Erikoinen yhteensattuma, että Englannin joukkueen rangaistuspotkuista kaksi ensimmäistä meni sisään ja ne laukoi valkoihoiset. Kolmas, mustaihoisen ampuma oli tolppalaukaus ja kaksi viimeistä, niin ikään mustaihoisen ampumat, (valkoihoinen/latino) maalivahti torjui.poikani kirjoitti: Ma Heinä 12, 2021 3:14 pm Jopa pääministeri Johnson on ottanut kantaa ihmisten nettikirjoituksiin, joissa haukutaan Englannin finaalitappion varmistaneita etnopalloilijoita. On se rauhallinen maa, kun tällainen asia saa näin suuret mittasuhteet.
"Kolme kuningasta", jotka ovat aiheuttaneet suuren kohun ja poliisitutkinnan Englannissa.
Englanti: Poliisitutkimus EM-fudistappiosta tuohtuneiden brittien rasistisista kommenteista
Re: Englanti: Poliisitutkimus EM-fudistappiosta tuohtuneiden brittien rasistisista kommenteista
-
siiantaika
- Vic Mackey
Re: Englanti: Poliisitutkimus EM-fudistappiosta tuohtuneiden brittien rasistisista kommenteista
Et ole lukenut aiempaa keskustelua ollenkaan, mutta niin kuin siellä on todettu jo, niin nämä kaverit lisäksi vaihdettiin valkoisten tilalle vasta jatkoajan loppuhetkillä. Valkoinen mies teki raskaan työn ja muutama mokkaprinssi otettiin kylmiltään vaihdosta kentälle viemään kunnia ja luomaan nyyhkytarinoita. No ei tainnut ihan onnistua.Jagge kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 6:45 am Erikoinen yhteensattuma, että Englannin joukkueen rangaistuspotkuista kaksi ensimmäistä meni sisään ja ne laukoi valkoihoiset. Kolmas, mustaihoisen ampuma oli tolppalaukaus ja kaksi viimeistä, niin ikään mustaihoisen ampumat, (valkoihoinen/latino) maalivahti torjui.
Minä olen nähnyt tilaston, jossa aika isossa otannassa nuoret pelaajat olivat onnistuneet konkareita suuremmalla prosentilla rangaistuspotkukilpailussa.Villeri kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 5:31 am Itse lähinnä sivusta vilkaisseena en pysty käsittämään, miksi parikymppisiä heppuja pantiin asialle kaikkein kovimmassa paineessa. Mikä siinä oli idea?
Southgatelta paha arviointivirhe laittaa Rashford ja Saka kentälle aivan jatko-ottelun lopussa vain vetämään rankkareita. Itselle tuli mieleen kun näin loppuratkaisun, että menikö siinä BLM ja muu humppa jalkapallossa menestymisen edelle? Nämä asiathan eivät ole toisiaan poissulkevia mutta tällä kertaa ei ainakaan homma toiminut.vasikka kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 7:41 amMinä olen nähnyt tilaston, jossa aika isossa otannassa nuoret pelaajat olivat onnistuneet konkareita suuremmalla prosentilla rangaistuspotkukilpailussa.Villeri kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 5:31 am Itse lähinnä sivusta vilkaisseena en pysty käsittämään, miksi parikymppisiä heppuja pantiin asialle kaikkein kovimmassa paineessa. Mikä siinä oli idea?
Southgate sanoi haastattelussa eilen, että osa nettikommenteista tulee ulkomailta. Ei sinänsä yllättävää, joskaan mitään dataa tähän en ole nähnyt, joten voihan se olla, että viestit tulevat briteiltä, jotka asuvat muualla. Ei sillä, muun muassa skotit ja walesilaiset kovasti hekumoivat Italian voitolla aivan kuin heidän oma heikko menestyksensä kompensoituisi sillä, että päävastustaja ei voita mestaruutta.
Rashfordista tehty seinämaalaus Manchesterissa tuhrittiin rasistisilla kommenteilla pelin jälkeen. Ja saman tien kommentit peitettiin positiivisilla kommenteilla, kuvilla ja muulla mukavalla. Rangaistuspotkussa epäonnistumista on muun muassa vähätelty sillä, mitä Marcus on tehnyt koululaisten eteen. Hyvä näin mutta kannattaa muistaa, millä ansioilla ja rahoilla Marcus operoi hyvän asian tiimoilla. Ilman jalkapalloa ja pelaamisella ansaittuja miljooniaan Marcuksen merkitys tuskin olisi kansakuntaa puhuttava asia. Tällä kertaa Marcus epäonnistui kirjaimellisesti ainoassa asiassa, jonka vuoksi hän pääsi kentälle, joten ei tullut päätyö tehdyksi.
Itse jalkapallofanina en hyväksy rasistista öyhötystä tai muutakaan idiotismia kuten en hyväksy sitä muutenkaan. Tiettyyn rajaan saakka ymmärrän ja jopa suvaitsen kaikenlaista mutta tappouhkaukset, rasistiset typeryydet ja muu myös jalkapallon ympärillä oleva touhu ei ole järkevää. Toisaalta, en hyväksy myöskään sitä ajatusmallia, että rasistinen solvaus kentällä tai kentän laidalla olisi isompi paha kuin pahoinpitely tai tarkoituksellinen vahingoittaminen.
Jos mediaa seuraa tämänkin tapauksen osalta, moni ihminen ajattelee, että vain britit ovat niitä, jotka tekevät "temppujaan" vaikka tosiasia on, että esimerkiksi tuore Euroopen mestari ei voi maana ylpeillä millään lailla oman jalkapallokulttuurinsa "hienoudesta" ja "suvaitsevaisuudesta", väkivallasta ja muusta puhumattakaan.
"Kyllä me muuten oltaisiin tultu osoittamaan mieltä ja näyttämään kaapin paikka mutta kun satoi ja oli kylmä, ja äidin leipomat pullat oli juuri uunissa"
Nimenomaan. Nämä ennen finaaliottelua tapahtuneet teot pitäisi olla enemmän tutkintojen kohteina. Siellä on mm. hakattu vastustajajoukkueen kannattaja, häpäisty vastustajamaan lippua, hypitty autojen päällä, tungettu liputta stadionille sisään, joukkotappelua areenan sisällä ja oltu väkivaltaisia myös järjestyksenvalvojia vastaan. Toki nämä rasistiset ja ilmeisesti jopa tappouhkaukset finaalin jälkeen ovat väärin mutta pitäisi tutkia myös näitä muita tekoja.viinitty kirjoitti: Ma Heinä 12, 2021 7:00 pm Mitä olen mm. redditin puolella seurannut potkupallofanien käytöstä, niin Englannin fanit ovat kyllä jokaisessa pelissä vetäneet pohjat. Aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin 12-vuotiaat. Millon osotetaan vastapuolen mokea laserosoittimella silmään ja milloin hakataan vastapuolen faneja joukolla stadionin ulkopuolella.
Nämä nyt kyseessä olevat tutkinnat taitavat olla jonkunlainen osoitus siitä, ettei vastaavaa käytöstä hyväksytä. Ihan hiukan helpompi selvittää ja jaella sakkoja tässä tilanteessa, kuin siinä, kuka niistä miljoonasta samannäköisestä veti vastapuolen fania turpaan silloin, kun metrin säteellä oli ainakin 50 muuta, joista 60 vähintään 2 promillen kännissä.
Southgaten mukaan nämä pelaajat olivat olleet harjoitusten parhaimmat rankkarien laukojat. Tietenkin harkat ovat hieman eri asia kuin EM finaalin rankkuskaba ja se että he tulivat ns. kylmiltään laukomaan. Yhtä kaikki, valmentajan päätös valita laukoja ja järjestys.Villeri kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 5:31 am Itse lähinnä sivusta vilkaisseena en pysty käsittämään, miksi parikymppisiä heppuja pantiin asialle kaikkein kovimmassa paineessa. Mikä siinä oli idea?
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
Hienoa. Pistät tietenkin sen tilaston meidän muidenkin nähtäväksi.vasikka kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 7:41 amMinä olen nähnyt tilaston, jossa aika isossa otannassa nuoret pelaajat olivat onnistuneet konkareita suuremmalla prosentilla rangaistuspotkukilpailussa.Villeri kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 5:31 am Itse lähinnä sivusta vilkaisseena en pysty käsittämään, miksi parikymppisiä heppuja pantiin asialle kaikkein kovimmassa paineessa. Mikä siinä oli idea?
Vuokra-apinaan ei ole luottamista. Ottavat kyllä irti kaiken mitä saavat, mutta harvoin antavat mitään.
Tässä tilastoja pilkuista.
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em ... db6981684f
Tässä tilastoja pilkuista.
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em ... db6981684f
-
blindpedestrian
- Agentti Scully
Kun identiteettipolitiikka menee kaiken edelle. Helvetin hyvä, että hävisivät. Media ois hehkuttanut nuita "kolmea leijonaa" ja monikulttuuria loputtomiin.
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
-
Veijo Neste
- Olivia Benson
Nyt täytyy sanoa, että sympatiat on näiden mustien pelaajien puolella. Karmea tilanne joutua kokemattomana tuollaiseen paikkaan, tuollaisessa maassa, jossa jalkapallo on arvoasteikossa jumalasta seuraava, ylä- tai alapuolella henkilöstä riippuen. Valmentajan moka kaatui näiden pelaajien päälle.
Toinen juttu on se, että tällainen r… huutelu kääntyy itseään vastaan. BLM-väki ja silakkamafia saavat siitä vaan tuulta purjeisiinsa ja maahanmuutto sen kuin lisääntyy. Sitä taas esim. itse en haluaisi.
Toinen juttu on se, että tällainen r… huutelu kääntyy itseään vastaan. BLM-väki ja silakkamafia saavat siitä vaan tuulta purjeisiinsa ja maahanmuutto sen kuin lisääntyy. Sitä taas esim. itse en haluaisi.
- poikani
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
En tiedä mikä R-alkuinen sana oli niin hirmuisen pelottava, ettet uskaltanut kirjoittaa sitä, mutta en keksi muutakaan kuin "rasismi". Korjaa, jos olen väärässä. Miten se muka kääntyisi itseään vastaan esim. lisääntyneen maahantunkeutumisen kautta, kun rasismia huutelevat nimenomaisesti haluavat lisää valloittajasotureita?Veijo Neste kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 12:55 pmToinen juttu on se, että tällainen r… huutelu kääntyy itseään vastaan. BLM-väki ja silakkamafia saavat siitä vaan tuulta purjeisiinsa ja maahanmuutto sen kuin lisääntyy. Sitä taas esim. itse en haluaisi.
????? ?? ??????.
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Voipi olla, että toimittelijat tulivat tahtomattaan luoneeksi uuden termin? Siis koskemaan kaikkia väestönvaihto-operaation matuja:Nuoret vaihtopelaajat Marcus Rashford, Jadon Sancho ja Bukayo Saka
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008118648.html
Nuoret vaihtopelaajat
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Mites liitot ja pääministerit on ottanu kantaa siihen kun Morata ja perheenjäsenet uhattu tappaa mitä moninaisimmin keinoin?
Grrr raa raa raa raa raa, Milan Jaff is back madafaka bitch ass
I am tellin’ you foe, mulla on madafakin gängshit
Tell him, brrra brrra brrra brrra - Pau Pau Pau (Pau) -
- Milan Jaff
I am tellin’ you foe, mulla on madafakin gängshit
Tell him, brrra brrra brrra brrra - Pau Pau Pau (Pau) -
- Milan Jaff
Vnom kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 2:02 pm Mites liitot ja pääministerit on ottanu kantaa siihen kun Morata ja perheenjäsenet uhattu tappaa mitä moninaisimmin keinoin?
#EriAsia
Ei sovi hyvesignaloitsijoiden agendaan. Ei ole mediaseksikästä puolustaa ei vähemmistöön kuuluvia.
-
Veijo Neste
- Olivia Benson
Pelaajien mollaus koetaan rasistisena. Ja sitähän se onkin.poikani kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 1:09 pmEn tiedä mikä R-alkuinen sana oli niin hirmuisen pelottava, ettet uskaltanut kirjoittaa sitä, mutta en keksi muutakaan kuin "rasismi". Korjaa, jos olen väärässä. Miten se muka kääntyisi itseään vastaan esim. lisääntyneen maahantunkeutumisen kautta, kun rasismia huutelevat nimenomaisesti haluavat lisää valloittajasotureita?Veijo Neste kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 12:55 pmToinen juttu on se, että tällainen r… huutelu kääntyy itseään vastaan. BLM-väki ja silakkamafia saavat siitä vaan tuulta purjeisiinsa ja maahanmuutto sen kuin lisääntyy. Sitä taas esim. itse en haluaisi.
Se vie pohjaa asialliselta maahanmuuttokriittisyydeltä, kuten Suomessakin on nähty. Jos Suomessa rikollisen maahanmuttajataustan esiintuomisenkin jotkut kokevat rasistisena, niin silloin tällainen huutelu ja pilkka mitä futismatsin yhteydessä on nähty, on kääntynyt itseään vastaan. Ja Suomessahan päättäjät mielellään kuuntelevat näitä ja menevät näiden BLM:n sun muiden mukaan. Tätä tarkoitin.
Pelaajien naaman väri on mielestäni sivuseikka.
- John Kimble
- Michael Knight
Olen eri mieltä. Englannin valmentaja pelasi uhkapeliä ja halusi hyvesignaloida blm henkisesti vaihtaessaan tummia pelaajia vaaleiden tilalle. Nyt sitten affirmate action kostautui karmealla tavalla. Italian joukkueella ei tällaista dilemmaa ollut ollenkaan... arvaatko miksi?
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.