
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Heinä 19, 2014 2:15 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja stacy »

Ilolan ja sen lähialueilla nuoruuteni pyörineenä voin sanoa että juttu kuulostaa melko omituiselta ainakin omiin korviini. Ilola on rauhallinen asuinalue, suuri osa asutuksesta omakotitaloja ja paljon lapsiperheitä. Porukan ikäjakauma toi heti mieleen jonkun ryyppyremmin tai narkkiporukan, joihin taas en ole Ilolassa liiemmin törmäillyt.

Martinan siskon kuolemasta en tiedä sen enempää minäkään, mutta väkisinkin tuli kyllä tehtyä omia johtopäätöksiä uutiset kuultuani. Tyttö eli melkoisen huuruista elämää ja on ainakin jossain vaiheessa pyörinyt myös Vantaalla. Puheet tytön sairaudesta juontuvat ilmeisesti sisarien äidin FB-sivuille joista on pääteltävissä ettei lapsella kaikki ole ihan reilassa ollut.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Jospa ollaan oltu jonkun porukan vanhempien talossa oleilemassa. Monethan viettävät kesää mökillä ja kämppä tyhjänä. Eipäs ole kauaa, kun lähipiirissä vanhukset kesäasunnolla ja sillä välin aikuinen hulttikokakara kavereineen luvatta vanhusten kaupunkiasunnolla päihteilemässä.

Sairaudeksihan jotkut päihderiippuvuutakin sanovat. Onhan narkomaanilapsenkin kuolema kamala asia läheisille jos on myöskin tämän elämän katsominen. Sitä kokee suurta avuttomuutta, kun ei pysty auttamaan ja joutuu katsomaan vierestä, kun läheinen kulkee kohti tuhoa. Kuolema voi toisinaan olla jopa helpotus, vaikka surullista onkin.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Katjaliini
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Helmi 05, 2014 2:33 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Katjaliini »

Niistä facebook jutuista juuri. Äiti sanoi lapsensa olevan loppuelämän vakavasti sairas. Minä ainekin ajattelen sen olevan muuta kuin päihteet, en kuitenkaan väitä etteikö hänellä olisi voinnut olla tekemistä niiden kanssa joskus. Mutta ne iätkään ei täsmänneet joten en ainekaan koe syytä yhdistellä näitä tapauksia. Eiköhän asia aikanaan selviä!
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Tästä iästä väännettiin jossain Suomi24 keskustelussa. Joku sanoi siskon olleen Martiinaa 10 vuotta nuorempi, joten ikä on 22v. Mistä tämä 25-vuoden ikä on tullut? Itse en tunne kumpaakaan tapausta, joten minulla ei faktatietoa kenenkään iästä ole.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
stacy
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Heinä 19, 2014 2:15 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja stacy »

Mun muistikuvien mukaan tyttö olisi tosiaan vasta sen 22v.

"Koita jaksaa .minullakin on ikävä.tapahtui minun viereisessä talossa. En unohda steffiä ikinä"

Nyt joku kommentoi näin tytön kuvaan FB:ssä. Voi edelleenkin olla sattumaa, mutta ainakin ko. kommentoija on vantaalainen.
Kerjäläinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:27 pm
Paikkakunta: Viemäriverkosto

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

Kirjoittaja stacy » Su Heinä 20, 2014 3:00 pm
Ilolan ja sen lähialueilla nuoruuteni pyörineenä voin sanoa että juttu kuulostaa melko omituiselta ainakin omiin korviini.
En tiedä lieneekö kovinkaan oleellista tässä, mutta et ole tainnut hetkeen enää olla ihan nuori?
Ilolahan sijaitsee aivan koivukylän vieressä, jossa taas sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Eiköhän siihen naapurikyläänkin jokunen pahansuopa mahdu :roll:
Itse tapauksesta ei kyllä muuten mitään käryä.
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.
stacy
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Heinä 19, 2014 2:15 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja stacy »

Kerjäläinen kirjoitti:
Kirjoittaja stacy » Su Heinä 20, 2014 3:00 pm
Ilolan ja sen lähialueilla nuoruuteni pyörineenä voin sanoa että juttu kuulostaa melko omituiselta ainakin omiin korviini.
En tiedä lieneekö kovinkaan oleellista tässä, mutta et ole tainnut hetkeen enää olla ihan nuori?
Ilolahan sijaitsee aivan koivukylän vieressä, jossa taas sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Eiköhän siihen naapurikyläänkin jokunen pahansuopa mahdu :roll:
Itse tapauksesta ei kyllä muuten mitään käryä.
Kyllä mä edelleenkin melkoisen nuori olen vaikka se tosiaan ei kovin oleellista olekaan :) Ja joo kyllähän nuo alueet vierekkäin sijaitsee, mutta muuten niitä ei mun mielestä voi toisiinsa millään lailla verrata. En mä nyt ihan mahdottomana tietty sitä pidä etteikö Ilolaankin olisi muutama peikko eksynyt, mutta ei tämmöset jutut siellä ihan jokapäiväsiä ole. :roll:
Katjaliini
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Helmi 05, 2014 2:33 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Katjaliini »

Eiköhän jokaiselle asuinalueelle omat "hullunsa" tiensä löydä :D Ja pitää muistaa, voi kiltinki ihmisen päässä yhtäkkiä pimahtaa!
Zara
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:15 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Zara »

Ainakin minä tuolla yhdessä kommentissa pohdin, että minun muistikuvan mukaan hän olisi ollut 25v ja muistikuvani perustuu aikaisempiin keskusteluketjuihin toisaalla tästä siskosta. Mutta kuten totesin, on vain omaa muistelua, ei tietoa :lol: ja aika monihan täällä tuntuu tuota 22v puoltavan, niin lienee sitten ollut nuorempi kuin muistelin.

Milloinkahan tästä Ilolan tapauksesta tiedotetaan enemmän?
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
Avatar
Scarlett
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 10:42 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Scarlett »

Martinan sisko on Martinan aiemman haastattelun perusteella 10 vuotta nuorempi eli syntynyt 1992. Tänä vuonna siis 22-vuotias. Muistaisin joskus lukeneeni, että hänellä oli jotain touhua päihteiden/huumeiden tai vastaavan kanssa. En tiedä, kuinka vakavaa oli vai pelkkää pössyttelyä satunnaisesti. Eri isä heillä oli, joten sen siskon sukunimeä en tiedä. Etunimi oli joku S:llä alkava, olisiko ollut Stefanie tai vastaavaa. Joka tapauksessa tämä haastattelusta, jossa kertoi lapsuudestaan ja mm. Edu Kettusesta, joka oli isäpuoli 80-luvulla. Ei siis tämän kuolleen siskon isä vaan siinä välissä on joku sisarus, jonka isä Edu oli.
viljan haamu

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja viljan haamu »

Martinan sisko on Stephania Sirkiä.
Psycho-Killer
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2014 10:11 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja Psycho-Killer »

Annen FB:stä:

Ray Akerboomjulkaisi‎Anne Aitolehti
13 tuntia sitten
My sincere and heartfelt condolances for the terrible crime that has come upon your daughter. I know I cannot begin to comprehend your feelings now, but I wish you will, somehow, come through this most difficult period. My thoughts are with you! Ray — poissa tolaltaan.
stacy
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Heinä 19, 2014 2:15 pm

Re: Nainen surmattu Ilolassa

Viesti Kirjoittaja stacy »

Joo aika vahvasti vaikuttaa nyt siltä että kyseessä tosiaan on Stephania Sirkiä. Nyt liikkuu jo enemmänkin juttua ja FB-stalkkailukin on tuottanut jonkun näköstä tulosta

"Jarmo Kivinen Koita jaksaa .minullakin on ikävä.tapahtui minun viereisessä talossa. En unohda steffiä ikinä"

"Bjorn Hansen But God damn why steffie?? Jarmo? Why my princess? It hurts so much and i,m so in shock What happen with her, she means so much to me and love her so much and God dammit they taken her from,me"

"Jarmo Kivinen En tiedä miten se on tapahtunut mutta kun tiedän ilmoitan. Toden näköisesti tappo. 7 on poliisilla pidätettynä .kerron kun tiedän paremmin"
Vastaa Viestiin