Onko sulla jotain mielenterveyspotilaita vastaan? En ihmettelis jos on. Missä nyt valehtelen? Kerrotko selkeästi missä valehtelen, kiitos, niin pyrin korjaamaan väitteen tai selittämään paremmin. Kuten oon sanonut en harrasta tietoista valehtelua(poislukien sarkastinen kärjistäminen jos sellasen valehteluks joku laskee) ja pyrin kunnioittaan rehellisyyttä.Sinikka kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 8:45 pmLainaat valehteijaa, ole valehteja itsekin. Oletkin mielenterveyspoltilas kuten epäilet itsekin.Jarkallas kirjoitti: Su Syys 20, 2020 9:23 am sinikka, tämä aivan uskomaton aiheen ohi puhuja, ketjujen sotkija ja whatabouttaaja ansaitsee oman aiheen. Arvonimiä voi keksiä lisääkin kuten poliisimurhan kannattaja tai hullu.(tästä saa helposti lautamiesten pisimmän ketjun, paitsi jos ylläpito ymmärtää passittaa tämän mielenterveyspotilaan yhtä usein bannille mitä kirjotukset edellyttäis)
Alotetaan tällä:
Los Angeles: Kahta poliisiautossa istunutta poliisia ammuttiin päähän vierestäTähän ei tarvi lainailla mitään sinikan psykooseissaan kirjottamaa edes, asia tulee hyvin ilmi näinkin. Puhutaan, tai siis yritetään puhua, kahden poliisin teloitustyylisestä murhan yrityksestä(en edes enää tiedä kuolivatko he kun sinikka pääsi bannilta spämmäämään ketjun tukkoon harjojaan) niin sinikka onnistuu puhumaan poliisin armeijasta joka lahtaa sarjatuliaseilla neekereitä. Onhan tää hahmo pakko huumorilla ottaapoikani kirjoitti: Su Syys 20, 2020 9:00 am
Näin poliisi kuitenkin tekee Yhdysvalloissa. Samoin armeija ja kansalliskaarti. Vieläpä usein. Tämän meille kertoi Sinikka, joka ei tosin ole vielä onnistunut löytämään uutisointeja väitteensä tueksi.![]()
Keskustelun taso toki nousee aina kun kyseinen myrskytukka on bannilla.
sinikan kootut sekoilut
- Jarkallas
- Martin Beck
Re: sinikan kootut sekoilut
-jarkko, white nigger
immigrants are like sperm
millions get in only one works
Väittää minun olevan psykooseissa, syyttää minua poliisimurhien kannattajaksi ja hulluksi, mutta myöntää toisaalta olevansa mielenterveyspotilas. Kiinnostava tapaus. Onko sinulla jotain psykooseissa olevia tai hulluja (onko asiallinen termi?) vastaan. En ole sanonut, että minulla on mitään mielenterveyspotilaista vastaan, kehotan vain menemään hoitoon.Jarkallas kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 9:04 pmOnko sulla jotain mielenterveyspotilaita vastaan? En ihmettelis jos on. Missä nyt valehtelen? Kerrotko selkeästi missä valehtelen, kiitos, niin pyrin korjaamaan väitteen tai selittämään paremmin. Kuten oon sanonut en harrasta tietoista valehtelua(poislukien sarkastinen kärjistäminen jos sellasen valehteluks joku laskee) ja pyrin kunnioittaan rehellisyyttä.Sinikka kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 8:45 pmLainaat valehteijaa, ole valehteja itsekin. Oletkin mielenterveyspoltilas kuten epäilet itsekin.Jarkallas kirjoitti: Su Syys 20, 2020 9:23 am sinikka, tämä aivan uskomaton aiheen ohi puhuja, ketjujen sotkija ja whatabouttaaja ansaitsee oman aiheen. Arvonimiä voi keksiä lisääkin kuten poliisimurhan kannattaja tai hullu.(tästä saa helposti lautamiesten pisimmän ketjun, paitsi jos ylläpito ymmärtää passittaa tämän mielenterveyspotilaan yhtä usein bannille mitä kirjotukset edellyttäis)
Alotetaan tällä:
Los Angeles: Kahta poliisiautossa istunutta poliisia ammuttiin päähän vierestä
Tähän ei tarvi lainailla mitään sinikan psykooseissaan kirjottamaa edes, asia tulee hyvin ilmi näinkin. Puhutaan, tai siis yritetään puhua, kahden poliisin teloitustyylisestä murhan yrityksestä(en edes enää tiedä kuolivatko he kun sinikka pääsi bannilta spämmäämään ketjun tukkoon harjojaan) niin sinikka onnistuu puhumaan poliisin armeijasta joka lahtaa sarjatuliaseilla neekereitä. Onhan tää hahmo pakko huumorilla ottaa![]()
Keskustelun taso toki nousee aina kun kyseinen myrskytukka on bannilla.
https://www.youtube.com/watch?v=PeGSVCSrm_U
Sinikka jäi kiinni halveksunnastaan yhteiskunnan heikko-osaisia, mielenterveyspotilaita kohtaan ja sitten selitellään. En se minä ollut, minä olen suvaitsevainen, en minä...
Sinikka haaveillee jonkinlaisesta lopullisesta ratkaisusta, missä kaikki muut kaasutetaan, paitsi elinvoimaiset feministilesbot. Spermaa saa spermapankista, rahaa seinästä ja sähköä töpselistä.
Sinikka haaveillee jonkinlaisesta lopullisesta ratkaisusta, missä kaikki muut kaasutetaan, paitsi elinvoimaiset feministilesbot. Spermaa saa spermapankista, rahaa seinästä ja sähköä töpselistä.
- Jarkallas
- Martin Beck
Täähän meni mielenkiintoseksSinikka kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 9:27 pmVäittää minun olevan psykooseissa, syyttää minua poliisimurhien kannattajaksi ja hulluksi, mutta myöntää toisaalta olevansa mielenterveyspotilas. Kiinnostava tapaus. Onko sinulla jotain psykooseissa olevia tai hulluja (onko asiallinen termi?) vastaan. En ole sanonut, että minulla on mitään mielenterveyspotilaista vastaan, kehotan vain menemään hoitoon.Jarkallas kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 9:04 pmOnko sulla jotain mielenterveyspotilaita vastaan? En ihmettelis jos on. Missä nyt valehtelen? Kerrotko selkeästi missä valehtelen, kiitos, niin pyrin korjaamaan väitteen tai selittämään paremmin. Kuten oon sanonut en harrasta tietoista valehtelua(poislukien sarkastinen kärjistäminen jos sellasen valehteluks joku laskee) ja pyrin kunnioittaan rehellisyyttä.Sinikka kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 8:45 pm
Lainaat valehteijaa, ole valehteja itsekin. Oletkin mielenterveyspoltilas kuten epäilet itsekin.
https://www.youtube.com/watch?v=PeGSVCSrm_U
https://www.youtube.com/watch?v=bMdeg-WKt1U
Edit. Luumuja piisaa pitkälle syksyyn, kyllä on hyviä
-jarkko, white nigger
Minähän olen juuri puolustanut "työttömiä, hyödyttömiä eläkeläisiä" jne. joita täällä on kuvattu yhteiskunnan loisiksi. Kiva, kun käännät asiat nurin niskoin. Oikeasti kerrot haaveistasi, mitä tehdä esim. feministilesboille, taitaa kaivertaa koko sana sinua, kun et saa levittää spermaasi muualle kuin viemäriin.putsari kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 9:33 pm Sinikka jäi kiinni halveksunnastaan yhteiskunnan heikko-osaisia, mielenterveyspotilaita kohtaan ja sitten selitellään. En se minä ollut, minä olen suvaitsevainen, en minä...
Oletuksia, oletuksia vain... mikään kirjoittamasi ei siis kestä kriittistä tarkastelua.Jarkallas kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 10:02 pmTäähän meni mielenkiintoseksSinikka kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 9:27 pmVäittää minun olevan psykooseissa, syyttää minua poliisimurhien kannattajaksi ja hulluksi, mutta myöntää toisaalta olevansa mielenterveyspotilas. Kiinnostava tapaus. Onko sinulla jotain psykooseissa olevia tai hulluja (onko asiallinen termi?) vastaan. En ole sanonut, että minulla on mitään mielenterveyspotilaista vastaan, kehotan vain menemään hoitoon.Jarkallas kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 9:04 pm
Onko sulla jotain mielenterveyspotilaita vastaan? En ihmettelis jos on. Missä nyt valehtelen? Kerrotko selkeästi missä valehtelen, kiitos, niin pyrin korjaamaan väitteen tai selittämään paremmin. Kuten oon sanonut en harrasta tietoista valehtelua(poislukien sarkastinen kärjistäminen jos sellasen valehteluks joku laskee) ja pyrin kunnioittaan rehellisyyttä.
https://www.youtube.com/watch?v=PeGSVCSrm_UPelästyin jo että olisin mennyt asiasta valehtelemaan! Ei hulluksi sanominen oo valehtelua, eikä psykoosissa oleminenkaan. Oletuksiahan ne oli. Ethän vaan tee rikosilmotusta? Sain katsos semmosen vaikutelman sun kirjotuksista, että sulla saattais olla pienoiskokonen hurrikaani katriina pääkopassa mylläämässä. Vaikeahan tässä on tehdä tarkkoja diagnooseja ilman koulutusta alalle ja muutenkin vähän vajavaisin tiedoin, näin kun netissä ollaan. En viitsi nyt tässä omaa sairaushistoriaani avata sen enempää, yksityisasioita katsos. Ja mistäs sitä tietää vaikka kirjottelisin näitä juttujani Tays Pitkäniemestä. Ei kannata huolestua siellä, jos jollekin tulee mt-ongelmaa, niin kyllä yhteiskunta huolen pitää omistaan, kunhan ensin jokaiselle neekerille ja hiekkaneekerille on vuokrattu kämpät ja ostettu telkkarit ja kesä-syksy-talvi sekä kevät-vaatteet, uusi rukousmatto ja koraani(lista jäi vajavaiseks mutta ymmärtäähän siitä jo pointin).
https://www.youtube.com/watch?v=bMdeg-WKt1U
Edit. Luumuja piisaa pitkälle syksyyn, kyllä on hyviä
- Jarkallas
- Martin Beck
Ai ei mikään. Kaikki päälle 300 viestiä siis on huuhaata. Väitän että edes yksi kirjoitus kestää kriittistä tarkastelua. Kukas nyt on valehtelija?
-jarkko, white nigger
-
JammuSetä
Lähtiköhän tää matuhuora taas jäähylle ku meni partalasten kouluväkivalta taas ihon alle. 
- Jarkallas
- Martin Beck
Ottakahaan nyt kanssaminfolaiset sitten huomioon että saatatte olla (tiedostaen tai tietämättänne) NETTIKIUSAAJIA.Sinikka kirjoitti: Ke Syys 23, 2020 3:36 pmJos sanoisit tämän koulussa, olisit koulukiusaaja. Sama pätee työpaikkaan ja kaikkiin muihinkin paikkoihin, myös nettiin.Totaldusk kirjoitti: Ke Syys 23, 2020 1:08 pmminkäs tämä rehtori sille voi jos on viehättynyt mustasta meisselistäseeker7 kirjoitti: Ke Syys 23, 2020 12:12 pm Maarit Hosio
@MaaritHosio
En tässäkään kommentoi koulussani tapahtunutta väkivallantekoa tai kouluuni liittyviä asioita, vaan totean, että seuraavaksi teen tutkintapyyntöjä useista itseeni kohdistuneista kommenteista. #rehtori
No eipä ole rehtorillakaan twiitissään mitään sanottavaa asiaan. Ehdotan että eroaa virastaan.
-jarkko, white nigger
Asiasisältö otsikon mukaisella kirjoittelijalla on nolla tai ainakin lähellä sitä, pelkkiä onlinereita ja sitten linkki johonkin 
- Jarkallas
- Martin Beck
Tässä on taas mainio esimerkki siitä milloin asioita pitäisi vääntää rullallisesta rautalankaa, mutta tyydyn vain hykertelemään täällä tätä uskomatonta typeryyden määrääSinikka kirjoitti: Ke Syys 23, 2020 3:23 pmPoliisien ampumisketjussa puhuttiin kaikesta muusta paitsi ko. asiasta, Hamiltonista, hänen paidastaa jne. Enkä laittanut yhtään YouTubelinkkiä sinne. Joko olet lukutaidoton tai laiska lukemaan ko. ketjua, mutta kommentoit silti. Lopetan typeryyksiesi kommentoinnin.
-jarkko, white nigger
- Jarkallas
- Martin Beck
-jarkko, white nigger
↑
Johnny Winter oli musiikillinen valkoinen neekeri. Kaksoisveljensä Edgar elää yhäkin ja musisoi. Albiino valkoinen neekeri, mutta rakasti mustaa musiikkia ja teki hyvää Muddy Watersin uran loppupäälle. Olen nähnyt Johnnyn live-esityksen USA:ssa.
https://www.youtube.com/watch?v=1s14EhF3PiE
Johnny Winter oli musiikillinen valkoinen neekeri. Kaksoisveljensä Edgar elää yhäkin ja musisoi. Albiino valkoinen neekeri, mutta rakasti mustaa musiikkia ja teki hyvää Muddy Watersin uran loppupäälle. Olen nähnyt Johnnyn live-esityksen USA:ssa.
https://www.youtube.com/watch?v=1s14EhF3PiE
- Jarkallas
- Martin Beck
Oon kamalan hämmentynyt siitä että käytät sanaa neekeri. Se ei mua haittaa eikä häiritse, mutta kuvittelin että mielestäsi neekeri on ruma sana. En oo varma voiko sun kans keskustella asiallisesti, mutta kokeillaan. Mikä sun kanta on neekeri sanan käyttöön?
-jarkko, white nigger
Et sit yhtään diggaa, mut näin niggerien kesken on sallitua.Jarkallas kirjoitti: Ke Syys 23, 2020 9:41 pm Oon kamalan hämmentynyt siitä että käytät sanaa neekeri. Se ei mua haittaa eikä häiritse, mutta kuvittelin että mielestäsi neekeri on ruma sana. En oo varma voiko sun kans keskustella asiallisesti, mutta kokeillaan. Mikä sun kanta on neekeri sanan käyttöön?
https://www.youtube.com/watch?v=hLOw_Sz ... R&index=84