Seuraan viisaampien mallia.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Aariel kirjoitti:Kyllä mä haluan tietää, jos joku aktiivikirjoittaja lähtee. Muuten sitä saattaa huolestua :wink:
En tiedä, lasketko minut aktiivikirjoittajaksi, mutta olen päättänyt etten ilmoita lähdöstäni suureen ääneen. Kuitenkin joillekin palstalla ilmoitan (niille joiden kanssa olen enemmän puhunut yksityisesti), joten en nyt ihan tuhka tuuleen katoa. Minusta on niin turhaa ilmoittaa suureen ääneen ettei enää kirjoita & ei koskaan tule takaisin, koska mistäs sitä tietää jos joskus taas alkaakin kirjoittaminen tänne kiinnostaa?
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Howler kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Kyllä mä haluan tietää, jos joku aktiivikirjoittaja lähtee. Muuten sitä saattaa huolestua :wink:
En tiedä, lasketko minut aktiivikirjoittajaksi, mutta olen päättänyt etten ilmoita lähdöstäni suureen ääneen. Kuitenkin joillekin palstalla ilmoitan (niille joiden kanssa olen enemmän puhunut yksityisesti), joten en nyt ihan tuhka tuuleen katoa. Minusta on niin turhaa ilmoittaa suureen ääneen ettei enää kirjoita & ei koskaan tule takaisin, koska mistäs sitä tietää jos joskus taas alkaakin kirjoittaminen tänne kiinnostaa?
Mutta täytyy se jossain ilmoittaa, ettei muut ala huolestua :wink:
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Setä kirjoitti:Morjens. Setä
PitBull kirjoitti:Pitäkää tunkkinenne vittu
Tuli sitten uhottua turhaan. Nöyryyttävää.

Terveisin eilen sormustettu pitti
Toivon, että raportoit liitostasi entiseen tyyliin täällä ja että se on kiinnostavampi kuin palstalaisten mielestä ja kestää kauemmin kuin kirjoituslakkonne yhteensä.

Vitun pellet.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Hehs!
Itse naureskelin samalle jutulle yks päivä. No mutta mikäs siinä. Comeback on aina tervetullut kun sen vetää hyvin.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Setä laittoi yksäriä ja kirjoitti:Mikä vittu sinua nakertaa?
Ymmärrän kyllä jos isä on käyttänyt hyväksi tai vaimo käy naapurissa, mutta onko se minun vika?
Mikä sinä olet sanomaan minua tai ketään muutakaan pelleksi?
Jos olen kussut muroihisi tai tehnyt muuta henkilökohtaista pahaa niin kerro ihmeessä... Muussa tapauksessa pura ankea elämäsi vaikka masturboimiseen.
En nyt, klovni, oikein ymmärrä mitä yrität selittää.
Onko sulla jotain mua vastaan?

Editoitu kiihkotypo.
Viimeksi muokannut Ed, Ma Touko 05, 2008 1:49 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Kysellään sitten julkisesti jos et ole kykenevä keskustelemaan yksityisesti.

Mikä se ongelmasi on? Miksi seuraat mitä kirjoitan ja minne kun et kirjoituksistani mitään hyvää löydä. Jollain tasolla minusta tuntuu, että olet kykenemätön sosiaaliseen kanssakäymiseen julkisesti, joten haet vääntöjä internetissä. Luulen, että olisit erittäin hiljaa kohdatessasi minut kasvotusten, eikä se johdu siitä, että olisin jollain tapaa vaarallinen. Annat itsestäsi kuvan ihmisenä, jonka yksityiselämässä asiat eivät ole kunnossa. Haet konflikteja keinolla millä hyvänsä.
Jos kysymys on mielipide-eroista niin miksi menet henkilökohtaisuuksiin? Eikö kapasiteettisi riitä vastaväitteisiin ja niiden kumoamiseen, koska joudut käyttäytymään kuin ala-aste ikäinen? Oletko ala-asteella? En usko. Et vain uskalla ottaa ihmisiin kontaktia oikeassa elämässä ja turhautuneisuutesi purkautuu minuun.
Paluuni tänne johtuu yksityisviesteistä, joissa kerrottiin näistä ongelmistasi. Niin sanotun näkyvän poistumisen oli tarkoituskin aiheuttaa keskustelua tämän palstan tilasta.
Mikäli osaat vastata asiallisesti, mitä suuresti epäilen, ole ystävällinen ja tee se. Vittuilut voit hoitaa tästälähtien yksityisesti ja mieluiten kasvotusten.
What's up, fuckers?
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

En ymmärrä lainkaan, mistä olet noin tuohtunut.

Mitä henkilökohtaisuuksiin tulee, töissä menee hyvin, vaikka se on raskasta ja maksan teidän kusipäiden törttöilyjä verorahoista.
Rakkauselämä on parempaa kuin ikinä uskalsin kuvitella, seksistä puhumattakaan.
Sosiaaliset kontaktini ovat valikoituja, harvalukuisia ja elinikäisiä, silti small talk sujuu satunnaistenkin tuttavien kanssa ja olen pidetty seuramies ja tunnettu naistennaurattaja jos kääpiöitä ja juntteja ei lasketa.
Olen onnellinen.

En ymmärrä, mitä yrität sanoa, pelle.
Ilmeisesti olet jotenkin narttumaisesti suutahtanut BullShitin, palstan aivokirurgin puolesta.
Setä kirjoitti:Paluuni tänne johtuu yksityisviesteistä, joissa kerrottiin näistä ongelmistasi.
Voisitko täsmentää? En harrasta yksityisviestejä.
Setä
Neuvoja-Jack

Sinun vittumainen asenteesi muita kirjoittajia kohtaan minua suututtaa.
Kusipää, pelle, narttu... Jos käyttäydyt samoin "oikeassa maailmassa", saat todennäköisesti säännöllisesti turpaasi.

Minä paskat nakkaan henkilökohtaisista vaikeuksistasi jonkun muun palstalaisen kanssa, mutta minulle et vittuile, ellei sinulla ole siihen syytä. Onko?

Ja käsittääkseni et ole maksanut verorahoillasi yhtään törttöilyäni. Rikosrekisterini on puhdas ja mahdolliset törttöilyni olen hoitanut käteisellä. Mistä päättelet minun olevan alempaa luokkaa kuin sinä?
Edit: En ole sanonut saaneeni sinulta yksityisviestejä.

Edit2: sinun verorahasi?!? Viesteistäsi, joita vaivauduin vilkaisemaan voi päätellä, että olet jollakin jalostamolla trukkikuskina! WAU! Korkeaa kansankulttuuria! Sinun verosenteilläsi ei paljoa pelasteta.
What's up, fuckers?
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Kritisoin hieman typerystä, joka tekee itsestään numeron sillä, että on tappanut jonkun, avaa treffipalstan itselleen, uikuttaa tyypillisen lähiöparisuhteensa loppumetreistä, solvaa asiallisia kirjoittajia törkeästi ilman syytä, luulee olevansa aivokirurgi eikä tiedä amerikkalaisista autoista mitään.

Ja tästähän sinä saippuanpoimija alun perin sekosit.

Muistellaanpa: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=#98705
Setä kirjoitti:sinun verorahasi?!? Viesteistäsi, joita vaivauduin vilkaisemaan voi päätellä, että olet jollakin jalostamolla trukkikuskina! WAU! Korkeaa kansankulttuuria! Sinun verosenteilläsi ei paljoa pelasteta.
Teen vain työtäni. Kulttuurista sun ei ehkä kannata sanoa mitään.
Jos käyttäydyt samoin "oikeassa maailmassa", saat todennäköisesti säännöllisesti turpaasi.
Sanon mielipiteeni myös oikeassa elämässä suoraan, mutta eipä ole turpaan tullut.
Joskus on joku kääpiö huitonut ilmaa suutuspäissään ennen hajoamistaan omaan mahdottomuuteensa.
Setä
Neuvoja-Jack

Ed kirjoitti:Kritisoin hieman typerystä, joka tekee itsestään numeron sillä, että on tappanut jonkun, avaa treffipalstan itselleen, uikuttaa tyypillisen lähiöparisuhteensa loppumetreistä, solvaa asiallisia kirjoittajia törkeästi ilman syytä, luulee olevansa aivokirurgi eikä tiedä amerikkalaisista autoista mitään.

Ja tästähän sinä saippuanpoimija alun perin sekosit.

Muistellaanpa: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=#98705
Setä kirjoitti:sinun verorahasi?!? Viesteistäsi, joita vaivauduin vilkaisemaan voi päätellä, että olet jollakin jalostamolla trukkikuskina! WAU! Korkeaa kansankulttuuria! Sinun verosenteilläsi ei paljoa pelasteta.
Teen vain työtäni. Kulttuurista sun ei ehkä kannata sanoa mitään.
Jos käyttäydyt samoin "oikeassa maailmassa", saat todennäköisesti säännöllisesti turpaasi.
Sanon mielipiteeni myös oikeassa elämässä suoraan, mutta eipä ole turpaan tullut.
Joskus on joku kääpiö huitonut ilmaa suutuspäissään ennen hajoamistaan omaan mahdottomuuteensa.
En omasta mielestäni juuri sinua em. topicissa edes maininnut huomattavasti ja sinä kuljet nyt perässäni kuseksimassa nilkoille. Olen edelleen sitä mieltä, että vapaa keskustelu on vapaa kelle tahansa netiketin ymmärtävälle ja sellainen on hyvä olla joka foorumilla. Jos aihe ei kiinnosta, jätä väliin.
Kasva hyvä ihminen aikuiseksi... Voin minäkin alentua vittuilemaan henkilökohtaisesti jos haluat.
What's up, fuckers?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Setä kirjoitti: Paluuni tänne johtuu yksityisviesteistä, joissa kerrottiin näistä ongelmistasi. Niin sanotun näkyvän poistumisen oli tarkoituskin aiheuttaa keskustelua tämän palstan tilasta.
Suurta ja teatraalista poistumista en ole (ainakaan vielä) tehnyt, enkä toivottavasti koskaan teekään. Siitä huolimatta (tai ehkä juuri siksi) haluaisinkin nyt tietää, koetko onnistuneesi tuossa "keskustelun herättämisessä"?
Itseäni ainakin suuresti ihmetyttää, miksi kukaan lähettelisi yksityisviestejä jonkun kolmannen kirjoittajan viesteistä näyttävän lähdön tehneelle...
Jos joku ottaa noin henkilökohtaisesti tään palstan, niin suosittelisin kiireellistä kontaktia kallonkutistajalle :roll:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Setä
Neuvoja-Jack

Jotkut ovat tosiaan olleet yhteydessä ja samaa mieltä kuin minäkin. Ei foorumi kaadu siihen, että otetaan välillä kevyemmin.
Osalle käyttäjistä tämä tuntuu olevan paikka, jossa on säilytettävä kuolemanvakava linja. Toiset eivät jaksa jännittää ja näitä "keveitä" topiceja tulee aloitettua.
Jokainen tehköön tyylillään, mutta minua ärsyttää joidenkin käyttäjien ala-arvoinen pätemisen tarve. En ole tälläistä muilla foorumeilla tavannut ja olen kolunnut niitä paljon. :)
What's up, fuckers?
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Oon varmaan hullu, mutta mua toi "kummalla vaimo"-ketju naurattaa edelleen :lol: Vaikea ajatella, että joku oikeesti repii pelihousut sen takia. Tai voipa sitä ajatella, mutta sitten naurattaa vaan enemmän :mrgreen:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Otsikossa seurataan viisaampien mallia ja häivytään. Tässä ketjussa taas seurataan idioottimaisuuden kaaviota. No ei. Pitäähän sitä välillä kinata.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Vastaa Viestiin