Voro vei partakoneenteriä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

anneli1 kirjoitti:Mulla sattuu olemaan iso varasto Gillette Sensor Excelleitä, mutt en myy Katsalle yhtään, koska olen todellinen sadisti, kärsi Katsa vaan karvoistasi!
Haha, taisi se pipopäinen mies löytyä lähempää kuin luultiinkaan. Case closed!
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Pipopäinen mies, siis minäkö, kröhöm, äänenmurrosta vasta pukkaa!
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

PaulaDrew kirjoitti:Ei nyt liity oikein mihinkään, mutta 40 kpl partateriä = 600 e arvosta??? Siis 15 e/kpl. Jos noin on, niin varastaisin itsekin jos olisin mies ja partateriä tarvitsisin...
Siis ne on tosi kalliita, kunnolliset sellaiset. Jos ei tykkää olla veri naamassa, niin 15 e on ihan normihinta :lol:

Mua naurattaa toi poliisien kommentti "ulkomaalaisten keskuudessa" :lol: Eiköhän nuo kaupaksi mene ihan suomalaistenkin keskuudessa.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Jälleenmyyjällehän nuo terät on kuskattu tietenkin.

Aika kallitta muuten ovat. Itsekin kirjoilen tässä kun olen ajanut jollain pilipalihöylällä ja iho punertuu. Pitää kai sit taas ostaa Mach3-teräpaketti ja ajella paristohöylällä. Höylissä on eroja kuten viineissä :lol:

Tulis tänne ja möis mulle, maksan vitosen paketilta!!! 8)

p.s. miten tällainen rikos on ylipäänsä päässyt uutisiin? Mitä seuraavaksi? Pikkupoika näpisti suklaapatukan välitunnilla?
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Kyllä noi käy kaupaks ihan tavallisille kaduntallaajillekkin, ei tarvita mitään jälleen myyjiä. Eräiltä helsingin pieniltä ostareilta voit ostella melkeinpä kaikkia kaupan tuotteita menemättä sisään ja kauppa käy. Ihmiset vaan on niin rahan perässä juoksijoita jos ne säästää euronkin niin kauppa käy.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Näin juuri ja porukkahan rahoittaa huumeen käyttöäänkin nyysimällä tavaraa. Maksaa joko tavarana tai tabaroista saaduilla rahoilla.

En itsekään tajua miksi uutinen oikein tästä, tämä ei mielestäni ole mitenkään epänormaalia :roll:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jos johonkin kannattaa sijoittaa niin kunnon partavaahtoon/geeliin. Gilletten geelillä ajaa halvemmallakin höylällä eikä tarvii turvautua katukaupan höyliin! Muista että katukaupasta ostettu höylä tukee mahdollisesti järjestäytynyttä rikollisuutta. Eettisintä olisikin kasvattaa omat höylänsä... 8) 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Aariel kirjoitti:Siis ne on tosi kalliita, kunnolliset sellaiset. Jos ei tykkää olla veri naamassa, niin 15 e on ihan normihinta
Jep, kyllä ne kalliita on, mutta tähän asti olen hinnan kiltisti maksanut ja ainuttakaan tapaturmaa ei ole koskaan tullut. Kokeilin kuitenkin piruuttani jotain söpöjä punaisia ämmien kolmiteriä (edullisia) ja vedin eilen ohimooni ihan hirveän vekin sellaisella. Sensor Excell käytössä siis jatkossakin, kyllä joskus vain paras on kyllin hyvää. 8)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Katsa kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Siis ne on tosi kalliita, kunnolliset sellaiset. Jos ei tykkää olla veri naamassa, niin 15 e on ihan normihinta
Jep, kyllä ne kalliita on, mutta tähän asti olen hinnan kiltisti maksanut ja ainuttakaan tapaturmaa ei ole koskaan tullut. Kokeilin kuitenkin piruuttani jotain söpöjä punaisia ämmien kolmiteriä (edullisia) ja vedin eilen ohimooni ihan hirveän vekin sellaisella. Sensor Excell käytössä siis jatkossakin, kyllä joskus vain paras on kyllin hyvää. 8)
Ei ämmien terillä kannata itseään kaljuksi sheivata. Eikä ihan halvimmilla kertakäyttöterilläkään tosin. Järkyttävän näköisiä sellaiset valkoiset, olisiko Dailies-merkkisiä...puistattaa!! :evil: :evil:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Jack the Ripper kirjoitti:Muista että katukaupasta ostettu höylä tukee mahdollisesti järjestäytynyttä rikollisuutta. Eettisintä olisikin kasvattaa omat höylänsä... 8) 8) 8)
Mutta kun mä HALUAN tukea järjestäytynyttä rikollisuutta!!! Samasta syystä ostan mahdollisuuksieni mukaan kaikki rihkamat kiinalaisista kaupoista, joissa osasyy halpoihin hintoihin on vankityövoiman käyttö. Mielestäni varsin kelpo järjestelmä jota pyrin kannattamaan 8)
jamppa
Andy Sipowich NYPD

EuroJR kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Muista että katukaupasta ostettu höylä tukee mahdollisesti järjestäytynyttä rikollisuutta. Eettisintä olisikin kasvattaa omat höylänsä... 8) 8) 8)
Mutta kun mä HALUAN tukea järjestäytynyttä rikollisuutta!!! Samasta syystä ostan mahdollisuuksieni mukaan kaikki rihkamat kiinalaisista kaupoista, joissa osasyy halpoihin hintoihin on vankityövoiman käyttö. Mielestäni varsin kelpo järjestelmä jota pyrin kannattamaan 8)
:lol: Nyt repesin ja huolella :lol: Joku ostarin paikallinen narkki joka nyysii lihat ja sun muut luokitellaan jo järjestäytyneeks rikollisuudeks. Itekkin suosin näitä kauppiaita säästää vuodessa pitkän pennin enkä tunne mitään omantunnon tuskia moisesta. Harmittaa kun ei röökejä enää saa noilta ostettua.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Itse olen ollut joskus kaupassa duunissa jonkun vuoden, ja se mitä sieltä pöllittiin oli lähinnä kaljaa/siideriä, penskat vei karkkia ja sit just näitä teriä. Yllättävän usein niitä vietiin!

Ja sit muistan kerran kun yksi mummo varasti sieltä pötkön sisäfilettä, ja se oli kaikin puolin ihana mummo ja tulin hyvin juttuun sen kanssa, mutta me katsottiin kamerasta kun se laittoi sen pötkön kassiinsa ja mut nakitettiin hoitamaan se asia :( Helvetin pelkurikauppiaat, ei ollut pokkaa itse hoitaa asiaa kun oli niin kovin mukava mummo. Mun mielestä mukavuus unohtuu jos viedään toisen omaa.. OT:ksi meni, mutta tuli mieleen tää tapaus :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

jamppa kirjoitti:
EuroJR kirjoitti:
:lol: Nyt repesin ja huolella :lol: Joku ostarin paikallinen narkki joka nyysii lihat ja sun muut luokitellaan jo järjestäytyneeks rikollisuudeks. Itekkin suosin näitä kauppiaita säästää vuodessa pitkän pennin enkä tunne mitään omantunnon tuskia moisesta. Harmittaa kun ei röökejä enää saa noilta ostettua.
"Lihamafia?" Harvoin on tosiaan enää noita halvan tupakan kaupittelijoita. Männä kesänä Ikuisen Vapun Aukiolla tuli viimeksi ostettua mustalaiselta kartsa venäläistä L&M-röökiä hintaan 20 euroa. Tietty jos olis kontakteja mutta kun en lähtökohtaisesti halua järjestäytynyttä rikollisuutta tukea... :wink: :wink: :wink:
rimma
Christopher Lorenzo

Re: Voro vei partakoneenteriä

Viesti Kirjoittaja rimma »

Yökiitäjä kirjoitti:
Succis kirjoitti: Aika hölmöltä kuulostaa että valtio jakaisi kansalaisilleen jotain avustuspaketteja, missä olisi kuukauden hygieniatuotteet. Viimeksi kun olin pitkään työttömänä kävin Tarjoustalossa. Sieltä saa ihan parilla eurolla partaveden, dödöä, suihkusaippuaa yms. Monet ihan kelvollisia vaikka eivät olekaan merkkituotteita.
Toisaalta jos on vieläpä nainen, äiti, työtön ja yksinhuoltaja niin entäs sitten. Olisko se liikaa että vähän avustettais. Tietty sosku on olemassa ja kela mutta joskus asiat kiertää niin kummallisesti että sitä rahaa ei vaan tule. Mutta samapa tuo mulle, ajattelin lähinnä niitä joilla ei o rahaa ja sellanen paketti saattas olla aika luksustakin-.-
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Re: Voro vei partakoneenteriä

rimma kirjoitti:
Yökiitäjä kirjoitti:
Succis kirjoitti: Aika hölmöltä kuulostaa että valtio jakaisi kansalaisilleen jotain avustuspaketteja, missä olisi kuukauden hygieniatuotteet. Viimeksi kun olin pitkään työttömänä kävin Tarjoustalossa. Sieltä saa ihan parilla eurolla partaveden, dödöä, suihkusaippuaa yms. Monet ihan kelvollisia vaikka eivät olekaan merkkituotteita.
Toisaalta jos on vieläpä nainen, äiti, työtön ja yksinhuoltaja niin entäs sitten. Olisko se liikaa että vähän avustettais. Tietty sosku on olemassa ja kela mutta joskus asiat kiertää niin kummallisesti että sitä rahaa ei vaan tule. Mutta samapa tuo mulle, ajattelin lähinnä niitä joilla ei o rahaa ja sellanen paketti saattas olla aika luksustakin-.-
Periaatteessa noilla sun kriteereillä voi käydä hakemassa diakonissalta viikoittain pikkasen avustusta arkeen.
Vastaa Viestiin