Viikon murhalainen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Arvasin, että joku tänne tuollaisenkin iskee! Ja pakko se oli tehdä, ja tulokseni oli: "Itsetuntosi on sopiva" 8)
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Haha ei tässä nyt haittaa jos vähän toisiamme kehutaan. Kyllä mun mielestäni Wrech on tehnyt niin ison työn tuossa gorillamurhaajassa, että ansaitsee erityiskiitoksen. Doctori taas on tehnyt kiireellisen viikkonsa ohesssa silti erinomaista työtä, kuten aina. Lisäksi muutama muu kirjoittaja on alkanut nousta esille, kiitellään kuhan keritään.

Muuten valitsen viikon palstalaiseksi DonHessun, joka on kadonnut salaperäisellä tavalla. Toivottavasti Edin brutaali toteamus ei pidä kutiansa... :roll:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ed. Omanlaisensa hieno kirjoitustyyli.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Loka kirjoitti:Ed. Omanlaisensa hieno kirjoitustyyli.
Kyllä. Erityisesti on jäänyt mieleen hänen tapansa katsella m.infolaisten avattarien kuvia masturboidessaan:

Lainaus: (Miten päiväsi alkaa ja loppuu?)
Jos naiseni tulee ruokatunnilla kotiin, rakastelemme.
Jos ei, masturboin katsellen murhainfon avatareja.

:shock:

Sinänsä Kyllin avaama ketju on ihan hyvä, täytynee vaan yrittää hyväksyä se seikka, että joku piruilee jostakin jutusta joka ketjussa. Jos pitäisi valita, niin mieluummin kehuja ja kannustusta kuin vinoilua ja vittuilua.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Itseasiassa sama jäi mieleeni Edin päivärutiineista :oops:

Ehkäpä hänen tekstinsä ovat sen verran persoonallisia,että tekevät meihin jonkin piilovaikutuksen :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Heeheehee..... kiitos, kaverit! Taas yksi hyvä ketju, jota en ollut ollenkaan huomannut lukea :shock: Samaisessa Edin postauksessa oli tämmöinenkin helmi:
" Poistan murhainfon tyttöjen yksityisviestit ja vastaan ylläpidon uhkauksiin liioitellun kohteliaasti. "

-vastaisikohan hän mitään, jos laittaisin YV-tä...... :wink: :oops: -
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

[quote="Doctor Lecter]
Jaahas... on taas avattu uusi "itsetuntokekkeriketju" kuten Ed kaikessa yksinkertaisuudessaan tuossa edellä mainitsi. .[/quote]

pisti silmään tämä ja mietinkin, miten se, että pohditaan kerrankin toisistamme hyviä asioita kääntyy aina "akkojen kälätykseksi" ja "huonoksi itsetunnoksi"? miksi epäkohteliasta käytöstä ja vittuilua pitää sietää, tuskin sitä kukaan meistä normaalielämässäänkään sietää, joten miksi sitten täällä? turha sitten vastata, että anonymiteetti teettää, koska siitä huolimatta jonkunlaiset käytöstavat olisi ihan paikallaan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Doctor Lecter

Kalessin kirjoitti:[
Ilmaisin itseni kait huonosti tuossa Ed:n lainauksessa sanalla "itsetuntokekkeriketju". Tarkoitukseni ei ollut moittia uutta ketjua, vaan todeta, että "jaahas on avattu uusi ketju", mutta tuo "itsetuntokekkeriketju" oli ikäänkuin maininta siitä, että jo heti alkuun jonkun (tässä tapauksessa Ed) on ammuttava ketju alas tai ainakin rikki.

Onhan meillä jo näitä Top10 -kirjoittajat ym. tuohon aiheeseen liittyviä ketjuja, mutta Kyllin idea oli uusi ja sattui ikävä kyllä saamaan huonon alun. Ei hyvistä asioista puhuminen ole mikään akkojen ketju tai akkojen yksinoikeus tai akkojen kälätystä.

Peräänkuulutan ihan samoja asioita kuin Kalessin ja kummastelen samalla sitä miksi jokainen toive tai se, että sanoo jostakin otetaan niin herkästi vidduiluna, esim. oikein kirjoitus virheet. En vaatinut täydellisyyttä, vaan viitseliäisyyttä, niin jopas aloitetaan, että "kun tää on mun persoonaa et mä tällee kirjotan".
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Nyt joutuu sanomaan Bombay, josta todella pidän kirjoituksien perusteella, enkä ole vielä kerennyt sitä missään suitsuttamaan. Tiukkaa ja asiallista tekstiä. Me likes.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Kuten Doctor Lecter muualla kirjoitti:Kyllä minä sen kirjoitin, mutta en suinkaan ilkeyttäni, vaan kuuluu omalaatuiseen huumoriini, jota ei välttämättä mielletä huumoriksi
Tiedän tunteen.

Halusin hieman kritisoida erään kirjoittajan tyyliä, joka on hitaasti tekemässä minusta raivoavaa mielipuolta.
Olen yrittänyt huomauttaa ystävällisesti useita kertoja, mutta kun se ei "maindaa mistään".
Aamulla, kun taas aukaisin murhainfon, se oli täynnä näitä järjettömyyksiä, eikä siinä kaikki: tyypin avatar oli muuttunut yön aikana puolen sivun levyiseksi.
Päässäni pimeni.
"Ällöimmät kirjoittajat"-ketju oli muuttunut pelkäksi nuoleskeluksi, mistä sain ajatuksen kokeilla positiivista lähestymistapaa ongelmaani tämän ketjun kautta.
Samalla mainitsin, että uuden aloituksen tekeminen piiri-pieni-pyörii- aiheesta oli mielestäni turhaa, onhan täällä jo top-10-kirjoittajat, mielikuvasi edellisestä, Pub Prison jne.

Mutta ymmärrän kyllä, että tällaistakin tarvitaan.
Doctor Lecterkin kirjoitti:Tekee itsetunnolle hyvää olla kosteiden päiväunien kohteena. Ei siihen vaan totu ikinä 8)
Olenkin ihmetellyt Tohtorin nykyään niin suopeaa suhtautumista ja jopa intohimoista osallistumista ns. hömppäosastoon, jota hän ennen raivokkaasti vastusti.
Muistatte varmaan ne ajat, kun Doctor Lecter kirjoitti:Tuntuu vaan joskus siltä, että ns. hömppäosastolla syntyy uusia aiheita siinä määrin paljon, että joidenkin foorumilaisten into suuntautuu sinne joitakin vakikävijöitä lukuunottamatta.
Tai:
Porukka on viimeaikoina keskittynyt enempi kertomaan musiikkimieltymyksistään tai vastaaman erilaisiin testeihin kun pohtimaan surmatöitä ym.
Tätä ei pidä käsittää väärin, hän on edelleen sivuston kiistämättä tuotteliaimpia ja ansioituneimpia asiakirjoittajia. Ilman hänen panostaan murha.infosta puuttuisi jotain oleellista, kuten hänen hömppäosasto-ristiretkeään seuranneen hermoloman aikana kaikki varmasti huomasivat.
Sitä enemmän lomaa seurannut hömppäodysseia minua hämmästyttääkin, enkä ole ainoa.

Muuten olen asiasta samaa mieltä kuin Loka.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Onko se meidän hömppäosastolla viihtyvien vika, jos aikaisemmat aktiivikirjoittajat(-kaan) eivät ihan entiseen tahtiin kirjoittele vakavampiin aiheisiin?
Itsekin kyllä luen aktiivisesti vakavampiakin aiheita, mutta kommentoin sinne vähemmän siitä syystä, että en katso asiantuntemukseni sinne riittävän; kun palstan säännöissäkin kehotetaan miettimään, mikä on antisi ko. aiheeseen!
Olen kuitenkin siinä toivossa, että tuo asiantuntemus/rohkeus osallistua vakavampiinkin juttuihin kasvaa kokemuksen myötä....

Olen varmaan osasyyllinen hömppäosaston aktivoitumiseen, mutta en silti pyydä anteeksi.

-mä oon mikä oon, ja en muutu tästä-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Ed kirjoitti:
Kuten Doctor Lecter muualla kirjoitti:Kyllä minä sen kirjoitin, mutta en suinkaan ilkeyttäni, vaan kuuluu omalaatuiseen huumoriini, jota ei välttämättä mielletä huumoriksi
Tiedän tunteen.

Halusin hieman kritisoida erään kirjoittajan tyyliä, joka on hitaasti tekemässä minusta raivoavaa mielipuolta.
Olen yrittänyt huomauttaa ystävällisesti useita kertoja, mutta kun se ei "maindaa mistään".
Aamulla, kun taas aukaisin murhainfon, se oli täynnä näitä järjettömyyksiä, eikä siinä kaikki: tyypin avatar oli muuttunut yön aikana puolen sivun levyiseksi.
Päässäni pimeni.
"Ällöimmät kirjoittajat"-ketju oli muuttunut pelkäksi nuoleskeluksi, mistä sain ajatuksen kokeilla positiivista lähestymistapaa ongelmaani tämän ketjun kautta.
Samalla mainitsin, että uuden aloituksen tekeminen piiri-pieni-pyörii- aiheesta oli mielestäni turhaa, onhan täällä jo top-10-kirjoittajat, mielikuvasi edellisestä, Pub Prison jne.

Mutta ymmärrän kyllä, että tällaistakin tarvitaan.
Doctor Lecterkin kirjoitti:Tekee itsetunnolle hyvää olla kosteiden päiväunien kohteena. Ei siihen vaan totu ikinä 8)
Olenkin ihmetellyt Tohtorin nykyään niin suopeaa suhtautumista ja jopa intohimoista osallistumista ns. hömppäosastoon, jota hän ennen raivokkaasti vastusti.
Muistatte varmaan ne ajat, kun Doctor Lecter kirjoitti:Tuntuu vaan joskus siltä, että ns. hömppäosastolla syntyy uusia aiheita siinä määrin paljon, että joidenkin foorumilaisten into suuntautuu sinne joitakin vakikävijöitä lukuunottamatta.
Tai:
Porukka on viimeaikoina keskittynyt enempi kertomaan musiikkimieltymyksistään tai vastaaman erilaisiin testeihin kun pohtimaan surmatöitä ym.
Tätä ei pidä käsittää väärin, hän on edelleen sivuston kiistämättä tuotteliaimpia ja ansioituneimpia asiakirjoittajia. Ilman hänen panostaan murha.infosta puuttuisi jotain oleellista, kuten hänen hömppäosasto-ristiretkeään seuranneen hermoloman aikana kaikki varmasti huomasivat.
Sitä enemmän lomaa seurannut hömppäodysseia minua hämmästyttääkin, enkä ole ainoa.

Muuten olen asiasta samaa mieltä kuin Loka.
ED!!
Avatarit meni pieleen ihan vahingossa.
Mutta kuten huomaat niin paloi itselläkin jo hermot pienentää kuvaa jne,joten vaihetaas sitten koko kuva.
Mainitsit aiemmin että pistän linkit jopa kahteen kertaan,että tyhmempikin tajuaa.
Onko näin päässyt käymään??
Itse en ole sellasta kyllä huomannut,mutta jos näin kerta on niin sorry vaan.
Tässä siis sulle lisää niitä järjettömyyksiä.
Muihin juttuihin en edes kommentoi. :D
Child Of Scythe
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Etteko te perkele huomaa. Tämäkin ketju oli sitten ihan pakko kääntää tappeluksi. Pistäkää oma kinastelupalsta pystyyn, mikä helvetin oikeus teillä negaation ruumiillistumilla on tartuttaa paskafiilistä niillekin, joilla aluperin oli ihan hyvä fiilis?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Doctor Lecter

Kylli kirjoitti:Etteko te perkele huomaa. Tämäkin ketju oli sitten ihan pakko kääntää tappeluksi. Pistäkää oma kinastelupalsta pystyyn, mikä helvetin oikeus teillä negaation ruumiillistumilla on tartuttaa paskafiilistä niillekin, joilla aluperin oli ihan hyvä fiilis?
Kylli kirjoittaa asiaa.

Samaa ihmettelen minäkin. JOS ja KUN ei palsta kiinnosta tai ei ole sinne mitään annettavaa, niin jättäkää se silloin huomioimatta. Ei liene liikaa pyydetty.

Tämän olen jo itse oppinut. Miksi pitäisi mennä räyhäämään esim. Lautanaisiin niihin osioihin, jonne ei ole mitään sanottavaa tai annettavaa.

En myöskään kirjoita "parhaat karkit ja jätskit" osioon enkä moneen muuhunkaan, mihin ei mielenkiinto riitä.

Ed :arrow: vastaan myöhemmin jahka kunnolla ennätän.
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Mielestäni laitoin ehdotukseni viikon murhalaiseksi ihan oikeaan ketjuun, mutta ehkä hieman eri sävyyn, kuin ketjun aloittanut positiivisuuden ruumiillistuma oli tarkoittanut.
Tätä sävyä nimitän huumoriksi.
Mielestäni viestille olisi voinut vaikkapa hymähtää tai jättää sen ärtyneenä huomiotta, jos se vaivasi.
Kylli kirjoitti:Etteko te perkele huomaa. Tämäkin ketju oli sitten ihan pakko kääntää tappeluksi. Pistäkää oma kinastelupalsta pystyyn, mikä helvetin oikeus teillä negaation ruumiillistumilla on tartuttaa paskafiilistä niillekin, joilla aluperin oli ihan hyvä fiilis?
Noin juuri käy, kun yrittää vaikka hammasta purren olla yltiöpositiivinen. Ota rennommin, hyvä ihminen.
Olisit voinut laittaa vaikka: "Ed hyvä, ihan tällaista keskustelua en tarkoittanut" ja jotain hymiöitä siihen perään sen sijaan, että pursuat vaahtoa näppäimistölle.

Itselläni ei ole mitään hömppäosastolle kirjoittelua vastaan, teen sitä iloisin mielin joka päivä.
Välillä yritän laittaa jotain asiaakin.
Tohtorin takinkääntöä ihmettelin muiden tavoin vain puhtaasta mielenkiinnosta.

Ja Criss, olisit vaan vähän tarkempi siinä, mihin kysymykseen vastaat, älä lainaa koko sivua ja sitten kommentoi yhdellä rivillä jne.
Lue myös ketjun aikaisemmat viestit, ennen kuin vastaat, usein toistat muiden jo kirjoittamia juttuja.
NO HARD FEELINGS!!!!

Täällä on viime aikoina kyllä ollut melkein väkivaltaisen kireä ilmapiiri, ja se tuntuu keskittyvän muutaman naispuolisen kirjoittajan ympärille.
Joko täällä on liian negatiivisia kirjoittajia tai sitten joillakin on liian herkkä hipiä.
Jotenkin tuntuu, että tietyt kirjoittajat ottavat kaiken kovin helposti itseensä, suuttuvat, piiri-pieni alkaa pyöriä asian ympärillä ja taas meillä on uusi negatiivinen ketju, jota päivitellä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Vastaa Viestiin