Huvittavimmat ja avuttomimmat syyllistäjät Ulvila-osiossa.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ande
Jack Bauer
Viestit: 986
Liittynyt: To Huhti 07, 2011 3:48 pm

Re: Huvittavimmat ja avuttomimmat syyllistäjät Ulvila-osioss

Viesti Kirjoittaja Ande »

Caldera kirjoitti: Suuri määrä meistä annelisteista hommaa ne oikeuden asiakirjat ihan itselleen, kuuntelee todistuksia ja jotkut jopa menee paikalle katselemaan. Ja me yritetään sovittaa esitettyjä väitteitä sekunti sekunnilta esim. häkepuheluun. Siksi me ollaan varmoja monista asioista eikä vain luulla ja ihmetellä....
Lasketaanko minut sitten antiannelistiksi, kun en tee noin? Minulle riittää aineistoksi vallan hyvin se, mitä luen netistä. Onhan täällä sentään hyviä lainauksia asiakirjoista ja kuvia. Kiitos niistä teille, jotka ystävällisesti jaatte niitä meidän muidenkin käyttöön!

Minulla on sentään muutakin elämää kuin Ulvilan mysteeri. Toivottavasti joku järjestäisi minut hoitoon, jos höyrähtäisin tähän asiaan niin perusteellisesti, että alkaisin hankkia maksullista aineistoa tai matkustaisin paikan päälle katsomaan jotain.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Ande kirjoitti:Minulla on sentään muutakin elämää kuin Ulvilan mysteeri. Toivottavasti joku järjestäisi minut hoitoon, jos höyrähtäisin tähän asiaan niin perusteellisesti, että alkaisin hankkia maksullista aineistoa tai matkustaisin paikan päälle katsomaan jotain.
Noh, nää on niin makuasioita... Minut saa viedä hoitoon jos rupean harrastamaan vaikka jalkapalloa niin että ilmestyn säännöllisesti kentän laidalle huutamaan. Miksi tuo mies potkii tuota pyöreää esinettä! Ai yrittääkö se saada sitä tuonne metallihäkkyrään?! Onko kukaan tullut ajatelleeksi että yksi noista voisi niinkun hyökätä ja toinen puolustaa? Jaa että mikä sääntökirja? Kaikkea kanssa! Vai pitäisi tässä vielä ruveta jotain sääntöjä lukemaan? Kuulkaa, minulla on sentään muutakin elämää!
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Huvittavimmat ja avuttomimmat syyllistäjät Ulvila-osioss

Viesti Kirjoittaja Tara »

Pieni liekki kirjoitti:Käykääpä kaikki lukemassa Hejacista pari viimeisintä nimimerkki Jemman viestiä. Tara on täällä ahkeroinut korjailemassa muiden teksteissä esiintyviä asiavirheitä, joilla ei käsitykseni mukaan ole ollut suurtakaan merkitystä itse Ulvilan surman selvittelyssä. Nyt on Taralla näytön paikka luetteloida ja tuoda esille kaikki virheellisyydet/hämärryttämiset/väärät tulkinnat, mitkä esiintyvät nimimerkki Jemman viimeisimmässä viestissä Hejacissa (Hejac Ulvilacase 18.3.2015 klo 8:32 pm).

Jos olisin asianosainen, niin tekisin Hejacin nimimerkki Jemmasta poliisille tutkintapyynnön. Tara voi vielä pelastaa oman nahkansa tuomalla nuo edellä mainitsemani virheellisyydet/hämärryttämiset/väärät tulkinnat oiottuina tänne, jotta nähdään, vaivautuuko hän korjaamaan seikkoja, joilla on todellista merkitystä Ulvilan surma-asian ratkaisemisessa. Pysytään totuudessa, eikö vain?
Miksi minun pitäisi 'pelastaa nahkani? Vai mistä on kysymys...

Pysytään vain totuudessa. Sinun mielestä pikkuasioista viis, mutta mihin sinä Pieni liekki vedät rajan? Perusta voi olla ihan pikkuisen vino, ei se mitään haittaa, jos pilvenpiirtäjänne kaatuu pelkästään maan vetovoiman seurauksena.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=673092#p673092
Kunpa joku lähettäisikin jemman postit poliisille, ja suoraan myös syyttäjille!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Bou
Jack Bauer
Viestit: 924
Liittynyt: La Syys 17, 2011 3:46 pm

Re: Huvittavimmat ja avuttomimmat syyllistäjät Ulvila-osioss

Viesti Kirjoittaja Bou »

Nebukadnessar kirjoitti:Ajattelin avata tällaisen ketjun koska tämä on ajankohtaisinta nyt, eli ketkä on ne huvittavan itsepintaisimmat ja huvittavimpia selityksiä keksivät henkilöitymät koko ulvila-osiossa, myös poispoltetut tai muutoin poistuneet ja itsepintaisimmat järjenvalon hukanneet antiannelistit?

Minulle ensimmäisenä on mielessä, rantakoski, valhalla, ulkosuomalainen, ande, toripoliisi, konst apeli, kaljaloota, haulinippu, miss holmes, bou, mikaelk (aseseppä KUJANPÄÄ (pyyjäpää) kaveri ja ei niin vähäisimpänä, eikä pienenä vaikkakin lapsellisin (aivojen koosta en puhu) suurkunigatar taraaaa!!

Lisää saa laittaa, huomioikaa, että vain antiannelistit kelpaa listaan eli syyllistäjät ja noitavainolaiset
Tjaah, näyn minäkin saaneen huomiota. :lol:
Ei oikein voi kuin ihmetellä, kuinka pieni on jonkun mieli. Todella säälittävää.
Vastaa Viestiin