Kyllä minä sen tiedän. Toi mun kirjoitus oli sarkasmia. Ei siellä mikään muutu, kun eivät itse halua muuttua.Zipe kirjoitti:Sinulla on pointti, mutta noissa maissa ei pidetä siitä, että vieraat yrittävät muuttaa heidän kulttuuriaan. 80-luvulla kehitysyhteistyöstä palannut henkilö kertoi, etteivät sikäläiset halunneet ryhtyä harjoittamaan heille esiteltyjä maanviljelyn keinoja, koska uudet konstit olivat vieraiden juttuja. Sama periaate koski muitakin elämän osa-alueita.jepulis82 kirjoitti:Aina vaan ihmettelen sitä että miksi länsimaissa pitää niin kovasti olla sitä monikulttuurisuuden tuomaa ihanuutta. Eikö ne paskamaat ole enemmän monikulttuurisuuden tarpeessa, kun kerta siellä ei asiat toimi?
Husu kun kerta tietää miten asiat hoidetaan, tyytyy kuitenkin täällä turvassa huuteluun sen sijaan että menisi sinne kotimaahansa huutelemaan. Ai niin, siellä sais kuulan kalloonsa tai kurkun leikattua auki, joten parempi vaan täällä huudella. Se siitä monikulttuurisuudesta.
Meidän fiksut päättäjät ovat tosin sitä mieltä että meidän tulisi muuttua, ei tulijoiden. Järkevää.