Nuori nainen putoaa/hyppää/tönäistään kuolemaansa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Wickeddy
Frank Drebin

Re: Nuori nainen putoaa/hyppää/tönäistään kuolemaansa

Viesti Kirjoittaja Wickeddy »

Hänen ruumiinsa löydettiin naapurirakennuksen katolta. Ilmeisesti hän ehti olla yli kymmenen tuntia kuolleena ennen ruumiin löytymistä.

Poikaystävä uskoo, että tyttöystävä tuli etsimään häntä, kiipesi tämän jälkeen katolle ja hyppäsi.

Uhri oli myös ehtinyt huutaa jotakin ennen putoamistaan.

Poliisi ei ole sulkenut pois itsemurhan mahdollisuutta, mutta naisen poikaystävän osuutta tapahtuneeseen selvitellään myös.

-tällä yhtälöllä on hyvä että tutkimukset jatkuvat.
Ja mitä kuviin tulee niin onhan nuo sensuroitu... Joka sinällään oli aika yllätys.
kunnia meni ,mutta maine jäi.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Ilmeisesti tuo alkuperäisen englanninkielisen uutisen lukeminen on suunnattoman ylivoimaista, tai ehkä tuon englanninkielen ymmärtäminen tökkii, mutta joka tapauksessa minun mielestäni siinä sanotaan näin:
Hotel staff told police the young couple had a heated argument in the lobby before the man left and the young Finn went to the terrace on the roof.
Upon checking the rooms of both the victim or her boyfriend, police found no signs of a struggle or anything to raise suspicion of foul play.
Suomennettuna:
Hotellin henkilökunta kertoi poliisille nuorella pariskunnalla olleen kiivas väittely aulassa ennenkuin mies poistui ja nuori Suomalainen meni terassille hotellin katolla.
Tarkistaessaan molempien, uhrin ja poikaystävän huoneet, poliisi ei löytänyt mitään merkkejä kamppailuista eikä mitään epäilyjä herättävää.
Eli kun tuosta käännöksestäni (tai alkuperäisestä uutisesta) lukee nuo lihavoimani kohdat, niin niiden mukaan hotellin henkilökunta on kertonut pariskunnan riidelleen, ja poikaystävän poistuneen jonka jälkeen tytön on nähty menevän yksinään hotellin katolla olleelle terassille, eli tästä ei ole pelkästään poikaystävän kertomus vaan myös silminnäkijöiden kertomus.

Että siitä vaan kehittelemään mitä monimutkaisimpia rikoskiemuroita...

(lauseen lopetus kolmella pisteellä sen merkiksi että lukija saa jatkaa lausetta ihan oman mielikuvituksensa mukaan :wink: )
Wickeddy
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Wickeddy »

Jos damfin kommenttisi oli minulle niin kyllä. Olet oikeassa sen suhteen että englannin kieli tuottaa minulle vaikeuksia ja sen minä myös tiedän itse. Siksi en perehdy englannin kieliseen uutisointiin vaan tyydyn suomen versioihin.
Olen pahoillani että lukihäiriöni (joka vaikuttaa myös vieraiden kielien oppimiseen) tuottaa sinulle myös häiriötä. Se ei ole tarkoitukseni mukaista.
Mitään rikoskiemuroita en ole myöskään päässäni visioinut sen suuremmin mutta olen tyytyväinen että asiaa selvitellään eikä todeta suoriltaan sen olleen itsemurha tai muuta vastaavaa.
Ja tiedän kyllä kolmen pisteen säännöt...
kunnia meni ,mutta maine jäi.
damfin

Wickeddy kirjoitti:Jos damfin kommenttisi oli minulle niin kyllä. Olet oikeassa sen suhteen että englannin kieli tuottaa minulle vaikeuksia ja sen minä myös tiedän itse. Siksi en perehdy englannin kieliseen uutisointiin vaan tyydyn suomen versioihin.
Olen pahoillani että lukihäiriöni (joka vaikuttaa myös vieraiden kielien oppimiseen) tuottaa sinulle myös häiriötä. Se ei ole tarkoitukseni mukaista.
Mitään rikoskiemuroita en ole myöskään päässäni visioinut sen suuremmin mutta olen tyytyväinen että asiaa selvitellään eikä todeta suoriltaan sen olleen itsemurha tai muuta vastaavaa.
Ja tiedän kyllä kolmen pisteen säännöt...
Älä nyt suotta itseesi ota, kommenttini ei ollut sinulle tarkoitettu, siinä tapauksessa olisin kyllä sen osoittanut selkeästi sinulle, lähinnä minä ihmettelin niitä useampia pohdintoja joissa ei huomioitu tuota hotellin henkilökunnan kertomusta tapahtumista.
Tuo kolmesta pisteestä heitto taas liittyy siihen että joku tuolla "ärsyttää murhainfossa" kertoi ärsyyntyvänsä kolmeen pisteeseen loppuvista lauseista, tai ehkä se sitten olit sinä... en tosiaankaan muista kuka se oli :lol:
Sopuli
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Eli toisen lähteen mukaan ovat riidelleet ensin omassa hotellissaan, jonka jälkeen poikaystävä on lähtenyt majataloon. Sen jälkeen poikaystävä uskoo, että tyttöystävä on tullut etsimään häntä ja sitten (ilman mitään tapaamista/keskusteluja?) hypännyt majatalon katolta. Ja tuossa toisessa annetaan ymmärtää, että hotellin henkilökunta on todistanut riitaa, jonka jälkeen ovat nähneet pojan lähtevän pois ja tytön menevän kattoterassille. Eli jos tässä on kyseessä hotellin henkilökunta, niin tyttö on käynyt terassilla muuten vain ennen siirtymistään majataloon. Jos taas majatalon henkilökunta, niin poika tapasi tytön vielä sielläkin.
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Hopalong Cassidy »

Tuonnehan ne tiedot Thaimaassa kuolleista päätyy. http://www.farang-deaths.com/case/ida-maria-bexar/
Nosey
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Nosey »

Kurkkasin facebookiin ja näyttäisi siltä että tapahtumarikas reissu. Jos mä nyt sain tuosta ruotsinkielestä mitään selvää, niin rahapussi varastettu, oksennellut verta. Loppukommentti kyllä vähän kylmää "no, elän ainakin" Kohtalon kova koura päätti sitten toisin.
Uteliaisuus tuo hitaasti, mutta varmasti uutta näkemystä - (Ilkka Luoma)
Sniffaaja
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Onpas kaunis fjönttä. Harmi kun kuoli.

Tuodaanko tyttö kokonaisena vai tuhkana? Onko muuten thaimaahan haudattu yhtään suomalaista?
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
damfin

Oli tosiaan nätti tyttö, alennuin stalkkaamaan ja löytyi myös tuollainen:
http://weheartit.com/IdaBexar?page=2&be ... 9816652577

Sieltä pisti jotenkin silmään tällainen parin kuukauden takainen postaus:
http://weheartit.com/entry/216872555/via/IdaBexar
Kuva

Hieman vanhemmissa "kuvissa" muitakin jotka kertovat ehkä jonkinlaisesta piilevästä masennuksesta... tuli hieman surullinen fiilis kun noita katseli.
Spekultantti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Spekultantti »

Onko käännöksissä jotakin heittoa, vai miten on mahdollista, että ruumis oli kymmenen tuntia alemmalla katolla, vaikka poikaystävä kertoi naisen huutaneen jotakin hypätessään? Miksei hän kutsunut heti poliiseja?
Diego
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Diego »

Spekultantti kirjoitti:Onko käännöksissä jotakin heittoa, vai miten on mahdollista, että ruumis oli kymmenen tuntia alemmalla katolla, vaikka poikaystävä kertoi naisen huutaneen jotakin hypätessään? Miksei hän kutsunut heti poliiseja?
erikoinen viive kyllä. voisiko selittyä kielimuurilla tai muulla kommunikaatiokatkoksella?
damfin

Diego kirjoitti:
Spekultantti kirjoitti:Onko käännöksissä jotakin heittoa, vai miten on mahdollista, että ruumis oli kymmenen tuntia alemmalla katolla, vaikka poikaystävä kertoi naisen huutaneen jotakin hypätessään? Miksei hän kutsunut heti poliiseja?
erikoinen viive kyllä. voisiko selittyä kielimuurilla tai muulla kommunikaatiokatkoksella?
Vai selittyisikö sillä että poikaystävä ei ole kertonut naisen huutaneen jotakin hypätessään.
Jospa poikaystävä kertoi naisen huutaneen jotain hänen peräänsä hänen poistuessaan hotellin aulasta jossa tuo kiivas sananvaihto tapahtui.
Paa
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Paa »

Kamppailun jälkiä ei ole, mutta ei kai se sitä poissulje, etteikö poikaystävä olisi voinut tönäistä naista partsin reunan yli. Minkähänlainen huuto oli kyseessä, siis huudettiinko sanoja vai mitä. Jotenkin tuntuu, että tämäkin tapaus kuittaantuu itsemurhalla (oli se sitä tai ei), ja Thaimaa pitää tilastot siistinä.
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
Madeline_Poel
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Ihan villi veikkaus, että itsari oli., ei ehkä kuitenkaan ole niin vakampaa ne seukkailhuommat olleet sen ruotsalaisen miehen kanssa.

Ja tää jatktuva Thaimaassa käynti...ekana tulee mieleen että siellä olisi nautittu aina muutakin kuin vettä.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Jukka Siintonen
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Jukka Siintonen »

Madeline_Poel kirjoitti:Ihan villi veikkaus, että itsari oli., ei ehkä kuitenkaan ole niin vakampaa ne seukkailhuommat olleet sen ruotsalaisen miehen kanssa.

Ja tää jatktuva Thaimaassa käynti...ekana tulee mieleen että siellä olisi nautittu aina muutakin kuin vettä.
Miksi tulit sellaiseen tulokseen, että nuori, kaunis ja haluttu nainen haluaisi päättää päivänsä lomamatkallaan Thaimaassa? Kiinnostaa ajatteluketju taustalla, kun itse olen päätynyt täysin erilaiseen lopputulokseen.

Olisin kanssasi samaa mieltä, jos nainen olisi ollut vähän ylipainoinen, tai muuten sellainen ei niin haluttu ja suosittu tapaus.
Vastaa Viestiin