Rikolliset tällä palstalla????

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Sitä minä juuri tarkoitan, että monessa rikoksessa....kuten esim se mikkelissä tapettu tyttö, tuli viestiä siitä missä voisi olla, jo ennen kuin lehdet kirjoitteli.

Jollain palstalla joku sanoin miehensä olevan poliisi....
Vaitiolovelvollisuushan kyllä kattaa varmasti poliisitkin, mutta kuka meistä ei työasioistaan kotona välillä puhuisi.
Nuotio & Äreät Tiput
kattinen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja kattinen »

Niin ja on myös sellaisia tapauksia täällä palstalla jotka tahtomattaan tulee leimatuksi rikollisiksi...*heiluttaa kaulinta* Ei vaan,hyvähän se on että mielikuvitusta riittää ja enimmäkseen varmaan saa hyvät naurut vaan totuuden paljastumisen jälkeen 8) :lol:
Eikä se muuten että tietää jostain rikoksesta vähän enemmän tarkoita sitä että olisi itse rikollinen,poliisi(tai poliisin vaimo)...Miksi mä jauhan itsestään selvyyksistä? :roll:
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

MissHolmes kirjoitti:Sitä minä juuri tarkoitan, että monessa rikoksessa....kuten esim se mikkelissä tapettu tyttö, tuli viestiä siitä missä voisi olla, jo ennen kuin lehdet kirjoitteli.

Vaitiolovelvollisuushan kyllä kattaa varmasti poliisitkin, mutta kuka meistä ei työasioistaan kotona välillä puhuisi.
Ihan samaa ihmettelin, siis että mistä niinkin tarkat tiedot olivat nettipalstoilla ennen kuin mitään oli virallisesti tiedotettu.

Eiköhän niin, että sekä rikollisilla että poliiseilla on omat ihmissuhdeverkostonsa ja aina sattuu tietovuotoja puolin ja toisin.

Aika varmaa on myös se, että molemmat osapuolet silmäilevät tätäkin foorumia.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

anneli1 kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Sitä minä juuri tarkoitan, että monessa rikoksessa....kuten esim se mikkelissä tapettu tyttö, tuli viestiä siitä missä voisi olla, jo ennen kuin lehdet kirjoitteli.

Ihan samaa ihmettelin, siis että mistä niinkin tarkat tiedot olivat nettipalstoilla ennen kuin mitään oli virallisesti tiedotettu.

Eiköhän niin, että sekä rikollisilla että poliiseilla on omat ihmissuhdeverkostonsa ja aina sattuu tietovuotoja puolin ja toisin.

Aika varmaa on myös se, että molemmat osapuolet silmäilevät tätäkin foorumia.

...ja lopuksi kaikki kumminkin pidätetään. :shock:

.
.

kaukana poissa

.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Kyllä varmaan palstalla on sekä entisiä, nykyisiä että tulevia rikollisia.

Kuten myös jokaisessa yhteiskunnassa.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

cicero kirjoitti:eihän sitä tiedä vaikka esim. ulvilan surman tekijä kävisi ketjussa aina välillä vihjaisemassa kenenkään sitä kuitenkaan tajuamatta..ehkä joku jopa heittää vastakommentiksi että "ei se noin oo mennyt, sä et kyllä näistä asioista tiedä mitään..." saattaa olla tyypin ainoa rikollinen teko niin puhutaanko silloin ammattilaisesta vai amatööristä?
Ja kukas se siellä Ulvila ketjussa on murhaaja? Muista että
kattinen kirjoitti:Niin ja on myös sellaisia tapauksia täällä palstalla jotka tahtomattaan tulee leimatuksi rikollisiksi...
... mielikuvitusta riittää ja enimmäkseen varmaan saa hyvät naurut vaan totuuden paljastumisen jälkeen
Siitä olen varma, että moneen junaan meitä täällä on. Itse toivon, ettei täällä ole yhtään oikeata alan tekijää, mutta uskon että on kuitenkin.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Aivan varmasti rikolliset seuraavat,mutta onko se jokin ihme. :lol:

Tokihan nyt kiinnostaa missä mennään oli kyse mistä tahansa ratkaisemattomasta jutusta. :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ne jotka oikeasti tietää, ei huutele. :wink:[/quote]

Tuo voi pitää paikkansa noin yleensä, mutta minä ainakin olen joutunut oikaisemaan muutamia vääriä tietoja henkirikoksen tekijästä, joka on minulle erittäin tuttu lapsuudesta tähän päivään, ja josta joku palstalainen kertoi täysin perätöntä asiaa ihan varmana tietona.

Että kannattaa olla kriittinen edelleen niinkuin olettekin enimmäkseen, jotkut täällä tarjoilevat "sisäpiirin" tietoa eivätkä oikeasti tiedä sen enempää.
Nothing is quite what it seems
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Täytyy myöntää, että jos joku tuttu päätyisi aiheeksi tälle palstalle, niin en edes lukisi koko keskustelua.Vielä pienempi mahdollisuus olisi sille, että alkaisin tarjoamaan "sisäpiirin tietoja".Kukin tekee kuten parhaaksi näkee...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Se, että sattuu tuntemaan jonkun, joka on sortunut yhdesti elämässään tekemään henkirikoksen, ei tarkoita että on itse rikollinen. Eikä edes sitä, että olisi mitenkään kriminaalipiireissä.

Jokainen rikollinen on jonkun lapsuuden tuttu. Ei tuttujen tarvitse hävetä sitä, mitä myöhemmin on tapahtunut. Itse pidän esim. varastelua ja rattijuopumusta pahoina siksi, että niitä harrastavalla on rikollinen mielenlaatu.
Nothing is quite what it seems
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Primavera kirjoitti:
cicero kirjoitti:eihän sitä tiedä vaikka esim. ulvilan surman tekijä kävisi ketjussa aina välillä vihjaisemassa kenenkään sitä kuitenkaan tajuamatta..ehkä joku jopa heittää vastakommentiksi että "ei se noin oo mennyt, sä et kyllä näistä asioista tiedä mitään..." saattaa olla tyypin ainoa rikollinen teko niin puhutaanko silloin ammattilaisesta vai amatööristä?
Ja kukas se siellä Ulvila ketjussa on murhaaja? Muista että
kattinen kirjoitti:Niin ja on myös sellaisia tapauksia täällä palstalla jotka tahtomattaan tulee leimatuksi rikollisiksi...
... mielikuvitusta riittää ja enimmäkseen varmaan saa hyvät naurut vaan totuuden paljastumisen jälkeen
Siitä olen varma, että moneen junaan meitä täällä on. Itse toivon, ettei täällä ole yhtään oikeata alan tekijää, mutta uskon että on kuitenkin.

laitoin heti tuon viestini jälkeen että kyseessä oli vaan esimerkki , en ole ajatellutkaan että ulvilan surmaaja vierailisi palstalla :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

kyllä tämä palsta on aika monenkin rikollisen seurannassa, jopa MP kerhot lukevat tätä. Tottakai niitäkin kiinnostaa mitä niistä kirjoitetaan :wink:
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

PitBull kirjoitti:kyllä tämä palsta on aika monenkin rikollisen seurannassa, jopa MP kerhot lukevat tätä. Tottakai niitäkin kiinnostaa mitä niistä kirjoitetaan :wink:

niin no miksei kiinnostaisi kun kyseessä on kuitenkin melko turhamainen porukka :D
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Ei ole myöskään häpeä, jos jonkun tuttu on joutunut henkirikoksen uhriksi.
Pitäisikö tällöin vaieta, vaikka tietäisi jutusta enemmän kuin muut?
Ja tarkoitan nyt jo selvitettyä rikosta.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Jännä juttu että mulla ei oo käyny kertaakaa tollane mielessä :/
What you do... Makes you who you are.
Vastaa Viestiin