Julkinen anteeksi pyyntö

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

maija turjukka kirjoitti: Pikemminkin kyse oli/on siitä, että olin lukenut useammankin kirjoittajan kommentteja/mielikuvia itsestäni "pullantuoksuisena leipurina", joten tuo äitihahmo oli vaan luonnollista jatkumoa noille toisten mielikuville. Anteeksi tulkintani.
Hah, niinhän tuo olikin; pullantuoksuinen äiti. Olin jo miltei unohtanut. Minut lasketaan ns. vanhaksi, vaikka en ole täällä roikkunut vielä vuottakaan, niin oliko se nyt s24:lla kun luki, että "se lecteri on keltahampainen ja kalju vanha mies, joka kirjottaa reinotossut jalassa".

Onkohan SDP kytkenyt kameran tähän tietokoneen läheisyyteen kun noin tarkkoja kuvauksia tuovat julki...?

Mutta näihin "näkemiin palsta" juttuihin palatakseni: ei sota yhtä miestä kaipaa, on toki yksi ääripään näkemys. Toisen ääripään mukaan ketään aktiivia ei ole varaa menettää.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Kylli kirjoitti:Ei, kyllä tuossa oli ihan asiaa: miten se vanha käyttäjä määritellään? Ovatko kaikki ennen itseä rekanneet vanhoja? Vai ansaitsevatko esim. tietyllä tyylillä kirjoittavat em. "arvonimen?
Minäkin haluaisin kuulla, miten määritetään vanha käyttäjä, koska olen sitä jo vähän aikaa pohtinut. (Haluaisin tietää lasketaanko minut niihin jo, vaikka tupsahdin tänne syyskuussa ja olen siis ollut täällä about 8 kk) Ja painotan ja alleviivaan, että itse en edes kiinnitä huomiota siihen onko joku keskustelija uusi vai ei, keskityn enemmän siihen mitä hän sanoo ja jos olen erimieltä, sanon sen. Enkä oikein jaksa uskoa, että ainakaan kovin moni tuijottaa viestimäärää tai liittymispäivämäärää ja kun huomaa, että joku on "uusi", niin innosta hihkuen ihan tahallaan kirjoittaa jotain mikä ei vastaisi tämän "uuden" mielipidettä.
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

maija turjukka kirjoitti:
Maxwell Smart kirjoitti:
itsensä nostaminen Jumalasta seuraavaksi. Miten se ilmenee?
Muistelisin nähneeni täällä, kun joku vaatimattomasti mainitsee olevansa palstan äitihahmo tms. :lol: Eipä sillä, ei tämmösellä foorumilla kauheasti mitään hauskoja juttuja olekkaan, että ehkä siksi pisti silmään. En muista yhtään kuka sen kirjoitti, eikä sillä ole edes väliä.
..plaaplaaplaa.

No, jokainen kirjoituksistani kiinnostunut löytää kyllä viestihistoriani ja voi todeta, että sieltä löytyy niitä asiallisempiakin (lue: vähemmän huumoripitoisia) kommentteja. Enkä liene väärässä, jos väitän, että riidankylväjä en ainakaan ole...
Huumorilla sen otinkin, kuten sanoin pisti silmään. En edes kiinnittänyt huomiota kuka tuon kirjoitti, ainoastaan itse lausahdus jäi hauskana kevennyksenä mieleen.

En aio perehtyä viestihistoriaasi, koska en ole täällä tekemässä kokonaisvaltaista analyysiä eri kirjoittajista. Yhden kirjoittajan tekstejä olen lukenut, koska sanotaan näin, että oli riittävän erilainen tapaus, itseasiassa kahden. Muut on loppupeleissä (minun silmissäni) massaa.

Itse luokittelisin "vanhan" kirjoittajan sellaiseksi, joka on ollut foorumilla alusta alkaen (ok, en tiedä koska tämä on perustettu), kirjoitellut enemmän asiaa tms. Mutta ei vanha käyttäjä ole automaattisesti itseänsä täynnä oleva palstan valtias (kiintoisa ilmaisus, vaikka itse sanonkin), se on hyvin pitkälti asenteesta kiinni, ei siihen tarvitse olla foorumiveteraani. Ylimielisyyden huomaa teksteistä.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Anteeksi, etten ilmoittanut työkiireistäni.. Olin siis aika monta päivää avaamatta palstaa, varmaan kaipailittekin :wink:
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Olin jo aivan varma, että Aariel on profiloitu. 8) :lol:
Aariel
Vic Mackey

Tiina kirjoitti:^Olin jo aivan varma, että Aariel on profiloitu. 8) :lol:
Mä en ymmärtänyt.. :oops: Profiloitu(=paljastettu)?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Ed joskus varoitteli, että meidät profiloidaan ja sitten hävitään täältä yksi kerrallaan... :lol: (eli joku hullu "napsii" meidät)
Aariel
Vic Mackey

Tiina kirjoitti:^Ed joskus varoitteli, että meidät profiloidaan ja sitten hävitään täältä yksi kerrallaan... :lol: (eli joku hullu "napsii" meidät)
Ai niin joo :P No, olen elossa edelleen :wink:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

juu, mäkin olen hengissä ja hyvin pyyhkii.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Howler
Axel Foley

Pitäiskö nyt sitten ilmoittaa täällä yleisesti, että otan teistä hermolomaa ensi viikon? Saatan vilahtaa paikalla, mutta epäilen.
Aariel
Vic Mackey

^Joo ihan hyvä ilmoittaa ettei tuu mitään huolia ja murheita meille missä olet :P
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Heh, minuakin kiinnostaisi tuon vanhan kirjoittajan määritelmä. Itse olen liittynyt viime vuoden toukokuussa, eli aiemmin kuin reilusti suurin osa käyttäjistä (itseasiassa, olen 176:s käyttäjä reilusta 1700:sta, tarkistin 8) ), mutta toisaalta, viestimääräni on "vain" 400 viestiä, enkä varmaankaan ole jäänyt monenkaan muun kirjoittelijan mieleen. Luen palstaa aktiivisesti, mutta kommentoin vähemmän aktiivisesti, yleensä en erityisen provosoivasti, ja kommentoin sekä aiheeseen liittyviä juttuja että vapaan keskustelun hömppää. Olenko siis uusi/nuori vai vanha? Entä olenko kohottanut itseni jumalaksi?
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Kalessin
Adrian Monk

mun mielestä sä olet vanha, koska olet ennen minua rekisteröitynyt ja miellän kaikki ennen minua rekisteröityneet vanhoiksi.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Howler
Axel Foley

Muahaha, nyt se huomattiin. Ensin ison huomion saattelemana lähdetään ja sitten tullaankin takaisin kirjoittelemaan. Hyvähyvä, minä melkein tiesin jo että näinhän se menee! :twisted:
Kalessin
Adrian Monk

mulla on sitten kanssa tossa alkukesästä kesäloma, jolloin aion notkua täällä enemmän :lol: nyt on valitettavasti töitä sen verran, että on vaikea löytää aikaa kannanottamiseen. :cry:
Vastaa Viestiin